Ow het was dat ik het stukje las, maar ik dacht dat het een kerel wasquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Verslaggever van CNBC in Frankfurt.
[ afbeelding ]
Een enorm eng mens. Ze praat als een Duitse SM meesteres, zo één die bij de SS heeft gezeten en het lekker vind op je ballen eraf te snijden, ze in pindasaus te dompelen en vervolgens in je mond te stoppen.
Heel eng, *brrrrrr* [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Verslaggever van CNBC in Frankfurt.
[ afbeelding ]
Een enorm eng mens. Ze praat als een Duitse SM meesteres, zo één die bij de SS heeft gezeten en het lekker vind op je ballen eraf te snijden, ze in pindasaus te dompelen en vervolgens in je mond te stoppen.
Heel eng, *brrrrrr* [ afbeelding ]
Zit je nog long in goud?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:33 schreef edwinh het volgende:
[..]
Ow het was dat ik het stukje las, maar ik dacht dat het een kerel was![]()
tuurlijk de kans dat die erg zakt is zeer klein, we zijn zo op de 1000 bij goud. de rest zit ik risicovol in verschillende aex puts en verschillende shorts.quote:
Stijgt weer goed vanavond zoals eigenlijk altijd, 980 is eraan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:18 schreef edwinh het volgende:
[..]
tuurlijk de kans dat die erg zakt is zeer klein, we zijn zo op de 1000 bij goud. de rest zit ik risicovol in verschillende aex puts en verschillende shorts.
ach zo kan ik er wel mee leven ik heb de afgelopen maanden wel meer steunkopen gezien van -3% naar - 0.3% in 20 min bijv. Ik ben al blij dat we van die 8000 pnt af zijn. next stop 7000quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef Dave7 het volgende:
Wie zijn er nou zo bezig om met man en macht boven de 7552 te sluiten? Ook te triest eigenlijk...
Olie is helemaal nog niet interessant; olie zakt net zo hard met de aandelenmarkt mee. Je kunt niet zoals bij goud long op olie gaan en short op de indices. Of je moet ook een opleving verwachten op de beurzen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:06 schreef BlaZ het volgende:
Olie binnenkort interessant voor long. Prijs gaat hard richting $30,- per vat. (nu 34,x)
Inderdaad, dit is écht triest, bah bahquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:03 schreef Dave7 het volgende:
Nou het is ze gelukt hoor! Maar liefst 3 hele punten boven de november low!!! Echt te triest gewoon!![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef M.Melandri het volgende:
futures inmiddels 0,5% lager, slecht nabeurs nieuws?
quote:H-P earnings slip from a year ago
SAN FRANCISCO (MarketWatch) -- Hewlett-Packard Co. on Wednesday reported a fiscal first-quarter profit of $1.9 billion, or 75 cents a share, compared with a profit of $2.1 billion, or 80 cents a share, during the same period a year ago. Revenue rose 1% to $28.8 billion from $28.5 billion in the prior-year's first quarter. Excluding one-time items, H-P would have earned $2.3 billion, or 93 cents a share. By that measure, analysts surveyed by Thomson Reuters had forecast H-P to earn 93 cents a share on $31.9 billion in sales. For its second quarter, H-P estimates it will earn between 70 cents and 72 cents a share, or 84 cents to 86 cents a share, excluding one-time items. The company also said sales should fall between 2% and 3% from the prior year, which would equal to between $27.5 billion and $27.7 billion. Analysts had forecast H-P to earn 89 cents a share on $30.95 billion in sales for its second quarter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |