http://maps.google.nl/maps?ie=UTF8&ll=52.362603,4.917068&spn=0.206718,0.617981&z=11quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:44 schreef P.F het volgende:
Oh en kan iemand mij de autosnelwegen in en rond Amsterdam uitleggen? Of is er ergens een schematisch overzicht? Ik krijg hem maar niet in mijn hoofd!
Nergens een auto te lenen of toevallig een trekhaak op de auto?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:46 schreef cyclechick het volgende:
Maar de bank woont in Noord Holland, iets van 40 km verderop
Ik ga eerst de buren van m'n ouders maar eens lief aankijken. En mijn vader had het erover om 'm op het dak vast te zetten?dat lijkt me nogal gevaarljik. En het moet droog zijn dan
Maar superlief van je PFje
Wat, de ringweg?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:44 schreef P.F het volgende:
Oh en kan iemand mij de autosnelwegen in en rond Amsterdam uitleggen? Of is er ergens een schematisch overzicht? Ik krijg hem maar niet in mijn hoofd!
Nee, dat was een foutje: Adelante adoratietopicquote:
Ik ga morgen wel naar Noord-Hollandquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:46 schreef cyclechick het volgende:
Maar de bank woont in Noord Holland, iets van 40 km verderop
Ik ga eerst de buren van m'n ouders maar eens lief aankijken. En mijn vader had het erover om 'm op het dak vast te zetten?dat lijkt me nogal gevaarljik. En het moet droog zijn dan
Maar superlief van je PFje
Nou ja het zit zoquote:
De A2 gaat naar Utreg en de A4 naar Delft.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja het zit zo
Almere-A6-A1
dan kun je kiezen A10-s106-mijn huis
of A9-IKEA
Maar vanaf Amsterdam lukt het niet zoDan is er ook opeens een A2 en een A4!
Echt?quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja het zit zo
Almere-A6-A1
dan kun je kiezen A10-s106-mijn huis
of A9-IKEA
Maar vanaf Amsterdam lukt het niet zoDan is er ook opeens een A2 en een A4!
En als ik op de A10 blijf kan ik eindeloos rondjes blijven rijdenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
De A2 gaat naar Utreg en de A4 naar Delft.
mn garpje, wat doe je!quote:
Ik ga het proberen! Ik ga hem ook even schoonmaken als hij er staatquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:00 schreef P.F het volgende:
Kan iemand mij helpen herinneren dat ik morgen de auto ga stofzuigen??
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
Kwak! Ik kreeg iets door een stemmetje ingefluisterd over kiprolletjes en hel en verdoemenis!
En je kreeg de groeten! En iets over razend zijn en popcorn en gehaktballen! (My fault, die laatste).
Nou en!quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:02 schreef P.F het volgende:
Jij hebt toch helemaal geen rijbewijs??
geef maar aan de stemmetjes in je hoofd door dat ik braaf elke dag mn kip met iets van brood eet als lunch, serieus! heb vandaag volkoren pitta's gehaald omdat er suiker in al t gewone brood zit (ZE mag hier weleens mensen gaan leren over suiker - t is nog high fructose corn syrup ook!)quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
Kwak! Ik kreeg iets door een stemmetje ingefluisterd over kiprolletjes en hel en verdoemenis!
En je kreeg de groeten! En iets over razend zijn en popcorn en gehaktballen! (My fault, die laatste).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |