Uhm, het punt is dat ik de beschrijving van de huidige en gewenste situatie vereist is. Dat ik de gewenste situatie niet zal meemaken hoe deze uiteindelijk is, is nog maar de vraag. Daar maak ik me op dit moment ook niet druk om..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
workin' on it..
Sowieso moet je het huidige en gewenste situatie lozen in je onderzoeksvraag. Waarschijnlijk ga jij de gewenste situatie nooit meemaken..
Hoe kan interne training bijdragen aan het verbeteren (of efficiënter maken) van een administratieve organisatie.
Beschrijving huidige en gewenste situaties zijn uitermate geschikt voor deelvragen. Uit deze analyses trek je weer je conclusies.. en daarmee beantwoord je de vraag.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Uhm, het punt is dat ik de beschrijving van de huidige en gewenste situatie vereist is. Dat ik de gewenste situatie niet zal meemaken hoe deze uiteindelijk is, is nog maar de vraag. Daar maak ik me op dit moment ook niet druk om..
"hoe wil jij je eitje morgenochtend? gebakken of bevrucht?"quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:50 schreef Psychonikeo het volgende:
Tja.. toegegeven.. "wat voor kleur tractor heb jij?" of "Kom je hier vaker?"
Qua originaliteit wint het oosten dan wel
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:50 schreef Psychonikeo het volgende:
Tja.. toegegeven.. "wat voor kleur tractor heb jij?" of "Kom je hier vaker?"
Qua originaliteit wint het oosten dan wel
Ik wilde hem gekooktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:51 schreef jna het volgende:
[..]
"hoe wil jij je eitje morgenochtend? gebakken of bevrucht?"
Gevuldquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:51 schreef jna het volgende:
[..]
"hoe wil jij je eitje morgenochtend? gebakken of bevrucht?"
Maar via de mail kan ik hem nog niet opetenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Per koerier.. ja, of via email ofzo
Ik wou zeggen dat je er eentje kan komen halen, dan heb ik nog wel de tijd om een goeie doos te bestellen
Ga in de weekenden terugquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:54 schreef jna het volgende:
[..]
Daarom verhuis je zeker naar het westen?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:53 schreef jna het volgende:
Ik ben voor de maatschappij maar tegen jou moet ik helaas nee zeggen Piles
Jij hebt 'm al eens gezienquote:
Die klinkt ook enigszins dubbelzinnigquote:
Moet ik er ook een cursus origami bij doen dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar via de mail kan ik hem nog niet opeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |