Ik heb ook jaren in de keuken gestaan.quote:
Dat vraag ik me ook af ja.quote:
Over een week salarisquote:
Dat. Niet dat het veel oplevert, dat stagelopenquote:
Ik ga nu ook zo vet goed spelenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat weten die negers niet.
Die weten amper wat een gitaar is.
Hoe hij er ook bij staat in het begin.![]()
Hahaha. Het is dat je het zelf zegt!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb ook jaren in de keuken gestaan.
Hihi, wat ben ik toch ook perfect.
Ik krijg elke week dat ik heb gewerkt salaris. En elke maand van m'n andere baan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af ja.
[..]
Over een week salaris
Wat jij zegt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:59 schreef Smart_ass het volgende:
Ik maak me nooit druk om stufi.zie het vanzelf wel als het bijgeschreven is.
Jij woont toch nog gewoon thuis?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:00 schreef Zotheid het volgende:
En op de 31 maakt mijn papa de huur over.
Ik had het al gelezen, ik moet er alleen nog reageren.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat. Niet dat het veel oplevert, dat stagelopen
Heuheu ZH. Goeie klacht he --> Taal- en spelfouten in maandbladen
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha. Het is dat je het zelf zegt!
Er staan op zich wel interessante artikelen in. Alleen jammer van die taalfouten. Beter dan de Quest iig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen, ik moet er alleen nog reageren.
Toen ik gisteren bij zo'n tijdschriftenwinkel stond stond ik te twijfelen om hem te kopen. Is het dat wel waard of niet?
Ze had je een klap moeten geven omdat je rooktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:03 schreef NoelGallagher het volgende:
hihi net een sigaretje gerookt met ons mam hihi
Toch maar een keer proberen dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Er staan op zich wel interessante artikelen in. Alleen jammer van die taalfouten. Beter dan de Quest iig.
Dat dus!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze had je een klap moeten geven omdat je rookt [ afbeelding ]
Eerder omdat ie "ons mam" zegt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze had je een klap moeten geven omdat je rookt [ afbeelding ]
Ik ben nergens meer lid van eigenlijk. Ik koop nog weleens tijdschriften als ik toevallig in de Bruna ben, maar ik lees ze zelden. Alleen de Oor lees ik soms wel, maar ik vind dat eigenlijk ook niet echt een geweldig blad.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toch maar een keer proberen dan.
Van welke tijdschriften zijn jullie lid?
Ik alleen van de OOR en Elsevier, maar ik lees bij m'n pa altijd zijn geneeskundeblaadjes en de zoom.
[..]
Dat dus!
Ik weets. Ik weets. Had het ook kunnen weten. Kut-ONZ.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:09 schreef LudoSanders het volgende:
Goed topic, IQM. Jammer dat het weer verneukt dient te worden.
Timequote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik alleen van de OOR en Elsevier, maar ik lees bij m'n pa altijd zijn geneeskundeblaadjes en de zoom.
[..]
Dat dus!
De oor lees ik vooral voor de interviews, de cd-recensies vind ik maar onoverzichtelijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben nergens meer lid van eigenlijk. Ik koop nog weleens tijdschriften als ik toevallig in de Bruna ben, maar ik lees ze zelden. Alleen de Oor lees ik soms wel, maar ik vind dat eigenlijk ook niet echt een geweldig blad.
Bij mij thuis zijn we lid van Elsevier, HP/de tijdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Dat dus!
Er stond afgelopen week een artikel over Darwin in.quote:
Weet ik veel, die dingen liggen altijd bij m'n pa.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bij mij thuis zijn we lid van Elsevier, HP/de tijd
Ik zelf van de OOR en de Sprout. Ik koop altijd Psyche en Brein en Quest. Welke geneeskundeblaadjes lees je?
Het nodigt lekker uit nog topics te openen zo, ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weets. Ik weets. Had het ook kunnen weten. Kut-ONZ.
Ik ga zo naar de Selexyz.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:16 schreef Smart_ass het volgende:
Krijg deze eerdaags binnen, ben erg benieuwd.
[ afbeelding ]
Bruno en Michel zijn twee halfbroers, kinderen van eenzelfde moeder, die half verweesd los van elkaar opgroeien en elkaar pas later leren kennen. De in zijn schooltijd gekwelde Bruno ontwikkelt zich tot een ziekelijk aan seks verslaafde genotzoeker. De eenzame ziel Michel groeit uit tot een briljante moleculair bioloog, wiens onderzoekingen uiteindelijk zullen leiden tot de vervanging van de mens door een nieuwe, niet-individualistische soort. De levenswegen van de twee halfbroers zijn exemplarisch voor het morele bankroet van de liberale westerse samenleving, waarvan Houellebecq op visionaire wijze het einde aankondigt.
Tsja, dat is dus de hele sfeer in ONZ. Al een tijdje. Ik weet ook niet waarom ik het nog probeerde.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het nodigt lekker uit nog topics te openen zo, ja.
Aldus sprak Zarathoestra? Ja, die staat hier in de kast.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb je ook al Nietzsche? Die is daar ¤14,- ofzo
Ik vind het irritant dat studieboeken zo belachelijk duur zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Aldus sprak Zarathoestra? Ja, die staat hier in de kast.
Ik had voor mijn vorige studie ook zo'n marketingboek.. nee wacht ik heb 'm nog steeds. Eens kijken welke dat is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind het irritant dat studieboeken zo belachelijk duur zijn![]()
Het gemiddelde marketing- en geneeskundeboek is rond de 70 euro
Okquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik had voor mijn vorige studie ook zo'n marketingboek.. nee wacht ik heb 'm nog steeds. Eens kijken welke dat is.
En KLB is ook al niet veel beter heb ik gemerkt sinds ik weer zwart ben. Waar zijn de leuke subfora heen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja, dat is dus de hele sfeer in ONZ. Al een tijdje. Ik weet ook niet waarom ik het nog probeerde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |