Zou Breathtaking nog online zijn?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oh dat is wel een goed idee. Nodig jij even wat sletjes uit?
jep in dit kuttopic gaat het allemaal gebeuren. Welkomquote:
jah maar die van jou had ook zo'n sterke OPquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:34 schreef GGMM het volgende:
Het zal me niks verbazen als je het aan Snakey gevraagd hebt via pm, gewoon puur omdat je geïntimideerd was door mijn topic.
eindelijk een verstandige opmerkingquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:39 schreef vogelkooi het volgende:
Bagger of geen bagger het blijft bagger.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:40 schreef WurM het volgende:
[..]
Mijn Google kan geen mooie vinden. Alleen van die dingen waar iedereen altijd naar kijkt
[ afbeelding ]
dat word er niet beter opquote:
jij hebt er reclame voor gemaaktquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:46 schreef WurM het volgende:
Gelukkig is dit kuttopic niet van mij.
Doen we, maak ik eerst even wat te eten. Back in 10.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zin in een eindeloos dialoog om het niveau wat dit kuttopic omhoog te halen?
Doe dat, tot zo!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:48 schreef Olep het volgende:
[..]
Doen we, maak ik eerst even wat te eten. Back in 10.
Ja, maar ik dacht dat dit de nachtbagger wasquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
jij hebt er reclame voor gemaakt
Het was de bedoeling dat dit het baggertopic zou worden, maar ik heb het nog steeds niet helemaal in de vingers... Maar als je wilt helpen, be my guest.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:51 schreef cerror het volgende:
Is dit het baggertopic of de helft van de AT hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duurt langquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:48 schreef Olep het volgende:
[..]
Doen we, maak ik eerst even wat te eten. Back in 10.
wat zou die maken? ik gok boerenkool met worstquote:
Dus eigenlijk was het een neger met een bruin hoofd...quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:59 schreef AndreaW het volgende:
quote: Dit is een negert met een bruin hoofd
Volgens mij is die vent harstikke dood![]()
Het_huptspot met salami.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
wat zou die maken? ik gok boerenkool met worst
Als ik er zelf maar om kan lachenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn god, zelfs je grappen zijn slecht.
Grof .. maar moest lachenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:59 schreef WurM het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was het een neger met een bruin hoofd...
Anders doe ik het wel even....quote:
Wat eet je?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:08 schreef Olep het volgende:
[..]
Eten is belangrijk. Maar ik ben er. Tijd voor kwaliteit.
Klinkt goed, ik heb gisteren ook twee boterhammen met kaas gegeten, ik had een hele goede hint gegeven in dat topic gisteren, maar niemand raadde het.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:11 schreef Olep het volgende:
[..]
Een broodje met kaas, tomaat en andere smakelijke ingrediënten.
Het niveau was daar sowieso erg laag.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik heb gisteren ook twee boterhammen met kaas gegeten, ik had een hele goede hint gegeven in dat topic gisteren, maar niemand raadde het.
Ik had het gevoel alsof ik in een kleuterklas aan het posten was.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:13 schreef Olep het volgende:
[..]
Het niveau was daar sowieso erg laag.
Ja, het was geen leuke ervaring. Daarom is het ook tijd voor vernieuwing in de FOK! crew.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het gevoel alsof ik in een kleuterklas aan het posten was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |