Bedoel je het Philips stadion waar een paar jaar terug na PSV - Ajax een cameraman knock out is geschopt?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gelukkig gebeuren dit soort dingen niet in het Philips Stadion
Als je 20 euro betaald om op een koude tribune naar een voetbalwedstrijd te gaan kijken, ben je in mijn ogen een voetbalfan.quote:
Nee dan ben je hooligan, die mensen grijpen alles aan om te kunnen rellen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Als je 20 euro betaald om op een koude tribune naar een voetbalwedstrijd te gaan kijken, ben je in mijn ogen een voetbalfan.
Internet heldenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:35 schreef Rosbief het volgende:
Voetbal.![]()
Voor mongolen, door mongolen
Dit en zondag gebeurde er verder niet veel bijzonders.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:37 schreef behangplakker het volgende:
Dat Ajax en Feyenoord geen uitpubliek toelaten is belachelijkDie spreekkoren zijn er al jaren, dat hoort er ook een beetje bij, want je doet er uiteindelijk niemand kwaad mee
Het geweld is er ook al jaren. Hoort er ook bij.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:37 schreef behangplakker het volgende:
Dat Ajax en Feyenoord geen uitpubliek toelaten is belachelijkDie spreekkoren zijn er al jaren, dat hoort er ook een beetje bij, want je doet er uiteindelijk niemand kwaad mee
Ging ook over beloften elftallen. Heb je de beelden gezien op youtube?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:52 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dit en zondag gebeurde er verder niet veel bijzonders.
Waarom pakken we alle moslims dan niet aan omdat Mohammed B en Samir A zo nodig idioot moeten doen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:57 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ging ook over beloften elftallen. Heb je de beelden gezien op youtube?
Zoek maar even.
Ik vind het terecht. Gewoon aanpakken!!
Stem Wilders.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:58 schreef Crane het volgende:
[..]
Waarom pakken we alle moslims dan niet aan omdat Mohammed B en Samir A zo nodig idioot moeten doen?
Die hele afspraak had niet gemaakt moeten worden, die afspraak is belachelijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:56 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Het geweld is er ook al jaren. Hoort er ook bij.
Dit was een afspraak gemaakt in 2005. De supporters hadden genoeg tijd om na te denken en om zich anders op te stellen. Zij besloten gewoon door te gaan en nu dit....
Eigen schuld!!
Ik heb in mijn leven heel wat concerten bezocht waarbij 60.000 man was. En nog nooit heb ik meegemaakt dat een groot aantal mensen muntjes en aanstekers gingen gooien naar andere mensen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:56 schreef Crane het volgende:
Als je tienduizenden mensen bij elkaar zet, krijg je dit nou eenmaal. In elke discotheek, club of wat dan ook zijn ook opstootjes omdat 1 of 2 mongolen zich niet kunnen gedragen.
Nee joh, lekker alles toelaten zodat straks de wedstrijd in een bunker gespeeld moet worden om te voorkomen dat er geen oorlog uitbreekt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die hele afspraak had niet gemaakt moeten worden, die afspraak is belachelijkZo kun je alles blijven verbieden tot je een normale wedstrijd overhoud wat je geen klassieker kunt noemen.
Ach kom zeg.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die hele afspraak had niet gemaakt moeten worden, die afspraak is belachelijkZo kun je alles blijven verbieden tot je een normale wedstrijd overhoud wat je geen klassieker kunt noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |