abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117621757
ik wist het ook gewoon.

Kenny zal zich een nieuwe identiteit moeten aanmeten _O- _O- _O-
pi_127894131
Vierde en laatste seizoen, acht afleveringen, 29 september.
  maandag 17 juni 2013 @ 10:46:23 #153
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_127894204
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 10:42 schreef -Mo- het volgende:
Vierde en laatste seizoen, acht afleveringen, 29 september.
^O^
alweer een laatste seizoen...

hoop wel dat het wel weer zo grappig is als bij S1 en 2. 3 vond ik toch iets minder
pi_130110145
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
... to Guest Star on 'Eastbound & Down'

http://tvbythenumbers.zap(...)%28TVbytheNumbers%29
pi_130500802
Ook bij. Moet zeggen dat ik S1 en S2 iets beter vond (vooral Stevie vond ik een stuk grappiger), maar heb nu zin in S4
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_130832389
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_130837928
_O_
pi_130839669
Kenny are you high? :P
pi_131714571
Het is weer begonnen mensen (al heb ik de afl zelf nog niet gezien)
pi_131715439
Ik vond 'm leuk. Ik mis Stevie nog maar die komt ongetwijfeld nog wel terug. Die meid van Kenny blijf ik echt een enorm lekker ding vinden zeg :P
pi_131715857
Geweldig weer _O_
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 23:52:45 #162
6941 APK
Factual, I think.
pi_131862879
Van mij mag die Stevie wegblijven, ik was blij en verbaasd dat het iets minder over the top was.
Had echt niet gedacht dat het mij nog kon boeien na dat laatste enigszins uitgemolken seizoen.

Goede restart wmb ^O^
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_131940666
Mooie aflevering. Geweldig hoe hij die vent terug pakt. :D
pi_132014894
Kenny Fuckin' Powers :D

Bazige ep :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_132018305
Vind het ook weer nice!
pi_132211360
Ik vond 'm niet zo heel tof eigenlijk.
pi_132217573
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 17:03 schreef pervertedhermit het volgende:
Mooie aflevering. Geweldig hoe hij die vent terug pakt. :D
nononono :D
jammer dat ze daar deze week niet op verder gingen. Had nog wel zo een debiele show willen zien. Maar dat zal vast nog komen. Kenny moet langzamerhand wel los gaan, hij wordt iets te verstandig. Al zijn die dure cadeau's wel grappig, want zou hij eigenlijk wel geld voor die show gekregen hebben :D

Maar wel een unieke serie, altijd weer. Van Kenny Powers moeten ze ook een bioscoopfilm maken.
pi_132698870
Ik vind het nog steeds wel grappig *Kenny's cutting in!* maar ik mis echt wel die Will Farrell als tegenspeler. Dat waren echt fan-tas-tis-sche scenes.
pi_132911988
Bazenserie _O_
pi_132912079
Toffe ep weer. Vooral het einde _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_132916242
Haha ja die kon je enigzins wel zien aankomen natuurlijk. Toch wel weer een paar keer moeten lachen. nog maar 2 afleveringen en 't is over.
  woensdag 6 november 2013 @ 23:37:35 #172
6941 APK
Factual, I think.
pi_132987280
Wat een aandoenlijke aflevering, volgens mij is (bijna) iedere man een beetje Kenny Powers O+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_132993658
Haha vond het weer nice, zelfs m'n vriendin vindt het leuk, die is vrij kritisch, nog 1 aflevering.
pi_133209097
Meh. Het is maar goed dat ze ermee stoppen. Zo leuk als in seizoen 2 en 1 wordt het niet meer.

Al was Stevie met die kin wel aandoenlijk :D
  woensdag 13 november 2013 @ 09:30:23 #175
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_133209289
Meh, ik vond deze matig. Kennie die WEER zijn eigen graf graaft met die show.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_133209633
Ja vond het ook een matig einde.
pi_133211324
Ik vind het nog steeds supertof eigenlijk. Sure, Kenny graaft voor de zoveelste keer zijn eigen graf, maar dat is ook een beetje de essentie van zijn karakter voor mij. Hij verneukt het toch altijd wel weer voor zichzelf en die achtbaanrit van rags to riches & back to rags maakt het voor mij ieder jaar juist wel weer leuk :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_133211926
Mwoah dan verschillen we daarin. In seizoen 1 was KP vrij recentelijk gestopt met honkbal en had hij het idee dat iedereen hem nog een enorme baas vond. Dat probeerde hij toen maximaal uit te melken. Dat idee, Stevie als een groupie en Ashley Schaeffer maakte seizoen 1 in mijn ogen echt fantastisch. In seizoen 2 beseft Kenny al meer dat hij niet meer de ster is, maar tegen het einde van het seizoen gaat hij toch weer spelen. Seizoen 3 staat dan in teken van de wederopstanding.

Seizoen 4 was eigenlijk alles perfect, maar eigenljik door alleen een avond doorzakken met Guy Young en die 3 gasten draait hij ineens 180 graden. Ik heb het idee dat ze nu echt meer aan het zoeken zijn naar rare dingen die Kenny maar zou kunnen doen. In seizoen 1,2 en 3 vond ik zijn handelen (vanuit zijn oogpunt gezien natuurlijk) nog best vaak redelijk verklaarbaar. Wat hij nu doet gaat zelfs tegen zijn wetten van de logica in.
pi_133388215
Mooi einde zo :). Geniaal dat over the top stuk helemaal op het einde, met Lindsey Lohan en Alexander Skarsgard als zijn kinderen :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_133390956
Hahaha geniaal dat einde :') die girafffe toen dacht ik wtf en toen die airscooter lolll!!!
pi_133404777
Ik ga vooral April missen :( Wat een lekker wij +dito stem O+
pi_133416263
Ik wist niet eens dat het de aller-aller-allerlaatste aflevering was! Totdat het mij begon te dagen tijdens de laatste vijf minuten zeg maar... -O-

quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:29 schreef Tim86 het volgende:
Mooi einde zo :). Geniaal dat over the top stuk helemaal op het einde, met Lindsey Lohan en Alexander Skarsgard als zijn kinderen :D
Die kinderen inderdaad, en die airscooter hoverbike :D Al haalde ik alleen Lindsey Lohan eruit, Alexander Skarsgård zei mij helemaal niets, afgezien van zijn enigszins bekende naam. Sacha Baron Cohen was ook een aangename verrassing.

Maar die filmscene in die gymzaal haha prachtig gecast!
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 10:31 schreef kalinhos het volgende:
Ik ga vooral April missen :( Wat een lekker wij +dito stem O+
Inderdaad! Heerlijke vrouw!
pi_133416341
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 17:20 schreef Smeich het volgende:
Ik wist niet eens dat het de aller-aller-allerlaatste aflevering was! Totdat het mij begon te dagen tijdens de laatste vijf minuten zeg maar... -O-

[..]

Die kinderen inderdaad, en die airscooter :D Al haalde ik alleen Lindsey Lohan eruit, Alexander Skarsgård zei mij helemaal niets, afgezien van zijn enigszins bekende naam. Sacha Baron Cohen was ook een aangename verrassing.

Maar die filmscene in die gymzaal haha prachtig gecast!

[..]

Inderdaad! Heerlijke vrouw!
Ik ken hem vooral van True Blood. En Generation Kill _O_ _O_ _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')