Oh, dus voortaan maar zoete rommel op de boterham...quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:35 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Minder vlees eten is ook een alternatief.
Google is your friend.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Enlighten me... Welke alternatieven zijn er dan? Die soja troep ofzo?
Denk je echt dat er geen ander soort vegetarisch broodbeleg is? Leef je onder een steen ofzo?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, dus voortaan maar zoete rommel op de boterham...
Nee maar niet by default vlees eten maar alleen als je het echt lekkerder vindt dan zonder vlees.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, dus voortaan maar zoete rommel op de boterham...
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:43 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Denk je echt dat er geen ander soort vegetarisch broodbeleg is? Leef je onder een steen ofzo?
Als je een regenworm in tweeën knipt leven beide stukken verder, volgens mij kan dat met kinderen niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:51 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Want een kind is hetzelfde waard als nou... laten we zeggen een regenworm...
_!
Probeer eens een pakje vegetarische boterhammenworst ofzo de volgende keer dat je in de supermarkt komt, en er zijn nog een hoop andere soorten vega-beleg. Je vindt ze meestal naast het gebruikelijke vlees-beleg. Het kan toch echt niet als een verassing komen dat dat soort dingen gewoon in de schappen liggen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wsl wel dan, ik wil gewoon boterhamworst/ metworst en dat soort dingen op mijn brood. Kaas vind ik niet te vreten en die zoete zooi kan mij gestolen worden.
Tsja, als je echt open staat voor alternatieven zul je wat dingen moeten uit proberen. Keuze is er in ieder geval genoeg.quote:Daarnaast wil ik 's avonds ook nog wel eens genieten van een stuk droge worst. Het enige alternatieve wat ik kan verzinnen is vis, ja daar ben ik ook een groot liefhebber van. Maar ook dat zal wel niet kunnen want dat zijn de beesten met het beroerdste einde volgens wat onderzoekjes (kan ff geen bron vinden, het was een paar jaar terug dat ik dat las)
Soja is juist super slecht voor het lichaam.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Enlighten me... Welke alternatieven zijn er dan? Die soja troep ofzo?
Dat is dan lullig voor de vleeseters want waar denk je dat onze veestapel mee wordt gevoed?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:05 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Soja is juist super slecht voor het lichaam.
een koetje heeft meerdere magen en andere enzymen om soja om te zetten in vlees.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:33 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat is dan lullig voor de vleeseters want waar denk je dat onze veestapel mee wordt gevoed?
Oh, dus we kunnen net zo makkelijk gras eten?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:33 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat is dan lullig voor de vleeseters want waar denk je dat onze veestapel mee wordt gevoed?
Slachtvee eet over het algemeen geen gras, maar zo werkt de voedselketen wel ja. De hormonen in soja zul je ook binnenkrijgen als je het vlees eet van dieren die gevoed worden met die soja. Net als dioxine in vis.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, dus we kunnen net zo makkelijk gras eten?
Het mooie aan een lichaam is idd dat die stoffen omzet naar andere stoffen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:42 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Slachtvee eet over het algemeen geen gras, maar zo werkt de voedselketen wel ja. De hormonen in soja zul je ook binnenkrijgen als je het vlees eet van dieren die gevoed worden met die soja. Net als dioxine in vis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |