Waarom?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:59 schreef ethiraseth het volgende:
Laten we maar beginnen met die hypotheekrenteaftrek en aanrechtsubsidie.
Haal je berenvel maar uit de kast.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
Kan iemand me vertellen wat ik me zo ongeveer voor mag stellen, mocht e.e.a. echt flink uit de klauwen lopen?
Is het handig om te weten welke bruikbare en verkoopbare onderdelen en grondstoffen je in allerlei huisraad kunt vinden, of zijn we voorlopig nog niet zo ver?
En oude kranten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Haal je berenvel maar uit de kast.
Anders wordt dat toch maar uitgegeven aan voedsel en medicijnen. Onze economie is veel belangrijker.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:05 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ja want we hebben het hier zooo slecht dat die 0,7% niet gemist kan worden![]()
ik heb alleen een tijgerprintjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Haal je berenvel maar uit de kast.
Die heb ik zelf naar POL geschoven, want mergen was geen optie meer en wilde het nieuwsbericht toch niet helemaal weghalen uit NWS.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:35 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Niet echt want daar is al een apart topic over
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:49 schreef detlevico het volgende:
Wilders heeft alweer volkomen gelijk,afschaffen die linkse hobby`s!
En als Wilder het goed aanpakt,kan hij dank zij de crisis veel stemmen pakken,oftewel vele zetels en uitgroeien tot de grootste partij van Nederland.
Heb hierbij voor de PVV enkele voorbeelden .
1.Afschaffen van het ontwikkelingshulp,bespaard per JAAR ¤5.2.000.000.000,-
2.Afschaffen van het asielopvang,bespaard vele ¤ miljarden per jaar.
3.Bijdrage EU per jaar ¤ 6.3.000.000.000,- per jaar,minderen tot ¤ 1.9.000.000.000,-
4.De extra ¤ 40.000.000,- per jaar,voor de %$#@ Marokkanen afschaffen.
5.Subsidie aan vele linkse clubjes o.a. milieu-defensie,afschaffen.
6.De algemene rekenkamer moet meer macht hebben,om de verspilzucht van ons lager en hoger overheid aan te pakken.
Er word veel te veel over de bekende balk gegooid!
7. .....ENZ.
Het Nederlandse volk is het zat om steeds maar weer uitgeperst te worden door die lieden uit den haag.
Leescht: http://heeftualeennoodpakket.nl/ .quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
Kan iemand me vertellen wat ik me zo ongeveer voor mag stellen, mocht e.e.a. echt flink uit de klauwen lopen?
Is het handig om te weten welke bruikbare en verkoopbare onderdelen en grondstoffen je in allerlei huisraad kunt vinden, of zijn we voorlopig nog niet zo ver?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
Er is wel degelijk een punt, dat de overheidsuitgaven jaarlijks stijgen; de overheid groeide vanaf 2006 met ruim 6%.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:05 schreef Verluste het volgende:
[..]
![]()
Verdiep je eerst eens in politiek en het leiden van een land svp
zijn toch aardige bedragen per jaar en waar je je van mag afvragen hoeveel van dat geld nu effectief word besteed ....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:05 schreef Verluste het volgende:
[..]
![]()
Verdiep je eerst eens in politiek en het leiden van een land svp
Dat is een algemeen probleem van economie. Het is een deelgebied van de sociologie waarbij de wetenschap en het onderwerp van de wetenschap door elkaar heen lopen. De hebzucht waar de economie op drijft is ook datgene wat de wetenschap verblindt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:24 schreef ethiraseth het volgende:
Zoals zaterdag al in de volkskrant werd betoogd, een van de oorzaken van deze crisis is dat men weer teveel luistert naar economen en policiti en te weinig naar historici. (De hele aanloop naar) deze crisis is een kopie van de crisis van de jaren 30, maar aangezien mensen geschiedenis niet interessant en nuttig vinden wist geen enkele beleidsmaker dat. nee, lekker blind staren op cijfertjes van hooguit een decennium terug en menen daaruit te kunnen opmaken hoe de toekomst zal verlopen, dat is de juiste manier. Zodat men tot een maand terug riep dat er echt werkelijk waar helemaal niks aan de hand was voor Nederland.
Yep, maar die hebben dan wachtgeld, dus dat is niet werken maar wel beuren. Schiet ook niet echt op dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:50 schreef Gia het volgende:
Kunnen we die kibbelende kleuterklasjes in Den Haag niet eens wat inkrimpen?
Waarom moeten er 150 mensen in de tweede kamer zitten?
De helft is toch ook meer dan genoeg.
Tja, overal moet bezuinigd worden, toch?
Volgens mij staat die zin gewoon in de OP. En het klopt ook wel toch? Mijn generatie heeft de recessie uit de jaren dertig niet meegemaakt. En je kon de crisis niet gaan vergelijken met de crisis van de jaren 70/80 maar ging meer richting de crisis jaren dertig.quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die TT slaat al helemaal nergens op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |