Nee inderdaadquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:10 schreef kwakveense het volgende:
gelukkig poep je t niet pas over 9 maanden uit!
VROUWEN!quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:10 schreef kwakveense het volgende:
gelukkig poep je t niet pas over 9 maanden uit!
Ik ook! Nu echtquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:18 schreef motorbloempje het volgende:
en nu ga ik slapen!![]()
welterusten!
Geen sex met een chinees gehad?quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:08 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb veel te veel nasi gegeten en nu lijk ik wel zwanger
Succes met je mini tentamen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:29 schreef Miss_S het volgende:
Morning
Op naar het minitentamen en dan tot half 1 college
Wat leuk zeg, heb het niet gehoord, wel een eerder stukje met die professor Drabb, maar ik zit nu op kantoor met een collega die graag in stilte werkt...quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een schattig hammetje!!!![]()
Ik was net op de radio bij Giel, ik had een foto gemaild n.a.v. het feit dat de bekende handleesprofessor Drabb op bezoek had. Zegt ie dat hij kan zien dat ik een kwal van een vriend heb en dat ik liever zonder partner leef!
Dat heb ik wel even recht gezet
Verder zei ie dat ik erg precies ben, alles moet kloppen. En ik heb een vader die nooit wist wat ie met me aanmoest. Dat klopt verder wel maar dat is allemaal vrij algemeen...
Oh, ik ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:04 schreef kwakveense het volgende:
hoi. ik was dus vergeten om te zeggen dat ik blij was dat t meeviel met tinkwat erg!
en miss s en ewelina, jullie zien er erg gelukkig uit, leuke vriendjes.
ik heb wel leuke foto's met mn ex, maar die kijk ik niet zo graag
Succes! *bakje koffie aanreikt*quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:52 schreef motorbloempje het volgende:
zo dan, goedemorgen!![]()
ben ik even energievrij zeg
moet zo met de motor naar college, anders red ik 08.45 nooit meer
Val om van de slaap en denk niet dat ik ook maar iets nuttigs meekrijg![]()
Ik ga het wel proberen, want hebben vanmiddag ook nog overleg met docenten voor een project
![]()
![]()
vakantie! bijna!
Jij maakt je anders ook wel eens schuldig aan kontlikkerijquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mwah wellicht niet veel maar hou niet zo van kontlikkerij e.d. dus ben gewoon eerlijk tegen dr geweest
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:31 schreef Adelante het volgende:
www.adelantemagazine.com
Ik ben een gay magazine heb ik vanavond gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |