Ondanks carnaval toch wel erg veel gepost, shit heequote:04. 241 Desunoto
05. 237 xalo
Kutfeest zegt ie !quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
't is carnaval hier in de buurt ... kutfeest
Ga je schamen!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Volgens mij ben ik nog nooit in de dagcijferlijst gekomen
Top 100 van dinsdag 24 februari 2009
Zo, carnaval (quote:
nur kwaliteitquote:Op woensdag 25 februari 2009 07:42 schreef leolinedance het volgende:
069. 076 leolinedance
Geen (onnodige) slowchat in dit topic. Die posts worden gedelete. Al maandenquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:23 schreef leolinedance het volgende:
He mijn post is gewist! Ik zei dat ik studieontwijkend gedrag vertoonde. Waarom is die weggehaald?
Misschien handig om dit topic alleen als updatetopic te maken met de lijsten per dag en een aparte [GC]SC-Dagcijfers-topic te makenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:42 schreef Klonk het volgende:
zo, klaar met bijpraten, SC kan ergens anders
is al eerder besproken en het antwoord is nee, voor alle duidelijkheid, er is een verschil tussen iets roepen als yeahh, zoveel post´s, dat is prima en slap gelul, dat kan op genoeg andere plekken op FOK!quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien handig om dit topic alleen als updatetopic te maken met de lijsten per dag en een aparte [GC]SC-Dagcijfers-topic te maken
Kan ik niet ruiken dat dat al eerder besproken is he?! Maar prima! As you wish heilige modquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
is al eerder besproken en het antwoord is nee, voor alle duidelijkheid, er is een verschil tussen iets roepen als yeahh, zoveel post´s, dat is prima en slap gelul, dat kan op genoeg andere plekken op FOK!
niet gelijk zo sjaggoquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan ik niet ruiken dat dat al eerder besproken is he?! Maar prima! As you wish heilige mod
Top 100 van woensdag 25 februari 2009
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |