GA NOU FILLEM KIJKEN.................quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:18 schreef Juud79 het volgende:
Ons huis is groot genoeg om in een aparte ruimte even achter de laptop/pc te zitten.
deeeeeeze vuist op deeeeeze vuistquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
GA NOU FILLEM KIJKEN.................
vuile NSBér........quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg ik geld van diegene die jullie in het vizier hebben, als ik dat zou PM'en.
Ja, nu ik er nog even over nadenk: zó zat het!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:20 schreef Sporti het volgende:
[..]
deeeeeeze fuist op deeeeeze fuist
Mijn man heeft helemaal geen tijd om film te kijken. Je moet je wel vergissen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:14 schreef Juud79 het volgende:
Ik hoor dat ik fijn film ga kijken met de Liefste!![]()
Fijne avond nog.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn man heeft helemaal geen tijd om film te kijken. Je moet je wel vergissen.
Pimpen met bezit!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:18 schreef Juud79 het volgende:
Ons huis is groot genoeg om in een aparte ruimte even achter de laptop/pc te zitten.
whahahaquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:20 schreef Sporti het volgende:
[..]
deeeeeeze vuist op deeeeeze vuist
Hé pukkepietquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als 't hier druk is weet je gelijk hoe laat 't is, 'avond.
Fannekequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
nee man die zitten de hele avond te lurken........
sjesus Ruud.... doe jij even je brilletje opquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Fanneke, niet zo boos doen tegen Juud, ze heeft lief gepost.
Kappen nou kinders, ik heb geen paracetamol meer in huis.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, lobasca Laysa valt er wat te rellen?
Rot op snol, dat sneue hoezee-clubje. Ich bin SSquote:
ik ben geen lobasca...wie is dat eigenlijk.....en ach jullie rellen zo vaak maar vond het gewoon grappigquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, lobasca Laysa valt er wat te rellen?
Nog ergerquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Rot op snol, dat sneue hoezee-clubje. Ich bin SS [ afbeelding ]
OH ik reeg echt een briljant filmpje van mijn vader! T is net wat voor je.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Rot op snol, dat sneue hoezee-clubje. Ich bin SS [ afbeelding ]
Nou kom opquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
OH ik reeg echt een briljant filmpje van mijn vader! T is net wat voor je.
Teruglezen is zo 2008, maar is het zo nodig danquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
sjesus Ruud.... doe jij even je brilletje op
Ja, dan moet ik eerst frutten met dumpert enzoquote:
ach je had er bij moeten zijn denk ik dan maar......quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Teruglezen is zo 2008, maar is het zo nodig dan
Brilletje had ik al op.![]()
Oh zat ie niet in de mail.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik eerst frutten met dumpert enzo
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:09 schreef FANN het volgende:
ikke niet...........
maar Tuinfluitertje had een PM gekregen van iemand dat ik zou gaan![]()
dus nu wil ik ineens wel eens weten van wie dat was..
Frut the Dumpert!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik eerst frutten met dumpert enzo
Ik zeg al niks meer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ach je had er bij moeten zijn denk ik dan maar......![]()
als je zo af en toe binnen komt vallen en niks terugleest snap je er ook geen zak van.....
Ik lees alles en dan nogquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ach je had er bij moeten zijn denk ik dan maar......![]()
als je zo af en toe binnen komt vallen en niks terugleest snap je er ook geen zak van.....
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Fanny in september vroeg ik jou in de SC of je naar de BQ ging,
iemand schreef in een PM dat jij naar het vriendenfeestje
van Nowlive ging, wanneer ik en nog een paar zouden gaan,
dan ging diegene ook.......
Diegene kon er toch naast zitten dat jij ook zou gaan????
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Frut the Dumpert! [ afbeelding ]
Of zit je nog vol van de roomprei?
Ohh dan gooi ik die bloemen het huis maar uitquote:
Ja, kan, maar dan kun je ook zeggen wie het wasquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Fanny in september vroeg ik jou in de SC of je naar de BQ ging,
iemand schreef in een PM dat jij naar het vriendenfeestje
van Nowlive ging, wanneer ik en nog een paar zouden gaan,
dan ging diegene ook.......
Diegene kon er toch naast zitten dat jij ook zou gaan????
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen
Kuch maar hij staat op de andere pc kuch
Zal mijn man zo ff wegjagen dan mail ik je m wel even. (die werkt, dus belangrijk kan het niet zijn![]()
)
quote:
Herriesopper!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:40 schreef Noek het volgende:
Deze sc mist een Thunderbitch.
Ja, eindelijk ben bij.
Misschien weten ze in A'doorn wat doodknuffelen betekendquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:14 schreef Juud79 het volgende:
Ik hoor dat ik fijn film ga kijken met de Liefste!![]()
Fijne avond nog.
Niet iedereen laat zich zomaar wegpestenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:42 schreef Coos het volgende:
Als ik zo geliefd was bij mijn mede fokkers zou ik allang zijn gaan hangen.
Waar slaat dat nou weer opquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:42 schreef Coos het volgende:
Als ik zo geliefd was bij mijn mede fokkers zou ik allang zijn gaan hangen.
koe knuffelen.......quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien weten ze in A'doorn wat doodknuffelen betekend
Hoi NMNS.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien weten ze in A'doorn wat doodknuffelen betekend
Weet je wat ik neem een wijntjequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom zo sip Ruud........?
tis feest.........
Oh jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom zo sip Ruud........?
tis feest.........
O.k. twee danquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
doen we........ misschien kom ik los......
Dat bedoelde ik jaquote:
Jij bent inmiddels wel gewend aan crisis, niet zeiken Pietjequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah NMNS is er ook, nu kunnen we beginnen
Mmwahh tis een naar mannetje soms, verder weet ik het ook niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:49 schreef Copycat het volgende:
En toch vind ik dat semicollectief Dementordissen raar. En naar.
Maar wellicht krijg ik maar een kwart mee of zo.
Moet je nog aan je prakkiequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:50 schreef blomst het volgende:
kunnen jullie niet een uurtje wachten??
Graagquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:50 schreef FANN het volgende:Nou gaan we alles even duidelijk op een rijtje zetten of laten we het zo...... en morgen weer gewoon
doen alsof er niks aan de hand is?
![]()
want dan peer ik hem .......
3,5% jeweetzquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jij bent inmiddels wel gewend aan crisis, niet zeiken Pietje
Lies=Juud??quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is er dan aan de hand? Dementor heeft Lies via FOK! leren kennen en ze zijn happy samen en laten dat en hun 'social standing' voor sommigen teveel blijken? Dat is zo'n beetje alles wat ik er van begrijp. En direct ook niets van begrijp.
Denk dat er vooraf meer speelde .. I know nothingquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is er dan aan de hand? Dementor heeft Lies via FOK! leren kennen en ze zijn happy samen en laten dat en hun 'social standing' voor sommigen teveel blijken? Dat is zo'n beetje alles wat ik er van begrijp. En direct ook niets van begrijp.
't Zoals Wilders z'n moslims heeft, zo heeft de SC er ook altijd wel een paar die de klos zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:49 schreef Copycat het volgende:
En toch vind ik dat semicollectief Dementordissen raar. En naar.
Maar wellicht krijg ik maar een kwart mee of zo.
he, snap er al niets van..quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is er dan aan de hand? Dementor heeft Lies via FOK! leren kennen en ze zijn happy samen en laten dat en hun 'social standing' voor sommigen teveel blijken? Dat is zo'n beetje alles wat ik er van begrijp. En waar ik direct ook niets van begrijp.
Jij was met Manu in Barcelona?quote:
Ach met het verschil dat de bonte koe nog es word afgewisseldquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zoals Wilders z'n moslims heeft, zo heeft de SC er ook altijd wel een paar die de klos zijn.
Shit betraptquote:
en jij had hem in coma gemept toch?quote:
Thanks alle voetjes weer op de vloerquote:
Witte Bergenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
en jij was met Coos bij van der valk
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is er dan aan de hand? Dementor heeft Lies Juud via FOK! leren kennen en ze zijn happy samen en laten dat en hun 'social standing' voor sommigen teveel blijken? Dat is zo'n beetje alles wat ik er van begrijp. En waar ik direct ook niets van begrijp.
Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan die kut smilequote:
jij bent zijn Favo Fokker..... da's bijna hetzelfdequote:Op woensdag 18 februari 2009 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat? Wat doet mijn naam uberhaubt in deze post?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen
Kuch maar hij staat op de andere pc kuch
Zal mijn man zo ff wegjagen dan mail ik je m wel even. (die werkt, dus belangrijk kan het niet zijn![]()
)
Jaquote:
heeft ie ne zelf gezegt.........quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan die kut smilePlus is je post niet echt kies
Oud snzeer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is er dan aan de hand? Dementor heeft Lies Juud via FOK! leren kennen en ze zijn happy samen en laten dat en hun 'social standing' voor sommigen teveel blijken? Dat is zo'n beetje alles wat ik er van begrijp. En waar ik direct ook niets van begrijp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |