quote:Op woensdag 18 februari 2009 03:11 schreef balaguer222 het volgende:
4. U hebt zojuist het spel verloren.
Sorry, ik doe niet mee met het spelquote:Op woensdag 18 februari 2009 03:11 schreef balaguer222 het volgende:
1. Haal mijn foto even uit de OP
2. Op de 'fiets met negert' foto is geen negert te zien.
3. Nigga stole my bike
4. U hebt zojuist het spel verloren.
Je vergeet het slotje.quote:Op woensdag 18 februari 2009 03:34 schreef cablegunmaster het volgende:
bagger topic kut kloon en een kut foto! slot waardig!
IBTLquote:Op woensdag 18 februari 2009 03:35 schreef Olep het volgende:
IATL!
Iedereen doet mee met het spelquote:Op woensdag 18 februari 2009 03:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Sorry, ik doe niet mee met het spel
En geef mijn fiets terug
Oh mist is winters weer, dan mag het.quote:
Het lukt niet echt met je verbagger-poging he?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:30 schreef sezten het volgende:
Kut
want Das had ik al gezegd
dan word het Das kut he
Verbaggeren van bagger?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:26 schreef WurM het volgende:
[..]
Het lukt niet echt met je verbagger-poging he?
Oh, excusez moiquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:14 schreef WurM het volgende:
[..]
TS bedoelde dit als serieus topic
Jij begon met die bagger
ik ken betere pogingen van het verbaggeren van een topicquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:14 schreef WurM het volgende:
[..]
TS bedoelde dit als serieus topic
Jij begon met die bagger
Ook van sezetztetzen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ken betere pogingen van het verbaggeren van een topic
nee.quote:
neuh, ik nietquote:
vbl kom ik bijna nooit. hooguit een keer hoi zeggen in het FCT topicquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:20 schreef WurM het volgende:
Aan zn AT te zien is t een voetballer.
Hoi,quote:
Ongeveer jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:20 schreef WurM het volgende:
Aan zn AT te zien is t een voetballer.
speel zequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:22 schreef sezten het volgende:
[..]
Hoi,
Ik verveel me dood (doodsverwensing?) maar nu ga ik zoals belooft Burnout Paradise spelen.
Dag
*pakt een bavariaquote:
ok, dan ben ik wegquote:
goede comboquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:28 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al. Ik zag 'Grolsch' staan en ik dacht 'rulerofdeath'.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:29 schreef WurM het volgende:
Maar ik vind het niet zo tof om uit m'n hoofd te weten welke FOK!ker welk bier drinkt...
Viva viva caaaaasablancaaaaaaquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:30 schreef eNGine10 het volgende:
goh wat is dat liedje van die kpn fons toch irritant
droom zequote:
oh dat is wel een goed idee. Nodig jij even wat sletjes uit?quote:
Zou Breathtaking nog online zijn?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oh dat is wel een goed idee. Nodig jij even wat sletjes uit?
jep in dit kuttopic gaat het allemaal gebeuren. Welkomquote:
jah maar die van jou had ook zo'n sterke OPquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:34 schreef GGMM het volgende:
Het zal me niks verbazen als je het aan Snakey gevraagd hebt via pm, gewoon puur omdat je geïntimideerd was door mijn topic.
eindelijk een verstandige opmerkingquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:39 schreef vogelkooi het volgende:
Bagger of geen bagger het blijft bagger.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:40 schreef WurM het volgende:
[..]
Mijn Google kan geen mooie vinden. Alleen van die dingen waar iedereen altijd naar kijkt
[ afbeelding ]
dat word er niet beter opquote:
jij hebt er reclame voor gemaaktquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:46 schreef WurM het volgende:
Gelukkig is dit kuttopic niet van mij.
Doen we, maak ik eerst even wat te eten. Back in 10.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zin in een eindeloos dialoog om het niveau wat dit kuttopic omhoog te halen?
Doe dat, tot zo!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:48 schreef Olep het volgende:
[..]
Doen we, maak ik eerst even wat te eten. Back in 10.
Ja, maar ik dacht dat dit de nachtbagger wasquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
jij hebt er reclame voor gemaakt
Het was de bedoeling dat dit het baggertopic zou worden, maar ik heb het nog steeds niet helemaal in de vingers... Maar als je wilt helpen, be my guest.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:51 schreef cerror het volgende:
Is dit het baggertopic of de helft van de AT hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duurt langquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:48 schreef Olep het volgende:
[..]
Doen we, maak ik eerst even wat te eten. Back in 10.
wat zou die maken? ik gok boerenkool met worstquote:
Dus eigenlijk was het een neger met een bruin hoofd...quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:59 schreef AndreaW het volgende:
quote: Dit is een negert met een bruin hoofd
Volgens mij is die vent harstikke dood![]()
Het_huptspot met salami.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
wat zou die maken? ik gok boerenkool met worst
Als ik er zelf maar om kan lachenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn god, zelfs je grappen zijn slecht.
Grof .. maar moest lachenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:59 schreef WurM het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was het een neger met een bruin hoofd...
Anders doe ik het wel even....quote:
Wat eet je?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:08 schreef Olep het volgende:
[..]
Eten is belangrijk. Maar ik ben er. Tijd voor kwaliteit.
Klinkt goed, ik heb gisteren ook twee boterhammen met kaas gegeten, ik had een hele goede hint gegeven in dat topic gisteren, maar niemand raadde het.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:11 schreef Olep het volgende:
[..]
Een broodje met kaas, tomaat en andere smakelijke ingrediënten.
Het niveau was daar sowieso erg laag.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik heb gisteren ook twee boterhammen met kaas gegeten, ik had een hele goede hint gegeven in dat topic gisteren, maar niemand raadde het.
Ik had het gevoel alsof ik in een kleuterklas aan het posten was.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:13 schreef Olep het volgende:
[..]
Het niveau was daar sowieso erg laag.
Ja, het was geen leuke ervaring. Daarom is het ook tijd voor vernieuwing in de FOK! crew.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het gevoel alsof ik in een kleuterklas aan het posten was.
quote:
Ik ben blij dat jij er alvast in zit, het wordt hoog tijd dat we FA's worden eigenlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:15 schreef Olep het volgende:
[..]
Ja, het was geen leuke ervaring. Daarom is het ook tijd voor vernieuwing in de FOK! crew.
Inderdaad, ik snap niet dat Danny dat nog niet door heeft.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij er alvast in zit, het wordt hoog tijd dat we FA's worden eigenlijk.
Heel sloom van begrip die man.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:19 schreef Olep het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap niet dat Danny dat nog niet door heeft.
Nostalgie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:19 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij is dit het topic waar het allemaal begon: Nou die vent hier net.
Hoe gaat t met je grote teen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:19 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Ik heb een een kamer gehuurd, dus ja![]()
![]()
![]()
Ik moet nog steeds lachen om deze post.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:21 schreef Olep het volgende:
[..]
Nostalgie.
Toen de bagger nog goed was.
Die post blijft geweldig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om deze post.
Ah. En dan werd ik altijd afgezeken door Ludo, geweldig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:23 schreef GGMM het volgende:
Ik verneukte m'n link, ik bedoelde deze: Nou die vent hier net.
Lachen om je eigen grapjes, omdat anders niemand het doet. Wij kunnen elkander de hand schudden.quote:
De link was toen fout en toen was het niet zijn post, kijk eens goed voordat je jezelf met iemand als Olep vergelijkt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:25 schreef WurM het volgende:
[..]
Lachen om je eigen grapjes, omdat anders niemand het doet. Wij kunnen elkander de hand schudden.
Precies. zG, cerror en Ludo. Geweldig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:25 schreef GGMM het volgende:
Het was een slechte mod, maar bter dan die baggermods van tegenwoordig. Je mist eigenlijk pas wat als het weg is.
Klopt, ze maakte ONZ wel heel gezellig ja. Nu heb je 'het_hupt'quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:26 schreef Olep het volgende:
[..]
Precies. zG, cerror en Ludo. Geweldig.
Die geeft alleen maar liefde en kusjes.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ze maakte ONZ wel heel gezellig ja. Nu heb je 'het_hupt'Die man heeft geen enkele persoonlijkheid.
Overal op het forum hoor ik mensen praten over 'die mongool van een Jojoortje'. Fijn om je nu eens te ontmoeten.quote:
Waarschijnlijk zijn z'n ouders gelukkig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:28 schreef Olep het volgende:
[..]
Die geeft alleen maar liefde en kusjes.
Jaquote:
Hmm... De link wijst zelfs naar een fobo (nu iig) en in zijn post noemt Olep het een 'post'...quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
De link was toen fout en toen was het niet zijn post, kijk eens goed voordat je jezelf met iemand als Olep vergelijkt.
Met 'die mongool van een Jojoortje' bedoelen ze Paul.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overal op het forum hoor ik mensen praten over 'die mongool van een Jojoortje'. Fijn om je nu eens te ontmoeten.
Ah, de kettingquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:26 schreef Olep het volgende:
[..]
Precies. zG, cerror en Ludo. Geweldig.
Dat moet verboden worden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn z'n ouders gelukkig.
In een fobo kan je posten. Hoelang ben je hier al?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:28 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja
[..]
Hmm... De link wijst zelfs naar een fobo (nu iig) en in zijn post noemt Olep het een 'post'...
en dat zegt zijn vriendin?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Met 'die mongool van een Jojoortje' bedoelen ze Paul.
Jij zou eigenlijk je FA positie op moeten geven voor een ONZ plaats. Jij hebt tenminste een persoonlijkheid.quote:
Ik zag alleen een fobo. Ik ga toch niet helemaal naar beneden scrollen om alle 25 mogelijke posts te lezenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
In een fobo kan je posten. Hoelang ben je hier al?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zou eigenlijk je FA positie op moeten geven voor een ONZ plaats. Jij hebt tenminste een persoonlijkheid.
Ik kom hier vandaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zou eigenlijk je FA positie op moeten geven voor een ONZ plaats. Jij hebt tenminste een persoonlijkheid.
HOAXquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overal op het forum hoor ik mensen praten over 'die mongool van een Jojoortje'. Fijn om je nu eens te ontmoeten.
Zeg dan niet dat het over z'n eigen post gaat als je geen flauw idee hebt wat er bedoeld wordt, prutser.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:31 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik zag alleen een fobo. Ik ga toch niet helemaal naar beneden scrollen om alle 25 mogelijke posts te lezen
Zie je weer kloons waar ze niet zijn?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en dat zegt zijn vriendin??
Dat zag ik toch pas na die prachtige en verhelderende post van jouquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat het over z'n eigen post gaat als je geen flauw idee hebt wat er bedoeld wordt, prutser.
Dat verbaast me niks.quote:
Ik snap nu waarom mensen je een mongool vinden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
HOAX
Mensen praten niet op het forum
Ik ontmoet geen mensen op het forum
HOAX
Jij hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt.quote:
Je kan er 10 vermoorden, er komen er 100 terug, nutteloos is het.quote:
Sunchaser enzo.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks.ondanks die mods zonder eigen wil van tegenwoordig zijn er alleen maar legende's geweest.
Weet niet. Ik denk t niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is hier geen mod geweest toch?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:35 schreef GGMM het volgende:
Ik snap nu waarom mensen je een mongool vinden.
quote:
Garpje tochquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg dan niks.Jij bent echt ongelooflijk dom.
YESquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:37 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik vind je schattig, met je bril, puisten en kroeshaar.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga naar KLB SC, daar hoort hersenloze zooi als jij thuis.
Waarschijnlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat je een vrouw bent.
Een man die 'chicks rules' als UI heeft is gewoon zielig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ze is het vriendinnetje van Paul, vandaar mijn eerdere grapje over 'die mongool van een Jojoortje' ofzo. Mijn andere grapjes ga ik niet aan je uitleggen, want daar ben ik te hersenloos voor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
En over wie heb je het nu?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een man die 'chicks rules' als UI heeft is gewoon zielig.
Nou ja een vrouw ook eigenlijk, maar net iets minder
Een poes kan ik op straat ook wel vinden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb in KPD mijn poes gepost, dus
Bespaar je de moeite, ik ben bang dat ik 20 IQ punten zak als je dat gaat doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:41 schreef WurM het volgende:
[..]
En ze is het vriendinnetje van Paul, vandaar mijn eerdere grapje over 'die mongool van een Jojoortje' ofzo. Mijn andere grapjes ga ik niet aan je uitleggen, want daar ben ik te hersenloos voor.
Mijn IQ zakt alleen als ik baggerquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, ik ben bang dat ik 20 IQ punten zak als je dat gaat doen.
Je hoefte me niet op z'n UI te wijzen om te laten zien dat hij kansloos is, maar je hebt gelijk.quote:
Dat zegt wel iets over je IQ.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:45 schreef Jojoortje het volgende:
En de hele tijd als ik GGMM lees, denk ik dat iemand me een goedemorgen wenst
Nee... Maar mijn IQ is dan in ieder geval wel op niveau.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus als je de keuken volschijt ben je bij je volle verstand?
Ja, dat is de reden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:46 schreef opgebaarde het volgende:
En dit kan niet op MSN omdat dat niet stoer is?
Ik heb ooit een keer op jouw username gestemd bij zo'n wedstrijd ofzoquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:46 schreef opgebaarde het volgende:
Ik MSN niet met FOK!kers.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:46 schreef opgebaarde het volgende:
Nee, omdat ONZ kwaliteit nodig heeft.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:46 schreef opgebaarde het volgende:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je hebt vandaag wel met mij geMSNd
Wat doe jij hier dan nog?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:48 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, omdat ONZ kwaliteit nodig heeft.
dat is wel sadquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer op jouw username gestemd bij zo'n wedstrijd ofzo
Wat jij doet boeit me geen ruk. Eigenlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:52 schreef WurM het volgende:
[..]
Om nog meer twijfel te zaaien: Ik zou hem/haar doen.
Dat was ook niet de reden van mijn post.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat jij doet boeit me geen ruk. Eigenlijk.
Ja, want dan kan ik met haar neuken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je probeert nu stoer te doen voor het vrouwtje dat je niet masturbeert? Hihi
Dat is lief.quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:02 schreef WurM het volgende:
Crosspost:
Mensen, het gaat me te langzaam. Volgende keer verwacht ik meer van jullie. Kusjes aan remlof, danny en andere hooggeplaatste personen en natuurlijk aan MarianneAndreaW, Jojoortje en ander vrouwelijk volk.
*applausquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:19 schreef WurM het volgende:
Ik was wel mooi de drijvende veer achter dit topic ofzo he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |