Degene die de laatste post van het topic maakt, maakt ook een nieuw topic aanquote:
Als Cali je niet voor is tenminstequote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Degene die de laatste post van het topic maakt, maakt ook een nieuw topic aan
Ah, excuusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Degene die de laatste post van het topic maakt, maakt ook een nieuw topic aan
Haha.. ja en niet eens familie! En al zou ik in de buurt wonen, die voorstelling is in Rotterdamquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:47 schreef HostiMeister het volgende:
Maar Nico ik wil wel met je mee, als je in de buurt zou wonen. Twee Martensen op stap
js kan het tempo van de dames niet bijbenenquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
js kan het tempo van de dames niet bijbenen
Misschien een bepaald succes omschrijven of een specifieke doelgroep?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:59 schreef Yesse het volgende:
Hmmm.
Heb nu dit: Hoe kan het netwerk van .. worden gebruikt om commercieel succes (of: nieuwe klanten) te bereiken?
maar het klinkt zo onspecifiek
en dat voor iemand die ooit bijna 60 posts in een topic kreeg.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
js kan het tempo van de dames niet bijbenen
QFT!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:59 schreef Yesse het volgende:
Hmmm.
Heb nu dit: Hoe kan het netwerk van .. worden gebruikt om commercieel succes (of: nieuwe klanten) te bereiken?
Als je gaat netwerken kun je proberen nieuwe prospects te triggeren.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:59 schreef Yesse het volgende:
Hmmm.
Hoe kunnen (sociale) netwerken gebruikt worden om nieuwe klanten te werven / het huidige klantenbestand te vergrotenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:59 schreef Yesse het volgende:
Hmmm.
BINGO!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:04 schreef PieterBas het volgende:
Wij zijn een jong, innoverend en dynamisch bedrijf met competitieve primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Wie ben jij?quote:
Jahquote:
quote:
Ojaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Misschien een bepaald succes omschrijven of een specifieke doelgroep?
Wehe Bullshit Bingo.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
QFT!
Doe meer onderzoek. Commercieel succes is een woord voor bullshitbingo. Wat voor succes wil je specifiek bereiken? Netwerk? Van wie? (ja ok, staat anoniem..) Hoe bereiken? Via welke weg, om wat te bereiken?
Ik wilde ook een totaaaaaaaaal andere richting op, maar dat mag niet met mn opleiding. Ik had een mooie:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
Kunnen we het niet over microbiologie, IT of biochemie hebben? Dan kan ik ook een nuttige bijdrage leveren
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:04 schreef PieterBas het volgende:
Wij zijn een jong, innoverend en dynamisch bedrijf met competitieve primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Nee ik heb er niet aangezetenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je jezelf er uit hebt gehaald
Meestal omdat je er zo in zit dat je door de bomen het bos niet meer zietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:09 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zit alleen nu wel te bashen op Yesse, al krijg ik zelf ook mijn probleemstelling niet zuiver
Serieus.. die regel ben ik de laatste paar dagen vaak tegengekomen in mijn mailbox.quote:
Hier moet verder in verwerkt worden dat ik interne scholing wil opzetten+begeleiden.. Maar hoe..quote:Wat is de huidige en gewenste situatie van de administratieve organisatie bij *bedrijf* en hoe wordt de gewenste situatie bereikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |