Degene die de laatste post van het topic maakt, maakt ook een nieuw topic aanquote:
Als Cali je niet voor is tenminstequote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Degene die de laatste post van het topic maakt, maakt ook een nieuw topic aan
Ah, excuusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Degene die de laatste post van het topic maakt, maakt ook een nieuw topic aan
Haha.. ja en niet eens familie! En al zou ik in de buurt wonen, die voorstelling is in Rotterdamquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:47 schreef HostiMeister het volgende:
Maar Nico ik wil wel met je mee, als je in de buurt zou wonen. Twee Martensen op stap
js kan het tempo van de dames niet bijbenenquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
js kan het tempo van de dames niet bijbenen
Misschien een bepaald succes omschrijven of een specifieke doelgroep?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:59 schreef Yesse het volgende:
Hmmm.
Heb nu dit: Hoe kan het netwerk van .. worden gebruikt om commercieel succes (of: nieuwe klanten) te bereiken?
maar het klinkt zo onspecifiek
en dat voor iemand die ooit bijna 60 posts in een topic kreeg.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
js kan het tempo van de dames niet bijbenen
QFT!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:59 schreef Yesse het volgende:
Hmmm.
Heb nu dit: Hoe kan het netwerk van .. worden gebruikt om commercieel succes (of: nieuwe klanten) te bereiken?
Als je gaat netwerken kun je proberen nieuwe prospects te triggeren.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:59 schreef Yesse het volgende:
Hmmm.
Hoe kunnen (sociale) netwerken gebruikt worden om nieuwe klanten te werven / het huidige klantenbestand te vergrotenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:59 schreef Yesse het volgende:
Hmmm.
BINGO!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:04 schreef PieterBas het volgende:
Wij zijn een jong, innoverend en dynamisch bedrijf met competitieve primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Wie ben jij?quote:
Jahquote:
quote:
Ojaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Misschien een bepaald succes omschrijven of een specifieke doelgroep?
Wehe Bullshit Bingo.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
QFT!
Doe meer onderzoek. Commercieel succes is een woord voor bullshitbingo. Wat voor succes wil je specifiek bereiken? Netwerk? Van wie? (ja ok, staat anoniem..) Hoe bereiken? Via welke weg, om wat te bereiken?
Ik wilde ook een totaaaaaaaaal andere richting op, maar dat mag niet met mn opleiding. Ik had een mooie:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
Kunnen we het niet over microbiologie, IT of biochemie hebben? Dan kan ik ook een nuttige bijdrage leveren
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:04 schreef PieterBas het volgende:
Wij zijn een jong, innoverend en dynamisch bedrijf met competitieve primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Nee ik heb er niet aangezetenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je jezelf er uit hebt gehaald
Meestal omdat je er zo in zit dat je door de bomen het bos niet meer zietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:09 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zit alleen nu wel te bashen op Yesse, al krijg ik zelf ook mijn probleemstelling niet zuiver
Serieus.. die regel ben ik de laatste paar dagen vaak tegengekomen in mijn mailbox.quote:
Hier moet verder in verwerkt worden dat ik interne scholing wil opzetten+begeleiden.. Maar hoe..quote:Wat is de huidige en gewenste situatie van de administratieve organisatie bij *bedrijf* en hoe wordt de gewenste situatie bereikt?
Wat is dan nu je probleemstelling?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:09 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zit alleen nu wel te bashen op Yesse, al krijg ik zelf ook mijn probleemstelling niet zuiver
Hmm misschien misschien.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:11 schreef jna het volgende:
[..]
Dag partnerheb je al nieuwe clienten gevonden voor ons bedrijf?
Welke diensten gaan jullie verlenen? Of gaan jullie producten verkopen?quote:
Ik moest jij de bedrijfsnaam weghalen.. zodat het beter toepasbaar is voor de beroepsgroep.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:11 schreef Bootje84 het volgende:
Mijn probleemstelling (Net zo niet-specifiek)
[..]
Hier moet verder in verwerkt worden dat ik interne scholing wil opzetten+begeleiden.. Maar hoe..
Hoe kan interne scholing er voor zorgen dat de huidige situatie van de administratieve organisatie bij *bedrijf* veranderd in een gewenste situatie?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:11 schreef Bootje84 het volgende:
Mijn probleemstelling (Net zo niet-specifiek)
[..]
Hier moet verder in verwerkt worden dat ik interne scholing wil opzetten+begeleiden.. Maar hoe..
we worden een management/impresarioquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Welke diensten gaan jullie verlenen? Of gaan jullie producten verkopen?
Zij is toch die blonde van het nieuws...quote:
Ja daar zit ik ergens aan te denken, maar het moet allemaal nog specifieker, en dat gaat mn hoofd te bovenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat is dan nu je probleemstelling?
Wat dacht je van deze probleemstelling Yesse
Hoe kunnen (sociale) netwerken gebruikt worden om nieuwe klanten te werven / het huidige klantenbestand te vergroten
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zij is toch die blonde van het nieuws...
Hostiquote:
Iddquote:
Van wie nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hosti
Volgens mij mag ik hier niet meer komen
Cuequote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hosti
Volgens mij mag ik hier niet meer komen
Wel een smerige streekquote:Manipulatie en Samenwerking: Waar andere tactieken niet zullen werken of te kostbaar zijn. Kotter en Schlesinger stellen voor een efficiėnte manipulatietechniek is: Om met mensen samen te werken die zich tegen de verandering verzetten. Samenwerking impliceert het inbrengen van een persoon in een verandering plannende groep omwille van de schijn, eerder dan omwille van hun aanzienlijke bijdrage. Dit impliceert vaak het selecteren van leiders van de mensen die zich tegen de veradnering verzetten, om aan de
veranderingsinspanning te bedreigen. Let op: Als deze leiders merken dat zij worden bedrogen, zullen zij waarschijnlijk hun weerstand verder verhogen dan als zij nooit in het management van de veranderingsinspanning werden betrokken.
Dat is beter..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoe kan interne scholing er voor zorgen dat de huidige situatie van de administratieve organisatie bij *bedrijf* veranderd in een gewenste situatie?
of situatie veranderen in imago/persoonlijkheid.
Je kunt namelijk altijd nog de vraag van"wat is de gewenste situatie/huidige situatie" in je deelvragen stellen
Dat is meestal 'the last resort'.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:19 schreef Bootje84 het volgende:
Zit nu wat te lezen over verandermanagement en weerstand. Een mogelijke oplossing die geboden wordt is wel een smerige
[..]
Wel een smerige streek
quote:
Van diegene die me uit de OP heeft gehaaldquote:
uh??quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moest jij de bedrijfsnaam weghalen.. zodat het beter toepasbaar is voor de beroepsgroep.
Sorry, ik ben onduidelijk geweest. De interne scholing staat los van de administratieve organisatie-beschrijving. De opleiding is voor de bedrijfsleiders van de kassen. De originele opdracht was puur het beschrijven van de AO en een adviesrapport hierover schrijven.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoe kan interne scholing er voor zorgen dat de huidige situatie van de administratieve organisatie bij *bedrijf* veranderd in een gewenste situatie?
of situatie veranderen in imago/persoonlijkheid.
Je kunt namelijk altijd nog de vraag van"wat is de gewenste situatie/huidige situatie" in je deelvragen stellen
Dan zal ik hem wel gaan slaanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:22 schreef jslavenburg het volgende:
Piles heeft (zover ik weet) voor het laatst aan de OP geknoeid/t
Mijn quote was punt 5 van 6. Punt 6 was dwang..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is meestal 'the last resort'.
Een mooie is.. Nou ja, dan ga we toch veranderen zonder jou, noemen we het gewoon een reorganisatie. Als je weet blijven werken.. moet je mee veranderen..![]()
d/tquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:22 schreef jslavenburg het volgende:
Piles heeft (zover ik weet) voor het laatst aan de OP geknoeid/t
Omdat je eigenlijk niet je scriptie VOOR een bedrijf, maar BIJ een bedrijf. Het moest dus wat breder zijn dan.. de administratie afdeling van een trostomatengroothandelquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
uh??
[..]
Sorry, ik ben onduidelijk geweest. De interne scholing staat los van de administratieve organisatie-beschrijving. De opleiding is voor de bedrijfsleiders van de kassen. De originele opdracht was puur het beschrijven van de AO en een adviesrapport hierover schrijven.
Volgens mij staat dat in Organisatie en Managementquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn quote was punt 5 van 6. Punt 6 was dwang..
ofquote:Wat is de oorzaak van het uitblijven van nieuwe opdrachten na een eerste ontmoeting op een netwerkavond bij *netwerk*
Het blijft vaag hequote:Hoe kan een weggeefartikel voor nieuwe opdrachten zorgen wanneer deze wordt aangeboden tijdens een eerste ontmoeting bij een zakelijk netwerk.
Moet sowieso ff mn boekenkast weer ff doorspitten. Heb al mijn boeken op bol.com staan behalve degene over management. Misschien neem ik er wel eentje mee om op vakantie te lezen. Maarja, of het er dan van komt is vraag 2.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat in Organisatie en Management
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Ik heb je net een probleemstelling gegeven, maar die wordt gewoon keihard genegeerdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:32 schreef Yesse het volgende:
Zou dit misschien iets zijn:
[..]
of
[..]
Het blijft vaag heIk heb ook al geprobeerd het 'van een andere kant' te bekijken maar het wil gewoon niet
![]()
sorry voor het irritante gezeur![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moet sowieso ff mn boekenkast weer ff doorspitten. Heb al mijn boeken op bol.com staan behalve degene over management. Misschien neem ik er wel eentje mee om op vakantie te lezen. Maarja, of het er dan van komt is vraag 2.
OjaAls je er een nodig hebt... dan heb ik de meeste boeken nog wel thuis voor je liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Heb ik daar niet op gereageerd?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb je net een probleemstelling gegeven, maar die wordt gewoon keihard genegeerd![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja daar zit ik ergens aan te denken, maar het moet allemaal nog specifieker, en dat gaat mn hoofd te boven
Dan had ik dat gemistquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb ik daar niet op gereageerd?
[..]
tuktukquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:51 schreef Daph_ het volgende:
Hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa heb ik Word daar even mooi tuk!
Is het haalbaar zou ik niet doen, want dat is meetbaar lijkt me..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:52 schreef Yesse het volgende:
Mag je nu wel of niet zeggen: Is het haalbaar om...
want dan zou ik evt. nog kunnen doen:
"Is het haalbaar om een samenwerking aan te gaan waarbij gekochte producten 5% korting ontvangen wanneer zij binnen de samenwerking worden gekocht?" (ff snel )
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:56 schreef jna het volgende:
[..]
Als word stoer doet tegen mij installeer ik hemgewoon opnieuw
Had bij mij weinig zinquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:56 schreef jna het volgende:
[..]
Als word stoer doet tegen mij installeer ik hemgewoon opnieuw
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:57 schreef HostiMeister het volgende:
Als Word mij een grote bek geeft dan snij ik hem altijd *chop* *chop* *chop* *drup* *drup* *drup*
quote:Afstuderen komend jaar???
WORKSHOP ONDERZOEK (door Research School INHolland )
Dinsdag 17 februari 19.00 in 7.823
rijden die nog...quote:
Kan de docent een gratis maaltijd scorenquote:
No shit sherlockquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kom je daar nu achter?Dat is vanavond
De site is er nog gewoon en redelijk recent volgens mijquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:09 schreef PieterBas het volgende:
Volgens mij is dat zaakje failliet gegaan.. want ik zie ze niet meer rijden door de binnenstad
Scheelt dat 98% van de posters op de FP onder de 90 IQ punten grens zitquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:11 schreef Bootje84 het volgende:
WoW. Ik maak een reply op de FP en 95% van de Fok!kers is het met mij eens![]()
Balkenende: Nederland verkeert in zware recessie
Ja mooi! Hier ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Misschien kijk ik dan niet zo goed...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:11 schreef jna het volgende:
[..]
De site is er nog gewoon en redelijk recent volgens mij
http://www.tuktukcompany.nl/
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Scheelt dat 98% van de posters op de FP onder de 90 IQ punten grens zit
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja mooi! Hier ook!
Moeders was vergeten Cruesli te kopenWoon jij nog thuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja mooi! Hier ook!
Moeders was vergeten Cruesli te kopenKlinkt bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Thank god for cruesli, als dat er niet was had ik om 10 uur al met een knorrende maag gezeten, nu begon het ergens tussen 11 en kwart over 11
![]()
Mwah, hetgeen wat ik zeg berust wel op theoretische kennis en grenst imo wel aan de huidige situatie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Scheelt dat 98% van de posters op de FP onder de 90 IQ punten grens zit
Oke, sorry dat ik het zeg, maar als ik het goed begrijp moet jij nu een stuk schrijven over de manier hoe je het beste kan netwerken? Hoe de sociale interactie het beste kan verlopen? Of zit ik er nou heeel ver naast?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:15 schreef Yesse het volgende:
OK, ik ga jullie nog 1 keer vervelen met mijn irritante gezeik over probleemstellingen, ik ga mn afstudeerbegeleidster een mailtje sturen om me te helpen dr mee (daar is ze voor no?) maar ik heb er een aantal waar jullie misschien ook nog wat kritiek/commentaar op kunnen geven? En dan houd ik daarna mn mond erover ok?
[..]
Ach ik til niet zo zwaar aan reacties van mensen die denken dat Wilders een goede MP zou zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, hetgeen wat ik zeg berust wel op theoretische kennis en grenst imo wel aan de huidige situatie.
Nee, maar het is al 4 jaar geleden dat we onderzoek al vak hebben gekregen dus het is wel handigquote:
Ah dan is het wel praktisch jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:26 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, maar het is al 4 jaar geleden dat we onderzoek al vak hebben gekregen dus het is wel handig
Ja klopt, mijn baas wil in principe gewoon weten waarom er na het netwerken eigenlijk geen nieuwe klanten komenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, sorry dat ik het zeg, maar als ik het goed begrijp moet jij nu een stuk schrijven over de manier hoe je het beste kan netwerken? Hoe de sociale interactie het beste kan verlopen? Of zit ik er nou heeel ver naast?
Hier ook school, vanmorgen was alles geblokt. Van fok tot google. Van hattrick tot msn. Echt gewoon ALLESquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:30 schreef jna het volgende:
[..]
Vanavond naar schoolmaar voor de rest wel goed, met jou?
MBO'squote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Hier ook school, vanmorgen was alles geblokt. Van fok tot google. Van hattrick tot msn. Echt gewoon ALLES
Aaah waaromquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Hier ook school, vanmorgen was alles geblokt. Van fok tot google. Van hattrick tot msn. Echt gewoon ALLES
werken moet jequote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Om ons te wijzen op het feit dat ze tot dit in staat zijn en we daarom model leerlingen moeten wordenquote:
bij ons hadden ze toen msn en hyves geblokkeerdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Om ons te wijzen op het feit dat ze tot dit in staat zijn en we daarom model leerlingen moeten worden
Bij ons alles eigenlijk, dus dat ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
bij ons hadden ze toen msn en hyves geblokkeerd
Kinderachtigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Bij ons alles eigenlijk, dus dat ook
Niet zo, maar goed, ik vervloek het eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kun jij toch niets aan doen?
Wie nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Niet zo, maar goed, ik vervloek het eigenlijk ook wel
Mbo is 3 jaar lang zeer weinig tot niks doenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Niet zo, maar goed, ik vervloek het eigenlijk ook wel
Nee joh.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:05 schreef jna het volgende:
Milou__, Ik denk dat ons bedrijf ook last heeft van de economische problemen
volgens mij ben ik ook de enige in mijn regio... die geen tomaten lustquote:
Mijn broertje ook niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
volgens mij ben ik ook de enige in mijn regio... die geen tomaten lust![]()
![]()
Er zijn twee dingen die ik echt niet lust... tomaten en bloemkoolquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mijn broertje ook niet.
Maar ik heb nu geen zin in tomaten
Ik lust echt geen melk en hutspot.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er zijn twee dingen die ik echt niet lust... tomaten en bloemkool
maar cherry tomaatjes zijn zo heerlijk zoetquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
volgens mij ben ik ook de enige in mijn regio... die geen tomaten lust![]()
![]()
Cherrytomaatjesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar cherry tomaatjes zijn zo heerlijk zoet
En toch niet slecht voor je
mijn bakje is al weer leegquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Cherrytomaatjes
Die moet ik ook weer eens halen..
Ja ik ben fan en het is ook nog eens goed voor me. Nu pak ik geen dikmakend zoetigheidje, maar een lekker en gezond zoetigheidjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lekker zijn ze he![]()
Ik at vorige zomer zo twee bakjes achter elkaar leeg. Heerlijk!
quote:
Komt allemaal goedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:31 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. ik ga mijn tweede conceptversie opsturen.
ENG!!
Ja, de kunst van het loslatenquote:
Truequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja ik ben fan en het is ook nog eens goed voor me. Nu pak ik geen dikmakend zoetigheidje, maar een lekker en gezond zoetigheidje
[..]
quote:
quote:
ooh.. die zijn ook lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True
Heb voor straks een lekkere snelle jelle minder suiker liggen
Dat zijn we gewend jaquote:
maar aan jna kan niemand een hekel krijgen toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En daar moet ik mee samenwerken? Ik heb een hekel aan mensen die te laat komen
Uhu en ik vind die wat beter passen bij de winter dan die cherrytomaatjesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
[..]
ooh.. die zijn ook lekker
[..]
Dat zijn we gewend ja
Volgende keer zal ik er rekening mee houden
Waar kom je voor?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:39 schreef Bravebart het volgende:
Hoi ik ben ook nieuw ^^
Dankjewel xDquote:
Ik kom voor de algemeenheid :#quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Waar kom je voor?
Dit is namelijk een algemene sc
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar aan jna kan niemand een hekel krijgen toch?
Ik kan me nog wel eens een verhaal herinneren dat hij een keer heel erg veel te vroeg was ergens of heb ik dat mis jna?
Ach joh, ik kom nooit te laat, al het Surinaamse is bij mij in 1 lichaamsdeel gaan zittenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En daar moet ik mee samenwerken? Ik heb een hekel aan mensen die te laat komen
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ach joh, ik kom nooit te laat, al het Surinaamse is bij mij in 1 lichaamsdeel gaan zitten
En dat deel komt te laat?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ach joh, ik kom nooit te laat, al het Surinaamse is bij mij in 1 lichaamsdeel gaan zitten
Ja ok.. maar ik eet niet seizoensgebonden behalve boerenkookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Uhu en ik vind die wat beter passen bij de winter dan die cherrytomaatjesHeb bij zéér erge honger ook nog een (verse) appel liggen..
Die kneus van de kantine (was een nieuwe, normaal gesproken staat er een vrouwtje dat het altijd goed verzorgt) had het brood niet bijgevuld waardoor er alleen brood met pitten was.. En er waren welgeteld 3 plakjes kipfilet, 6 plakjes salami en 5 plakken ham
En het werd gewoon niet bijgevuld.. Tomaat all over the place
![]()
Ik heb toen zelf maar de broodzakken geplunderd en boterhammen gepakt, hij was namelijk nergens te bekennenMensen die kantinewerkzaamheden niet serieus nemen
Maarrrr ik ben nog steeds vrolijk
was dat niet een keer iets in de doelen ofzo? Of heb ik gewoon iets verkeerd onthouden?quote:
haiquote:
Ohhh, ja klopt. Zat ik daar in m'n eentje op een zo goed als lege beursquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja ok.. maar ik eet niet seizoensgebonden behalve boerenkook
Wel goed dat je je eigen fruit goed verzorgt hebtMaar je eet geen brood met pitten of ben je daar ook zo kieskeurig mee?
En ondanks dat je zelf de broodzakken moest plunderen heb je wel goed gegeten toch?
en vrolijkheid is goed
[..]
was dat niet een keer iets in de doelen ofzo? Of heb ik gewoon iets verkeerd onthouden?
[..]
hai
Op mijn afstudeerlocatie verwerken ze jaarlijks 15 miljoen kilo smaaktomaten..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Cherrytomaatjes
Die moet ik ook weer eens halen..
Nee ik in principe ook niet.. Ik weet eigenlijk niet waarom ik die cherrytomaatjes nog niet eetquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja ok.. maar ik eet niet seizoensgebonden behalve boerenkook
Wel goed dat je je eigen fruit goed verzorgt hebtMaar je eet geen brood met pitten of ben je daar ook zo kieskeurig mee?
En ondanks dat je zelf de broodzakken moest plunderen heb je wel goed gegeten toch?
en vrolijkheid is goed
[..]
was dat niet een keer iets in de doelen ofzo? Of heb ik gewoon iets verkeerd onthouden?
[..]
hai
Jammiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Op mijn afstudeerlocatie verwerken ze jaarlijks 15 miljoen kilo smaaktomaten..
Goed zoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:55 schreef PieterBas het volgende:
3-2-1 verzonden...
Nu kan ik er niks meer aan doen
quote:
Zie je.. mijn geheugen werkt!!!!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:54 schreef jna het volgende:
[..]
Ohhh, ja klopt. Zat ik daar in m'n eentje op een zo goed als lege beursTerwijl ik al later was dan gepland
Stinkende en niet lekker smakende dingen moet je niet eten zij mij overgrootmoeder altijdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee ik in principe ook niet.. Ik weet eigenlijk niet waarom ik die cherrytomaatjes nog niet eetAch ja, komt wel weer
Ik word altijd een beetje misselijk van brood met pitten. Daarbij vind ik het stinken en niet lekker, dus eet ik altijd brood zonder pitten
Ik heb wel goed gegeten hoor, don't worry
Happynesssssssss
Oh jee, de postbode zal wel denken als er deze week drie pakketjes aankomen.
Ik ken die hele ringtone niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:03 schreef Bootje84 het volgende:
Heeft iemand btw een downloadlink naar de ringtone van to-to-to-to-tomatenplukkers..? (Niet voor mezelf, dus reacties als "" mogen uitblijven )
Foei!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Stinkende en niet lekker smakende dingen moet je niet eten zij mij overgrootmoeder altijd
En 3 pakketjes, de postbode zal wel denken dat je jezelf extra verwend hebt
PMquote:
alsnogquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:03 schreef Bootje84 het volgende:
Heeft iemand btw een downloadlink naar de ringtone van to-to-to-to-tomatenplukkers..? (Niet voor mezelf, dus reacties als "" mogen uitblijven )
ff zoeken hoor.. heb het thuis ergens staan... maar het is wel eenquote:
die is heel slecht jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Foei!
Nou dan geef ik je grootmoeder gelijk
Eh het zijn twee pakketjes van de H&M (één staat al open sinds eind december, de andere bestelling heb ik gisteren pas gedaan en is nu al onderweg) en een pakketje van Esprit met daarin een broek die ik al eerder besteld had, maar in de verkeerde maatIk dacht dat het jeansmaten waren waardoor ik maat 32 had besteld en daar past maar anderhalf been in
Ik moet mezelf nog even vertellen dat ik inmiddels wel genoeg kleding heb die ik weer aan kan.. (mijn oude kleding is allemaal 2 of 3 maten te groot nu, waardoor ik een excuus had om veel nieuwe dingen te kopen)
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:06 schreef PieterBas het volgende:
Dit is toch veel leuker als ringtone![]()
Regio house.
Ik had laatst ook het geniale plan om deze te remixen voor carnaval.. papapapara-pluquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:06 schreef PieterBas het volgende:
Regio house.
Valt slecht in een tomatengroothandelquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:06 schreef PieterBas het volgende:
Regio house.
Niet meer doen hequote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die is heel slecht ja
Dat is toch een hele goede reden om nieuwe kleding te kopen?2 of 3 maten afvallen is goed
Ik probeer ook mijn slechte eetgewoontes te minderen en hopelijk gaat er bij mij ook wat af nu
die wil ik ook!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:09 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een Spinal & Steen ringtone, hoe gangster is dat
Tering! hoeveel woog je wel niet dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niet meer doen he![]()
Ja ben 19 kilo kwijt dus moest wel nieuws kopen.. Ik kan al mijn oude pakken niet meer aan dus die heb ik nog wel nodig.. Maar die heb ik niet besteld![]()
Moet er bij jou wat af dan? Hoeveel?
Steen.. De blanke hood-rapperquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:09 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een Spinal & Steen ringtone, hoe gangster is dat
Dat heb ik over mijn regioquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:09 schreef PieterBas het volgende:
Af en toe schaam ik me gewoon voor de simpelheid van mijn regio...![]()
![]()
ik zal het nooit meer doenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niet meer doen he![]()
Ja ben 19 kilo kwijt dus moest wel nieuws kopen.. Ik kan al mijn oude pakken niet meer aan dus die heb ik nog wel nodig.. Maar die heb ik niet besteld![]()
Moet er bij jou wat af dan? Hoeveel?
Ik woog bijna 90 kiloquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tering! hoeveel woog je wel niet dan?
[..]
Steen.. De blanke hood-rapper![]()
![]()
Verhongeren is ook niet goed.. aangezien je dan weer opeens heel veel gaat eten.. Gezondere eten en meer beweging is juist het advies.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zal het nooit meer doen
19 kilo is niet niks neeen pakken? Draag je pakken?
Bij mij moet er ook zo'n 15 kilo ofzo vanaf.. tenminste zou mooi zijn, maar ik ga me niet verhongeren. Ik wil wel anders eten, maar ben niet ontevreden met mezelf, maar het kan beter
Vrouwen met gewichtsissues.. De weegschaal vreet je niet op hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik woog bijna 90 kilo.
Had sinds mijn 14e niet meer op de weegschaal gestaan en toen ik dat wel deed was dat geen aangename verassing
Je kan hem ook gewoon van YouTube rippenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Valt slecht in een tomatengroothandel
knap dat je dan zo goed terug gestreden hebtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik woog bijna 90 kilo.
Had sinds mijn 14e niet meer op de weegschaal gestaan en toen ik dat wel deed was dat geen aangename verassing
Dan is het goedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zal het nooit meer doen
19 kilo is niet niks neeen pakken? Draag je pakken?
Bij mij moet er ook zo'n 15 kilo ofzo vanaf.. tenminste zou mooi zijn, maar ik ga me niet verhongeren. Ik wil wel anders eten, maar ben niet ontevreden met mezelf, maar het kan beter
doen ik.. Ik wil ook wat vaker gaan hardlopen, maar eerst fietsen op de juiste hartslag voor de verbranding, want nu belast ik mijn knieen wat teveel. En daarbij tennis ik nu ook al 1 of 2 keer in de week. Loop dagelijks een aardig stukkie van en naar mijn werk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Verhongeren is ook niet goed.. aangezien je dan weer opeens heel veel gaat eten.. Gezondere eten en meer beweging is juist het advies.
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hebben niet heel veel mensen dat met hun eigen regio?
Ja die moet ik ook echt hebben gewoon!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:14 schreef PieterBas het volgende:
Lost and Damned uit voor GTA IV... uhm.. kost me wel weer 1600 MS points.
Nee dat weet ik. Bij mij had het een andere reden.. Ik heb tot mijn 14e aan schoonspringen gedaan en moest daarvoor erg op mijn gewicht letten; ik trainde een deel van de tijd op een "mobiele" duikplank en daar mocht je alleen op trainen als je minder dan 57 kilo woog dacht ik. Ik was toen al 1.75 dus dat is nogal aan de lichte kant zoals je begrijpt en ik moest dus ook altijd op mijn gewicht letten.. Toen ik ermee stopte ben ik gelijk gestopt met wegenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vrouwen met gewichtsissues.. De weegschaal vreet je niet op hoor
Nee hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hebben niet heel veel mensen dat met hun eigen regio?
Hoe..?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon van YouTube rippen
http://www.vixy.net/quote:
Ok.. moet zeggen dat ik wel stiekem benieuwd ben naar foto's maar wil niet aandringenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan is het goed
Nou ik had drie pakken, die ik droeg als ik naar klanten toe ging.. Zo'n broek kun je ook los dragen dus dat was wel praktisch. Vooral m'n grijze met lichtblauwe streep vond ik erg mooi, maar die is juist het meest uitgelubberdMisschien laat ik hem nog wel vermaken, vind het zonde om weg te gooien..
Oh okee.. Dat had ik inderdaad ook.. Niemand had mij ook ooit verteld dat ik dik was maar als ik nu terugkijk ben ik écht blij dat ik de knop heb omgezet
Anders eten is het makkelijkste.. Tenminste, je moet het wel volhouden en op kantoor/werk is het volgens mij altijd het lastigste (althans, met chips en op taart trakterende collega's) Doe je ook aan sport of niet?
ruilen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:16 schreef PieterBas het volgende:
Sonja Bakker is daarom voor de korte termijn een oplossing.. maar afvallen is juist een lange termijn planning.
En ik moet een x aantal kilo's bijkomen..
Ik zal vanavond wel even iets opzoeken.. Mag je best vragen hoor, ik vind het niet ergquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ok.. moet zeggen dat ik wel stiekem benieuwd ben naar foto's maar wil niet aandringen
Vrouwen in pak hebben wel wat moet ik zeggen![]()
Chips kan ik wel weestaan, af en toe een stukje taart moet kunnen vind ik, maar ik probeer gewoon te minderen..
[..]
ruilen?
Die vent is geweldigquote:
Ik wacht wel even.. ik ben nu niet de enige die hem aan het downloaden is.. en ik wil ook niet belazerd worden.. met 1,5 uur extra content..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja die moet ik ook echt hebben gewoon!!
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:23 schreef Yesse het volgende:
PB. Chapeau. Jouw probleemstellingen werd door mijn begeleidster als de beste gevonden![]()
"Wat is de invloed van een sociaal netwerk op de groei van een klantenbestand?"
Nu moeten alleen mijn deelvragen specifiek.Ik hoefde dus helemaal niet zo specifiek te denken
![]()
Ik kan weer verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Daar wil ik deze zomer naar toequote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zal vanavond wel even iets opzoeken.. Mag je best vragen hoor, ik vind het niet erg
Trueminderen is ook wel het makkelijkst, als je jezelf vanalles gaat ontzeggen dan val je terug en ga je jojo'en..
hahahaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:27 schreef jna het volgende:
Zeg Milou, Wat voor kleur tractor heb jij?
Kan het ook morgen posten als je dat makkelijker vindtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
vanavond zit ik alleen bij Bertje Vis dusMaar dat komt wel goed dan
Vanaf nu ben jij me grote voorbeeld
Haha ja blijkbaar, had ik je toch eerder moeten gelovenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor![]()
![]()
Ervaringsdeskundige
Ik heb geen tractorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:27 schreef jna het volgende:
Zeg Milou, Wat voor kleur tractor heb jij?
Vrouwen in mantelpakjes!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ok.. moet zeggen dat ik wel stiekem benieuwd ben naar foto's maar wil niet aandringen
Vrouwen in pak hebben wel wat moet ik zeggen![]()
Chips kan ik wel weestaan, af en toe een stukje taart moet kunnen vind ik, maar ik probeer gewoon te minderen..
Zo'n hoe schrijf ik een scriptie boekje?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Haha ja blijkbaar, had ik je toch eerder moeten gelovenmaar mijn boekje zei dat het zo relevant en specifiek mogelijk moest
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*krijgt weer spontaan trek in chocolade*
Scriptie voor dummiesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo'n hoe schrijf ik een scriptie boekje?
anders moet ik zoeken, maar dat lukt me ook vast welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kan het ook morgen posten als je dat makkelijker vindt![]()
Ik ben iemands voorbeeld
jna is ook een voorbeeld van me, maar dat begrijp je nu natuurlijk ook wel Daph_?quote:
Als je het lief vraagt kan ik de link ook wel PM'enquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
anders moet ik zoeken, maar dat lukt me ook vast wel![]()
Vanavond is ook goed..
[..]
jna is ook een voorbeeld van me, maar dat begrijp je nu natuurlijk ook wel Daph_?
Ik was zondag aan het shoppen in R'dam in een winkel waar ze mijn favoriete kledingmerk verkopen (Burberry). Helaas zijn de overhemden sinds een jaar dermate duur geworden (¤180,-) dat ik het eigenlijk te gek voor woorden begin te vinden. Polo'tjes zijn nog wel te betalen, maar ben bang dat ik over moet stappen op Ralph Lauren ofzoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die ze nu in de winkel hebben hangen zijn helaas niet zo leuk
Minder om uit te trekken dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik euh.. heb geen schoenen aan nu
lieve lieve lieve Daph_, als jij die foto's geplaatst heb, zou je mij dan alsje alsjeblieft de link kunnen pm-en?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je het lief vraagt kan ik de link ook wel PM'en
Hahahaha
regel ik gewoon hoorquote:
En dat vind je niet leuk?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik was zondag aan het shoppen in R'dam in een winkel waar ze mijn favoriete kledingmerk verkopen (Burberry). Helaas zijn de overhemden sinds een jaar dermate duur geworden (¤180,-) dat ik het eigenlijk te gek voor woorden begin te vinden. Polo'tjes zijn nog wel te betalen, maar ben bang dat ik over moet stappen op Ralph Lauren ofzo
verkapt kijk-mij-eens-duur-spul....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik was zondag aan het shoppen in R'dam in een winkel waar ze mijn favoriete kledingmerk verkopen (Burberry). Helaas zijn de overhemden sinds een jaar dermate duur geworden (¤180,-) dat ik het eigenlijk te gek voor woorden begin te vinden. Polo'tjes zijn nog wel te betalen, maar ben bang dat ik over moet stappen op Ralph Lauren ofzo
Natuurlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lieve lieve lieve Daph_, als jij die foto's geplaatst heb, zou je mij dan alsje alsjeblieft de link kunnen pm-en?
[..]
regel ik gewoon hoor
Ja. "Snel afstuderen"quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo'n hoe schrijf ik een scriptie boekje?
Ik ga gewoon naar de Mexx..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
verkapt kijk-mij-eens-duur-spul....![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Natuurlijk
Yaay krijg ik dan een bonbonnetje per koerier ofzo
Hij woont nog bij zn ouders met 'n fulltime baan..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Scheelt maar ¤1800,- p maandquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij woont nog bij zn ouders met 'n fulltime baan.. stage
heb ik ook een tijdje gedaanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij woont nog bij zn ouders met 'n fulltime baan..
workin' on it..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:35 schreef Bootje84 het volgende:
Kan iemand voor mij nog een mooie onderzoeksvraag bakken..?
Administratieve organisatie - inventarisatie (huidige+gewenste situatie)
interne training (voor bedrijfsleiders kas)
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Precies.. H&M of Mexx,quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
H&M heeft meestal wel leuk spul
Maar ik ben totaal niet merkgebonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |