Een bord aan de gevel van de kroeg lijkt me voldoende.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:41 schreef Jak het volgende:
Je maakt een goed punt Koos.
Het is soms ook lastig voor ons zeiksnollen om aan de buitenkant te zien wie wel en niet een sigaretje op gaat proberen te steken in een kroeg.
Misschien is het daarom een goed idee als alle rokers vanaf nu een teken op hun mouw gespeld krijgen waaraan te zien is dat er gerookt zou kunnen gaan worden.
Ik dacht zelf aan het symbool voor carciogene stoffen:
[ afbeelding ]
Ja inderdaad. Mensen die rook vies vinden moeten gewoon beter hun best doen om rokers te ontlopen. De hele dag in bed blijven liggen bijvoorbeeld. Of verhuizen naar Syberie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Zodat je ze kunt opzoeken om dan te gaan zeiken? Kennelijk doe je niet je best om het te ontlopen, maar zoek je het juist op om dan eens lekker te gaan zeiken, omdat vervolgens niet te durven.
Ik zou niet weten waar je tegenwoordig nog rook tegenkomt die je zelf niet opzoekt.Als je nou gewoon niet in een kroeg gaat zitten waar je asbakken ziet staan, dan is iedereen blij. Jij geen rook, wij geen zeiksnollen die om aandacht verlegen zitten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:08 schreef Jak het volgende:
Ja inderdaad. Mensen die rook vies vinden moeten gewoon beter hun best doen om rokers te ontlopen. De hele dag in bed blijven liggen bijvoorbeeld. Of verhuizen naar Syberie.
Ik val niemand lastig, volgens mij is het jouw hobby om mensen lastig te vallen met een verzonnen probleem waarvan je verzonnen oorzaak zelf komt opzoeken.quote:Of ... rokers kunnen gewoon een beetje rekening houden met niet rokers en voor eens en voor altijd snappen dat anderen lastig vallen met je schadelijke verslaving niet OK is.
Ja aandacht van types zoals jij, dat is nog eens leuk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar je tegenwoordig nog rook tegenkomt die je zelf niet opzoekt.Als je nou gewoon niet in een kroeg gaat zitten waar je asbakken ziet staan, dan is iedereen blij. Jij geen rook, wij geen zeiksnollen die om aandacht verlegen zitten.
[..]
Ik val niemand lastig, volgens mij is het jouw hobby om mensen lastig te vallen met een verzonnen probleem waarvan je verzonnen oorzaak zelf komt opzoeken.
Dat is de schuld van fascisten die geen wel-rookhoreca toestaan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:33 schreef Jak het volgende:
[..]
Ja aandacht van types zoals jij, dat is nog eens leuk.![]()
Ik snap niet zo goed wat je wilt horen, wil je een lijstje van locaties en tijdstippen waar ik zonder het van tevoren te weten ineens in de rook stond?
Als je met een groepje mensen in een bushokje tijdens de regen staat te wachten komt het regelmatig voor dat een of andere helmjosti een sigaretje wilt opsteken hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar je tegenwoordig nog rook tegenkomt die je zelf niet opzoekt.
Bedoel je met "fascisten die geen wel-rook horeca toestaan" de regering die na democratisch gekozen te zijn een wet heeft gemaakt over roken waar de meeste Nederlanders achter staan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is de schuld van fascisten die geen wel-rookhoreca toestaan.
Kennelijk wel, want de kroegen maken het mij graag naar de zin en waar ik ben wil iedereen zijn, ondanks de rook. Dus gaan ze zeuren dat ik er niet moet roken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:33 schreef Jak het volgende:
Ja aandacht van types zoals jij, dat is nog eens leuk.
Open een topic over een rookverbod in bushokjes.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:46 schreef Mr.J het volgende:
Als je met een groepje mensen in een bushokje tijdens de regen staat te wachten komt het regelmatig voor dat een of andere helmjosti een sigaretje wilt opsteken hoor.
Sterke reply...quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Open een topic over een rookverbod in bushokjes.
Idd, de fascisten die denken dat ze hun egoistische wensen moeten opdringen aan anderen i.p.v. zelf een leuke kroeg zoeken waar ze willen zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:47 schreef Jak het volgende:
[..]
Bedoel je met "fascisten die geen wel-rook horeca toestaan" de regering die na democratisch gekozen te zijn een wet heeft gemaakt over roken waar de meeste Nederlanders achter staan?
Wat is er mis met rookruimtes? (behalve dat je daar geen sigaret meer hoeft op te steken om te roken en al je kleren binnen 5 seconden naar rook stinken)
Je moet er wat voor over hebben...
Vrije vertaling:quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Idd, de fascisten die denken dat ze hun egoistische wensen moeten opdringen aan anderen i.p.v. zelf een leuke kroeg zoeken waar ze willen zijn.
Ik ga uit om plezier te hebben, niet om in een hok te zitten.
quote:Idd, het merendeel van de Nederlandse bevolking die denkt dat ze hun wens om niet in de stinkrook van anderen te zitten en geen ziektes te krijgen moeten opdringen aan anderen i.p.v. zelf weg te blijven uit kroegen en stations waar mensen willen roken ook al zegt de wet dat dit niet meer mag.
Ik ga uit om plezier te hebben, niet om met anderen rekening te houden.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
lekkere wijven vuurtjes aanbieden.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het is mijn keuze, dat jij sex- endrugsloos door het leven wil is prima maar geen argument voor een verbod.
Ik krijg de indruk dat papierversnipperaar geen seks meer heeft gehad sinds de invoering van het rookverbod en dat daar zijn frustratie vandaan komt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik vind een kroeg niks aan. Ik ga liever naar een kraakpand met een goede huisdealer waar ik jouw minderjarige dochter kan misbruiken.
Probeer dan eens plezier te hebben zonder brandend stukkie tabak in je bakkes.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga uit om plezier te hebben, niet om in een hok te zitten.
Dat maak ik helemaal zelf uit.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:29 schreef BUG80 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik krijg de indruk dat papierversnipperaar geen seks meer heeft gehad sinds de invoering van het rookverbod en dat daar zijn frustratie vandaan komt.![]()
[..]
Probeer dan eens plezier te hebben zonder brandend stukkie tabak in je bakkes.
Ieder kroeg is anders. Als je gewoon de juiste keuzes maakt hoef je anderen niets te verbieden.quote:
Dat zou ook wat teveel eer zijn voor elke zeiksnol die hier een beetje komt klagen dat ze geen sociaal leven heeft. En het gaat hier niet om een rookverbod in bushokjes maar in de horeca, dus als iemand bij gebrek aan argumenten dat zijpad inslaat, dan lijkt me terecht om dat verschil te duiden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:11 schreef Jak het volgende:
Kijkend naar de eerdere posts van Weltschmerz in dit topic, krijg ik niet het gevoel dat het Weltschmerz om sterke replies te doen is.
Kom op zegquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:46 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Als je met een groepje mensen in een bushokje tijdens de regen staat te wachten komt het regelmatig voor dat een of andere helmjosti een sigaretje wilt opsteken hoor.
Eh, het is gewoon een directe reply op wat jij aandraagt:quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat zou ook wat teveel eer zijn voor elke zeiksnol die hier een beetje komt klagen dat ze geen sociaal leven heeft. En het gaat hier niet om een rookverbod in bushokjes maar in de horeca, dus als iemand bij gebrek aan argumenten dat zijpad inslaat, dan lijkt me terecht om dat verschil te duiden.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:22 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zou niet weten waar je tegenwoordig nog rook tegenkomt die je zelf niet opzoekt.
Wat?quote:
Zal ik wel niet geweest zijn, ik pak gewoon de auto. Maar last hebben van een peuk in een bushok is wel erg hypochonderquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:22 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Wat?
Of moet ik dan maar buiten het hokje in de regen gaan staan als ik niet in de rook wil staan? Beetje omgekeerde wereld toch?
Of was jij degene die laatst naast mij een sigaret opstak?!Je deed hem echter wel direct uit toen ik er wat van zei, dat was dan wel weer heel aandoenlijk.
Het is typisch iets voor een roker om niet door te hebben hoe erg je stinkt, en vanaf hoe ver mensen je kunnen ruiken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zal ik wel niet geweest zijn, ik pak gewoon de auto. Maar last hebben van een peuk in een bushok is wel erg hypochonder
Hoe erg ik stink? Misschien ben jij wel een vuile zweterd, moeten we jou ook maar verbieden?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:32 schreef Jak het volgende:
[..]
Het is typisch iets voor een roker om niet door te hebben hoe erg je stinkt, en vanaf hoe ver mensen je kunnen ruiken.
ik weet zowel hoe rook als zweet kan stinken. Het ontloopt elkaar niet veelquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:40 schreef Mr.J het volgende:
Ah, het "zweet" argument komt weer eens uit de hoge hoed vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |