Een collega omschreef hem ooit als 'pretbek'.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een collega omschreef hem ooit als 'pretbek'.
Ik moet toegeven dat ik het een vrij accurate omschrijving vondHij is inderdaad heel vrolijk.
Neequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:45 schreef SiTuSavais het volgende:
Leuke foto's Miss_S! Wist ie helemaal van niets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:46 schreef P.F het volgende:
Ik vind dit een leuke foto van ons samen! Alleen is hij nu dikker aangekomen in spieren en ik ben dunner (geen plofkop meer)!Ik vind jou echt zo'n knap meiske!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zie geen plofkop eigenlijk.
En ik zie borsthaar!Maar wel ook een knap vriendje!
Mooi stel dus!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik kan niet in MED posten, maar voel me nu genoeg gestraft en qua karma weer sensei.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:46 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga zo eens afsluiten want ik moet morgen aan een verslag werken.
En niet, ik herhaal, NIET, Private Practice kijken
Thanksquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind jou echt zo'n knap meiske!En ik zie geen plofkop eigenlijk.
En ik zie borsthaar!Maar wel ook een knap vriendje!
Mooi stel dus!
Dat is ie nog steeds hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Klopt! Hij is niet HEEL goed te zien op beide foto's, maar op de 2e is iig duidelijk dat we met een jolly specimen te doen hebben
Mooi toch! Hij ziet er daar iig erg blij uit met jou
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:46 schreef P.F het volgende:
Ik vind dit een leuke foto van ons samen! Alleen is hij nu dikker aangekomen in spieren en ik ben dunner (geen plofkop meer)!Jouw Mr. heeft echt zulke mooie blauwe ogen daar op die foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Awwwwquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is ie nog steeds hoorIk viel ook voor zijn lach; als hij lacht (en dat is vaak!) dan licht zijn hele gezicht op
Ja! Normaal heeft ie een puntje ipv. een bolletje..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
Heeft je vriendje zo'n punt onder zijn lip PF?
Of zit er een stip op de foto?
Jullie staan er echt heel stralend op!
Muizelientje, trusten alvast!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaa! Het was ook zo een super mooi feestje!! Ik wou dat het weer zomer was!!
"Principessa" is Italiaans dus het is géén PIE!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |