quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:37 schreef NoelGallagher het volgende:
pleun, mag ik dat boek van jou, in plaats van geld geef ik je wel een flinke beurt, oke?
Zo heb ik ooit een 15-delige encyclopedie bij elkaar gespaard.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:37 schreef NoelGallagher het volgende:
pleun, mag ik dat boek van jou, in plaats van geld geef ik je wel een flinke beurt, oke?
Moet je alsnog bijbetalen. Een hoertje kost zo'n 35 euro, het boek is duurder.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Hahaha. Dikke doei.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Pleun is overpriced.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Moet je alsnog bijbetalen. Een hoertje kost zo'n 35 euro, het boek is duurder.
35 euro? Nou, niet in de clubs waar ik kom.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Moet je alsnog bijbetalen. Een hoertje kost zo'n 35 euro, het boek is duurder.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk deze hebben NG
[ afbeelding ]
Dat jij ooit mod bent geworden hier.quote:
Dat denk ik nog steedsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een vrouw was.
Ja, dat snapt niemand, maar daar zijn al genoeg discussies over gehouden, dus basta!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat jij ooit mod bent geworden hier.
2de, Gelukkig telt mijn opleiding maar 3 jaar. Heb hiervoor nog een opleiding gedaan, bedrijfsadministratie. Maar dat staat synoniem aan saai.quote:
wel afgemaakt?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
2de, Gelukkig telt mijn opleiding maar 3 jaar. Heb hiervoor nog een opleiding gedaan, bedrijfsadministratie. Maar dat staat synoniem aan saai.
Jongens, ik denk dat Adelante wil dat we hier over doorgaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, dat snapt niemand, maar daar zijn al genoeg discussies over gehouden, dus basta!
Waarom is dat?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben echt blij dat Ade modje is geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |