Pics?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:10 schreef cyclechick het volgende:
Ik besloot zondagavond om half 10 dat ik mijn kamer *nu* anders wilde hebben. Zusje was het ermee eens en begon gelijk aan een tafel te sjorren (mjin ouders waren ook even op bezoek) en toen hebben we paps aant werk gezet om te helpen
En nu heb ik een HEEL leuk huisje, ben er weer helemaal blij mee!
Nu nog toevoegen: stomme bamboe gordijntjes weg, witte kanten ervoor in de plaats (=raam naar de hal, anders kijk je tegen de jassen aan)
Laf joequote:
Ik m'n muis boven de 'buy it now' knop van deze zitten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die blauweEigenlijk wil ik nog turquoise en paarse pumps, maar ja, ik heb al zoveel schoenen
Ik heb geen dubbele pumps (ook niet hetzelfde model in een andere kleur). Van bepaalde kledingstukken dan weer wel, omdat ik het lastig vind om mooie betaalbare kleding te vinden. Mijn taille valt vaak weg.
Ja! We reden steeds rondjes om de IKEA maar we kwamen niet dichterbijquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Mijn vent is ook aan het overwegen weg te gaan daar, mede vanwege dat vreselijke oranje!
En volgens mij kan dat niet schriftelijk... Maar dat is een 'hunch'.
Die vind ik echt lelijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:12 schreef loveli het volgende:
Dan maar hier:
[..]
Ik m'n muis boven de 'buy it now' knop van deze zitten.
[ afbeelding ]
Ik koop ze toch niet voor jou!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Die vind ik echt lelijkDe kleur is op zich best funky, maar die punt
Mooie kleur!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:12 schreef loveli het volgende:
Dan maar hier:
[..]
Ik m'n muis boven de 'buy it now' knop van deze zitten.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In 41? ??? wasda?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:17 schreef P.F het volgende:
Ewelina, je hebt mooie heels! Zie je nog wat staan in 41? Liefst rood zonder peeptoo!
O en die paarse heb ik voor 20 euri zien staan in Amsterdam, met bijpassend tasje..
Ja, daar zag ik ook wel zoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:19 schreef neen het volgende:
Die 1e fotonet alsof hij zijn handen op een zwangere buik legt
![]()
En bedanktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:19 schreef neen het volgende:
![]()
verder leuk heur
De maat misschien?quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:17 schreef Miss_S het volgende:
Ik weet niet of iemand de foto's van mijn valentijnsdag wil zienmaar was ze toch aan het uploaden
Ziet er leuk uit, maar ik vind het vreemd dat je op de ene foto best wel mollig lijkt en op de andere nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar een overnachting is altijd leuk
't Was toch Den Bosch?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik vond de zin zo raarquote:
Hopelijk vaker niet dan wel?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar ik vind het vreemd dat je op de ene foto best wel mollig lijkt en op de andere nietMaar een overnachting is altijd leuk
't Was toch Den Bosch?
Nee die zijn voor m'n vriendje..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee die zijn voor m'n vriendje..Hoe lang ben je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.41 is best groot ja
ik heb groter hoor!het lijkt niet wat het is
Als je toevallig wat ziet.. Ik word veel te hebberig als ik zelf ga kijkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vond de zin zo raarMaar ik zal wel kijken voor je morgen, PF. In mijn eigen collectie heb ik niks voor je, want dat is maat 36.
Ik vond de foto van jou met de champagnefles heel onflatterend, maar ik denk dat iedereen er op zo'n foto dik uitziet (behalve een graatmager model).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hopelijk vaker niet dan wel?maarja lette niet echt op mijn beste kanten enzo
En ja Den Bosch
Dankjewel Greys
1.75quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:24 schreef neen het volgende:
[..]
Hoe lang ben je dan?41 is best groot ja
ik heb groter hoor!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vond de foto van jou met de champagnefles heel onflatterend, maar ik denk dat iedereen er op zo'n foto dik uitziet (behalve een graatmager model).
En bij zo'n date hoor je niet op je beste kanten te letten. Dan moet je gewoon plezier maken en genieten!
Ik vind mijn 13cm hakken heel mooi staan met maat 36quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:25 schreef P.F het volgende:
[..]
1.75
Maar 41 is niet zo groot hoorIk zou geen kleinere voeten willen hebben, wel iets smallere.. Met maat 38 staan 14 cm hakken niet zo mooi, met 41 wel
Klopt, maar vond het gewoon een grappig moment en daarom staat ie erbijquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vond de foto van jou met de champagnefles heel onflatterend, maar ik denk dat iedereen er op zo'n foto dik uitziet (behalve een graatmager model).
En bij zo'n date hoor je niet op je beste kanten te letten. Dan moet je gewoon plezier maken en genieten!
Ja, nou ja, niet flatterend, onflatteus.... the message is clearquote:
Ik ben groot, maar ik lijk zelfs 1,85 of zo!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:27 schreef neen het volgende:
O PF ik dacht dat je ergens in de 1.60 was dus dan was het heul groot geweest maar nu niet
Ik heb 43, een echte topmaat
Wij Ik ook niet zoals je nu merkt, gewoon doen is leuk voor herinneringen vind ikquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Maar wij zijn dan ook helemaal niet fotogeniek.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Klopt, maar vond het gewoon een grappig moment en daarom staat ie erbijprecies je moet genieten
Ik vond het een beetje vreemd, want op de meeste foto's zie je er gewoon goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ik heb ook foto's waarop ik mezelf dik vind ogen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
My thoughts exactly!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:19 schreef neen het volgende:
![]()
verder leuk heur
Ja, dat vind ik wel jammer, dat ik daar weinig tastbare herinneringen aan heb. Maar meestal zijn we te druk met elkaar om aan foto's ofzo te denkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wij Ik ook niet zoals je nu merkt, gewoon doen is leuk voor herinneringen vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |