Mwoah dan verschillen we daarin. In seizoen 1 was KP vrij recentelijk gestopt met honkbal en had hij het idee dat iedereen hem nog een enorme baas vond. Dat probeerde hij toen maximaal uit te melken. Dat idee, Stevie als een groupie en Ashley Schaeffer maakte seizoen 1 in mijn ogen echt fantastisch. In seizoen 2 beseft Kenny al meer dat hij niet meer de ster is, maar tegen het einde van het seizoen gaat hij toch weer spelen. Seizoen 3 staat dan in teken van de wederopstanding.
Seizoen 4 was eigenlijk alles perfect, maar eigenljik door alleen een avond doorzakken met Guy Young en die 3 gasten draait hij ineens 180 graden. Ik heb het idee dat ze nu echt meer aan het zoeken zijn naar rare dingen die Kenny maar zou kunnen doen. In seizoen 1,2 en 3 vond ik zijn handelen (vanuit zijn oogpunt gezien natuurlijk) nog best vaak redelijk verklaarbaar. Wat hij nu doet gaat zelfs tegen zijn wetten van de logica in.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen