Nee, in 2012 ergens waarschijnlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:16 schreef JimmyJames het volgende:
Ok thx.
Pineapple Express was best wel leuk.
Is het trouwens al bekend wanneer seizoen drie van start gaat?
die viel me idd ook tegen jammer genoegquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:24 schreef Symer het volgende:
[..]
Alleen kijken als je je anderhalf uur lang wilt vervelen. Zo slecht
STOP LOOKING AT ME SHITquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:05 schreef JDx het volgende:
Zondag was de aflevering erop waar zn vriend zit te schijten in de bak.
Geniaal stukje... zo droog: "why are you shitting in here?"
En hij helemaal wild: "if you guys knew how to boil meat, or GRILL it"
wel opletten dat je uitstapt waar je moet zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:49 schreef JDx het volgende:
Zit straks 3uur in de trein, heel seizoen 1 op mn telefoon gezet
dan pasquote:Op woensdag 14 september 2011 11:23 schreef JDx het volgende:
Eastbound & Down Season 3 airs January 2012!
Heerlijk!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:04 schreef Franktastic1984 het volgende:
HBO's 'Eastbound & Down' Starring Danny McBride Returns for Eight-Episode Third Season Feb. 19
http://bit.ly/AvKXDZ
Ik heb het juist precies andersom. Vond seizoen 2 maar matig/gezocht, op enkele situaties na.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Seizoen 1 had leuke scenes en momenten maar vond ik in z'n geheel een stuk minder. Seizoen 2 was baas van begin tot eind. Ben benieuwd naar seizoen 3.
ja ik had eigenlijk exact dezelfde reactie op deze serie.quote:Op maandag 16 april 2012 23:11 schreef Franktastic1984 het volgende:
In het 1e seizoen kon ik nog niet echt meeleven met het karakter en sprak de serie me nog niet aan. De tussentijd waarin ik afleveringen keek was erg groot.
Pas in het 2e seizoen kwam de boel naar mijn idee echt op gang en bleek Kenny ondanks al zijn nog grotere grofheid en egoīstische gedrag ook een hart te hebben waardoor je ook mee ging leven en je af vroeg of hij nog iets zou gaan presteren.
Het 3e seizoen vond ik top! Jammer dat het nu is afgelopen, de koek was naar mijn idee nog niet op.
Met nieuwe karakters en verhaallijnen in Texas had de serie zo nog 1 seizoen kunnen maken.
Had bijvoorbeeld best willen zien hoe hij weer een grote ster wordt.
Zelf denkt hij dat hij dat altijd is gebleven, maar hoe gaat hij met echte roem om?
Maar het einde was ook wel hilarisch:
"You couldn't have just stayed in the majors and me and Toby could have come with you?
- Uh-uh. Just... No, I don't think that... I don't think that would've worked."
quote:"You couldn't have just stayed in the majors and me and Toby could have come with you?
- Uh-uh. Just... No, I don't think that... I don't think that would've worked."
Blijkbaarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:05 schreef JDx het volgende:
WTF?
Dat is ergens in Juli al gepost en niemand wist hier nog dat er een vierde seizoen komt?
wel uitgebreid besproken in her cancelled & renewed topic, maar gek genoeg niet hier..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:05 schreef JDx het volgende:
WTF?
Dat is ergens in Juli al gepost en niemand wist hier nog dat er een vierde seizoen komt?
quote:Op maandag 17 juni 2013 10:42 schreef -Mo- het volgende:
Vierde en laatste seizoen, acht afleveringen, 29 september.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ... to Guest Star on 'Eastbound & Down'
http://tvbythenumbers.zap(...)%28TVbytheNumbers%29
nonononoquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:03 schreef pervertedhermit het volgende:
Mooie aflevering. Geweldig hoe hij die vent terug pakt.
Die kinderen inderdaad, en die airscooter hoverbikequote:Op maandag 18 november 2013 20:29 schreef Tim86 het volgende:
Mooi einde zo. Geniaal dat over the top stuk helemaal op het einde, met Lindsey Lohan en Alexander Skarsgard als zijn kinderen
Inderdaad! Heerlijke vrouw!quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:31 schreef kalinhos het volgende:
Ik ga vooral April missenWat een lekker wij +dito stem
Ik ken hem vooral van True Blood. En Generation Killquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:20 schreef Smeich het volgende:
Ik wist niet eens dat het de aller-aller-allerlaatste aflevering was! Totdat het mij begon te dagen tijdens de laatste vijf minuten zeg maar...
[..]
Die kinderen inderdaad, en die airscooterAl haalde ik alleen Lindsey Lohan eruit, Alexander Skarsgård zei mij helemaal niets, afgezien van zijn enigszins bekende naam. Sacha Baron Cohen was ook een aangename verrassing.
Maar die filmscene in die gymzaal haha prachtig gecast!
[..]
Inderdaad! Heerlijke vrouw!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |