Bob Geldof.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Weet niet, maar is dat niet een dochter van 1 of ander bekend iemand?
Das best wel een mooi meisjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch dat plaatje van BT's fobo wat zij rechts als tattoo heeft?
[ afbeelding ]
Die tattoeagesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Das best wel een mooi meisje
Yep, Bob Geldof.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Weet niet, maar is dat niet een dochter van 1 of ander bekend iemand?
Ja, alleen jammer van al die tattoos.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Das best wel een mooi meisje
quote:
Ik vind een Goatse persoonlijk geilerquote:Lekker wijf, geile tattoo's.
failquotequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik vind een Goatse persoonlijk geiler![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt dan ook geen smaak getuige je usericonquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik vind een Goatse persoonlijk geiler![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit afgelopen weekend je dwarsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen smaak getuige je usericon
Omdat het leven niet enkel bestaat uit nemen, maar ook uit geven, geef ik jou een tekening in plaats van jij ons maar de hele tijd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:38 schreef wolvendagen het volgende:
Wil ik naar de stad gaan (Rotterdam), gaat mijn vader boodschappen doen en nu moet ik wachten op de mannen van de Media Markt voor die nieuwe wasmachine!
OMG awesome! *vreugdetranen*quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat het leven niet enkel bestaat uit nemen, maar ook uit geven, geef ik jou een tekening in plaats van jij ons maar de hele tijd.
[ afbeelding ]
Triest dat je mijn tekening daarvoor gebruikt, je weet dondersgoed dat ik die gemaakt heb.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat het leven niet enkel bestaat uit nemen, maar ook uit geven, geef ik jou een tekening in plaats van jij ons maar de hele tijd.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Triest dat je mijn tekening daarvoor gebruikt, je weet dondersgoed dat ik die gemaakt heb.
BAquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:40 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:40 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij tekent als een kind met het syndroom van down.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Triest dat je mijn tekening daarvoor gebruikt, je weet dondersgoed dat ik die gemaakt heb.
Zo. Da's aardig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij tekent als een kind met het syndroom van down.
Nog 1 keer wat over je tekening en je krijg helemaal niks meer.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
![]()
Trouwens, ik heb nog geen tekening gezien.
Ja maar...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nog 1 keer wat over je tekening en je krijg helemaal niks meer.
Dat krijgt hij nu ook al niet, dus wat heeft hij te verliezenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nog 1 keer wat over je tekening en je krijg helemaal niks meer.
Beter laat dan nooit.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat krijgt hij nu ook al niet, dus wat heeft hij te verliezen
Gefeli dan maar he.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
Tering ik heb mijn 1000ste post niet eens opgemerkt.
Ssshhhtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat krijgt hij nu ook al niet, dus wat heeft hij te verliezen
Op naar 2500quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
Tering ik heb mijn 1000ste post niet eens opgemerkt.
Moet ik ook, ik weet nu al dat ik het niet ga doenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:46 schreef DutchErrorist het volgende:
Godver met school bezig zijn in de vakantie
GODVERDOMME DAT IS LEKKER ZEG!quote:
Ik moet hier een beetje van huilen.quote:
quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zit afgelopen weekend je dwars![]()
![]()
?
Dat is geen spelenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moet hier een beetje van huilen.
Nu willen alle negerkindjes ook opeens gitaar leren spelen.
quote:
Dat weten die negers niet.quote:
Fok!ken du'uhquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan doen, hmmm.
Waar heb jij het nou overquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
Hee ik zie nu pas dat in het quiteding er links bovenin zo'n '' staat
Hij is een kok.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:54 schreef Smart_ass het volgende:
Ze was vast vrij.Of is die Pleun die jij kent een jongen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |