quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:54 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Prima, heel anders dan de opvang waar hij nu zit. Nu zit hij op een echte juppen opvang, gloednieuw gebouw, alles duur en netjes. De nieuwe opvang is een oud gebouw, wat rommeliger en vooral een grotere diversiteit aan culturen bij kinderen en begeleiding.
Maar op zich allemaal prima.
Het blijkt dat ze de plek voor Pepijn dus echt speciaal gecreerd hebben dankzij mijn herhaaldelijk telefonisch informeren. Ik heb een tijdlang iedere paar weken gebeld hoe het er voor stond en of er al plek was omdat we die nodig hadden. Nu hebben we een contract voor de 24 uurs opvang, maar omdat op die groep geen plek is en pepijn toch grotendeels overdag komt heeft hij een plek op de flexibele groep. En de uren dat hij dan buiten doordeweekse dagen overdag komt, dan komt hij wel op de 24uurs groep. Nou prima.
Gewoon totaal anders dus, maar vast een prima plek voor pepijn.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:54 schreef huuphuup het volgende:
Ticoo H&M leiden heeft geen zwangerschapskleding. Die in de Boogaard wel maar ik weet eigk niet meer of die een beetje behoorlijk aanbod spijkerbroeken hadden? Iemand die dat weet?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:55 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, je kan je broek ook tijdelijk fixen met een elastiekje he!
Even in het knoopsgat vastmaken en met de lus om je knoop heen. Zo zakt het niet gelijk van je kont af of gaat het helemaal open staan, maar heb je net even wat meer ruimte.
Kun je meteen wat langere truitjes scoren. Ik draag ze nog steeds. Toen ik terug ging van zwangerschapskleding naar normaal vond ik alle broeken te laag en alle truitjes te hoog. Dat van die broeken kon ik wel aan wennen (zeg de hele dag hijsen), maar ik heb geen zin meer in blote buiken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:00 schreef huuphuup het volgende:
Oooh ja BE dat zei mijn moeder ook almaar weet je wat het is, de meeste van mijn truien en shirtjes zijn niet zó lang dat ze helemaal over mn knoop enzo heenkomen. Schijnbaar heb ik een lang bovenlijf ofzo?
Maar goed, om nou met een zichtbaar-knoop-open-elastiekje te gaan lopen
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:00 schreef Ticootje het volgende:
Ik weet uit mijn studententijd dat ik altijd op mn best was in aangeschoten toestand. Ik draaide hele mooie presentaties in elkaar als ik net in de SooS had gezeten. Als ik ze dan later terug zag dacht ik echt "Waar haal ik dat nu weer vandaan". Ik ben onbewust heel geniaal denk ik.
ja die heb ik wel alquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:01 schreef Faja-Lobi het volgende:
Huup bij de H&M online hebben ze van die heerlijke singlets op de mama afdeling van nog geen 6 euro per stuk, ik droeg die altijd (nu nog, zijn zo heerlijk lang) en dan mijn eigen shirtjes erboven zodat ik geen blote buik had.
ticootje wees maar blij dat je er vanaf bent.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:56 schreef Ticootje het volgende:
Ja huup, dat heb ik ook. Als ik me moe voel neem ik cola. Vroegah nam ik ook veel van die energytroep. Maar het is echt een soort verslaving, ik kreeg er echt hoofdpijn van als ik geen drinkje nam. Dat zijn gewoon ontwenningsverschijnselen. Dus ik drink het eigenlijk nooit meer.
*grinnik*quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:10 schreef Memmel het volgende:
Huup, koop gewoon een buikband! Dan zien ze direct dat je zwanger bent (want welke gek gaat er nou niet zwanger met zo'n ding omlopen - toch?)
nou, een klasgenootje van mijquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:10 schreef Memmel het volgende:
Huup, koop gewoon een buikband! Dan zien ze direct dat je zwanger bent (want welke gek gaat er nou niet zwanger met zo'n ding omlopen - toch?)
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:13 schreef Sugar het volgende:
Oei, ik moet me dus echt zorgen maken om dat redbullgebruik?![]()
![]()
Ik heb wel de nepvariant in suikervrije vorm, dus wie weet scheelt dat?
blijkbaar is het bij pubers een modeaccesoire. Stond van de week bij de Miss-Etam. Stond er een vrouw naast me en die vertelde tegen een vriendin dat meiden uit de klas bij haar dochter buikbanden droegen als minirokje, met daaronder een legging..quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nou, een klasgenootje van mij![]()
of ze moet iets te bekennen hebben dat kan ook nogmaar dat denk ik niet (ze vertrekt in juni voor een jaar naar China om daar te studeren, is niet handig bevallen daar denk k...).
Maar zij vindt het hip geloof ik, nou heeft ze sowieso een beetje ehm, aparte smaak. Niet lelijk ofzo, maar gewoon, apart.
Die buikbanden hoeven van mij niet zoEn iedereen uit mn omgeving weet ook wel dat k zwanger ben eigk maar toch, hierrrr met die buik
oi!quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
blijkbaar is het bij pubers een modeaccesoire. Stond van de week bij de Miss-Etam. Stond er een vrouw naast me en die vertelde tegen een vriendin dat meiden uit de klas bij haar dochter buikbanden droegen als minirokje, met daaronder een legging..
ja uhh sorry.. ik heb het ook niet verzonnenquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oi!ik zit niet met pubers in 1 klas!
of nouja eigenlijk wel, t grietje is 19 geloof ik. Shit, het wordt tijd om af te studeren...![]()
Ahw Jolie, zo schattig![]()
Wat is er met je collega dan LB? gewoon gaat-wel-weer-over-probleem of echt irritant?
LOL als minirokje? Ja, dat kan ook jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oi!ik zit niet met pubers in 1 klas!
of nouja eigenlijk wel, t grietje is 19 geloof ik. Shit, het wordt tijd om af te studeren...![]()
Ahw Jolie, zo schattig![]()
Wat is er met je collega dan LB? gewoon gaat-wel-weer-over-probleem of echt irritant?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:58 schreef Ynske het volgende:![]()
![]()
vandaag is de grote dag
![]()
![]()
k kom net van de kvk af
Nou kijk aan, trek ze weer uit de kast en blaas ze nieuw leven in! Wel ff foto's maken voor ons danquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:57 schreef Troel het volgende:
[..]
LOL als minirokje? Ja, dat kan ook jaZe hebben soms wel leuke printjes. Ik heb ze meest onder mijn kleding gebruikt
Ze liggen ergens op zolderquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nou kijk aan, trek ze weer uit de kast en blaas ze nieuw leven in! Wel ff foto's maken voor ons dan![]()
ik heb ook ergens gelezen dat die meiden ze handig vinden om onder een shirtje aan te doen zodat er een randje stof in een andere kleur dan je shirt eronder uit komt. Snap je wat k bedoel? ze gebruiken zo'n band omdat je die een stuk verder naar benee kan trekken dan de meeste hemdjes. Althans, dat was een jaar of 2 geleden zo. Nu zijn de hemdjes enzo juist weer van formaat mini-jurkje.
ik snap jequote:Op woensdag 18 februari 2009 13:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nou kijk aan, trek ze weer uit de kast en blaas ze nieuw leven in! Wel ff foto's maken voor ons dan![]()
ik heb ook ergens gelezen dat die meiden ze handig vinden om onder een shirtje aan te doen zodat er een randje stof in een andere kleur dan je shirt eronder uit komt. Snap je wat k bedoel? ze gebruiken zo'n band omdat je die een stuk verder naar benee kan trekken dan de meeste hemdjes. Althans, dat was een jaar of 2 geleden zo. Nu zijn de hemdjes enzo juist weer van formaat mini-jurkje.
wow! Tis wel heel erg "rood"quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:15 schreef moussy het volgende:
Weten jullie nog, Frambozenrood? De eerste laag zit er op
[ afbeelding ]
Nee hoor, mn crocs!quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:17 schreef Troel het volgende:
Ben je de keukenkastjes aan het schilderen?
mous leeft op grote voetquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
![]()
staat wel een fles olie op je crocs dan
Mwah, vind ik niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:24 schreef Anitra het volgende:
afkicken van redbull, man das gewoon 1 dagje hoofdpijn brufenetje ertegen aan en doorgaan.
Die zou wel wat lichter zijn, maar of het net zo makkelijk loopt... kweetutniethoor...quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:23 schreef huuphuup het volgende:
Hahahaha ik wou het nét zeggen.
mét afzuigkap(vanaf 1:00...)
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:26 schreef moussy het volgende:
[..]
Die zou wel wat lichter zijn, maar of het net zo makkelijk loopt... kweetutniethoor...
Sorry, dat ik zo bruut kom binnen vallen, maar ik vond het wel geestig!quote:Politie zet camera op begraafplaats
woensdag 18 februari 2009 Aalsum
De politie heeft de afgelopen tijd tot vijf maal toe een aangifte binnen gekregen van grafschennis aan een graf op de begraafplaats aan de Dokkumerwei bij Aalsum. Om “de daders”, die vijfmaal toesloegen op dezelfde plek, te achterhalen werd er een camera geplaatst en beelden opgenomen. De beelden werden na het laatste geval bekeken.
Op de beelden is er niemand te zien terwijl de afdekplaat vanzelf van het graf schuift. Uit onderzoek is gebleken dat in dit geval de grafsteen door een natuurlijk proces is gaan schuiven. Iets wat niemand voor mogelijk had gehouden, gelet op het gewicht van de grafsteen. Hoe dit precies heeft kunnen gebeuren, wordt nog nader onderzocht.
quote:
yeps en een doos met lekkertjesquote:
quote:
thnx meidenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:02 schreef Luchtbel het volgende:
Wat ga je doen dan Ynske?
En huupuup, ik kan het niet eens hier neerzetten want het is nogal stom en genant. Maar de sfeer is niet echt geweldig![]()
Zachtst gezegd
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef Vlindur het volgende:
We hebben geesten in Friesland!
[..]
Sorry, dat ik zo bruut kom binnen vallen, maar ik vond het wel geestig!
En Geenstijl.nl is al onderweg om beelden te maken
De 1 vind het wel afkicken, de ander niet, we weten wel dat je het zwaar hebt, maar anderen op 'afkicken' aanvallen vind ik ook niet nodig.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef Anitra het volgende:
[..]
dan moet je geen cola drinken of zorgen dat je het altijd bij je hebt
maar noem het geen afkicken
waarom mag dat niet?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef Anitra het volgende:
[..]
dan moet je geen cola drinken of zorgen dat je het altijd bij je hebt
maar noem het geen afkicken
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, als wij levenden iets doen wat ze niet aanstaat, dan draaien ze zich om toch?quote:
kan ja, door gasvorming in het lichaam. Ze kunnen ook rechtop gaan zittenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, als wij levenden iets doen wat ze niet aanstaat, dan draaien ze zich om toch?![]()
Of bedoelde je wat anders?
en boeren en scheten latenquote:
Hoor je zo ineens TOENK.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kan ja, door gasvorming in het lichaam. Ze kunnen ook rechtop gaan zittenmaar in een kist met deksel wordt dat wat moeilijker
hoor je ineens TOKquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kan ja, door gasvorming in het lichaam. Ze kunnen ook rechtop gaan zittenmaar in een kist met deksel wordt dat wat moeilijker
hahahahaquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoor je zo ineens TOENK.![]()
![]()
![]()
Maar zuchten, boeren puffen en gaan zitten wist ik wel. Omdraaien dan weer niet. Bijzonder. Een 180 backflip.![]()
En hoe kom je daar achter hè.
whehequote:Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oja, nu je me eraan herinnert, ik moet nog even iemand opgravenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:47 schreef Ticootje het volgende:
hoe kom je erachter? Op het moment dat je gaat opgraven en het lijk ligt opeens op zn buik.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:47 schreef Ticootje het volgende:
hoe kom je erachter? Op het moment dat je gaat opgraven en het lijk ligt opeens op zn buik.
Hahahahahah, en ik zie je gáán hè, met een schepje naar de overburen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Oja, nu je me eraan herinnert, ik moet nog even iemand opgraven
Jouw schuld met je gepimpte keukenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en Mous, ik vind je keuken gaaf!![]()
Ik wil ook onze keuken pimpen, maar ik durf niet goed.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Jouw schuld met je gepimpte keukenIk heb deze keer ook gewone verf gebruikt ipv een blikje van toen 60 gulden
maar dat was oranje en dat was nu wel héél erg lelijk geworden, bij de handgrepen was het gewoon weer wit
leg ze dan ook gewoon in de kelder! dat draait een stuk makkelijker terug dan dat je iedere keer die tuin moet omspittenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:51 schreef Ticootje het volgende:
in mijn achtertuin draaien ze de hele tijd, gek wordt ik ervan.
Gewoon doen, moet je eens zoeken naar de keuken van BEquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik wil ook onze keuken pimpen, maar ik durf niet goed.
Ja, maar dan moet ik steeds door al het metselwerk heen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
leg ze dan ook gewoon in de kelder! dat draait een stuk makkelijker terug dan dat je iedere keer die tuin moet omspitten
Ja, het is zo simpel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Jouw schuld met je gepimpte keukenIk heb deze keer ook gewone verf gebruikt ipv een blikje van toen 60 gulden
maar dat was oranje en dat was nu wel héél erg lelijk geworden, bij de handgrepen was het gewoon weer wit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |