Hoelang zal het duren totdat ze in Rotterdam in de gaten krijgen dat ze niks aan Beenhakker hebben ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:31 schreef Steven184 het volgende:
Hoelang zal duren tot Poolse bond Beenhakker eruit gooit?
Pas als hij 2 meter onder de grond ligt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoelang zal het duren totdat ze in Rotterdam in de gaten krijgen dat ze niks aan Beenhakker hebben ?
Als jij stopt met het afsluiten van elke post met een "quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoelang zal het duren totdat ze in Rotterdam in de gaten krijgen dat ze niks aan Beenhakker hebben ?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een judas op zijn minst.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Beenhakker is een nietsnut.
En daar valt zeker wat voor te zeggen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:09 schreef Suijk het volgende:
Je bent de enige met principes, Happel.
Precies, met 4 andere (even goede) opties zonder verleden zou ie op de laatste plaats komen. Maar die luxe hebben we op het moment niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:16 schreef Luni het volgende:
[..]
Eens
Maar het grote probleem is, wie moeten ze anders halen, ik zou het echt niet weten
Dat is dan ook het enige wat ik op hem aan te merken heb. Voor de rest gewoon een vakman.quote:
Die voorzitter heeft toestemming gegeven hoor. Beenhakker heeft het gewoon slim gespeeld, en die slimheid kan Feyenoord nou juist gebruiken met al die sulletjes als Gudde.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:14 schreef Fetai het volgende:
Ik keur het af wat Beenhakker gedaan heeft, het is goed voor onze club lijkt me, maar dit kan natuurlijk niet. Als hij ons hetzelfde zou flikken als de Polen hadden we ook gebaald.
Hiddink. Had overigens nergens gelezen dat je me wat vroeg.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:42 schreef Siemerink het volgende:
Happel, ik vroeg het je in het vorige topic ook al; ik snap jouw gevoelens tegenover hem, maar wie was een betere keus dan Beenhakker?
Beenhacker mag goede spelers voor ons ritselen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Hiddink. Had overigens nergens gelezen dat je me wat vroeg.
Maar mijn persoonlijke mening doet er verder weinig toe. Ik heb niks met die zuchtende ouwe lul. Hij is echter nodig. Ik verwacht er alleen geen wonderen van.
quote:
Nog belangrijker is dat hij sponsoren en investeerders weet te binden. Staat deze week ook een aardig stuk in de VI daarover.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:57 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
Beenhacker mag goede spelers voor ons ritselen!
Principes zijn leuk om te hebben als je eerste staat, nu staan we 12e.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:09 schreef Suijk het volgende:
Je bent de enige met principes, Happel.
Kan gebeuren, stond veel politiek geneuzel in...quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar mijn persoonlijke mening doet er verder weinig toe. Ik heb niks met die zuchtende ouwe lul. Hij is echter nodig. Ik verwacht er alleen geen wonderen van.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb een weddenschap verloren dus moet nog 3 maanden zo rondlopen
je moest wel erg zeker van je zaak dan zijn geweestquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zei de man zonder ruggengraat.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Principes zijn leuk om te hebben als je eerste staat, nu staan we 12e.
Wahaha wat een sukkels zeg. Daar zullen ze nog wel spijt van krijgen denk ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:09 schreef neggix het volgende:
Hoppa, en geen uit supporters met ajax-feyenoord en v.v. meer voor 2 of 5 jaar
http://teletekst.nos.nl/?109-01
Zwak.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:09 schreef neggix het volgende:
Hoppa, en geen uit supporters met ajax-feyenoord en v.v. meer voor 2 of 5 jaar
http://teletekst.nos.nl/?109-01
Zal wel meevallen hoor...quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wahaha wat een sukkels zeg. Daar zullen ze nog wel spijt van krijgen denk ik!
Dat we zouden winnen van de joden. Bij winst van ons zou een andere user (ajax-fan) een Feyenoord-avatar nemen voor 3 maanden.quote:
Tief op uit dit topic met je kut-avatar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat we zouden winnen van de joden. Bij winst van ons zou een andere user (ajax-fan) een Feyenoord-avatar nemen voor 3 maanden.
Ik had in september na Feyenoord-ajax geroepen dat Gert-Jan Verbeek altijd slecht begint, maar na een tijdje onverslaanbaar is. Kortom, ajax-uit zouden we makkelijk winnen. Helaas liep het "iets" anders...
Ga aub zo door. Dan zijn we weer snel van je af.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:57 schreef Crane het volgende:
[..]
Tief op uit dit topic met je kut-avatar.
Zie je zijn PI?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ga aub zo door. Dan zijn we weer snel van je af.
ai dat is lelyk....quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat we zouden winnen van de joden. Bij winst van ons zou een andere user (ajax-fan) een Feyenoord-avatar nemen voor 3 maanden.
Ik had in september na Feyenoord-ajax geroepen dat Gert-Jan Verbeek altijd slecht begint, maar na een tijdje onverslaanbaar is. Kortom, ajax-uit zouden we makkelijk winnen. Helaas liep het "iets" anders...
geen idee wat deze noob gedaan heeft, maar de url staat er dubbel, krijg het ook niet veranderdquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:31 schreef Schiedammert het volgende:
speciaal voor de liefhebbers van een van de meest besproken zin hier op het fok de laatste weken
[url=http://giel.vara.nl/reacties.425.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=9313&tx_ttnews[backPid]=457&cHash=d8054ec12f]http://giel.vara.nl/reacties.425.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=9313&tx_ttnews[backPid]=457&cHash=d8054ec12f[/url]
kies tussen 8 en 9 uur, op 23.30 minuten![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:35 schreef TC03 het volgende:
Dit is de goede link:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)a?start=02:00:00:000
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hiddink was misschien een betere keus, al had ik er ernstige twijfels bij of die uberhaupt zou komenquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:45 schreef Happel het volgende:
[..]
moeten wij er last van hebben?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
eens!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hiddink was misschien een betere keus, al had ik er ernstige twijfels bij of die uberhaupt zou komen
Vroeguh was De Graafschap leuk, al vroeg naar die kroeg vlak langs het spoor, eigen muziek draaien, en iedereen helemaal los binnen, eigenaar vond alles goed, en vond het helemaal geweldig, en er gebeurde nooit wat. Net voor de wedstrijd langs het spoor lopend naar het stadion, moet je nu niet meer doen want die honden staan gewoon te schrijvenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuke wedstrijd zondagLeuk stadion enz
nee ruud nog steeds niet verteld, moet een beetje spannend blijven hequote:Op zondag 15 februari 2009 04:32 schreef Ruud het volgende:
Feyenoord![]()
[..]
heb je dat verhaal nou al eens verteld hier?
edit:![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ga aub zo door. Dan zijn we weer snel van je af.
stoer hoor om dit op een forum te posten, ben je ook zo stoer om het hem in zijn gezicht te zeggen???quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die Gijs is echt nog te dom om het schijt van mijn banden te likken
juist jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
nee ruud nog steeds niet verteld, moet een beetje spannend blijven he
dat kan niet, ze zitten niet op dezelfde hoogtequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:10 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
stoer hoor om dit op een forum te posten, ben je ook zo stoer om het hem in zijn gezicht te zeggen???
als dat soort 'grapjes' ook al niet meer kunnen...quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan er gewoon normaal gepost worden over Feyenoord ipv alleen maar op Crane persoonlijk te reageren? Hij mag weer gewoon posten, we verwachten van hem dat hij zich gedraagt, maar ook dat er normaal gereageerd wordt op hem.
op het fok dalijk ook nog zonder thuispubliekquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:13 schreef Ruud het volgende:
[..]
als dat soort 'grapjes' ook al niet meer kunnen...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:18 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
op het fok dalijk ook nog zonder thuispubliek![]()
http://www.sportwereld.nl(...)boksles_krijgen.htmlquote:Dat zijn zaakwaarnemer Rob Jansen de afgelopen weken keihard heeft gewerkt aan een uitstekend tweejarig contract vanaf komend seizoen waarin deze geste is verdisconteerd, is natuurlijk bijzaak.
Dat wou ik ook net posten. Genee is inderdaad meestal goed ingewijd, dus het lijkt me redelijk betrouwbaar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:13 schreef buddyb het volgende:
was dit al bekend? weet niet of het waar is maar genee vertelt o.a. dit in zijn colum over leo:
[..]
http://www.sportwereld.nl(...)boksles_krijgen.html
het is dan ook totaal geen verrassing voor velen denk ik, niet voor mij tenminste. Dit hadden we op onze vingers na kunnen tellen he, 1 en 1 is en zal altijd 2 blijven. Natuurlijk gaat hij komende maanden niet gratis werken, lijkt me erg logischquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:13 schreef buddyb het volgende:
was dit al bekend? weet niet of het waar is maar genee vertelt o.a. dit in zijn colum over leo:
[..]
http://www.sportwereld.nl(...)boksles_krijgen.html
Van Marwijk heeft net zoveel, zo niet meer bereikt dan Beenhakker in zijn tijd bij Feijenoord, dus waarom hij er tussen staat is mij een raadsel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:29 schreef Crane het volgende:
Genee is meestal wel goed geïnformeerd dus het zal wel kloppen. Ik ben er wel blij mee als ie TD zou worden, hij heeft ons in tegenstelling tot Marwijk, Gullit, Koeman en Verbeek kampioen gemaakt en namen als Zlatan en Maxwell naar Ajax gehaald destijds. Nog buiten z'n goede prestaties met o.a. Trinidad om.
omdat hij het over trainers heeft die ons geen kampioen hebben gemaaktquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:11 schreef Happel het volgende:
Nogal wiedes dat Beenhakker een contract krijgt. Hij is net als ieder ander persoon, doet dit echt niet uit 'liefde'.
[..]
Van Marwijk heeft net zoveel, zo niet meer bereikt dan Beenhakker in zijn tijd bij Feijenoord, dus waarom hij er tussen staat is mij een raadsel.
Ik kan lezen, schat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:16 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
omdat hij het over trainers heeft die ons geen kampioen hebben gemaakt![]()
je bent een beste gozert happel, maar wel lezen he![]()
![]()
Van Marwijk kan alleen wat met een goed draaiend elftal. Prima type om de rust erin te houden maar niet om een club die compleet de weg kwijt is de goede richting op de krijgen. Maar eigenlijk hoort ie idd niet tussen dat rijtje falers gezien z'n UEFA Cup-winst, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:11 schreef Happel het volgende:
Nogal wiedes dat Beenhakker een contract krijgt. Hij is net als ieder ander persoon, doet dit echt niet uit 'liefde'.
[..]
Van Marwijk heeft net zoveel, zo niet meer bereikt dan Beenhakker in zijn tijd bij Feijenoord, dus waarom hij er tussen staat is mij een raadsel.
nee man jij had gewoon gelijk, van Marwijk heeft ons geen kampioen gemaakt, simpel!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:19 schreef Crane het volgende:
[..]
Van Marwijk kan alleen wat met een goed draaiend elftal. Prima type om de rust erin te houden maar niet om een club die compleet de weg kwijt is de goede richting op de krijgen. Maar eigenlijk hoort ie idd niet tussen dat rijtje falers gezien z'n UEFA Cup-winst, daar heb je gelijk in.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:28 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
dat weet ik lieverd, maar soms kost het wat moeite he![]()
Maar wel een UEFA Cup, en dat is wel een wat grotere prijs dan een kampioenschap.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:27 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
nee man jij had gewoon gelijk, van Marwijk heeft ons geen kampioen gemaakt, simpel!!!
de judas gaat ons wel weer naar de coolsingel loodsen hoor![]()
van Marwijk was toen toevallig trainer van feyenoord, elke trainer, zelfs ik, had met dat team de UEFA Cup gepaktquote:
Alsjeblieft hoor, dat was echt geen sterrenteamquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:07 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
van Marwijk was toen toevallig trainer van feyenoord, elke trainer, zelfs ik, had met dat team de UEFA Cup gepakt![]()
dat zeg ik ook niet, maar elke wedstrijd wachten op een vrije trap kunnen we als coach allemaal hequote:Op donderdag 19 februari 2009 19:09 schreef Fetai het volgende:
[..]
Alsjeblieft hoor, dat was echt geen sterrenteam
Het grote Feijenoord-topic #445: ajakkes gaat eraan!quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:50 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
het is dan ook totaal geen verrassing voor velen denk ik, niet voor mij tenminste. Dit hadden we op onze vingers na kunnen tellen he, 1 en 1 is en zal altijd 2 blijven. Natuurlijk gaat hij komende maanden niet gratis werken, lijkt me erg logisch![]()
en zeker niet als judas je doopnaam isquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:33 schreef Juk het volgende:
[..]
Het grote Feijenoord-topic #445: ajakkes gaat eraan!
Vorige week voorspelde ik het inderdaad al.
Vind het opzich ook niet gek, niemand werkt voor niks.
Oké, kap eens met die overdaad aan 'quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:09 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
en zeker niet als judas je doopnaam is![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké, kap eens met die overdaad aan ''. Het wordt een beetje vervelend.
ik vertel jou toch ook niet wat je wel en niet mag postenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké, kap eens met die overdaad aan ''. Het wordt een beetje vervelend.
Nee, omdat daar geen reden toe is.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:24 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ik vertel jou toch ook niet wat je wel en niet mag posten![]()
En niet de minste teams uitgeschakeld.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:09 schreef Fetai het volgende:
[..]
Alsjeblieft hoor, dat was echt geen sterrenteam
dat vind ik dus nou ook bij mijquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, omdat daar geen reden toe is.
Lekker simpel beredeneerd. De rest van de spelers hadden net zo goed uit hun neus kunnen gaan vreten, Hazetand knalt ze er toch wel in. Waarom dan nog voetballen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:14 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet, maar elke wedstrijd wachten op een vrije trap kunnen we als coach allemaal he
Het had ook schriftelijk afgehandeld kunnen worden. Even een briefje naar Dortmund, Eindhoven, Milaan etc: retour met een krabbel en hoppa...quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Lekker simpel beredeneerd. De rest van de spelers hadden net zo goed uit hun neus kunnen gaan vreten, Hazetand knalt ze er toch wel in. Waarom dan nog voetballen.
idd jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:45 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Het had ook schriftelijk afgehandeld kunnen worden. Even een briefje naar Dortmund, Eindhoven, Milaan etc: retour met een krabbel en hoppa...
Wát een onzin. Maar dat snap je zelf ook wel neem ik aan. Van Hooijdonk was nergens geweest zonder Van Wonderen, Bosvelt, Tomasson, Paauwe, Emerton etc etc. Feit is gewoon dat we toen een goede selectie én team hadden, die Van Marwijk op een presenteerblaadje kreeg. Dat hij het dus zelfs nog presteerde om met die selectie geen kampioen te worden en slecht te laten voetballen, is redelijk zorgwekkend.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:45 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Het had ook schriftelijk afgehandeld kunnen worden. Even een briefje naar Dortmund, Eindhoven, Milaan etc: retour met een krabbel en hoppa...
eens!!!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:00 schreef Tomasso het volgende:
Dat hij het dus zelfs nog presteerde om met die selectie geen kampioen te worden en slecht te laten voetballen, is redelijk zorgwekkend.
Precies. Net als Twente op dit moment, zo'n team is nauwelijks te verslaan als je als Europese (sub)topper zelf niet in topvorm bent. Ik heb gisteren met jaloezie gekeken naar die automatismen daar.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:52 schreef Sloggi het volgende:
We hadden niet eens zozeer een geweldige selectie, we hadden een geweldig team. Op basis van kwaliteit waren PSV, Dortmund en Inter allemaal beter denk ik.
Kijk dan ook even naar de resultaten in de competitie, toen we verder kwamen in de uefa cup werd het in de competitie wat minder. Een de Haan, Gyan en Rzaza speelden ook gewoon in de finale, dus om nou te zeggen dat van Marwijk het op een presenteerblaadje kreeg, hou toch op man...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wát een onzin. Maar dat snap je zelf ook wel neem ik aan. Van Hooijdonk was nergens geweest zonder Van Wonderen, Bosvelt, Tomasson, Paauwe, Emerton etc etc. Feit is gewoon dat we toen een goede selectie én team hadden, die Van Marwijk op een presenteerblaadje kreeg. Dat hij het dus zelfs nog presteerde om met die selectie geen kampioen te worden en slecht te laten voetballen, is redelijk zorgwekkend.
Buffonquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:03 schreef Suijk het volgende:
De leukste vrije trap was diegene die 3x over genomen moest worden ofzo. Je zag gewoon de angst bij de muur en de keeper. Geen idee meer wie eigenlijk, was dat Toldo?
Was tegen Juventus in de CL.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:03 schreef Suijk het volgende:
De leukste vrije trap was diegene die 3x over genomen moest worden ofzo. Je zag gewoon de angst bij de muur en de keeper. Geen idee meer wie eigenlijk, was dat Toldo?
Ja, Buffon natuurlijk. Wist dat het Italiaans was.quote:
dat kreeg hij ook, het was zeker niet de verdienste van van Marwijk hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:51 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Kijk dan ook even naar de resultaten in de competitie, toen we verder kwamen in de uefa cup werd het in de competitie wat minder. Een de Haan, Gyan en Rzaza speelden ook gewoon in de finale, dus om nou te zeggen dat van Marwijk het op een presenteerblaadje kreeg, hou toch op man...
Dat was de CL tegen Juventus. Was inderdaad wel mooi, je voelde in het stadion bijna dat die laatste erin zou gaan. Was Buffon volgens mij.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:03 schreef Suijk het volgende:
Heb Benfica de uefa cup gewonnen met Pierre dan? Volgens mij niet, maar daar trainden ze ook niet op vrije trappen, dom ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:27 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
dat kwam zeker door van Marwijk dat hij hem er zo in knalt
Slory valt geblesseerd uit op trainingquote:
Dat zullen de Feyenoordfans wel erg vindenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Slory valt geblesseerd uit op training
Datum: 20-02-2009 Bron: Rijnmond.nl
Andwelé Slory heeft vrijdagochtend het trainingsveld van Feyenoord voortijdig verlaten. De aanvaller ging tijdens een partij geblesseerd naar de kleedkamers terug. Over de aard van de blessure is nog niets bekend. Door het afhaken van Slory lijkt er tegen De Graafschap een basisplaats weggelegd voor Georginio Wijnaldum.
Tim de Cler trainde apart van de spelersgroep en lijkt niet fit voor het duel tegen De Graafschap.Naast de linksback zijn ook Nieveld en Tiendalli niet van de partij wegens een schorsing.
Ook weer een bizar verhaalquote:Positie hoofd Klantenservice onhoudbaar
Datum: 20-02-2009 Bron: Lunaticnews.nl
Op 26 januari j.l. plaatsten Lunaticnews.nl een ingezonden brief van een supporter die ernstige vraagtekens plaatste bij het nieuwe hoofd van Feyenoord Klantenservice, Veerle S., die begin januari in dienst is getreden. Na deze ingezonden brief ontstond onder supporters commotie over deze twijfelachtige aanstelling. Na verder onderzoek bleek dat Veerle S. zelf woonachtig is in ‘Neerlands grootste poel des verderfs’, terwijl haar (toenmalige?) vriend – nota bene woonachtig in Barendrecht – een seizoenkaart heeft bij ajax.
Na de verloren Klassieker van afgelopen zondag - door het hoofd Klantenservice bijgewoond op de invalidentribune van de aRENa - verscheen ze de volgende dag op haar werk met een ajax-tasje met inhoud. Ja, u hoort het goed, ze verschijnt op de Feyenoord Klantenservice met een ajax-tasje en vertelt tegen haar collega’s hoe goed het allemaal wel bij ajax is geregeld.
Wij hadden al het vermoeden dat het hoofd Klantenservice weinig betrokken is bij Feyenoord, waarvan bovenstaande voor ons een bevestiging is. Kwalijk dat nota bene iemand die leiding geeft aan het eerste aanspreekpunt voor supporters geen enkele binding heeft met de club.
Nog kwalijker is het dat er op initiatief van Veerle S. niets meer wordt gedaan voor zieke kinderen die nog maar kort te leven hebben. Volgens Veerle is dit namelijk geen taak van Feyenoord. Een kwalijke zaak, zeker uit menselijk oogpunt!
Wij zijn van mening dat de positie van Veerle S. door bovenstaande voorbeelden onhoudbaar is geworden. Feyenoord rest niets anders dan Veerle S. per direct op non-actief te stellen. In het belang van de supporters, in het belang van Feyenoord.
Bovendien is dit dan direct een goed moment om afscheid te nemen van het selectiebeleid voor nieuw personeel zoals onder leiding van de nieuwe media manager Raymond Salomon is ingezet. Binnen dit beleid is geen plaats voor mensen met een emotionele band met Feyenoord, terwijl mensen met clubliefde juist het fundament van de organisatie (dienen te) vormen.
Salomon was verantwoordelijk voor het aannemen van Veerle S., nota bene onder protest van enkele mensen binnen Feyenoord. Salomon is nu dus ook verantwoordelijk voor het op non-actief stellen van Veerle S.
In het belang van Feyenoord.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Andwelé Slory heeft vrijdagochtend het trainingsveld van Feyenoord voortijdig verlaten. De aanvaller ging tijdens een partij geblesseerd naar de kleedkamers terug. Over de aard van de blessure is nog niets bekend. Door het afhaken van Slory lijkt er tegen De Graafschap een basisplaats weggelegd voor Georginio Wijnaldum.
Erg goed nieuwsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Tim de Cler trainde apart van de spelersgroep en lijkt niet fit voor het duel tegen De Graafschap.Naast de linksback zijn ook Nieveld en Tiendalli niet van de partij wegens een schorsing.
quote:Voetbalnieuws / UEFA Cup /
Nieuwe Europese straf Feyenoord
Geschreven op vrijdag, 20 februari om 17:08
Feyenoord heeft zich wederom moeten melden bij de tuchtcommissie van de Europese voetbalbond UEFA. De Rotterdammers zijn door het overkoepelend orgaan gestraft voor de ongeregeldheden gedurende de thuiswedstrijd tegen het Poolse Lech Poznán. De eerstvolgende Europese thuiswedstrijd zal moeten worden afgewerkt in een gedeeltelijk gesloten stadion.
Tijdens het duel met de Oost-Europeanen, dat met 0-1 werd verloren, werden er vanaf de Stadiontribune en de Olympiatribune voorwerpen op het veld gegooid. Ook zouden er kleine brandjes zijn gesticht, en wordt Feyenoord een gebrek aan organisatie verweten tijdens de wedstrijd in Groep H van de UEFA Cup. De sancties van de bond zijn navenant.
Zo zal Feyenoord het eerstvolgende Europese thuisduel af moeten werken met een gesloten Stadiontribune, terwijl ook een gedeelte van de Olympiatribune dicht moet blijven. Dit komt neer op een capaciteitsdaling van zo’n 10.000 plaatsen. Ook kan de Legioenclub een boete van 50.000 euro tegemoet zien.
“De UEFA heeft de gebeurtenissen hoog opgenomen en gezien de reputatie die we helaas opgebouwd hebben, is dat amper verrassend te noemen”, aldus algemeen directeur Eric Gudde in een reactie op de website van de club. “Aangezien dit al het 13e incident in de laatste vijf jaar is, ontkomt men er waarschijnlijk niet aan om ons een zware straf op te leggen die Feyenoord zowel financiële als imagoschade bezorgt.”
“Alle trouwe en vaste supporters op de Noordzijde lijden hier onder en het is tijd dat de kleine minderheid die zich aan dit soort gedragingen schuldig maakt eens gaat beseffen dat de club hieraan kapot kan gaan. Feyenoord ligt onder een vergrootglas bij de UEFA en elk incident wordt hoog opgenomen. Wij beraden ons op nog verdere maatregelen rondom toekomstige Europa Cupduels.”
Feyenoord laat weten de schade te willen verhalen op de boosdoeners, van wie er overigens al een groot aantal zijn geïdentificeerd. Ook de persoon die verantwoordelijke wordt geacht voor het verwonden van een Poolse supporter is reeds veroordeeld door de rechter, en heeft tevens een stadionverbod gekregen.
Dan blijft die straf nog 10 jaar geldig hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:32 schreef Merkie het volgende:
Hebben we de UEFA mooi tuk, de komende 10 jaar spelen we toch geen Europees voetbal.
Dat lijkt me geen straf gezien het aantal toeschouwers bij de Uefa Cup in De Kuip.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een rare straf, met een deel van het stadion dicht.
Een plus voor de Ajax-tasquote:
Een hele vette minquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Een plus voor de Ajax-tas
Een min voor het 'nieuwe' beleid t.a.v. zieke kinderen.
Over tien jaar spelen ze niet meer in De Kuip. Hehehehehe.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan blijft die straf nog 10 jaar geldig hoor.
Zolang die mongooltjes niet aangepakt worden zal dat niet minder worden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:09 schreef Animal_FR het volgende:
13 incidenten in de afgelopen 5 jaar.
Dat is dus inclusief een jaar zonder Europees voetbal. 4 seizoenen. Daarbij zit een thuis en een uitwedstrijd zonder publiek. Kortom: elk europees duel met FR publiek heeft een incident gehad?
sommige incidenten worden wel onder een vergrootglas gelegd, maarja, we hebben de reputatie eenmaal.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:09 schreef Animal_FR het volgende:
13 incidenten in de afgelopen 5 jaar.
Dat is dus inclusief een jaar zonder Europees voetbal. 4 seizoenen. Daarbij zit een thuis en een uitwedstrijd zonder publiek. Kortom: elk europees duel met FR publiek heeft een incident gehad?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:35 schreef Crane het volgende:
[..]
Zolang die mongooltjes niet aangepakt worden zal dat niet minder worden.
quote:Naar aanleiding van het nieuwsbericht 'Positie hoofd Klantenservice onhoudbaar' heeft een medewerker van Feyenoord ons het volgende laten weten:
Indien het bericht niet verwijderd wordt zal een gerechtelijke procedure wegens laster en smaad opgestart worden.
Na overleg met onze advocaat Frank Van Ardenne laten wij het bericht gewoon op de website staan en hebben we inmiddels aan de desbetreffende medewerker van Feyenoord laten weten dat ze contact op kunnen nemen met onze advocaat.
Wij willen nog even benadrukken niets tegen de persoon te hebben die op Feyenoord Klantenservice werkzaam is, maar wij willen alleen echte Feyenoorders op zulke posities hebben met enige binding met de club.
Redactie Lunatic News
quote:Hofland: Verbeek al na twee maanden gestrand
AMSTERDAM - De relatie met trainer Verbeek was al na twee maanden kapot, zegt Feyenoord-verdediger Kevin Hofland. ‘Deze club was te groot voor hem.’
Kevin Hofland: ‘Ik werd belachelijk gemaakt door supporters en bespot in de media. Het ergste was dat ik me niet kon verdedigen.’
Kevin Hofland: ‘Ik werd belachelijk gemaakt door supporters en bespot in de media. Het ergste was dat ik me niet kon verdedigen.’ (Foto Klaas Jan van der Weij)
Aanvankelijk was Kevin Hofland gecharmeerd van de in januari ontslagen trainer Gertjan Verbeek. ‘Zijn mentaliteit paste bij Feyenoord. Verbeek straalt in alles uit dat hij hard wil werken. Daar moet ik het als voetballer ook van hebben. Maar Verbeek heeft zich vanaf de eerste dag bij Feyenoord verkeken op de grootsheid van deze club. Eigenlijk was onze relatie met de trainer al na twee maanden kapot.’
De 29-jarige Limburger heeft zich bij Feyenoord een roepende in de woestijn gevoeld. ‘Als vice-aanvoerder heb ik de onvrede over het functioneren van de trainer aangegeven bij de directie, maar er werd niets mee gedaan. Ik dacht: de boodschap komt wel een keer over. Maar ook na elf, twaalf gesprekken veranderde er niets. Ik ben niet het type dat snel de handdoek werpt. Dus gaf ik voor de dertiende keer aan dat de communicatie tussen Verbeek en de groep stroef verliep.’
Vijf weken na het gedwongen vertrek van Verbeek zegt Hofland dat de Feyenoord-selectie zich bevrijd voelt, ook al blijkt dat nog niet uit de resultaten. Het is na de nederlaag in de klassieker tegen Ajax weer crisis bij Feyenoord, al weigert Hofland te spreken over degradatie of nacompetitie. Zondag winnen van De Graafschap en eindelijk weer omhoog kijken, is de enige gedachte die de oud-international wil toelaten.
Maar het valt niet mee een streep onder het verleden te zetten. De hoon van het Legioen is op hem neergedaald. Wie raakt er dan ook geblesseerd bij het uitlaten van zijn hond? Volgens Verbeek had Hofland zelfs een hamstringkwetsuur opgelopen, toen hij van tafel was opgestaan.
‘Dat was voor mij de druppel’, zegt Hofland in De Kuip. ‘Ik kreeg publiekelijk het deksel op mijn neus, maar Verbeek sprak niet de waarheid. Ik werd belachelijk gemaakt door supporters en bespot in de media. Het ergste was dat ik me niet kon verdedigen.’
Hofland werd zelfs met de dood bedreigd. ‘Supporters mogen mij altijd aanspreken. Ik ben de eerste om toe te geven dat we op een Feyenoord onwaardige positie staan. Als we beroerd voetballen, ga ik geen discussie uit de weg. Maar als een gek mij thuis belt en mijn gezin bedreigt, worden grenzen overschreden.
‘Aanvankelijk reageerde ik vrij nuchter. Toen de betekenis van die boodschap tot me doordrong, was ik behoorlijk aangeslagen. Ik voelde me heel kwetsbaar. Ik heb zelfs overwogen met voetbal te stoppen. Het mag niet ten koste gaan van mijn vrouw en kinderen. Ik geloof niet dat Verbeek mij heeft willen beschadigen. Maar hij had zich voorzichtiger moeten uitlaten over mijn blessure. Je ziet waar een grappig bedoelde opmerking toe kan leiden.’
Bij zijn gedwongen afscheid constateerde Verbeek dat de spelersgroep van Feyenoord niet integer was geweest. ‘Daarmee stak hij de spelers een mes in hun rug. Elke maand had de spelersraad overleg met de trainer. Dan gaven we aan wat er leefde in de groep.
‘We bleven soms in groepjes hangen. We wilden graag dat Verbeek zich in die gesprekken zou mengen. Dat deed hij niet. Misschien was hij bang dat hij daardoor zijn autoriteit zou verliezen. Maar zo kwam Verbeek juist te ver van de groep af te staan.’
Het ging al mis in de eerste werkweek van Verbeek, aldus Hofland. ‘Ik was in mei aan mijn enkels geopereerd. Ik moest nog een week revalideren. Uit de testen bleek dat ik nog niet kon springen. Maar al bij de tweede training moest ik meedoen van Verbeek. Ik zei: dat gaat niet, ik kan niet springen. Jawel, je gaat trainen, was het antwoord. Binnen drie dagen was mijn enkel ontstoken, waardoor ik bijna de hele voorbereiding heb gemist.’
De spelers vonden het al overdreven dat Verbeek te koop liep met zijn eigen prestaties tijdens de krachttraining. ‘Het was goed bedoeld, al vond ik het nogal naïef’, zegt Hofland. Maar ook hij ergerde zich aan de rigide opvattingen van Verbeek. ‘We hebben de eerste maand de belastbaarheid van de spelers gemeten. Maar met de uitkomsten werd niets gedaan.
‘Ik heb geen hekel aan krachttraining, het moet wel doelgericht zijn. Bij PSV en Wolfsburg volgde ik ook mijn eigen schema. Leuk als je 80 kilo kunt bankdrukken. Maar als je geen bal vooruit kunt schieten, houdt het op.’
Verbeek bemoeide zich overal mee. Lag Hofland op de massagetafel, kwam de trainer binnen. ‘Hij zei tegen de fysiotherapeut: dit zijn geen goede oefeningen, het moet anders. Ik vertelde Verbeek dat ik het al acht jaar zo deed. Dan doe je het al acht jaar verkeerd, was zijn antwoord. Verbeek zette fysiotherapeuten openlijk voor schut en ging de dokter overrulen. Zo ontstonden ook binnen de medische staf snel wrijvingen.’
Verbeek sloeg ook de verkeerde toon aan tegen de routiniers. Zo stuurde hij Hofland, Makaay en Lucius na de nederlaag tegen Deportivo la Coruña als kleine jongens naar bed. ‘Wij werden niet als volwassen mensen behandeld. Als je een bepaalde warmte mist, probeer je die toch te kweken?
‘Ik snap niet waarom Verbeek soms zo bot deed. Verzorger Gerard Meijer en materiaalman Carlo de Leeuw werden door Verbeek respectloos behandeld, dat zette kwaad bloed in de groep.’
Ook de tactische keuzes van Verbeek werden niet begrepen. Hofland: ‘We speelden in de voorbereiding een 4-4-2-systeem met een ruit op het middenveld. Maar in de eerste wedstrijd koos Verbeek voor drie aanvallers. Automatismen inslijpen, hoe moet je druk zetten op de tegenstander, hoe loop je met en zonder bal. Daar hebben we zeven maanden niet op getraind.’
Het Legioen koos massaal de kant van Verbeek en hekelde de spelers. ‘En dat mocht ook, want wij hebben gefaald’, zegt Hofland. ‘We hebben er vaak over gesproken. Het kan toch niet zo zijn dat Tim de Cler vorig seizoen de beste linksback van Nederland was en nu geen bal raakt? Het kan toch niet dat Makaay de ballen er niet meer in schiet? Dat Van Bronckhorst fouten maakt, dat El-Ahmadi het voetballen is verleerd?’
Er lag een deken over het team, constateert Hofland. ‘Ik ben een emotionele jongen, die een teamgenoot soms verrot scheldt en dan weer knuffelt. Van Verbeek mocht ik me niet uiten, daardoor speelde ik geremd.’
Toch overheerst het beeld dat de routiniers van Feyenoord Verbeek hebben laten struikelen. Of zoals Heerenveen-speler Pranjic in VI zei: ‘De oudere spelers wilden blijkbaar niet hard werken onder Verbeek.’ En wat kreeg Hofland na het ontslag voor Verbeek van een woedende supporter te horen? ‘Nu hoef je niet meer van negen tot vijf op de club te zijn.’
Hofland: ‘Als alleen de oudere spelers zich tegen Verbeek hadden gekeerd, was hij nooit vertrokken. Ik wil Verbeek niet zwart maken, maar het klikte niet met hem. Het is onzin dat wij niet de hele dag op de club wilden zijn. De oudere spelers waren juist als eersten binnen en gingen als laatsten weg. Er werd een vals beeld van ons geschetst.’
Technisch directeur Peter Bosz bleef volgens Hofland doof voor de signalen uit de spelersgroep. ‘Ik had er begrip voor dat Bosz de trainer die hij had binnengehaald tot het einde toe bleef verdedigen. Maar hij is niet eerlijk geweest tegenover de spelers.
Ook het trainingskamp in Turkije in januari werd een herhaling van zetten. Hofland: ‘Vanaf de eerste dag ging het alleen over de problemen met Verbeek. Het houdt een keer op. In Turkije hebben we met vijf groepjes apart gezeten. We moesten allerlei zaken opschrijven en kwamen onafhankelijk van elkaar tot dezelfde conclusies.’
De kloof tussen Verbeek en de selectie was tastbaar. Zeker doordat de trainer de huisregels zelf schond door te laat te komen bij de lunch en op slippers te lopen. ‘Discipline staat bij Verbeek hoog in het vaandel. Dan moet je wel het goede voorbeeld geven’, aldus Hofland.
‘Een speler kwam drie kwartier te laat voor het UEFA Cup-duel met Lech Poznan, omdat hij in een file stond. Hij had ook eerder naar de club kunnen komen. Toch stelde Verbeek hem op, tot verontwaardiging van de reserves die wel op tijd waren. Dacht een ander: prima, hoef ik volgende keer ook niet op tijd te komen. Je kreeg een domino-effect in de selectie.’
Tot verbijstering van de spelers constateerde technisch directeur Bosz dat de trainingsstage in Turkije rimpelloos was verlopen. Dat was voor de selectie het sein om op een breuk aan te sturen. ‘Bosz had in Turkije met slechts 4 van de 26 spelers gesproken, waarvan er ook nog eens 2 kritisch waren over Verbeek’, zegt Hofland.
‘Ik zag veel jongens tijdens de evaluatie van Bosz naar elkaar kijken met een blik van: hebben we wel in hetzelfde trainingskamp gezeten? Zijn analyse schoot bij de meeste spelers in het verkeerde keelgat. Als Bosz die evaluatie achterwege had gelaten, zou Verbeek hier misschien nog hebben gezeten. De spelers hadden het inderdaad gezellig gehad. Maar de onvrede over de trainer was onverminderd groot.
‘Ik wilde naar huis gaan, toen ik door enkele spelers werd aangesproken. Ze vroegen me waarom Van Bronckhorst en ik niks hadden gezegd. Ik zei: waarom doen jullie zelf niet je mond open? Nu staan Giovanni en ik steeds vooraan. De spelers verzamelden zich en vroegen me wat we konden doen. Ik stelde voor de directie naar de kleedkamer te laten komen.
‘Ik wist niet dat Van Bronckhorst op dat moment al bij de trainer zat. Giovanni kwam bij ons met het verzoek van Verbeek om te peilen of er nog voldoende vertrouwen in hem was. Daar waren we snel uit, er was geen enkel vertrouwen meer in de trainer. Die boodschap heb ik vervolgens aan de directie overgebracht.’
Tijdens de nieuwjaarsreceptie had directeur Gudde de moed er nog in gehouden. Feyenoord zou het seizoen afmaken met Verbeek. Hij wist niet dat Hofland een dag eerder al een indringend gesprek had gevoerd met Dick van Well, voorzitter van de raad van commissarissen.
Hofland: ‘Het besluit om naar de raad van commissarissen te stappen is me niet in de koude kleren gaan zitten. Normaal gesproken praat je met de directie. Ik heb ze in het belang van de club gepasseerd door direct met de hoogste baas te praten. Ik deed het niet uit persoonlijk gewin, want ik was basisspeler onder Verbeek.
‘Als ik geen steun had gekregen uit de spelersgroep, zou ik het nooit hebben gedaan. Ik heb meneer Van Well hetzelfde verteld als de twee spelers die al in december met enkele commissarissen hadden gesproken. Daar schrok hij van, het beeld van die gesprekken werd bevestigd. Daarna raakte de zaak in een stroomversnelling.’
Nu voelt Hofland zich van een last bevrijd. ‘Ik begrijp de trots van Verbeek, dat tekent hem ook. Ik ben ervan overtuigd dat hij zich terugknokt. Maar Verbeek had de schuld voor zijn vertrek niet alleen bij de spelers moeten leggen. Ik hoop echt dat iemand hem een spiegel voorhoudt, zoals de spelers dat ook bij zichzelf hebben gedaan. En dat hij zich dan afvraagt: waar is het misgegaan en welke fouten heb ik gemaakt?’
Slechte sfeer kan behoorlijk dodelijk zijn.. Maar, zoals Hofland ook zegt, mag hen de zwakke prestaties ook wel toedichtenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:10 schreef Merkie het volgende:
Blijkt dus dat het allemaal wel meevalt met de spelersgroep en het ook aan Verbeek lag.
Natuurlijk, maar ik geloof ook niet dat er ooit iemand is geweest bij de spelers die oorzaak van de slechte resultaten niet bij de zichzelf (de spelers) zocht.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Slechte sfeer kan behoorlijk dodelijk zijn.. Maar, zoals Hofland ook zegt, mag hen de zwakke prestaties ook wel toedichten
Jorien en jij gaan toch niet meer? Probleem is dan gewoon opgelost toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:35 schreef Crane het volgende:
[..]
Zolang die mongooltjes niet aangepakt worden zal dat niet minder worden.
Feitelijk omdat ze wedstrijd op wedstrijd geen strijd hebben geleverd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:33 schreef TC03 het volgende:
Zo zie je maar weer dat ik gelijk heb gekregen. Na het ontslag van Verbeek snapte ik al die negatieve ophef over de spelers al niet, en niemand heeft me ooit kunnen uitleggen wat er precies met de spelers mis was dat ze zo uitgejouwd moesten worden en dat ze zelfs het Feyenoord-shirt niet waard zouden zijn.
Happel, je mag het altijd nog een keer proberen uit te leggen. En nee, 'Je begrijpt het gewoon niet' of 'Ik ga het niet nog een keer vertellen' is geen goed antwoord.Ach ja, ijdele hoop.
Dat is onzin, er is juist heel vaak strijd getoond, dat is het enige pluspunt van het seizoen. Tegen Ajax, tegen NEC thuis, Willem II uit, Groningen uit en thuis, Utrecht, Roda, Heerenveen thuis. Ik snap niet hoe je er nou bij komt dat er ineens geen strijd is geleverd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Feitelijk omdat ze wedstrijd op wedstrijd geen strijd hebben geleverd.
Je kan kut in je vel zitten, je kan je dag niet hebben maar het kan en mag niet zo zijn dat spelers vergeten te werken, te sleuren en op ieder duel afstuiven met het schuim op de bek.
En het Legioen mag dat ook zeker niet vergeten.
quote:Makaay: toekomst ligt in de Kuip
ROTTERDAM - Het moet raar lopen, wil Roy Makaay zijn loopbaan niet afsluiten bij Feyenoord. ,,Ik ben niet voor niets na tien jaar teruggekomen naar Nederland,’’ zegt de gelouterde spits, die de hoop op een goed einde van het seizoen nog altijd niet heeft opgegeven.
,,De achterdeur staat voor ons nog steeds open.’’
Het optimisme van Makaay wordt mede gevoed door de terugkeer van Jon Dahl Tomasson. De eindelijk weer fitte Deen ontbrak vorige week in Amsterdam wegens griep, maar is er morgen tegen De Graafschap weer bij. ,,Tomasson is niet alleen voor mij, maar voor de hele ploeg belangrijk,’’ zegt Makaay. ,,Hij vult perfect de nummer tien in. Toen hij kwam dacht ik: ‘Dat kan wel eens mooi worden’. Maar door verschillende omstandigheden hebben we geloof ik maar vijf wedstrijden met elkaar gespeeld.’’
Zonder Tomasson, die drie weken geleden zijn rentree maakte, stond Makaay dit seizoen vaak op een eiland. ,,Iedereen weet wat mijn kwaliteiten zijn, tegenstanders stellen zich daar goed op in. Ik stond vaak tussen drie man. Dan had ik niet alleen te maken met de centrale verdedigers, maar ook met de verdedigende middenvelder die een oogje in het zeil hield.’’
Nu Tomasson terug is, moeten zijn tegenstanders kiezen. ,,Jon kijkt heel goed naar mij. Als ik in de bal kom, vliegt hij er overheen. Hij is geen spits en geen middenvelder. Hij hangt er precies tussenin.’’
De 2-0 nederlaag tegen Ajax, waar de ervaren Van Bronckhorst, Hofland en Tomasson ontbraken, beschouwt hij als een incident. ,,In sommige wedstrijden dit seizoen had ik het gevoel dat ik in de A-jeugd speelde. Het is fantastisch dat er zo veel jeugd doorbreekt, maar het was soms te veel van het goede. Qua personele bezetting begint het weer normaal te worden.’’
En moet Feyenoord in staat zijn om nog iets van het tot dusverre rampzalige seizoen te maken. ,,Vanaf dag één heb ik gezegd: ‘Ik vind die play-offs niets.’ Maar het zou ons nu van pas kunnen komen.’’
Makaay kijkt ook alvast verder vooruit. De spits, wiens zoontje keept in de F-jeugd van Feyenoord, sluit niet uit dat hij na zijn loopbaan jeugdtrainer wil worden. ,,Op vrije dagen ga ik nog wel eens kijken bij de A-jeugd om te ontdekken of ik het wat vind. Ik zou hier best wat willen doen.’’
Voorlopig is hij de man die Feyenoord aan goals moet helpen. Zijn contract in de Kuip loopt nog een jaar door. ,,En ik loop niet weg na een minder seizoen,’’ is hij stellig. ,,Zo zit ik niet in elkaar. Ik ben niet teruggekomen om na twee jaar weer naar het buitenland te verkassen. Ik heb het hier heel erg naar mijn zin en mijn familie ook.’’
Hij verwacht veel van de samenwerking met Mario Been en Leo Beenhakker.
,,Ik ben wel benieuwd hoe het is om onder Mario te trainen. Ik ben natuurlijk een Vitesse-man, maar hij doet het met die andere club ook wel aardig. Ik hoor hele positieve dingen over hem. Beenhakker heb ik zelf nog gehad bij Vitesse. Dat lijkt me ook een prima keuze. Het is prettig dat het op de club weer wat rustiger is.’’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |