Niet iedereen laat zich zomaar wegpestenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:42 schreef Coos het volgende:
Als ik zo geliefd was bij mijn mede fokkers zou ik allang zijn gaan hangen.
Waar slaat dat nou weer opquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:42 schreef Coos het volgende:
Als ik zo geliefd was bij mijn mede fokkers zou ik allang zijn gaan hangen.
koe knuffelen.......quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien weten ze in A'doorn wat doodknuffelen betekend
Hoi NMNS.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien weten ze in A'doorn wat doodknuffelen betekend
Weet je wat ik neem een wijntjequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom zo sip Ruud........?
tis feest.........
Oh jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom zo sip Ruud........?
tis feest.........
O.k. twee danquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
doen we........ misschien kom ik los......
Dat bedoelde ik jaquote:
Jij bent inmiddels wel gewend aan crisis, niet zeiken Pietjequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah NMNS is er ook, nu kunnen we beginnen
Mmwahh tis een naar mannetje soms, verder weet ik het ook niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:49 schreef Copycat het volgende:
En toch vind ik dat semicollectief Dementordissen raar. En naar.
Maar wellicht krijg ik maar een kwart mee of zo.
Moet je nog aan je prakkiequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:50 schreef blomst het volgende:
kunnen jullie niet een uurtje wachten??
Graagquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:50 schreef FANN het volgende:Nou gaan we alles even duidelijk op een rijtje zetten of laten we het zo...... en morgen weer gewoon
doen alsof er niks aan de hand is?
![]()
want dan peer ik hem .......
3,5% jeweetzquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jij bent inmiddels wel gewend aan crisis, niet zeiken Pietje
Lies=Juud??quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is er dan aan de hand? Dementor heeft Lies via FOK! leren kennen en ze zijn happy samen en laten dat en hun 'social standing' voor sommigen teveel blijken? Dat is zo'n beetje alles wat ik er van begrijp. En direct ook niets van begrijp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |