quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi voor in de OP
Deze hoort er dan ook bij lijkt mee.quote:
Waar. Maar meestal zijn het enkel voorrangskaarten en die hoeveelheid is nu extra streng vanwege de voorschriften van de brandweer..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:38 schreef Pinterman het volgende:
Vanavond ook maar weer eens het centrum in. En morgen om 11.11 natuurlijk de intocht van ons Amadeiro!
Heb al een paar jaar niet proper carnaval kunnen vieren in Oeteldonk. Kwade stemmen vertellen mij dat er tegenwoordig veel kroegen zijn waar je kaartjes voor moet kopen, en dat er streng wordt gelet op de hoeveelheid mensen die binnen kunnen. Waar of niet waar?
Volgens mij dit jaar heel vroeg, half 1 al dacht ik.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:09 schreef Blik het volgende:
de intocht is om 11:11, de optocht is maandag. Rond 14:00 begint die volgens mij
Heb er eigenlijk niet zo op gelet.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:27 schreef goldhorn het volgende:
Optocht was best leuk, alleen wel weinig muziek dit jaar, of lag dat aan mij?
Ja, er zit een medisch centrum op de Koenendelseweg, vrijwel aan het begin, bij de Oude Vlijmenseweg. Dat is praktisch Boschveld. Ik heb weinig vergelijkingsmateriaal, dus of het een goede is weet ik niet, maar ik kom er in ieder geval wel eens.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Weet iemand trouwens toevallig een goeie huisarts in de omgeving binnenstad/Boschveld? Moet nogsteeds een nieuwe, maar ik weet maar niet welke ik moet nemen.
Ok bedankt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:35 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ja, er zit een medisch centrum op de Koenendelseweg, vrijwel aan het begin, bij de Oude Vlijmenseweg. Dat is praktisch Boschveld. Ik heb weinig vergelijkingsmateriaal, dus of het een goede is weet ik niet, maar ik kom er in ieder geval wel eens.
Mijn huisartsenpraktijk zit op het Emmaplein, ben wel tevreden over de enige keer dat ik er ben geweest.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Weet iemand trouwens toevallig een goeie huisarts in de omgeving binnenstad/Boschveld? Moet nogsteeds een nieuwe, maar ik weet maar niet welke ik moet nemen.
Die APK-er is Van Abeelen. Wanneer je van de Shell naar de Helftheuvel rijd kom je er vlak langs. Voor zover ik weet doet hij alleen maar keuringen, geen reparaties.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:59 schreef goldhorn het volgende:
Ik heb mijn apk bij de helftheuvel in de buurt laten doen. Gratis herkeuring hebben ze daar.
Van beelen heet dat geloof ik. Kun je zonder afspraak naar toe.
Voor reparaties ga ik altijd naar euromaster. Iets duurder als Kwik-fit maar wel vele malen beter.
Zit op de rietvelden.
Wat had je dan gewild?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:28 schreef buitenbeentje het volgende:
Wat is Den Bosch trouwens een achterlijk dorp als je 's-avonds na 9 uur nog wat fatsoenlijks wil eten, het enige wat nog open is zijn tenten als Kees Kroket, St. Janneke en shoarmahokken.![]()
Hangt er van af. Da Pino, zo ongeveer alles in de Orthenstraat, Korteputstraat, noem maar op. MAar in ieder geval tot een uur of half tien de keuken open. Nu ga ik thuis wel wat eten rond die tijd en kom ik verder de stad ook niet meer in..quote:
Op wat voor 'n dag en waar ben je dan geweest? Ik weet alleen dat rond 20u altijd alles nog open is, maar goed daar heb je dus niks aan.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:28 schreef buitenbeentje het volgende:
Wat is Den Bosch trouwens een achterlijk dorp als je 's-avonds na 9 uur nog wat fatsoenlijks wil eten, het enige wat nog open is zijn tenten als Kees Kroket, St. Janneke en shoarmahokken.![]()
Zal er voortaan eens op letten, ik ging er van uit dat alles tot 22.00 uur open was, maar niet dus..quote:Op maandag 9 maart 2009 17:52 schreef buitenbeentje het volgende:
Meestal op zaterdag.
Ga je toch lekker naar een andere stad. Den Bosch is maar 3 dagen per jaar een durrep.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:28 schreef buitenbeentje het volgende:
Volhouden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:26 schreef tong80 het volgende:
TVP
Ik was jullie kwijt.
Kom nog steeds 2 keer per week in den Bosch
Probeer anders eens die tapastent in de Stoofstraat, of Stefano's ertegenover, kan je daar om 21.00 echt niets meer krijgen?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:09 schreef buitenbeentje het volgende:
Ja, tot die tijd kan je wel overal naar binnen, en meteen weer naar buiten.
Bij de tapastent sowieso wel, maar zit redelijk vaak vol volgens mij. Pizza bij Stefano's (zelfde eigenaar overigens) moet ook wel lukken. En om de hoek zit eetcafé Dit en brasserie Meprise. Daar kun je ook nog wel terecht denk ikquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:54 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Probeer anders eens die tapastent in de Stoofstraat, of Stefano's ertegenover, kan je daar om 21.00 echt niets meer krijgen?
Volgens mij is de keuken van Christoffel in de Korenbrugstraat tot 22.00 open trouwens..quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:06 schreef Blik het volgende:
[..]
Bij de tapastent sowieso wel, maar zit redelijk vaak vol volgens mij. Pizza bij Stefano's (zelfde eigenaar overigens) moet ook wel lukken. En om de hoek zit eetcafé Dit en brasserie Meprise. Daar kun je ook nog wel terecht denk ik
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:42 schreef Devolution het volgende:
Bosschenaren zijn nou eenmaal taai he. Niet kapot te krijgen.
quote:Op maandag 30 maart 2009 17:45 schreef MrFl0ppY het volgende:
Vraagje aan de bosschenaren onder ons, wij (vriendin en ik) zijn aan het kijken naar een leuke woning in Den Bosch, nu hebben we een leuk huis op het oog in de wijk "de Kruiskamp". Dat is bij de helftheuvel. Weet iemand hier of dat een beetje relaxe wijk (lees: rustig, geen tuig etc.) is? De bewoners vertellen me natuurlijk van wel maarja, die hebben nogal een belangenverstrengeling natuurlijk
pff, als het een mooi huis is moet je er gewoon voor gaan. Als je echt in een goede wijk wilt wonen betaal je ook meteen de hoofdprijs. Het is ook niet de één van de ergste buurten van Den Bosch. het is gewoon een gemiddelde wijkquote:Op maandag 30 maart 2009 18:54 schreef MrFl0ppY het volgende:en het was nog wel zo'n mooi huis.. maareeh das dus niet alles als ik het goed begrijp?
Ach, zo erg is het niet. Het hangt er ook vanaf waar precies in de Kruiskamp. Kun je een straat noemen? Ik heb er familie wonen (Rijzertlaan) en daar is niets mis mee. Je hebt alle voorzieningen voor de deur in en rondom de Helftheuvel. Het is natuurlijk wel zo dat er redelijk wat allochtoons en autochtoons tuig in de buurt woont, maar in mijn ervaring heb je er niet zoveel last van omdat ze niet echt op vaste plekken in de Kruiskamp hangen. Soms staan er wat voor de schoolpleinen of op de parkeerplaats van de Helftheuvel, maar echt, tegen die tijd kom je daar toch niet meer.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:54 schreef MrFl0ppY het volgende:en het was nog wel zo'n mooi huis.. maareeh das dus niet alles als ik het goed begrijp?
Idd. Ik zou het gewoon doen hoor.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:45 schreef Blik het volgende:
[..]
pff, als het een mooi huis is moet je er gewoon voor gaan. Als je echt in een goede wijk wilt wonen betaal je ook meteen de hoofdprijs. Het is ook niet de één van de ergste buurten van Den Bosch. het is gewoon een gemiddelde wijk
Hehe dat dacht ik ook ja, zeker nu de naam Smirnoff meteen met de breezer jeugd wordt geassocieerdquote:Op maandag 30 maart 2009 20:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Bij sommige straatnamen vraag je je echt af wie ze in godsnaam heeft bedacht en onder welke omstandigheid.
Op de rand van de wijk, tegen schutskamp aan zit je volgens mij best goed. Een vriend van me is in kruiskamp geboren en opgegroeid en heeft daar eigenlijk nooit problemen gehad. Als het huis bevalt, zou ik er gewoon voor gaan.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:55 schreef MrFl0ppY het volgende:
True, had het ook niet meteen afgeschreven. Het is in de Smirnoffstraat, de naam van de straat stond me natuurlijk wel aan. Het is op de rand, tegen het schutskamp aan. Zag er allemaal best goed uit, dicht bij de snelweg, dicht bij supermarkten etc. en rustige straat. Maar goed, het is altijd goed om even na te vragen.
Daar woont mijn broer ook vlakbij, alleen soms die kut jeugd maar verder valt het wel mee daar.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:55 schreef MrFl0ppY het volgende:
True, had het ook niet meteen afgeschreven. Het is in de Smirnoffstraat, de naam van de straat stond me natuurlijk wel aan. Het is op de rand, tegen het schutskamp aan. Zag er allemaal best goed uit, dicht bij de snelweg, dicht bij supermarkten etc. en rustige straat. Maar goed, het is altijd goed om even na te vragen.
Daar heb ik ook wel ooit een vrachtwagen vast zien zitten ja.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Even een huishoudelijke mededeling:![]()
De tunnel van de Christiaan Huygensweg is afgesloten, er zit iets vast.
Nee heb ik niet. Maar ik woon er om de hoek dus if you want.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:54 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel ooit een vrachtwagen vast zien zitten ja.![]()
Foto's?
Mwoah, dat kost je weer moeite enzo...quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee heb ik niet. Maar ik woon er om de hoek dus if you want.
Was toch nog ff teruggelopen, maar ik was telaat.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:03 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Mwoah, dat kost je weer moeite enzo...
Volgens funda hebben we de keuze uit 52, 42 of 22quote:Op zondag 5 april 2009 14:20 schreef marjo84 het volgende:
Ik heb er 18 jaar gewoond, mijn ouders wonen er nog. Ik heb het altijd een hele fijne buurt gevonden, wel een hele hoop kinderen (weet niet of dat voor jou persoonlijk een plus of een min is) maar lekker rustig, vlakbij de Helftheuvel en de Shell, vlakbij de snelweg. Zeker een aanrader! Welk nr zou je komen te wonen (heb niet het hele topic gelezen)?
Bij de oosterplas, daar hangt pas tuig.quote:Op zondag 5 april 2009 16:34 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Volgens funda hebben we de keuze uit 52, 42 of 22. We zitten ook nog te denken aan een huis bij de oosterplas. Dat is wel een super lokatie.
Hintham tuig.quote:Op zondag 5 april 2009 16:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Bij de oosterplas, daar hangt pas tuig.
quote:Op zondag 5 april 2009 14:20 schreef marjo84 het volgende:
vlakbij de Helftheuvel en de Shell, vlakbij de snelweg. Zeker een aanrader! Welk nr zou je komen te wonen (heb niet het hele topic gelezen)?
Dan kan je altijd nog 's avonds laat sigaretten gaan halen om vervolgens niet meer terug te komen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:13 schreef Blik het volgende:
[..]
Sinds wanneer is wonen vlakbij een benzinepomp een aanrader
Ik ben al effkes nie bij de Biechten gewist, hoever zijn ze met de bouw?quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zoals ik vruuger, "achter de Biechten"
quote:Bosschenaar kritiek na schietpartij
Uitgegeven: 9 april 2009 08:54
Laatst gewijzigd: 9 april 2009 08:54
AMSTERDAM - Een 25-jarige man uit Den Bosch woensdagnacht zwaargewond geraakt bij een schietpartij in zijn woonplaats. Het slachtoffer is in kritieke toestand in een ziekenhuis opgenomen.
Voor de schietpartij in de Egbert Kortenaerstraat vond een grote vechtpartij plaats, meldt de politie.
De recherche onderzoekt met een groot team wat er is gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |