Bespaar je de moeite, ik ben bang dat ik 20 IQ punten zak als je dat gaat doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:41 schreef WurM het volgende:
[..]
En ze is het vriendinnetje van Paul, vandaar mijn eerdere grapje over 'die mongool van een Jojoortje' ofzo. Mijn andere grapjes ga ik niet aan je uitleggen, want daar ben ik te hersenloos voor.
Mijn IQ zakt alleen als ik baggerquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, ik ben bang dat ik 20 IQ punten zak als je dat gaat doen.
Je hoefte me niet op z'n UI te wijzen om te laten zien dat hij kansloos is, maar je hebt gelijk.quote:
Dat zegt wel iets over je IQ.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:45 schreef Jojoortje het volgende:
En de hele tijd als ik GGMM lees, denk ik dat iemand me een goedemorgen wenst
Nee... Maar mijn IQ is dan in ieder geval wel op niveau.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus als je de keuken volschijt ben je bij je volle verstand?
Ja, dat is de reden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:46 schreef opgebaarde het volgende:
En dit kan niet op MSN omdat dat niet stoer is?
Ik heb ooit een keer op jouw username gestemd bij zo'n wedstrijd ofzoquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:46 schreef opgebaarde het volgende:
Ik MSN niet met FOK!kers.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:46 schreef opgebaarde het volgende:
Nee, omdat ONZ kwaliteit nodig heeft.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:46 schreef opgebaarde het volgende:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je hebt vandaag wel met mij geMSNd
Wat doe jij hier dan nog?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:48 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, omdat ONZ kwaliteit nodig heeft.
dat is wel sadquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer op jouw username gestemd bij zo'n wedstrijd ofzo
Wat jij doet boeit me geen ruk. Eigenlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:52 schreef WurM het volgende:
[..]
Om nog meer twijfel te zaaien: Ik zou hem/haar doen.
Dat was ook niet de reden van mijn post.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat jij doet boeit me geen ruk. Eigenlijk.
Ja, want dan kan ik met haar neuken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je probeert nu stoer te doen voor het vrouwtje dat je niet masturbeert? Hihi
Dat is lief.quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:02 schreef WurM het volgende:
Crosspost:
Mensen, het gaat me te langzaam. Volgende keer verwacht ik meer van jullie. Kusjes aan remlof, danny en andere hooggeplaatste personen en natuurlijk aan MarianneAndreaW, Jojoortje en ander vrouwelijk volk.
*applausquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:19 schreef WurM het volgende:
Ik was wel mooi de drijvende veer achter dit topic ofzo he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |