Of de mijne.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom staat mijn suggestie er niet tussen?
Barebacking to the maxquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:25 schreef Adelante het volgende:
Ik wist niet dat RV en BP een setje waren
Moest even de prijs weten, heb nog niet eens gekeken daarzo, doe ik zoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:26 schreef IHVK het volgende:
Remlof![]()
![]()
Ga je nu in elk subforum een topic over je hamster openen?
Broers van elkaarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:25 schreef Adelante het volgende:
Ik wist niet dat RV en BP een setje waren
We konden niet alles doen, deze namen zijn door de voorrondes gekomen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom staat mijn suggestie er niet tussen?
Alsof mijn suggestie deze ronde niet waardig is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moest even de prijs weten, heb nog niet eens gekeken daarzo, doe ik zo![]()
[..]
Broers van elkaar![]()
[..]
We konden niet alles doen, deze namen zijn door de voorrondes gekomen.
quote:
Die ander mag dicht, mijn kloon deed wat fout.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:26 schreef IHVK het volgende:
Remlof![]()
![]()
Ga je nu in elk subforum een topic over je hamster openen?
Whehe.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die ander mag dicht, mijn kloon deed wat fout.
quote:
Kan jij geen bann krijgen ofzoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:56 schreef RoBro het volgende:
ts is een geniaal brein aangezien ik voor het openen van dit topic loebas wou opofferen
Nee.quote:
Vind je het niet leuk dat iemand naar je vernoemd word danquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Is veel leuker dan remlof
Voor een hamster tenminste
Jawel, maar ik zou m'n hamster nooit zo noemenquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vind je het niet leuk dat iemand naar je vernoemd word dan?
Ik han mij niks leukers verzinnen dan een Hamster die sletje heet hoor, als je je hond daarintegen mohammed zou noemen zou je nog eens problemen kunnen krijgen met buurlieden en kan je nl nog eens een rel creeeren waar de PVV zelfs kamer vragen over zou stellen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:02 schreef remlof het volgende:
[..]
En Sletje is leuker voor een dier dat je moet roepen PaRo
Ik denk dat PVV juist geen vragen zou stellen, maar maar vragen moet beantwoorden. Want PVV vind het normaal dat dieren allerlei namen zouden moeten hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2009 01:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik han mij niks leukers verzinnen dan een Hamster die sletje heet hoor, als je je hond daarintegen mohammed zou noemen zou je nog eens problemen kunnen krijgen met buurlieden en kan je nl nog eens een rel creeeren waar de PVV zelfs kamer vragen over zou stellen.
ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat iemand zijn hamster Geert wil noemen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik denk dat PVV juist geen vragen zou stellen, maar maar vragen moet beantwoorden. Want PVV vind het normaal dat dieren allerlei namen zouden moeten hebben
Gaat het niet om, het gaat om de vrijheid van Nederland, en de vrijheid om namen te kiezen die men leuk vindquote:Op woensdag 18 februari 2009 01:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat iemand zijn hamster Geert wil noemen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:24 schreef reetveter het volgende:
Goed topic.
Over een maand wordt er wel een topic geopend met Remlof (ofzo) zoekt een nieuw tehuis.
Lollermuis is als winnaar uit de bus gekomenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:14 schreef Quyxz_ het volgende:
Het is 2 uur, dus hij heet nu lollermuis !!!
Mijn 3310 kan veel, maar dat nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:04 schreef reetveter het volgende:
Dan moet je wachten want heb fotocamera in Groningen, en denk niet dat BP met zijn 3310 een foto kan maken!
Oh.. daarom nemen jullie dus een hamsterquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:35 schreef reetveter het volgende:
Wij zijn ondertussen weer mexicanen, tot straks.
zou je willen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:56 schreef Weeetikveel... het volgende:
't Is vrij simpel...
Jullie komen niet over de naam van de hamster uit, dus noem je hamster gewoon Weetikveel
Ah het maakt me niet zoveel uit, jij vernoemt namelijk vast nog wel een huisdier naar mijquote:
hmm...mss mijn slangquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:51 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Ah het maakt me niet zoveel uit, jij vernoemt namelijk vast nog wel een huisdier naar mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |