abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66192808
Game on
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66192839
Laatste posts:
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:54 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Prima, heel anders dan de opvang waar hij nu zit. Nu zit hij op een echte juppen opvang, gloednieuw gebouw, alles duur en netjes. De nieuwe opvang is een oud gebouw, wat rommeliger en vooral een grotere diversiteit aan culturen bij kinderen en begeleiding.
Maar op zich allemaal prima.
Het blijkt dat ze de plek voor Pepijn dus echt speciaal gecreerd hebben dankzij mijn herhaaldelijk telefonisch informeren. Ik heb een tijdlang iedere paar weken gebeld hoe het er voor stond en of er al plek was omdat we die nodig hadden. Nu hebben we een contract voor de 24 uurs opvang, maar omdat op die groep geen plek is en pepijn toch grotendeels overdag komt heeft hij een plek op de flexibele groep. En de uren dat hij dan buiten doordeweekse dagen overdag komt, dan komt hij wel op de 24uurs groep. Nou prima.

Gewoon totaal anders dus, maar vast een prima plek voor pepijn.
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:54 schreef huuphuup het volgende:
Ticoo H&M leiden heeft geen zwangerschapskleding. Die in de Boogaard wel maar ik weet eigk niet meer of die een beetje behoorlijk aanbod spijkerbroeken hadden? Iemand die dat weet?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66192840
Ja huup, dat heb ik ook. Als ik me moe voel neem ik cola. Vroegah nam ik ook veel van die energytroep. Maar het is echt een soort verslaving, ik kreeg er echt hoofdpijn van als ik geen drinkje nam. Dat zijn gewoon ontwenningsverschijnselen. Dus ik drink het eigenlijk nooit meer.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 18 februari 2009 @ 11:56:51 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66192865
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:55 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, je kan je broek ook tijdelijk fixen met een elastiekje he!
Even in het knoopsgat vastmaken en met de lus om je knoop heen. Zo zakt het niet gelijk van je kont af of gaat het helemaal open staan, maar heb je net even wat meer ruimte.
  woensdag 18 februari 2009 @ 11:57:23 #5
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66192893
Ik neem het nooit een dag niet, dus weet niet of ik dan hoofdpijn krijg?
Ik vind het lekker en het is een soort mentale verslaving: dat mag ik van mezelf, eensoort verwennerijtje. Heel suf, he?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_66192900
Ik had 2 spijkerbroeken van de h&m, gewoon in de boogaard gehaald. Maar he, dat is ook alweer bijna 2 jaar geleden.
pi_66192923
Ik vind redbull werkelijk niet te zuipen, echt zo gruwelijk smerig dat ik er misselijk van wordt.
Heb nu 2 bakken koffie op en omdat ik dat nooit drink werkt dat ook wel, stuk wakkerder. Zo eens verder aan mijn presentatie van morgen. Mag voor de hele onderzoeksafdeling geneeskunde voor verstandelijk gehandicapten, en de opleidingsdirectie van de AVGopleiding (arts voor verstandelijk gehandicapten) een presentatie gaan houden over het onderzoek naar vragenlijsten voor deze doelgroep. Erg interessant. En heb de presentatie al bijna af. Alleen nog wat notes bij de slides toevoegen zodat ik morgen ook nog weet wat ik wil gaan zeggen.

Maar jullie zijn wel lief voor het meedenken.
pi_66192985
Oooh ja BE dat zei mijn moeder ook al maar weet je wat het is, de meeste van mijn truien en shirtjes zijn niet zó lang dat ze helemaal over mn knoop enzo heenkomen. Schijnbaar heb ik een lang bovenlijf ofzo?
Maar goed, om nou met een zichtbaar-knoop-open-elastiekje te gaan lopen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66193008
Ik weet uit mijn studententijd dat ik altijd op mn best was in aangeschoten toestand. Ik draaide hele mooie presentaties in elkaar als ik net in de SooS had gezeten. Als ik ze dan later terug zag dacht ik echt "Waar haal ik dat nu weer vandaan". Ik ben onbewust heel geniaal denk ik.
pi_66193031
Huup bij de H&M online hebben ze van die heerlijke singlets op de mama afdeling van nog geen 6 euro per stuk, ik droeg die altijd (nu nog, zijn zo heerlijk lang) en dan mijn eigen shirtjes erboven zodat ik geen blote buik had.
pi_66193040
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:00 schreef huuphuup het volgende:
Oooh ja BE dat zei mijn moeder ook al maar weet je wat het is, de meeste van mijn truien en shirtjes zijn niet zó lang dat ze helemaal over mn knoop enzo heenkomen. Schijnbaar heb ik een lang bovenlijf ofzo?
Maar goed, om nou met een zichtbaar-knoop-open-elastiekje te gaan lopen
Kun je meteen wat langere truitjes scoren. Ik draag ze nog steeds. Toen ik terug ging van zwangerschapskleding naar normaal vond ik alle broeken te laag en alle truitjes te hoog. Dat van die broeken kon ik wel aan wennen (zeg de hele dag hijsen), maar ik heb geen zin meer in blote buiken.
pi_66193041
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:00 schreef Ticootje het volgende:
Ik weet uit mijn studententijd dat ik altijd op mn best was in aangeschoten toestand. Ik draaide hele mooie presentaties in elkaar als ik net in de SooS had gezeten. Als ik ze dan later terug zag dacht ik echt "Waar haal ik dat nu weer vandaan". Ik ben onbewust heel geniaal denk ik.
hahaha creatief zal het zeker geweest zijn!

Ja ik ga vanmiddag een uurtje eerder weg en loop dan ff langs de boogaard denk k
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 februari 2009 @ 12:02:52 #13
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66193072
Rijden ging niet echt lekker, moet ws ook wennen, maar ik zie me nog niet een uur naar mijn werk rijden. Maar goed dat ik ook vanuit huis kan werken. Heb gisteren al even met mijn collega wat werkdingetjes doorgenomen en gezegd dat ik bereikbaar ben voor zulke dingen. Bedrijfsarts zou nog bellen over thuiswerken maar die laat ook niks horen. Nou dan regel ik het zelf wel

Stom, ik heb het idee dat ik al heel lang thuis zit maar vanmorgen realiseerde ik me dat ik pas 2 weken geleden geopereerd ben. Het is dus niet zo gek dat ik nog niet alles kan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_66193138
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:01 schreef Faja-Lobi het volgende:
Huup bij de H&M online hebben ze van die heerlijke singlets op de mama afdeling van nog geen 6 euro per stuk, ik droeg die altijd (nu nog, zijn zo heerlijk lang) en dan mijn eigen shirtjes erboven zodat ik geen blote buik had.
ja die heb ik wel al 3 zwarte en 1 witte. Hoewel ik moet zeggen dat ik momenteel in die zwarte slaap
en ik heb ze trouwens ook al gedragen. Ik ben sowieso niet zo van het blote buiken hoor, ik let er wel altijd op dat mn shirtje niet te kort is, zelfs niet als ik zit ofzo (zo verschrikkelijk zo'n zichtbare bilspleet ) maar toch, als ik echt mn knoop open doe dan is dat wel te zien.

Ik ga gewoon vanmiddag even passen bij de Boogaard, misschien kan ik dan vanavond al stiekem mn buik showen
Als ik gegeten heb en mn vetjes in de strijd gooi lijkt et al heel wat
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66193266
beetje naar voren duwen huup, wacht maar tot je er echt niet meer omheen kan.

Ik slaap ook altijd in de zwangerschapshempjes van de h&m, met daarover een shirt met lange mouwen van M. Zodat als ik moet voeden niet met een blote rug lig.
  woensdag 18 februari 2009 @ 12:10:46 #16
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66193288
Huup, koop gewoon een buikband! Dan zien ze direct dat je zwanger bent (want welke gek gaat er nou niet zwanger met zo'n ding omlopen - toch?)

En Tico, om je vraag nog even te beantwoorden: ja, Anna mag gewoon bij de honden. Het zijn sociale beestjes en beide partijen moeten met elkaar om leren gaan. De dobermann is type schoothond en zo mak als een lammetje, de herder heeft wat meer pit en is dus nog in opleiding. We zijn er altijd bij en als ze elkaar zat zijn gaan de honden lekker de garage in, daar hebben ze hun kennels en dat vinden ze prima. Als mensen hier komen en ze willen geen hond zien, dan hoeft dat ook niet. Behalve Pepijn dan, die gaat ze gewoon opzoeken. En Anna gaat hem voor!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66193315
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:56 schreef Ticootje het volgende:
Ja huup, dat heb ik ook. Als ik me moe voel neem ik cola. Vroegah nam ik ook veel van die energytroep. Maar het is echt een soort verslaving, ik kreeg er echt hoofdpijn van als ik geen drinkje nam. Dat zijn gewoon ontwenningsverschijnselen. Dus ik drink het eigenlijk nooit meer.
ticootje wees maar blij dat je er vanaf bent.
mijn man had ook ontwenningsverschijnselen(hoofdpijn,trillen enz,) leuk was anders maar hij drinkt dat echt nooit meer. hij heeft er te veel over gelezen

rewimo rustig aan doen hoor.
mama van 3 kids!
  woensdag 18 februari 2009 @ 12:13:23 #18
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66193345
Oei, ik moet me dus echt zorgen maken om dat redbullgebruik?
Ik heb wel de nepvariant in suikervrije vorm, dus wie weet scheelt dat?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_66193502
Sugar, direct zorgen maken zou ik neit doen.
Maar wat minder naar binnen werken dan 4 blikjes per dag zou voor je lijf wel beter zijn.

Zoetstoffen zijn voor je lichaam trouwens nog meer zooi dan suiker.
pi_66193526
Huup, ik kon bij de H&M juist niet slagen voor een spijkerbroek. Vond ze niet lekker zitten. Ik heb mijn spijkerbroeken bij de Miss Etam.

Energydrankjes vind ik zo vies! Cola lust ik ook niet.. ja nu ik zwanger ben wel

Kreeg vanmorgen een maitje van mijn vriendin. Haar zoontje is 2 maanden en hij moest voor controle naar het cb. Had het wel eens benauwd maar bij controle bleek hij een ruisje te hebben. Moesten ze naar het ziekenhuis voor controle. ECG en echo gemaakt blijkt het mannetje een gaatje te hebben van totaal 22mm.. behoorlijk groot voor een hartje dat zo groot is als een pruim. Over 2 maanden moet hij een ingrijpende operatie ondergaan..

[ Bericht 42% gewijzigd door Vicky op 18-02-2009 12:26:55 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66193600
nou die zit daar mooi om de hoek.
  woensdag 18 februari 2009 @ 12:22:52 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66193640
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:10 schreef Memmel het volgende:
Huup, koop gewoon een buikband! Dan zien ze direct dat je zwanger bent (want welke gek gaat er nou niet zwanger met zo'n ding omlopen - toch?)
*grinnik*
pi_66193686
Voordat ik zwanger was vond ik het maar raar dat mensen vrijwillig als paasei over straat liepen. Maar eenmaal een klein buikje wilde ik ook zo'n band. Buik naar voren en gaan.
pi_66193780
Red Bull heb ik nog nooit gedronken, maar van de geur ga ik al bijna over mn nek .

Buikband is heel handig onder een shirt wat anders net te kort is... ;-).
Fake it till you make it...
pi_66193815
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:10 schreef Memmel het volgende:
nou, een klasgenootje van mij
of ze moet iets te bekennen hebben dat kan ook nog maar dat denk ik niet (ze vertrekt in juni voor een jaar naar China om daar te studeren, is niet handig bevallen daar denk k...).
Maar zij vindt het hip geloof ik, nou heeft ze sowieso een beetje ehm, aparte smaak. Niet lelijk ofzo, maar gewoon, apart.

Die buikbanden hoeven van mij niet zo En iedereen uit mn omgeving weet ook wel dat k zwanger ben eigk maar toch, hierrrr met die buik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 februari 2009 @ 12:30:01 #26
13151 crew  Rewimo
pi_66193830
Hè Vicky, wat eng lijkt me dat, zo'n grote ingreep voor zo'n klein mannetje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_66193889
Pfoe sterkte voor je vriendin en t mannetje Vicky, das niet niks zeg!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66193915
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:13 schreef Sugar het volgende:
Oei, ik moet me dus echt zorgen maken om dat redbullgebruik?
Ik heb wel de nepvariant in suikervrije vorm, dus wie weet scheelt dat?

mijn man had ook de nep variant en de suikervrije
en idd wat piglet zegt je kunt beter de suiker variant hebben dan de suikervrije ivm zoetstoffen.

hij had er maar 2 op een dag maar genoeg om ontwenningsverschijnselen te hebben.
maar ieders eigen keus

huup succes met zoeken. ik loop nog steeds in mijn zwangerschapsbroek

vicky sterkte voor het kleine mannetje.
mama van 3 kids!
pi_66193919
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:29 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nou, een klasgenootje van mij
of ze moet iets te bekennen hebben dat kan ook nog maar dat denk ik niet (ze vertrekt in juni voor een jaar naar China om daar te studeren, is niet handig bevallen daar denk k...).
Maar zij vindt het hip geloof ik, nou heeft ze sowieso een beetje ehm, aparte smaak. Niet lelijk ofzo, maar gewoon, apart.

Die buikbanden hoeven van mij niet zo En iedereen uit mn omgeving weet ook wel dat k zwanger ben eigk maar toch, hierrrr met die buik
blijkbaar is het bij pubers een modeaccesoire. Stond van de week bij de Miss-Etam. Stond er een vrouw naast me en die vertelde tegen een vriendin dat meiden uit de klas bij haar dochter buikbanden droegen als minirokje, met daaronder een legging..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 18 februari 2009 @ 12:41:59 #30
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_66194151
Probeer eens om het niet et drinken Sugar, dan kom je er van zelf achter
Ik had echt een giga cafeïneverslaving, koffie en cola en ik vond het echt een crime om van dat rot gevoel af te komen toen het moest Ik denk ook dat ik het nooit meer ga drinken nu. Tis zo lekker

Jolie is uit logeren gegaan en vroeg voordat ze vertrok met tranen in haar ogen; 'Ik ga het wel leuk krijgen hoor en ik ga je missen hoor maar euhm mama je gaat toch niet zomaar verhuizen deze week he?'

En ladielaaa ik heb al een week een probleem met een collega ladieladielaaaaa. Het is echt om van te gruwelen.
pi_66194282
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:33 schreef Vicky het volgende:

[..]

blijkbaar is het bij pubers een modeaccesoire. Stond van de week bij de Miss-Etam. Stond er een vrouw naast me en die vertelde tegen een vriendin dat meiden uit de klas bij haar dochter buikbanden droegen als minirokje, met daaronder een legging..
oi! ik zit niet met pubers in 1 klas!
of nouja eigenlijk wel, t grietje is 19 geloof ik. Shit, het wordt tijd om af te studeren...

Ahw Jolie, zo schattig
Wat is er met je collega dan LB? gewoon gaat-wel-weer-over-probleem of echt irritant?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 18 februari 2009 @ 12:50:18 #32
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66194392
Fijn P_iget dat de opvang zo goed klinkt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_66194525
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:46 schreef huuphuup het volgende:

[..]

of nouja eigenlijk wel, t grietje is 19 geloof ik. Shit, het wordt tijd om af te studeren...

Ahw Jolie, zo schattig
Wat is er met je collega dan LB? gewoon gaat-wel-weer-over-probleem of echt irritant?
ja uhh sorry.. ik heb het ook niet verzonnen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 18 februari 2009 @ 12:57:38 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_66194590
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:46 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ahw Jolie, zo schattig
LOL als minirokje? Ja, dat kan ook ja Ze hebben soms wel leuke printjes. Ik heb ze meest onder mijn kleding gebruikt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 18 februari 2009 @ 12:58:25 #35
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66194620
vandaag is de grote dag

k kom net van de kvk af
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 18 februari 2009 @ 12:58:44 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_66194628
Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66194634
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:58 schreef Ynske het volgende:
vandaag is de grote dag

k kom net van de kvk af
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66194685
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:57 schreef Troel het volgende:

[..]

LOL als minirokje? Ja, dat kan ook ja Ze hebben soms wel leuke printjes. Ik heb ze meest onder mijn kleding gebruikt
Nou kijk aan, trek ze weer uit de kast en blaas ze nieuw leven in! Wel ff foto's maken voor ons dan

ik heb ook ergens gelezen dat die meiden ze handig vinden om onder een shirtje aan te doen zodat er een randje stof in een andere kleur dan je shirt eronder uit komt. Snap je wat k bedoel? ze gebruiken zo'n band omdat je die een stuk verder naar benee kan trekken dan de meeste hemdjes. Althans, dat was een jaar of 2 geleden zo. Nu zijn de hemdjes enzo juist weer van formaat mini-jurkje.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66194703
Gefeli Ynske!!

bubbels gekregen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 18 februari 2009 @ 13:01:47 #40
35189 Troel
scherp en bot
pi_66194719
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:00 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Nou kijk aan, trek ze weer uit de kast en blaas ze nieuw leven in! Wel ff foto's maken voor ons dan

ik heb ook ergens gelezen dat die meiden ze handig vinden om onder een shirtje aan te doen zodat er een randje stof in een andere kleur dan je shirt eronder uit komt. Snap je wat k bedoel? ze gebruiken zo'n band omdat je die een stuk verder naar benee kan trekken dan de meeste hemdjes. Althans, dat was een jaar of 2 geleden zo. Nu zijn de hemdjes enzo juist weer van formaat mini-jurkje.
Ze liggen ergens op zolder Dus nee, sorry
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66194743
Ynske gefeliciteerd.

luchtbel
mama van 3 kids!
pi_66194749
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:00 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik snap je
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 18 februari 2009 @ 13:02:55 #43
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_66194759
Wat ga je doen dan Ynske?

En huupuup, ik kan het niet eens hier neerzetten want het is nogal stom en genant. Maar de sfeer is niet echt geweldig Zachtst gezegd
pi_66194799
Dan zijn dat vast niet de smalste meidne die die buikbanden gebruiken.

Tenminste hier zakte tot ik ruim 25 weken zwanger was zelfs de maat S buikbanden zo naar beneden. (en ik ben echt niet mega slank ofzo)

Rare mode tik weer
pi_66195128
Caffeïne en barbara is geen goede combinatie.... als ik daar teveel van op heb ga ik stuiteren en hyperen...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_66195137
ooooh P_iglet ik vond jou anders echt wel mooi slank hoor
Maar ik begreep inderdaad ook niet zo heel goed hoe dat nou behoorlijk moest blijven hangen bij die meisjes? Het zal wel.

Ahw LB, klinkt lekker dan hopen dat het eh, overwaait, of ja, you know. Zichzelf oplost na een tijdje.

Ik wil wat te drinken maar de automaat is stuk en ik heb geen bekers of flesjes hier om water uit de kraan te drinken voel me net quasimodo haha, give me waterrr!! *hijg*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 18 februari 2009 @ 13:15:23 #47
7074 moussy
kuttekop
pi_66195156

Weten jullie nog, Frambozenrood? De eerste laag zit er op

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_66195207
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:15 schreef moussy het volgende:

Weten jullie nog, Frambozenrood? De eerste laag zit er op
[ afbeelding ]

wow! Tis wel heel erg "rood"
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66195209

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 18 februari 2009 @ 13:17:14 #50
35189 Troel
scherp en bot
pi_66195213
Ben je de keukenkastjes aan het schilderen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66195239
hij is wel echt heel gaaf die kleur mous !!!

Hier word het groen met oranje althans de babykamer

en nu eens snel mezelf omkleden en me dan eens voor 4 uur op het werk begegeven, en dan vrij tot vrijdagavond
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  † In Memoriam † woensdag 18 februari 2009 @ 13:18:48 #52
7074 moussy
kuttekop
pi_66195267
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:17 schreef Troel het volgende:
Ben je de keukenkastjes aan het schilderen?
Nee hoor, mn crocs!
pi_66195377
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:18 schreef moussy het volgende:

[..]

Nee hoor, mn crocs!

staat wel een fles olie op je crocs dan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66195399
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:21 schreef huuphuup het volgende:

[..]

staat wel een fles olie op je crocs dan
mous leeft op grote voet
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † woensdag 18 februari 2009 @ 13:22:23 #55
7074 moussy
kuttekop
pi_66195425
En er hangt een afzuigkap aan mn enkels
pi_66195461
Hahahaha ik wou het nét zeggen.
mét afzuigkap

(vanaf 1:00...)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66195491

[ Bericht 100% gewijzigd door Anitra op 18-02-2009 13:54:13 (BE style) ]
  † In Memoriam † woensdag 18 februari 2009 @ 13:25:07 #58
7074 moussy
kuttekop
pi_66195508
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:24 schreef Anitra het volgende:
afkicken van redbull, man das gewoon 1 dagje hoofdpijn brufenetje ertegen aan en doorgaan.
Mwah, vind ik niet.

Ik kan bijv. echt niet zonder mn cola, duurt wel een week of 2.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 februari 2009 @ 13:25:57 #59
13151 crew  Rewimo
pi_66195527
Heel mooi frambozenrozerood
  † In Memoriam † woensdag 18 februari 2009 @ 13:26:06 #60
7074 moussy
kuttekop
pi_66195532
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:23 schreef huuphuup het volgende:
Hahahaha ik wou het nét zeggen.
mét afzuigkap

(vanaf 1:00...)
Die zou wel wat lichter zijn, maar of het net zo makkelijk loopt... kweetutniethoor...
pi_66195557
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:26 schreef moussy het volgende:

[..]

Die zou wel wat lichter zijn, maar of het net zo makkelijk loopt... kweetutniethoor...

Je hebt er dan in ieder geval wél een stom liedje bij
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66195580
Ah..nagenoeg dezelfde kleur als ik in huis heb Mous. Mooi
Saartje
pi_66195668
We hebben geesten in Friesland!
quote:
Politie zet camera op begraafplaats
woensdag 18 februari 2009 Aalsum

De politie heeft de afgelopen tijd tot vijf maal toe een aangifte binnen gekregen van grafschennis aan een graf op de begraafplaats aan de Dokkumerwei bij Aalsum. Om “de daders”, die vijfmaal toesloegen op dezelfde plek, te achterhalen werd er een camera geplaatst en beelden opgenomen. De beelden werden na het laatste geval bekeken.

Op de beelden is er niemand te zien terwijl de afdekplaat vanzelf van het graf schuift. Uit onderzoek is gebleken dat in dit geval de grafsteen door een natuurlijk proces is gaan schuiven. Iets wat niemand voor mogelijk had gehouden, gelet op het gewicht van de grafsteen. Hoe dit precies heeft kunnen gebeuren, wordt nog nader onderzocht.
Sorry, dat ik zo bruut kom binnen vallen, maar ik vond het wel geestig!

En Geenstijl.nl is al onderweg om beelden te maken
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_66195675

[ Bericht 100% gewijzigd door Anitra op 18-02-2009 13:53:52 (BE style) ]
  woensdag 18 februari 2009 @ 13:30:51 #65
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66195740
bah, mijn laptop is gecrached nu ben ik op zijn vroegst morgen weer gewoon online. Maneki ik vergeet je niet.
Vicky sterkte voor dat mannetje. Sorry, verder ben ik niet bijgelezen...
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 18 februari 2009 @ 13:30:59 #66
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66195750
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:58 schreef Troel het volgende:
Gefeliciteerd!
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:01 schreef huuphuup het volgende:
Gefeli Ynske!!

bubbels gekregen?
yeps en een doos met lekkertjes
toastjes, glazen
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:02 schreef Popples het volgende:
Ynske gefeliciteerd.

luchtbel
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:02 schreef Luchtbel het volgende:
Wat ga je doen dan Ynske?

En huupuup, ik kan het niet eens hier neerzetten want het is nogal stom en genant. Maar de sfeer is niet echt geweldig Zachtst gezegd
thnx meiden
@lb, fotograferen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66195756
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]

doet me denken aan de efteling, spookslot, dat ene graf helemaal rechts in de hoek (ik ga te vaak ik weet het )
Dance Macabre erbij en het feest is compleet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 18 februari 2009 @ 13:32:45 #68
7074 moussy
kuttekop
pi_66195824
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef Anitra het volgende:

[..]

dan moet je geen cola drinken of zorgen dat je het altijd bij je hebt

maar noem het geen afkicken
De 1 vind het wel afkicken, de ander niet, we weten wel dat je het zwaar hebt, maar anderen op 'afkicken' aanvallen vind ik ook niet nodig.
pi_66195846
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef Anitra het volgende:

[..]

dan moet je geen cola drinken of zorgen dat je het altijd bij je hebt

maar noem het geen afkicken
waarom mag dat niet?
Als je lichamelijk danwel geestelijk afhankelijk bent geworden van een bepaalde stof dan heet dat verslaafd en als je stopt met het tot je nemen van die stof en je krijgt daarbij verschijnselen als trillen, hoofdpijn en een craving naar de gemiste stof dan is je lichaam aan het afkicken.
Het is veel minder heftig dan een herione verslaving en uiteraard ook veel makkelijker te doen dan afkicken van nicotine, maar het is er niet minder afkicken om.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 18 februari 2009 @ 13:35:05 #70
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66195923
quote:
[..]

Geestig is de goede omschrijving denk ik. Maar hu! eng!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_66196075
lijken kunnen ook omdraaien...
  woensdag 18 februari 2009 @ 13:40:12 #72
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66196153
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:38 schreef Ticootje het volgende:
Ja, als wij levenden iets doen wat ze niet aanstaat, dan draaien ze zich om toch?
Of bedoelde je wat anders?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_66196201
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:40 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ja, als wij levenden iets doen wat ze niet aanstaat, dan draaien ze zich om toch?
Of bedoelde je wat anders?
kan ja, door gasvorming in het lichaam. Ze kunnen ook rechtop gaan zitten maar in een kist met deksel wordt dat wat moeilijker
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 18 februari 2009 @ 13:41:26 #74
7074 moussy
kuttekop
pi_66196207
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:38 schreef Ticootje het volgende:
en boeren en scheten laten en als het warm weer is puffen
pi_66196217

[ Bericht 100% gewijzigd door Anitra op 18-02-2009 13:54:34 (BE style) ]
pi_66196226
Nee volgens mij door gassen die vrijkomen tijdens het rotten kan een lichaam draaien.
  woensdag 18 februari 2009 @ 13:42:40 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66196249
Laat ook eigenljk maar... het is de post niet eens waard...

Vicky, wat een naar bericht zeg...
  woensdag 18 februari 2009 @ 13:44:03 #78
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66196303
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:41 schreef huuphuup het volgende:

[..]

kan ja, door gasvorming in het lichaam. Ze kunnen ook rechtop gaan zitten maar in een kist met deksel wordt dat wat moeilijker
Hoor je zo ineens TOENK.

Maar zuchten, boeren puffen en gaan zitten wist ik wel. Omdraaien dan weer niet. Bijzonder. Een 180 backflip.
En hoe kom je daar achter hè.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 18 februari 2009 @ 13:44:31 #79
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66196321
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:41 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hoor je ineens TOK
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66196336
He jasses. Ik ben wel benieuwd met wat voor oorzaak ze komen. En ik vind het ook wel heel leuk dat zelfs GeenStijl onderweg is
Er zullen wel meer camera ploegen onderweg zijn Vanavond weer sensatie bij RTLboulevard en Shitnieuws
pi_66196339
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:44 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Hoor je zo ineens TOENK.

Maar zuchten, boeren puffen en gaan zitten wist ik wel. Omdraaien dan weer niet. Bijzonder. Een 180 backflip.
En hoe kom je daar achter hè.
hahahaha
ja door die TOENK dus
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66196389
Gats, wat een luguber verhaal!

Ynske, gefeliciteerd! Dat het maar uit mag groeien tot een mooi bedrijf!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_66196392
Oh!
Het is vlakbij Noli!
  woensdag 18 februari 2009 @ 13:46:37 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66196407
Oh en Mous, ik vind je keuken gaaf!

En Saffier, balen van je laptop joh!
pi_66196408
quote:
[..]

whehe
Lijkt me wel héél raar om te zien trouwens!
pi_66196422
Ynske, gefeliciteerd!!
pi_66196436
hoe kom je erachter? Op het moment dat je gaat opgraven en het lijk ligt opeens op zn buik.
pi_66196445
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:45 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahahaha
ja door die TOENK dus
Ik meende dat die *TOENK* ook nog wel eens ontstond bij crematies?
pi_66196466
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:47 schreef Ticootje het volgende:
hoe kom je erachter? Op het moment dat je gaat opgraven en het lijk ligt opeens op zn buik.
Oja, nu je me eraan herinnert, ik moet nog even iemand opgraven
pi_66196481
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:47 schreef Ticootje het volgende:

goh ik zou zwéren dat we em dr op zn rug in hebben gedaan hoekandanou?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66196543
nagels en haren groeien ook door... (niet echt, maar dat lijkt wel)
  woensdag 18 februari 2009 @ 13:50:43 #92
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66196548
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:48 schreef freecell het volgende:

[..]

Oja, nu je me eraan herinnert, ik moet nog even iemand opgraven
Hahahahahah, en ik zie je gáán hè, met een schepje naar de overburen.
Zeg! een beetje omdraaien, dat hadden we niet afgesproken hè?
  † In Memoriam † woensdag 18 februari 2009 @ 13:50:53 #93
7074 moussy
kuttekop
pi_66196553
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en Mous, ik vind je keuken gaaf!
Jouw schuld met je gepimpte keuken Ik heb deze keer ook gewone verf gebruikt ipv een blikje van toen 60 gulden maar dat was oranje en dat was nu wel héél erg lelijk geworden, bij de handgrepen was het gewoon weer wit
pi_66196566
in mijn achtertuin draaien ze de hele tijd, gek wordt ik ervan.
pi_66196589
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:50 schreef moussy het volgende:

[..]

Jouw schuld met je gepimpte keuken Ik heb deze keer ook gewone verf gebruikt ipv een blikje van toen 60 gulden maar dat was oranje en dat was nu wel héél erg lelijk geworden, bij de handgrepen was het gewoon weer wit
Ik wil ook onze keuken pimpen, maar ik durf niet goed.
pi_66196610
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:51 schreef Ticootje het volgende:
in mijn achtertuin draaien ze de hele tijd, gek wordt ik ervan.
leg ze dan ook gewoon in de kelder! dat draait een stuk makkelijker terug dan dat je iedere keer die tuin moet omspitten
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 18 februari 2009 @ 13:52:37 #97
7074 moussy
kuttekop
pi_66196612
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik wil ook onze keuken pimpen, maar ik durf niet goed.
Gewoon doen, moet je eens zoeken naar de keuken van BE vanaf hier ongeveer BE en stinkie's paleisje - deel 6
pi_66196647
lol.. krijg net de post binnen.. Lidmaatschap van de uitvaartverzorging...
goede timing zo met die draaiende lijken..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66196658
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:52 schreef huuphuup het volgende:

[..]

leg ze dan ook gewoon in de kelder! dat draait een stuk makkelijker terug dan dat je iedere keer die tuin moet omspitten
Ja, maar dan moet ik steeds door al het metselwerk heen.
  woensdag 18 februari 2009 @ 13:54:28 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66196665
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:50 schreef moussy het volgende:

[..]

Ja, het is zo simpel.

Je geeft zelfs een linkje, ik voel me vereerd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')