Ik vind FOK! sowieso al een tijdje niet meer zo leuk. Vandaar dat ik me nu vooral bezig/schuil hou in slowchat-topics.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En KLB is ook al niet veel beter heb ik gemerkt sinds ik weer zwart ben. Waar zijn de leuke subfora heen?
Ik vind SES, WGR, MLN en KLB de leukste subforaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En KLB is ook al niet veel beter heb ik gemerkt sinds ik weer zwart ben. Waar zijn de leuke subfora heen?
Hm, voor 20 euro incl verzending wil ik hem welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:28 schreef Smart_ass het volgende:
72,50 zie ik! Ik ga 'm even op marktplaats zetten, of heeft hier iemand interesse?
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind het irritant dat studieboeken zo belachelijk duur zijn![]()
Het gemiddelde marketing- en geneeskundeboek is rond de 70 euro
Maar die zijn vaak ook niet leuk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind FOK! sowieso al een tijdje niet meer zo leuk. Vandaar dat ik me nu vooral bezig/schuil hou in slowchat-topics.
Hehequote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Er stond afgelopen week een artikel over Darwin in.
Waarom niet ophalen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:30 schreef Smart_ass het volgende:
Dat verzenden kost trouwens ook vet veel geld nog he, dat boek is loeizwaar.
Tot op een zekere hoogte.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:30 schreef Florian_ het volgende:
Je kunt hem ook gewoon lezen S_a. Marketing is best tof
Naja ik wil best een anatomie en pathologieboek hebben. Maar aangezien ik geen geneeskunde studeer is het natuurlijk onzin om zo'n duur boek aan te schaffen terwijl ik het eigenlijk niet nodig hebquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Gelukkig heb ik een lieve sponsor.
Al is het alleen maar om jou dan te zien.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:32 schreef Smart_ass het volgende:
Als mensen 'm willen ophalen mag dat ook.
Ik ga 'm even op marktplaats zetten.
Dat snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Naja ik wil best een anatomie en pathologieboek hebben. Maar aangezien ik geen geneeskunde studeer is het natuurlijk onzin om zo'n duur boek aan te schaffen terwijl ik het eigenlijk niet nodig heb
Je moet eigenlijk deze hebben NGquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Laat even weten hoeveel er op wordt geboden op Marktplaats, anders heb ik wel interesse.
bol.com heeft ook een gedeelte voor 2ehands boekenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:32 schreef Smart_ass het volgende:
Als mensen 'm willen ophalen mag dat ook.
Ik ga 'm even op marktplaats zetten.
Wat kost dat ding. Niet dat ik die al nodig zal hebben op het mbo, maar ik vind het gewoon interessantquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk deze hebben NG
[ afbeelding ]
70 ofzo. 2e hands iets van 50quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat kost dat ding. Niet dat ik die al nodig zal hebben op het mbo, maar ik vind het gewoon interessant.
We doen alle 3 marketing.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:35 schreef Smart_ass het volgende:
Jullie doen toch beide marketing? Hebben jullie dat boek nog niet dan?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:37 schreef NoelGallagher het volgende:
pleun, mag ik dat boek van jou, in plaats van geld geef ik je wel een flinke beurt, oke?
Zo heb ik ooit een 15-delige encyclopedie bij elkaar gespaard.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:37 schreef NoelGallagher het volgende:
pleun, mag ik dat boek van jou, in plaats van geld geef ik je wel een flinke beurt, oke?
Moet je alsnog bijbetalen. Een hoertje kost zo'n 35 euro, het boek is duurder.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Hahaha. Dikke doei.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Pleun is overpriced.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Moet je alsnog bijbetalen. Een hoertje kost zo'n 35 euro, het boek is duurder.
35 euro? Nou, niet in de clubs waar ik kom.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Moet je alsnog bijbetalen. Een hoertje kost zo'n 35 euro, het boek is duurder.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk deze hebben NG
[ afbeelding ]
Dat jij ooit mod bent geworden hier.quote:
Dat denk ik nog steedsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een vrouw was.
Ja, dat snapt niemand, maar daar zijn al genoeg discussies over gehouden, dus basta!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat jij ooit mod bent geworden hier.
2de, Gelukkig telt mijn opleiding maar 3 jaar. Heb hiervoor nog een opleiding gedaan, bedrijfsadministratie. Maar dat staat synoniem aan saai.quote:
wel afgemaakt?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
2de, Gelukkig telt mijn opleiding maar 3 jaar. Heb hiervoor nog een opleiding gedaan, bedrijfsadministratie. Maar dat staat synoniem aan saai.
Jongens, ik denk dat Adelante wil dat we hier over doorgaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, dat snapt niemand, maar daar zijn al genoeg discussies over gehouden, dus basta!
Waarom is dat?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben echt blij dat Ade modje is geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |