quote:
Op maandag 16 april 2012 23:11 schreef Franktastic1984 het volgende:In het 1e seizoen kon ik nog niet echt meeleven met het karakter en sprak de serie me nog niet aan. De tussentijd waarin ik afleveringen keek was erg groot.
Pas in het 2e seizoen kwam de boel naar mijn idee echt op gang en bleek Kenny ondanks al zijn nog grotere grofheid en egoïstische gedrag ook een hart te hebben waardoor je ook mee ging leven en je af vroeg of hij nog iets zou gaan presteren.
Het 3e seizoen vond ik top! Jammer dat het nu is afgelopen, de koek was naar mijn idee nog niet op.
Met nieuwe karakters en verhaallijnen in Texas had de serie zo nog 1 seizoen kunnen maken.
Had bijvoorbeeld best willen zien hoe hij weer een grote ster wordt.
Zelf denkt hij dat hij dat altijd is gebleven, maar hoe gaat hij met echte roem om?
Maar het einde was ook wel hilarisch:
"You couldn't have just stayed in the majors and me and Toby could have come with you?
- Uh-uh. Just... No, I don't think that... I don't think that would've worked."
ja ik had eigenlijk exact dezelfde reactie op deze serie.
ik vind t echter wel moedig dat ze er nu een punt achter zetten.
stoppen op het hoogtepunt is moeilijk.
hij gooide de laatste bal niet omdat t m zou maken of breken, en waar de hele serie eigenlijk over gaat is dat hij zn eigen dromen niet aankan. Hij kon zn carriere niet aan en vergooide het, kon zn relatie met april niet aan en vertrok, kon de baby niet aan en nu zn comeback binnen bereik is gooit ie de handdoek in de ring.
hoe cool was de cameo van seth rogen? "nobody's talking to you, Jon Lovitz." "I'm fine."