Zo hoort het natuurlijk ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel jammer, dat ik daar weinig tastbare herinneringen aan heb. Maar meestal zijn we te druk met elkaar om aan foto's ofzo te denken
wahahaha en dan wat durven te zeggen van mijn roze kamer!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:31 schreef Adelante het volgende:
www.adelantemagazine.com
Ik ben een gay magazine heb ik vanavond gehoord
Ja en dan achteraf balen dat je geen foto's hebtquote:
Whahahahahaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:31 schreef Adelante het volgende:
www.adelantemagazine.com
Ik ben een gay magazine heb ik vanavond gehoord
Foto's zijn ook soms stomme dingen, mijn vriendje wil eigenlijk ook niet op de foto (maar hij moetquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja en dan achteraf balen dat je geen foto's hebtVan onze eerste vakanties samen zijn ook geen foto's samen, van de laatste wel wat. Maar ook niet echt veel, ja, veel foto's van de omgeving. Het helpt ook niet dat mijn lief bijna altijd stom op de foto staat
En ja dat is echt zo.
Thanksquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
Het ging meer om de houding met de handjes op de buik dan om je lichaam denk ik, want dat zie je amper op die foto hoor Miss_S!
Ik vind het leuke foto's en juist leuk dat je niet alleen de ultiem flatteuze poses post. Wel zo realistisch!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:35 schreef P.F het volgende:
Ik vind eigenlijk dat je er super leuk en feestelijk uitziet Saskia! Heb ik niet eens gezegd volgens mij!!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
wahahaha en dan wat durven te zeggen van mijn roze kamer!
Alleen als je toegeeft dat mijn roze kamer mooi is!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb meelij, ik moet nog tot serious request wachten op een nickchange
Evil youquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Foto's zijn ook soms stomme dingen, mijn vriendje wil eigenlijk ook niet op de foto (maar hij moet)
Beste zak chips heb je daar in de handquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Evil you![]()
De avond dat mijn lief en ik iets kregen is trouwens WEL uitgebreid vastgelegd op de gevoelige plaat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent nu iig wel rozequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Leukquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Evil you![]()
De avond dat mijn lief en ik iets kregen is trouwens WEL uitgebreid vastgelegd op de gevoelige plaat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kamer is mooi, roze isquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Alleen als je toegeeft dat mijn roze kamer mooi is!
In het mededelingenforum
Vandaar dat ik daar ook een stuk dikker was dan nu!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:41 schreef neen het volgende:
[..]
Beste zak chips heb je daar in de hand
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hahaha!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je kamer is mooi, roze is
M'n kleurtje wat doen ze
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vandaar dat ik daar ook een stuk dikker was dan nu!
Een collega omschreef hem ooit als 'pretbek'.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een collega omschreef hem ooit als 'pretbek'.
Ik moet toegeven dat ik het een vrij accurate omschrijving vondHij is inderdaad heel vrolijk.
Neequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:45 schreef SiTuSavais het volgende:
Leuke foto's Miss_S! Wist ie helemaal van niets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:46 schreef P.F het volgende:
Ik vind dit een leuke foto van ons samen! Alleen is hij nu dikker aangekomen in spieren en ik ben dunner (geen plofkop meer)!Ik vind jou echt zo'n knap meiske!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zie geen plofkop eigenlijk.
En ik zie borsthaar!Maar wel ook een knap vriendje!
Mooi stel dus!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik kan niet in MED posten, maar voel me nu genoeg gestraft en qua karma weer sensei.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:46 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga zo eens afsluiten want ik moet morgen aan een verslag werken.
En niet, ik herhaal, NIET, Private Practice kijken
Thanksquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind jou echt zo'n knap meiske!En ik zie geen plofkop eigenlijk.
En ik zie borsthaar!Maar wel ook een knap vriendje!
Mooi stel dus!
Dat is ie nog steeds hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Klopt! Hij is niet HEEL goed te zien op beide foto's, maar op de 2e is iig duidelijk dat we met een jolly specimen te doen hebben
Mooi toch! Hij ziet er daar iig erg blij uit met jou
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:46 schreef P.F het volgende:
Ik vind dit een leuke foto van ons samen! Alleen is hij nu dikker aangekomen in spieren en ik ben dunner (geen plofkop meer)!Jouw Mr. heeft echt zulke mooie blauwe ogen daar op die foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Awwwwquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is ie nog steeds hoorIk viel ook voor zijn lach; als hij lacht (en dat is vaak!) dan licht zijn hele gezicht op
Ja! Normaal heeft ie een puntje ipv. een bolletje..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
Heeft je vriendje zo'n punt onder zijn lip PF?
Of zit er een stip op de foto?
Jullie staan er echt heel stralend op!
Muizelientje, trusten alvast!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaa! Het was ook zo een super mooi feestje!! Ik wou dat het weer zomer was!!
"Principessa" is Italiaans dus het is géén PIE!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |