Denk dat er vooraf meer speelde .. I know nothingquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is er dan aan de hand? Dementor heeft Lies via FOK! leren kennen en ze zijn happy samen en laten dat en hun 'social standing' voor sommigen teveel blijken? Dat is zo'n beetje alles wat ik er van begrijp. En direct ook niets van begrijp.
't Zoals Wilders z'n moslims heeft, zo heeft de SC er ook altijd wel een paar die de klos zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:49 schreef Copycat het volgende:
En toch vind ik dat semicollectief Dementordissen raar. En naar.
Maar wellicht krijg ik maar een kwart mee of zo.
he, snap er al niets van..quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is er dan aan de hand? Dementor heeft Lies via FOK! leren kennen en ze zijn happy samen en laten dat en hun 'social standing' voor sommigen teveel blijken? Dat is zo'n beetje alles wat ik er van begrijp. En waar ik direct ook niets van begrijp.
Jij was met Manu in Barcelona?quote:
Ach met het verschil dat de bonte koe nog es word afgewisseldquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zoals Wilders z'n moslims heeft, zo heeft de SC er ook altijd wel een paar die de klos zijn.
Shit betraptquote:
en jij had hem in coma gemept toch?quote:
Thanks alle voetjes weer op de vloerquote:
Witte Bergenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
en jij was met Coos bij van der valk
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is er dan aan de hand? Dementor heeft Lies Juud via FOK! leren kennen en ze zijn happy samen en laten dat en hun 'social standing' voor sommigen teveel blijken? Dat is zo'n beetje alles wat ik er van begrijp. En waar ik direct ook niets van begrijp.
Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan die kut smilequote:
jij bent zijn Favo Fokker..... da's bijna hetzelfdequote:Op woensdag 18 februari 2009 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat? Wat doet mijn naam uberhaubt in deze post?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen
Kuch maar hij staat op de andere pc kuch
Zal mijn man zo ff wegjagen dan mail ik je m wel even. (die werkt, dus belangrijk kan het niet zijn![]()
)
Jaquote:
heeft ie ne zelf gezegt.........quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan die kut smilePlus is je post niet echt kies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |