Valt wel mee, alleen is het bij voetbal veel interessanter om te vermelden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:00 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Stem Wilders.
Waarom gaat het bij talloze andere sporten wel goed en bij Ajax-Feyenoord niet? Het ligt gewoon aan die mongolen daar. Ze worden nu, terecht, aangepakt.
Dn stel ik voor om een tijdmachine te bouwen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:52 schreef Cybey het volgende:
[..]
Stel voor om gewoon die wedstrijd nogmaals te laten plaatsvinden en een grote bom in dat stadium te laten ontploffen. Probleem opgelost...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:55 schreef Keltie het volgende:
Dn stel ik voor om een tijdmachine te bouwen.
Terug te reizen naar 1970 en daar je oma te vermoorden.
Dan hadden we toch maar mooi de bovenstaande, onzinnige, reactie niet hoeven te lezen.
nuff said...quote:Favo forum Voetbal
Ah, dus mijn reactie is mongolide, maar een reactie waarin je stelt om een bom onder het stadion te laten ontploffen is normaal?quote:
Wil je het nou echt gaan hebben over wel of niet normale posts in KLB?quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:58 schreef Keltie het volgende:
Ah, dus mijn reactie is mongolide, maar een reactie waarin je stelt om een bom onder het stadion te laten ontploffen is normaal?
in mijn ogen zijn het relschoppers die het leuk vinden om elke week een relletje te schoppen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Als je 20 euro betaald om op een koude tribune naar een voetbalwedstrijd te gaan kijken, ben je in mijn ogen een voetbalfan.
Neuh.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:08 schreef Cybey het volgende:
[..]
Wil je het nou echt gaan hebben over wel of niet normale posts in KLB?
Zal je even uit je droom halen; zo heel vaak zijn er geen relletjes bij het voetbal.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:08 schreef rival het volgende:
[..]
in mijn ogen zijn het relschoppers die het leuk vinden om elke week een relletje te schoppen.
dus wordt je maar "voetbalfan"!
ik ken een aantal van die mannen, ook buiten voetbal zijn het een stel aso's. echt op elk gebied
ja de ME man!quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Valt wel mee, alleen is het bij voetbal veel interessanter om te vermelden.
Die kutpolitie/ pleuris-ME zouden ze eens aan moeten pakken. Als er 1 groepering is die zich misdraagd bij het voetbal zijn hun het wel.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zal je even uit je droom halen; zo heel vaak zijn er geen relletjes bij het voetbal.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Valt wel mee, alleen is het bij voetbal veel interessanter om te vermelden.
Die kutpolitie/ pleuris-ME zouden ze eens aan moeten pakken. Als er 1 groepering is die zich misdraagd bij het voetbal zijn hun het wel.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:07 schreef de_boswachter het volgende:
Beetje uitdagen en knokken hoort gewoon bij uitwedstrijden.
Ach je maakt hier wel vaker duidelijk dat je niet de slimste bentquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:07 schreef de_boswachter het volgende:
Er zijn meer gevechten bij het uitgaan als rellen bij het voetbal.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben vaak zat naar wedstrijden geweest, om daar een andere mening op na te houden...
maarja, niet zo heel vaak voor jou, is veels te veel voor normale mensen
Haa ze weg en het zou al een hoop schelen. Ben ik met je eens.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja de ME man!
als je als fan zijnde je zou gedragen en eventueel andere mensen op hun gedrag wijst, zouden die gasten niet eens in de buurt hoeven te zijn.
zwakzinnige gewijs naar andere mensen altijd
Spelers en de scheids bekogelen hoor er ook bij?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:07 schreef de_boswachter het volgende:
Heb regelmatig een rel gezien die begonnen is door geprovoceer vanuit ME/ Politie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
Stop met rellen, moet je opletten hoe NIET-vervelend de politie* rival kan zijn
ik gok ook, zomaar een wilde gok hoor, zal er gerust flink naast zitten, maar toch, ik gok, dat er een hoop meer mensen uitgaan dan naar het voetbal gaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Er zijn meer gevechten bij het uitgaan als rellen bij het voetbal.
Graag een rapport plus bronvermelding.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Er zijn meer gevechten bij het uitgaan als rellen bij het voetbal.
Terwijl je over die steekpartijen en dergelijke niet zoveel hoort als over een voetbalrel.
omdat ze iets zeggen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb regelmatig een rel gezien die begonnen is door geprovoceer vanuit ME/ Politie.
Ik heb gister toch echt geen politie of ME op het veld gezien.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb regelmatig een rel gezien die begonnen is door geprovoceer vanuit ME/ Politie.
Puur alleen al het feit dat de ME/Politie aanwezig moet zijn zegt al meeeeeeeeeeeeer dan genoeg.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Geen idee, denk zelf dat het verschil nog wel meevalt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik gok ook, zomaar een wilde gok hoor, zal er gerust flink naast zitten, maar toch, ik gok, dat er een hoop meer mensen uitgaan dan naar het voetbal gaan.
zomaar een gokje hoor
Voetbal, tennis, rugby, basketbal.. Overal komt het voor.quote:je kan voetbal trouwens niet vergelijken met uitgaan oid. je moet het vergelijken met bv hockey, tennis, schaatsen, boomklimmen.
het is namelijk een sport. geef mij de naam van een andere sport waar zoveel mongolen vechten om "hun" clubje!
Een deel van de schuld ligt zeker bij de ordehandhavers jah.quote:het ergste van alles is nog, je geeft je club, en de sport een slechte naam. en de enige schuldige ben je zelf...
maar je probeerd de schuld bij de ordehandhavers neer te leggen
Zegt niets. Zegt alleen dat er een grote groep mensen op een klein oppervlak aanwezig zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Puur alleen al het feit dat de ME/Politie aanwezig moet zijn zegt al meeeeeeeeeeeeer dan genoeg.
Voetbalkaarten zijn ook niet gratisquote:Als ik zie wat de kosten zijn van een voetbal wedstrijd en dat die door de gehele gemeenschap worden gedragen kan ik wel janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |