Serieus?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:18 schreef Symer het volgende:
Volgende week de laatste aflevering alweer.
Huh? HBO en 6 eps in 1 seizoen? WAt zijn dat voor Engelse praktijken?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:18 schreef Symer het volgende:
Volgende week de laatste aflevering alweer.
Idd.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:47 schreef Tim86 het volgende:
Toffe laatste ep ook weer, jammer dat het er al op zit dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar hopen op een tweede seizoen![]()
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:04 schreef Franktastic het volgende:
Seizoen 2 is bevestigd!
http://eztv.it/index.php?main=tvnews&show_news=3662
irritante tyfusfilm is dat. alleen die streaker is grappig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:50 schreef Symer het volgende:
Iemand hier de film Observe and Report al gezien? Is ook van Jody Hill en heeft ongeveer dezelfde humor (en Danny McBride heeft een klein rolletje).
Ik, als EB&D-fan, vond dat een heerlijke film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helaas maar weer 6 afleveringen: http://www.imdb.com/title/tt0866442/episodes#season-2quote:Op maandag 27 september 2010 15:33 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Whihi, straks uit mijn werk maar downloaden en vanavond kijken met een bakkkie chips en een biertje
Neem aan elke week uitzending? dit seizoen ook 6 episodes, of wordt het net als andere series? 24 episodes per jaar? ( zou echt helemaal goed zijn)
Je zit er naast.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:22 schreef planethugo het volgende:
[..]
Dit is gewoon een lollig uitstapje voor de acteurs en producers heb ik het idee, en daar willen ze geen 24 afleveringen per jaar aan kwijt zijn.
quote:The A.V. Club: Are you following the British-TV formula again this season for your episode count?
Danny McBride: Yeah, we follow the same formula. We liked how many episodes there were of The Office, Spaced, Alan Partridge, a lot of the British shows that we found we like. As fans, we like to watch multiple episodes, week after week, but as the creators… It’s really just written by Jody [Hill, co-creator], myself, and another writer, Shawn Harwell. We chose seven this year. That was about how many we felt like we needed to get our story across this year, and how many we felt like we could comfortably write without having to start to farm the work out to other people. It was important for us to have our hands on every part of the script.
dus datquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:01 schreef planethugo het volgende:
ook gisteren weer een leuke aflevering. Als die chick gaat zingen en Kenny wil dat ze een andere tekst zing.... hilarisch![]()
owja en Don Johnson
quote:ja idd bij die : 'stop watching me shit' kreet lag ik helemaal dubbelOp dinsdag 26 oktober 2010 10:24 schreef OneMe het volgende:
Stevie was ook weer zo goed gister! Die scene dat hij op die toilet pot zat. Kan mij niet herinneren zo te hebben gelachen bij een tv serie de laatste tijd.
nog beter, hij zegt jackass.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:07 schreef rooneyelst het volgende:
whenever you look at that donky think about me!
grappig dat ie ook meteen weer van haar af wil. 'Literally, i cant speak te hear'quote:Op woensdag 10 november 2010 18:56 schreef rooneyelst het volgende:
stevie moet een eigen serie krijgen haha en wat is dat wijf van hem smerig zeg haah Flasht ze haar tieten bah!
Hahahaha echt he, geweldig. Sommige opmerkingen zijn echt master, zoals kinda the same, but they have to put yellow rice in every meal ofzo en op die pot dat ie iets zegt van, if they knew how to boil meat or fucking grill it, lag helemaal dubbelquote:Op dinsdag 26 oktober 2010 10:24 schreef OneMe het volgende:
Stevie was ook weer zo goed gister! Die scene dat hij op die toilet pot zat. Kan mij niet herinneren zo te hebben gelachen bij een tv serie de laatste tijd.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:03 schreef Scarface2004 het volgende:
Zitten heerlijke quotes tussen.
Dat hele gesprek bij Big Red's graf
Prachtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juli 2011 12:22 schreef Franktastic1984 het volgende:
Nieuws over seizoen 3dat het het laatste zou zijn was volgens mij al eerder bekend. Jammer want ik kan geen genoeg van Kenny Powers krijgen, maar denk dat de makers en acteurs al druk genoeg met andere dingen zijn dat het moeilijk is om elk jaar een paar maanden vrij te houden voor een serie. Jammer maar denk dat het herinnert wordt als een hilarische serie van 3 seizoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:42 schreef jimjim1983 het volgende:
http://inlovi.blogspot.co(...)-swiss-ceo-5min.html
k-swiss reclame met kenny powers
Nee, in 2012 ergens waarschijnlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:16 schreef JimmyJames het volgende:
Ok thx.
Pineapple Express was best wel leuk.
Is het trouwens al bekend wanneer seizoen drie van start gaat?
die viel me idd ook tegen jammer genoegquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:24 schreef Symer het volgende:
[..]
Alleen kijken als je je anderhalf uur lang wilt vervelen. Zo slecht
STOP LOOKING AT ME SHITquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:05 schreef JDx het volgende:
Zondag was de aflevering erop waar zn vriend zit te schijten in de bak.
Geniaal stukje... zo droog: "why are you shitting in here?"
En hij helemaal wild: "if you guys knew how to boil meat, or GRILL it"
wel opletten dat je uitstapt waar je moet zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:49 schreef JDx het volgende:
Zit straks 3uur in de trein, heel seizoen 1 op mn telefoon gezet
dan pasquote:Op woensdag 14 september 2011 11:23 schreef JDx het volgende:
Eastbound & Down Season 3 airs January 2012!
Heerlijk!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:04 schreef Franktastic1984 het volgende:
HBO's 'Eastbound & Down' Starring Danny McBride Returns for Eight-Episode Third Season Feb. 19
http://bit.ly/AvKXDZ
Ik heb het juist precies andersom. Vond seizoen 2 maar matig/gezocht, op enkele situaties na.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Seizoen 1 had leuke scenes en momenten maar vond ik in z'n geheel een stuk minder. Seizoen 2 was baas van begin tot eind. Ben benieuwd naar seizoen 3.
ja ik had eigenlijk exact dezelfde reactie op deze serie.quote:Op maandag 16 april 2012 23:11 schreef Franktastic1984 het volgende:
In het 1e seizoen kon ik nog niet echt meeleven met het karakter en sprak de serie me nog niet aan. De tussentijd waarin ik afleveringen keek was erg groot.
Pas in het 2e seizoen kwam de boel naar mijn idee echt op gang en bleek Kenny ondanks al zijn nog grotere grofheid en egoīstische gedrag ook een hart te hebben waardoor je ook mee ging leven en je af vroeg of hij nog iets zou gaan presteren.
Het 3e seizoen vond ik top! Jammer dat het nu is afgelopen, de koek was naar mijn idee nog niet op.
Met nieuwe karakters en verhaallijnen in Texas had de serie zo nog 1 seizoen kunnen maken.
Had bijvoorbeeld best willen zien hoe hij weer een grote ster wordt.
Zelf denkt hij dat hij dat altijd is gebleven, maar hoe gaat hij met echte roem om?
Maar het einde was ook wel hilarisch:
"You couldn't have just stayed in the majors and me and Toby could have come with you?
- Uh-uh. Just... No, I don't think that... I don't think that would've worked."
quote:"You couldn't have just stayed in the majors and me and Toby could have come with you?
- Uh-uh. Just... No, I don't think that... I don't think that would've worked."
Blijkbaarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:05 schreef JDx het volgende:
WTF?
Dat is ergens in Juli al gepost en niemand wist hier nog dat er een vierde seizoen komt?
wel uitgebreid besproken in her cancelled & renewed topic, maar gek genoeg niet hier..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:05 schreef JDx het volgende:
WTF?
Dat is ergens in Juli al gepost en niemand wist hier nog dat er een vierde seizoen komt?
quote:Op maandag 17 juni 2013 10:42 schreef -Mo- het volgende:
Vierde en laatste seizoen, acht afleveringen, 29 september.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ... to Guest Star on 'Eastbound & Down'
http://tvbythenumbers.zap(...)%28TVbytheNumbers%29
nonononoquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:03 schreef pervertedhermit het volgende:
Mooie aflevering. Geweldig hoe hij die vent terug pakt.
Die kinderen inderdaad, en die airscooter hoverbikequote:Op maandag 18 november 2013 20:29 schreef Tim86 het volgende:
Mooi einde zo. Geniaal dat over the top stuk helemaal op het einde, met Lindsey Lohan en Alexander Skarsgard als zijn kinderen
Inderdaad! Heerlijke vrouw!quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:31 schreef kalinhos het volgende:
Ik ga vooral April missenWat een lekker wij +dito stem
Ik ken hem vooral van True Blood. En Generation Killquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:20 schreef Smeich het volgende:
Ik wist niet eens dat het de aller-aller-allerlaatste aflevering was! Totdat het mij begon te dagen tijdens de laatste vijf minuten zeg maar...
[..]
Die kinderen inderdaad, en die airscooterAl haalde ik alleen Lindsey Lohan eruit, Alexander Skarsgård zei mij helemaal niets, afgezien van zijn enigszins bekende naam. Sacha Baron Cohen was ook een aangename verrassing.
Maar die filmscene in die gymzaal haha prachtig gecast!
[..]
Inderdaad! Heerlijke vrouw!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |