abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108178371
Seizoen 1 had leuke scenes en momenten maar vond ik in z'n geheel een stuk minder. Seizoen 2 was baas van begin tot eind _O_ . Ben benieuwd naar seizoen 3.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_108208037
He's back! :D
pi_108215872
Ik heb me weer geweldig vermaakt :D

pi_108221036
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Seizoen 1 had leuke scenes en momenten maar vond ik in z'n geheel een stuk minder. Seizoen 2 was baas van begin tot eind _O_ . Ben benieuwd naar seizoen 3.
Ik heb het juist precies andersom. Vond seizoen 2 maar matig/gezocht, op enkele situaties na.
Ben wel erg benieuwd naar seizoen 3! Het laatste seizoen toch?
pi_108254100
Vond het weer ouderwets fijn. Voor een eerste aflevering een mooie start waar ze veel kanten mee op kunnen. Hopelijk zien we wel weer snel Stevie terug.
pi_108291723
weer flink gelachen, Kenny gewoon flink naar de klote op het 1-jarige kinderfeestje van zijn eigen kind _O- En die 'vriend' van hem gaat ie vast nog wat prestigestrijdjes en bijbehorende ruzie mee krijgen

jammer dat het het laatste seizoen is, hier kan ik geen genoeg van krijgen :)
pi_108905618
De eerste minuten van S03E02 met Toby :D :'( _O-
pi_108907520
Dat kind in die kuil op het strand :D
Dat muziekje en die Rus, net Rocky :D
  vrijdag 9 maart 2012 @ 18:04:58 #134
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_108912037
die rus hahaha, geniaal _O_
dat gaat nog wat worden.

Ik wil nog veel meer seizoenen Kenny Powers, dit karakter is te geniaal om maar 3 (korte) seizoenen te laten leven
pi_108938853
Aparte formule idd, paar korte seizoenen. Jammer.
pi_110418760
Wat vinden jullie ervan? Ik vind het seizoen een beetje tegenvallen, hij lijkt nu wel extra dom geworden ofzo, steeds achter dat schoolkindje aanlopen, hele foute beslissingen.

Het begon goed, maar heb het gevoel dat de humor vooral heeft plaatsgemaakt voor zwarte humor en drama ofzo, 't is in mijn ogen een vrij depri seizoen :P
pi_110421721
In het 1e seizoen kon ik nog niet echt meeleven met het karakter en sprak de serie me nog niet aan. De tussentijd waarin ik afleveringen keek was erg groot.

Pas in het 2e seizoen kwam de boel naar mijn idee echt op gang en bleek Kenny ondanks al zijn nog grotere grofheid en egoïstische gedrag ook een hart te hebben waardoor je ook mee ging leven en je af vroeg of hij nog iets zou gaan presteren.

Het 3e seizoen vond ik top! Jammer dat het nu is afgelopen, de koek was naar mijn idee nog niet op.
Met nieuwe karakters en verhaallijnen in Texas had de serie zo nog 1 seizoen kunnen maken.

Had bijvoorbeeld best willen zien hoe hij weer een grote ster wordt.
Zelf denkt hij dat hij dat altijd is gebleven, maar hoe gaat hij met echte roem om?

Maar het einde was ook wel hilarisch:

"You couldn't have just stayed in the majors and me and Toby could have come with you?
- Uh-uh. Just... No, I don't think that... I don't think that would've worked."
pi_110428806
Ja dat stukje was geniaal, had deze aflevering nog niet gezien toen ik dit schreef :')
pi_110435907
Nooo, het einde van KP :( Ik had tot 5 minuten voor einde van ep niet in de gaten dat dit de series finale was :P
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:58:03 #140
177948 Daskaar
cake or death?
pi_110443346
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 23:11 schreef Franktastic1984 het volgende:
In het 1e seizoen kon ik nog niet echt meeleven met het karakter en sprak de serie me nog niet aan. De tussentijd waarin ik afleveringen keek was erg groot.

Pas in het 2e seizoen kwam de boel naar mijn idee echt op gang en bleek Kenny ondanks al zijn nog grotere grofheid en egoïstische gedrag ook een hart te hebben waardoor je ook mee ging leven en je af vroeg of hij nog iets zou gaan presteren.

Het 3e seizoen vond ik top! Jammer dat het nu is afgelopen, de koek was naar mijn idee nog niet op.
Met nieuwe karakters en verhaallijnen in Texas had de serie zo nog 1 seizoen kunnen maken.

Had bijvoorbeeld best willen zien hoe hij weer een grote ster wordt.
Zelf denkt hij dat hij dat altijd is gebleven, maar hoe gaat hij met echte roem om?

Maar het einde was ook wel hilarisch:

"You couldn't have just stayed in the majors and me and Toby could have come with you?
ja ik had eigenlijk exact dezelfde reactie op deze serie.
ik vind t echter wel moedig dat ze er nu een punt achter zetten.
stoppen op het hoogtepunt is moeilijk.

hij gooide de laatste bal niet omdat t m zou maken of breken, en waar de hele serie eigenlijk over gaat is dat hij zn eigen dromen niet aankan. Hij kon zn carriere niet aan en vergooide het, kon zn relatie met april niet aan en vertrok, kon de baby niet aan en nu zn comeback binnen bereik is gooit ie de handdoek in de ring.

hoe cool was de cameo van seth rogen? "nobody's talking to you, Jon Lovitz." "I'm fine."
  woensdag 18 april 2012 @ 01:17:21 #141
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_110470336
Ik vond het een zeer vermakelijk seizoen. Alleen de finale was misschien wat ondermaats. Jammer dat het stopt.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_110767005
ook eindelijk alles gekeken. De finale vond ik juist weer goed terwijl ik dit seizoen na 2 afleveringen ontzettend in vond kakken. Alleen dat gedoe met die rus was echt grappig, voor de rest was het vooral drama.

Kenny's speeches en manier van doen zijn altijd hilarisch. Maar toch een beetje jammer seizoen, had veel meer ingezeten.

Maar de afsluiter doet toch recht aan de serie
quote:
_O- _O- _O-

Hier is toch best een grappige film van te maken die ook te kijken is voor degene die de serie niet kennen? Er komen al zo weinig goede komedie's uit.

La Flamma Blanca _O_
pi_110767033
leuk rolletje van Seth Rogen trouwens :D
pi_117571860
Kom hier per toeval achter maar wat een nieuws, het komt terug!

Berichten van juli;

HBO asks for more 'Eastbound & Down'
http://www.variety.com/article/VR1118056210

IN A SURPRISE ANNOUNCEMENT FROM DANNY MCBRIDE AND JODY HILL, HBO IS SAID TO HAVE ORDERED 8 EPISODES FOR A EASTBOUND AND DOWN SEASON 4
http://www.kennypowersjer(...)tbound-down-season-4
  donderdag 4 oktober 2012 @ 00:07:30 #145
6941 APK
Factual, I think.
pi_117573902
Leuk! *O*
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_117579330
WTF?

Dat is ergens in Juli al gepost en niemand wist hier nog dat er een vierde seizoen komt?
pi_117583702
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:05 schreef JDx het volgende:
WTF?

Dat is ergens in Juli al gepost en niemand wist hier nog dat er een vierde seizoen komt?
Blijkbaar :')

Het is ook niet erg groots aangekondigd.
De twee artikelen die ik eerder postte waren ook zo'n beetje de enige bronnen die ik vond (waarvan de 1e bij toeval en de 2e na even verder zoeken), maar wel met bevestiging vanuit zowel de makers als HBO zelf.
pi_117584799
Ook zoals IMDB enzo staat nog niets over een 4e seizoen.
pi_117585219
Het stond wel begin juli op hun officiële FB-pagina, zodoende wist ik het.
pi_117589484
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:05 schreef JDx het volgende:
WTF?

wel uitgebreid besproken in her cancelled & renewed topic, maar gek genoeg niet hier..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')