Ik had er eigenlijk niet aan gedacht maar dan zie je toch alleen maar de flits? Mijn toestel wil dat niet, wedden?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Er komt inderdaad wel wat kunde bij kijken om dat op die manier te digitaliseren.
Hoewel.. Coos ontkracht dit zojuist weer.
Hoezo? Sta er toch luid en duidelijk op!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je picsquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Er komt inderdaad wel wat kunde bij kijken om dat op die manier te digitaliseren.
Bij daglicht op de vensterbank zonder flots flits.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk niet aan gedacht maar dan zie je toch alleen maar de flits? Mijn toestel wil dat niet, wedden?
Ik zal mijn PA en MA eens vragen.
Kijk! Nu dat ontflitsknopje eens zoeken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij daglicht op de vensterbank zonder flots flits.
Zo dus.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij daglicht op de vensterbank zonder flots flits.
Je vinger ervoor helpt ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Kijk! Nu dat ontflitsknopje eens zoeken.
Nee, die hebben de foto's. Ik mag die niet mee omdat ik in een Bermuda driehoek woon, vinden zij.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo dus.
Maar als je een pa en ma hebt met een scannert die het wél doet, ook mooi!
Dat dan weer niet. Niet hier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |