Fann mag die vanmij in de OPquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Fann mag die vanmij in de OP![]()
Of hoeft niet.. voor HiDi iig
Tis best mooi, ik ben ook niet ze rozerig.. Wat ik wel mooi vind weet ik de naam niet vanquote:
Het was "mooi" in 1964.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis best mooi, ik ben ook niet ze rozerig.. Wat ik wel mooi vind weet ik de naam niet van
Tulpen zijn wel gaaf
ik heb net een wijntje ingeschonken hier .......quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mooie OP. Was je er maar bij FANN. Is gezellie hier, HiDi is een geweldige vent.
Of regel ff bussie deze kant op, gaan we los op verjaardag van HiDi
B.S. Tulpen zijn coolquote:
Laat me raden. . .quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis best mooi, ik ben ook niet ze rozerig.. Wat ik wel mooi vind weet ik de naam niet van
Tulpen zijn wel gaaf
YES! Ik had het goed geraden, dat zijn gerbera'squote:Op woensdag 18 februari 2009 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
B.S. Tulpen zijn coolIk koop bijna nooit bloemen maar 99% kans dat het oranje en rode tulpen zijn ..
![]()
Of deze blommetjes bosje rood en oranje .. Daar weet ik de naam niet van
[ afbeelding ] Die zijn wel favo's
Ja die heb ik gister voor Juud gekocht (roze).quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
B.S. Tulpen zijn coolIk koop bijna nooit bloemen maar 99% kans dat het oranje en rode tulpen zijn ..
![]()
Jaaaaaaaaaahhh Zal het proberen te onthouden. Maar ja je wijst ze toch aleen maar aan op de markt of bloemenwinkel.. Ik vind het vrolijke bloemen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
YES! Ik had het goed geraden, dat zijn gerbera's
Hapquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja die heb ik gister voor Juud gekocht (roze).
Wat zonde van al die ruimte.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Hap![]()
hij vist naar het geboortejaar doos...... en hij hep het nog fout ook![]()
Hip![]()
Hop
Fuck Sonja........quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Hai! Wij hadden zomaar even heel lang geen kinderen en zijn toen maar lekker uit eten gegaan.![]()
(Sorry Sonja) heb wel mager gegeten. Dat wel.
Ik wens je ook vannacht en alle nachten die nog komen ontzettend veel plezier in SC.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
wat?
die bolle kop van jou?
seker.........
heel zonde
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wens je ook vannacht en alle nachten die nog komen ontzettend veel plezier in SC.
Lijkt me geweldig een partner die niet meer naar je omkijkt, ja behalve als er schoongemaakt of gekookt moet worden.
Relaxquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
wat?
die bolle kop van jou?
seker.........
heel zonde
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
wat?
die bolle kop van jou?
seker.........
heel zonde
ja de tering voor hem..... niks relax die gast blijft bezig......quote:
Ik ben niet achterlijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ja de tering voor hem..... niks relax die gast blijft bezig......
zit zelf godverdomme al jaren hier op het forum op zoek naar een mokkel
en nu denkt ie ineens dat ie koning is.........
dááá'g...........
Ja dat was ook echt de reden om in 2004 een account op Fok aan te maken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
dááá'g...........
Negeren die kneus Fan!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
dááá'g...........
ja...... en ik heb de bewijzen in mijn Pm zitten van mijn andere account.......quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja dat was ook echt de reden om in 2004 een account op Fok aan te maken.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Neo, Tuinfluiter, hoe wist je dat ik een PM had?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
in 99% van de gevallen doe ik dat ook.......
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Zelfs ik ben vrolijk, wat een dag.![]()
![]()
ik ook.......quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:58 schreef Marrije het volgende:
Het is gezellig hier, ik blijf nog even.
Hier, heb je eenquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:58 schreef Marrije het volgende:
Tis anders bedtijd hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:58 schreef Marrije het volgende:
Waarom je hebt er verstand van toch.. oorbellen enz..quote:
En Ls denkt dat ik Neo ben. ........quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:58 schreef Marrije het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:59 schreef Dementor het volgende:
Tijd voor een film en dan lekker slapen.
Later.
Ja, dat is wel een enorme belediging.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En ik voor voor Neo aangezien.........
quote:
Dat is koffie als ik me niet vergis, nee dank je, ik heb net een kopje thee gezetquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:59 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hier, heb je een![]()
Schuif gezellig aan.
jijquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En ik voor voor Neo aangezien.........
Dus geen bratwurst met patat en roomprei?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Hai! Wij hadden zomaar even heel lang geen kinderen en zijn toen maar lekker uit eten gegaan.![]()
(Sorry Sonja) heb wel mager gegeten. Dat wel.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat is koffie als ik me niet vergis, nee dank je, ik heb net een kopje thee gezetEn ik ben popcorn aan het maken. No joke
Heidi ..gefeliciteerd , en L.S dus ook een beetje.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:58 schreef Marrije het volgende:
wie zei ook weer negeren......quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:01 schreef Sporti het volgende:
[..]
![]()
ik zat er op te wachten
![]()
voor de verandering int Engels
De Pm met info stuur ik nu ook niet meer, nog niet tenminste..quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:00 schreef Juud79 het volgende:
Ja, dat is wel een enorme belediging.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus geen bratwurst met patat en roomprei?![]()
Trouwens:
van wie kreeg jij destijds toen eigenlijk die PM dat ik naar die BQ ging?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
De Pm met info stuur ik nu ook niet meer, nog niet tenminste..
Hij kan het natuurlijk gewoon niet goed hebben gelezen, maar om jou dan meteen aan Neo te koppelen is wel heel raar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Niet van mij, ik weet dat soort dingen niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
van wie kreeg jij destijds toen eigenlijk die PM dat ik naar die BQ ging?
Nou ja niet onderstreept maar met een streep erdoor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Neo, Tuinfluiter, hoe wist je dat ik een PM had?
Pardon?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:03 schreef FANN het volgende:
van wie kreeg jij destijds toen eigenlijk die PM dat ik naar die BQ ging?
Oh ik las Nee ipv Neo. Kan gewoon een vergising zijn? Je weet wel, daar waar het hart van vol is. . .quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nou ja niet onderstreept maar met een streep erdoor.
ben jij daar naartoe gegaan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
bar-be -que
met slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Oooooooooh, dat is toch iets heel anders hè? Vechten jullie het maar lekker uit.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:06 schreef FANN het volgende:
bar-be -que
met slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar om zo'n doorzichtig grapje, provocatie kun je het eigenlijk niet noemen, meteen zo serieus te nemen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:03 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hij kan het natuurlijk gewoon niet goed hebben gelezen, maar om jou dan meteen aan Neo te koppelen is wel heel raar.
ikke niet...........quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Hé Fan ik snap het niet maar ik blaas wel op de feesttoeter.
tuut
Ah, zoooo. Ja, kan ik me voorstellen. Maar de vogel is alweer gevlogen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ikke niet...........
maar Tuinfluitertje had een PM gekregen van iemand dat ik zou gaan![]()
dus nu wil ik ineens wel eens weten van wie dat was..
Dat was ik. Ben alleen vergeten waarom ik dat PM'de.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ikke niet...........
nou snap ik het helemaal niet meer.........quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was ik. Ben alleen vergeten waarom ik dat PM'de.
Een PM schandaalquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ikke niet...........
He jammer nou Fan had vast een ander int vizierquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was ik. Ben alleen vergeten waarom ik dat PM'de.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:14 schreef Juud79 het volgende:
Ik hoor dat ik fijn film ga kijken met de Liefste!![]()
Fijne avond nog.
Ciao Juudquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:14 schreef Juud79 het volgende:
Fijne avond nog.
Dank je, jullie ook.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:14 schreef Juud79 het volgende:
Fijne avond nog.
Zitten julie serieus tegen over elkaar op een pc/laptop te fokken En dan kom je er achter dat je film gaat kijkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:14 schreef Juud79 het volgende:
Fijne avond nog.
Nijntje?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:14 schreef Juud79 het volgende:
Fijne avond nog.
20 gram maar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus geen bratwurst met patat en roomprei?![]()
Trouwens:
nee man die zitten de hele avond te lurken........quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Zitten julie serieus tegen over elkaar op een pc/laptop te fokken En dan kom je er achter dat je film gaat kijken
Volgens mij kreeg ik geld van diegene die jullie in het vizier hebben, als ik dat zou PM'en.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:14 schreef Sporti het volgende:
[..]
He jammer nou Fan had vast een ander int vizierik ook trouwens
Jeetje das echt recessiequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
20 gram maar.Weet je hoe weinig dat is.
pppppffffffffquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:18 schreef Juud79 het volgende:
Ons huis is groot genoeg om in een aparte ruimte even achter de laptop/pc te zitten.
GA NOU FILLEM KIJKEN.................quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:18 schreef Juud79 het volgende:
Ons huis is groot genoeg om in een aparte ruimte even achter de laptop/pc te zitten.
deeeeeeze vuist op deeeeeze vuistquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
GA NOU FILLEM KIJKEN.................
vuile NSBér........quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg ik geld van diegene die jullie in het vizier hebben, als ik dat zou PM'en.
Ja, nu ik er nog even over nadenk: zó zat het!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:20 schreef Sporti het volgende:
[..]
deeeeeeze fuist op deeeeeze fuist
Mijn man heeft helemaal geen tijd om film te kijken. Je moet je wel vergissen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:14 schreef Juud79 het volgende:
Fijne avond nog.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn man heeft helemaal geen tijd om film te kijken. Je moet je wel vergissen.
Pimpen met bezit!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:18 schreef Juud79 het volgende:
whahahaquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:20 schreef Sporti het volgende:
[..]
deeeeeeze vuist op deeeeeze vuist
Hé pukkepietquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als 't hier druk is weet je gelijk hoe laat 't is, 'avond.
Fannekequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
nee man die zitten de hele avond te lurken........
sjesus Ruud.... doe jij even je brilletje opquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Fanneke, niet zo boos doen tegen Juud, ze heeft lief gepost.
Kappen nou kinders, ik heb geen paracetamol meer in huis.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, lobasca Laysa valt er wat te rellen?
Rot op snol, dat sneue hoezee-clubje. Ich bin SSquote:
ik ben geen lobasca...wie is dat eigenlijk.....en ach jullie rellen zo vaak maar vond het gewoon grappigquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, lobasca Laysa valt er wat te rellen?
Nog ergerquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Rot op snol, dat sneue hoezee-clubje. Ich bin SS [ afbeelding ]
OH ik reeg echt een briljant filmpje van mijn vader! T is net wat voor je.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Rot op snol, dat sneue hoezee-clubje. Ich bin SS [ afbeelding ]
Nou kom opquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
OH ik reeg echt een briljant filmpje van mijn vader! T is net wat voor je.
Teruglezen is zo 2008, maar is het zo nodig danquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
sjesus Ruud.... doe jij even je brilletje op
Ja, dan moet ik eerst frutten met dumpert enzoquote:
ach je had er bij moeten zijn denk ik dan maar......quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Teruglezen is zo 2008, maar is het zo nodig dan
Brilletje had ik al op.![]()
Oh zat ie niet in de mail.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik eerst frutten met dumpert enzo
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:09 schreef FANN het volgende:
ikke niet...........
Frut the Dumpert!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik eerst frutten met dumpert enzo
Ik zeg al niks meer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ach je had er bij moeten zijn denk ik dan maar......![]()
als je zo af en toe binnen komt vallen en niks terugleest snap je er ook geen zak van.....
Ik lees alles en dan nogquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ach je had er bij moeten zijn denk ik dan maar......![]()
als je zo af en toe binnen komt vallen en niks terugleest snap je er ook geen zak van.....
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Fanny in september vroeg ik jou in de SC of je naar de BQ ging,
iemand schreef in een PM dat jij naar het vriendenfeestje
van Nowlive ging, wanneer ik en nog een paar zouden gaan,
dan ging diegene ook.......
Diegene kon er toch naast zitten dat jij ook zou gaan????
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Frut the Dumpert! [ afbeelding ]
Of zit je nog vol van de roomprei?
Ohh dan gooi ik die bloemen het huis maar uitquote:
Ja, kan, maar dan kun je ook zeggen wie het wasquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Fanny in september vroeg ik jou in de SC of je naar de BQ ging,
iemand schreef in een PM dat jij naar het vriendenfeestje
van Nowlive ging, wanneer ik en nog een paar zouden gaan,
dan ging diegene ook.......
Diegene kon er toch naast zitten dat jij ook zou gaan????
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen
Kuch maar hij staat op de andere pc kuch
Zal mijn man zo ff wegjagen dan mail ik je m wel even. (die werkt, dus belangrijk kan het niet zijn![]()
)
quote:
Herriesopper!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:40 schreef Noek het volgende:
Deze sc mist een Thunderbitch.
Ja, eindelijk ben bij.
Misschien weten ze in A'doorn wat doodknuffelen betekendquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:14 schreef Juud79 het volgende:
Fijne avond nog.
Niet iedereen laat zich zomaar wegpestenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:42 schreef Coos het volgende:
Als ik zo geliefd was bij mijn mede fokkers zou ik allang zijn gaan hangen.
Waar slaat dat nou weer opquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:42 schreef Coos het volgende:
Als ik zo geliefd was bij mijn mede fokkers zou ik allang zijn gaan hangen.
koe knuffelen.......quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien weten ze in A'doorn wat doodknuffelen betekend
Hoi NMNS.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien weten ze in A'doorn wat doodknuffelen betekend
Weet je wat ik neem een wijntjequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom zo sip Ruud........?
tis feest.........
Oh jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom zo sip Ruud........?
tis feest.........
O.k. twee danquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
doen we........ misschien kom ik los......
Dat bedoelde ik jaquote:
Jij bent inmiddels wel gewend aan crisis, niet zeiken Pietjequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah NMNS is er ook, nu kunnen we beginnen
Mmwahh tis een naar mannetje soms, verder weet ik het ook niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:49 schreef Copycat het volgende:
En toch vind ik dat semicollectief Dementordissen raar. En naar.
Maar wellicht krijg ik maar een kwart mee of zo.
Moet je nog aan je prakkiequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:50 schreef blomst het volgende:
kunnen jullie niet een uurtje wachten??
Graagquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:50 schreef FANN het volgende:Nou gaan we alles even duidelijk op een rijtje zetten of laten we het zo...... en morgen weer gewoon
doen alsof er niks aan de hand is?
![]()
want dan peer ik hem .......
3,5% jeweetzquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jij bent inmiddels wel gewend aan crisis, niet zeiken Pietje
Lies=Juud??quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is er dan aan de hand? Dementor heeft Lies via FOK! leren kennen en ze zijn happy samen en laten dat en hun 'social standing' voor sommigen teveel blijken? Dat is zo'n beetje alles wat ik er van begrijp. En direct ook niets van begrijp.
Denk dat er vooraf meer speelde .. I know nothingquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is er dan aan de hand? Dementor heeft Lies via FOK! leren kennen en ze zijn happy samen en laten dat en hun 'social standing' voor sommigen teveel blijken? Dat is zo'n beetje alles wat ik er van begrijp. En direct ook niets van begrijp.
't Zoals Wilders z'n moslims heeft, zo heeft de SC er ook altijd wel een paar die de klos zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:49 schreef Copycat het volgende:
En toch vind ik dat semicollectief Dementordissen raar. En naar.
Maar wellicht krijg ik maar een kwart mee of zo.
he, snap er al niets van..quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is er dan aan de hand? Dementor heeft Lies via FOK! leren kennen en ze zijn happy samen en laten dat en hun 'social standing' voor sommigen teveel blijken? Dat is zo'n beetje alles wat ik er van begrijp. En waar ik direct ook niets van begrijp.
Jij was met Manu in Barcelona?quote:
Ach met het verschil dat de bonte koe nog es word afgewisseldquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zoals Wilders z'n moslims heeft, zo heeft de SC er ook altijd wel een paar die de klos zijn.
Shit betraptquote:
en jij had hem in coma gemept toch?quote:
Thanks alle voetjes weer op de vloerquote:
Witte Bergenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
en jij was met Coos bij van der valk
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is er dan aan de hand? Dementor heeft Lies Juud via FOK! leren kennen en ze zijn happy samen en laten dat en hun 'social standing' voor sommigen teveel blijken? Dat is zo'n beetje alles wat ik er van begrijp. En waar ik direct ook niets van begrijp.
Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan die kut smilequote:
jij bent zijn Favo Fokker..... da's bijna hetzelfdequote:Op woensdag 18 februari 2009 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat? Wat doet mijn naam uberhaubt in deze post?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen
Kuch maar hij staat op de andere pc kuch
Zal mijn man zo ff wegjagen dan mail ik je m wel even. (die werkt, dus belangrijk kan het niet zijn![]()
)
Jaquote:
heeft ie ne zelf gezegt.........quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan die kut smilePlus is je post niet echt kies
Oud snzeer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is er dan aan de hand? Dementor heeft Lies Juud via FOK! leren kennen en ze zijn happy samen en laten dat en hun 'social standing' voor sommigen teveel blijken? Dat is zo'n beetje alles wat ik er van begrijp. En waar ik direct ook niets van begrijp.
Waar ben jij in godsnaam mee bezig ????quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]
jij bent zijn Favo Fokker..... da's bijna hetzelfde![]()
![]()
![]()
A- status
![]()
![]()
Morgen is 't jouw beurtquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
la maar.........quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar ben jij in godsnaam mee bezig ????
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
Das makkelijkquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
pssssst, Gert, roep nog ééééén keertje "namen en rugnummers!"
Liesje mag ik je vragen of je al een afspraak hebt om de woning te bekijkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
Je zit toch niet jezelf te quoten he?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeps en verder vind ik Dementor wel tof en Fan ook. Dus!
dat!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeps en verder vind ik Dementor wel tof en Fan ook. Dus
Pas op dat je behang je niet bijtquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:10 schreef Marrije het volgende:
Het feestje is voorbij? Zo ja, dan ga ik maar eens slapen.
hoi Juudquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk wel. Laat me toch, het is toch feeheest?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je zit toch niet jezelf te quoten he?
Dementor maakt nogal eens sneaky opmerkingen, waar hij dan later weer de vermoorde onschuld over speelt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef Copycat het volgende:
Trutquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Uh.... heb ik dat weleens geroepen dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh.... heb ik dat weleens geroepen dan?
Volgens mij is "Laysa" daar beter in.
Ohw ok!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:06 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Was een foutje. Zonder dubbele bodems whatsoever. Vandaar de edit.
Denk dat de tijd rijp is om PM boxen te openbarenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Wat is er toch gebeurd met die 2?
Er was een tijd dat Fann één van de weinige uitverkorene was die Bolle en Tommie mocht zeggen tegen Dementor
Dáár ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Wat is er toch gebeurd met die 2?
Er was een tijd dat Fann één van de weinige uitverkorene was die Bolle en Tommie mocht zeggen tegen Dementor
Dat kan toch niet, dan krijgen ze een ban.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat de tijd rijp is om PM boxen te openbaren
Het lucht wel op hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:18 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, dan krijgen ze een ban.
zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:06 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Was een foutje. Zonder dubbele bodems whatsoever. Vandaar de edit.
Ja tuinfluiter dat mag je!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Liesje mag ik je vragen of je al een afspraak hebt om de woning te bekijken
en hoe het was in de andere groep?
Ik zeg: Gooi het er maar uitquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat de tijd rijp is om PM boxen te openbaren
Wordt de buikgriep bij die koters al minder?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja tuinfluiter dat mag je!
Ik kan vanaf 1 maart het huisje bekijken, dan komt het vrij.
Op de nieuwe groep is het echt wel even wennen. Ik voel me een beetje invalkracht op mijn eigen centrum.
Ik moet alles vragen, en zoeken, Ook de baby's zijn weer even wennen, maar het is wel heel erg leuk!
Je bent heerlijk op weg Liesje.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ja tuinfluiter dat mag je!
Ik kan vanaf 1 maart het huisje bekijken, dan komt het vrij.
Op de nieuwe groep is het echt wel even wennen. Ik voel me een beetje invalkracht op mijn eigen centrum.
Ik moet alles vragen, en zoeken, Ook de baby's zijn weer even wennen, maar het is wel heel erg leuk!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Kom ik net bij mijn dochter op d'r kamer, zit ze muziek uit mijn jeugd te luisteren.
You've been had by the Noekster!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ja daar heb je gelijk in.
Naja nu misschien een beetje te laat, maar sorry Cc.
Nee joh, zo'n Beequeens pardon. Ik viel er toen net in en moest toen lachen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in.
Naja nu misschien een beetje te laat, maar sorry Cc.
Tien euro------>pot.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
You've been had by the Noekster!
quote:
Blonde krullenbolquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoe fucking cute was jij vroeger
Ik heb ook wat ouwe foto's opgescharreld.
0-3, enniessee Europa uitquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Echt cute! Dat spierwitte haar en die bruine ogen. Mooi!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Aaahhh wat liefquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mario zit met ze hoof al in Rotjeknor.quote:
Ik wist niet eens dat die bestond.. geinig is ie hè?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Awwwww! Die met die zonnebril!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt cute! Dat spierwitte haar en die bruine ogen. Mooi!
Dank je welquote:
Tis ook een goed lief leuk topicquote:
Mis Noek en Gert nogquote:
bleven ze maar zo liefquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:42 schreef Deisyy het volgende:
Het is echt een geinig topic, leuk zo terug in de tijd met die kapsels en die kleding
En die lieve onschuldige koppies.
ruzie waar??quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
HiDi en ik zijn een beetje verbaasd wat voor ruzie jullie maken.
We benne toch heul almoal vriendjes van elkaar?
Wat loop jij nou heul ineens de boel weer heul op te stoken, terwijl het al lang weer heul gezellig is?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
HiDi en ik zijn een beetje verbaasd wat voor ruzie jullie maken.
We benne toch heul almoal vriendjes van elkaar?
Uhh tis dat je het zegtquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat loop jij nou heul ineens de boel weer heul op te stoken, terwijl het al lang weer heul gezellig is?
Als ik ooit weer een scanner koop dan ga ik me keurig melden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Mis Noek en Gert nogVerder bijna de comlete sc van hier
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Als ik ooit weer een scanner koop dan ga ik me keurig melden.
Je kunt ook een digitale foto van een analoge foto nemen, en die op internet pleuren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Als ik ooit weer een scanner koop dan ga ik me keurig melden.
En ik Laysa nog steeds Lobasca.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik noem Fann nog steeds Fan, Noek nog steeds Noekje, en Aagjekat nog steeds hondjes.
Jemig, wat amateuristisch. Dat doe ik niet hoor!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt ook een digitale foto van een analoge foto nemen, en die op internet pleuren.
Ik ben daar anders in.. Ik spreek geen van allen vaak aanquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik noem Fann nog steeds Fan, Noek nog steeds Noekje, en Aagjekat nog steeds hondjes.
Ja dat werkte bij de mijne ook.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt ook een digitale foto van een analoge foto nemen, en die op internet pleuren.
En dat geloof ik nu weer niet.quote:
Oh wat toevallig! ik ookquote:
Er komt inderdaad wel wat kunde bij kijken om dat op die manier te digitaliseren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Jemig, wat amateuristisch. Dat doe ik niet hoor!
Ik had er eigenlijk niet aan gedacht maar dan zie je toch alleen maar de flits? Mijn toestel wil dat niet, wedden?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Er komt inderdaad wel wat kunde bij kijken om dat op die manier te digitaliseren.
Hoewel.. Coos ontkracht dit zojuist weer.
Hoezo? Sta er toch luid en duidelijk op!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je picsquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Er komt inderdaad wel wat kunde bij kijken om dat op die manier te digitaliseren.
Bij daglicht op de vensterbank zonder flots flits.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk niet aan gedacht maar dan zie je toch alleen maar de flits? Mijn toestel wil dat niet, wedden?
Ik zal mijn PA en MA eens vragen.
Kijk! Nu dat ontflitsknopje eens zoeken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij daglicht op de vensterbank zonder flots flits.
Zo dus.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij daglicht op de vensterbank zonder flots flits.
Je vinger ervoor helpt ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Kijk! Nu dat ontflitsknopje eens zoeken.
Nee, die hebben de foto's. Ik mag die niet mee omdat ik in een Bermuda driehoek woon, vinden zij.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo dus.
Maar als je een pa en ma hebt met een scannert die het wél doet, ook mooi!
Dat dan weer niet. Niet hier.quote:
Eerst effe pissen.:)quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, die hebben de foto's. Ik mag die niet mee omdat ik in een Bermuda driehoek woon, vinden zij.
"Als jij je kont niet vast had zitten..yada yada...." Al mijn hele lange leven lang.
Nu jij Gert!
Das so kloar as een klontje..quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Niet hier.
Maar heb de truc met op die manier digitaliseren weleens vaker uitgehaald, en het werkt best wel als je niet al te hoge eisen stelt. En een fotootje op internet of per mail versta ik onder: niet al te hoge eisen.
Ja, dat wel. Mijn paps heeft alles zolang er maar knopjes op zitten. Zo hadden wij ook als eerste in heel Nederland een CD-i speler. Het bleef behalve de eerste ook de enige in heel Nederland. En hij snapt er allemaal niks van.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hebben die geen scannert?
Dank je.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Frits.. Je lijkt wel een cherubijntje op de bovenste foto.Geweldig lieve en schattige foto's
Als je nou zorgt dat ze 'm aan de praat krijgen dan gaat je moeder vanzelf al je oude foto's inscannen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Mijn paps heeft alles zolang er maar knopjes op zitten. Zo hadden wij ook als eerste in heel Nederland een CD-i speler. Het bleef behalve de eerste ook de enige in heel Nederland. En hij snapt er allemaal niks van.Al die knopjes enzo. Hij heeft een wii. Dramaaaaaa!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:09 schreef Gert het volgende:
Maar heb de truc met op die manier digitaliseren weleens vaker uitgehaald, en het werkt best wel als je niet al te hoge eisen stelt. En een fotootje op internet of per mail versta ik onder: niet al te hoge eisen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Mijn paps heeft alles zolang er maar knopjes op zitten. Zo hadden wij ook als eerste in heel Nederland een CD-i speler. Het bleef behalve de eerste ook de enige in heel Nederland. En hij snapt er allemaal niks van.Al die knopjes enzo. Hij heeft een wii. Dramaaaaaa!
Oh ja, was daar niet ook iets met een ontvanger ofzo die nog in de doos zat?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:12 schreef Noek het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
dan gaat je moeder vanzelf al je oude foto's inscannen.
Nee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ging foto van foto bij de fotowinkel ook op die manier?
Ik moet elke keer aan jou denken als ik Margo Stols zie.. Je hebt een pret harses. Pony of nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja, was daar niet ook iets met een ontvanger ofzo die nog in de doos zat?![]()
Ben benieuwd naar je foto's trouwens! En ik overweeg een ponnie te laten knippen.Wat zeg je, doen of niet doen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |