abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66178569
Kan iemand me vertellen wat ik me zo ongeveer voor mag stellen, mocht e.e.a. echt flink uit de klauwen lopen?

Is het handig om te weten welke bruikbare en verkoopbare onderdelen en grondstoffen je in allerlei huisraad kunt vinden, of zijn we voorlopig nog niet zo ver?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_66178646
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
Kan iemand me vertellen wat ik me zo ongeveer voor mag stellen, mocht e.e.a. echt flink uit de klauwen lopen?

Is het handig om te weten welke bruikbare en verkoopbare onderdelen en grondstoffen je in allerlei huisraad kunt vinden, of zijn we voorlopig nog niet zo ver?
Haal je berenvel maar uit de kast.
pi_66178678
Als je geen geld hebt om eten te kopen mag je stelen toch?
pi_66178716
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:41 schreef Specularium het volgende:

[..]

En oude kranten.
pi_66178748
Ik heb al veel recessies meegemaakt...
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:43:54 #57
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_66178790
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:05 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Ja want we hebben het hier zooo slecht dat die 0,7% niet gemist kan worden
Anders wordt dat toch maar uitgegeven aan voedsel en medicijnen. Onze economie is veel belangrijker.

De koopkracht stijgt wel maar als we niet oppassen wordt ons huidige welvaartsniveau niet gegarandeerd. En hoe ga jij dan je nieuwe Ipod betalen?
pi_66178808
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:41 schreef Specularium het volgende:

[..]

ik heb alleen een tijgerprintje
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_66178842
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:35 schreef Tizitl het volgende:

[..]

Niet echt want daar is al een apart topic over
Die heb ik zelf naar POL geschoven, want mergen was geen optie meer en wilde het nieuwsbericht toch niet helemaal weghalen uit NWS.

Wilde discussie (mag best politiek getint zijn) meer algemener laten. Dit topic vond ik daar wel geschikt voor
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_66179067
Wilders heeft alweer volkomen gelijk,afschaffen die linkse hobby`s!
En als Wilder het goed aanpakt,kan hij dank zij de crisis veel stemmen pakken,oftewel vele zetels en uitgroeien tot de grootste partij van Nederland.
Heb hierbij voor de PVV enkele voorbeelden .
1.Afschaffen van het ontwikkelingshulp,bespaard per JAAR ¤5.2.000.000.000,-
2.Afschaffen van het asielopvang,bespaard vele ¤ miljarden per jaar.
3.Bijdrage EU per jaar ¤ 6.3.000.000.000,- per jaar,minderen tot ¤ 1.9.000.000.000,-
4.De extra ¤ 40.000.000,- per jaar,voor de %$#@ Marokkanen afschaffen.
5.Subsidie aan vele linkse clubjes o.a. milieu-defensie,afschaffen.
6.De algemene rekenkamer moet meer macht hebben,om de verspilzucht van ons lager en hoger overheid aan te pakken.
Er word veel te veel over de bekende balk gegooid!
7. .....ENZ.
Het Nederlandse volk is het zat om steeds maar weer uitgeperst te worden door die lieden uit den haag.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 23:05:07 #61
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_66179923
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:49 schreef detlevico het volgende:
Wilders heeft alweer volkomen gelijk,afschaffen die linkse hobby`s!
En als Wilder het goed aanpakt,kan hij dank zij de crisis veel stemmen pakken,oftewel vele zetels en uitgroeien tot de grootste partij van Nederland.
Heb hierbij voor de PVV enkele voorbeelden .
1.Afschaffen van het ontwikkelingshulp,bespaard per JAAR ¤5.2.000.000.000,-
2.Afschaffen van het asielopvang,bespaard vele ¤ miljarden per jaar.
3.Bijdrage EU per jaar ¤ 6.3.000.000.000,- per jaar,minderen tot ¤ 1.9.000.000.000,-
4.De extra ¤ 40.000.000,- per jaar,voor de %$#@ Marokkanen afschaffen.
5.Subsidie aan vele linkse clubjes o.a. milieu-defensie,afschaffen.
6.De algemene rekenkamer moet meer macht hebben,om de verspilzucht van ons lager en hoger overheid aan te pakken.
Er word veel te veel over de bekende balk gegooid!
7. .....ENZ.
Het Nederlandse volk is het zat om steeds maar weer uitgeperst te worden door die lieden uit den haag.

Verdiep je eerst eens in politiek en het leiden van een land svp
Dasvidanja
pi_66179934
quote:

Leescht: http://heeftualeennoodpakket.nl/ .
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_66180628
Tja blijkbaar hebben ze die crisis toch wel eerder aan zien komen dan dat ze zeiden/zeggen

Anyways, zolang ik een dak boven mijn kop heb en genoeg te eten maak ik me er allemaal niet zo heel erg druk om. Het is miss. wel goed voor mensen dat ze een keer een tik krijgen, waarderen ze weer eens wat voor luxe leven we hebben. Ik hoop dat al die burgerlijke misbaksels nu ook ophouden met miereneuken over alle kleinen dingen die mis zouden zijn met deze maatschappij
Veiligheid voor je vrijheid, vrijheid voor veiligheid.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 23:21:32 #64
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_66180698
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:49 schreef detlevico het volgende:
Kring-verjaardagsfeestjes-rant
Wilt u nog een borreltje ome Kees?
pi_66180914
quote:

zie bijv http://home.hccnet.nl/h.de.jong/haastu!.html
pi_66183257
hoeveel is de huidige werkloosheidspercentage eigenlijk?
pi_66183362
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:05 schreef Verluste het volgende:

[..]

Er is wel degelijk een punt, dat de overheidsuitgaven jaarlijks stijgen; de overheid groeide vanaf 2006 met ruim 6%.
Op zich is dat niet erg, maar het zijn wel uitgaven die niet meteen de economie ten goede komen, zoals infrastructurele investeringen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_66184541
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:05 schreef Verluste het volgende:

[..]

zijn toch aardige bedragen per jaar en waar je je van mag afvragen hoeveel van dat geld nu effectief word besteed ....

zachte heelmeesters stinkende wonden. dus schrappen waar het kan en wat niet nodig is.
sorry hoor maar als we straks in een revival of de jaren 30 zitten dan behoren we ook tot die stumperds en heeft niemand er wat aan ...

wie herinnerd zich nog het gesprek van rtlz met wouter bos ongeveer een jaar geleden.
daarin beweerde hij dat de nederlandse eco een van de sterksten van europa/wereld was en zeker niet met de problemen als in amerika en omringende europese landen zou kampen

de vuile flikker, dat dacht ik toen al...

maar goed, het word een lekkere tijd...
  woensdag 18 februari 2009 @ 07:24:57 #69
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_66186278
Zoals zaterdag al in de volkskrant werd betoogd, een van de oorzaken van deze crisis is dat men weer teveel luistert naar economen en policiti en te weinig naar historici. (De hele aanloop naar) deze crisis is een kopie van de crisis van de jaren 30, maar aangezien mensen geschiedenis niet interessant en nuttig vinden wist geen enkele beleidsmaker dat. nee, lekker blind staren op cijfertjes van hooguit een decennium terug en menen daaruit te kunnen opmaken hoe de toekomst zal verlopen, dat is de juiste manier. Zodat men tot een maand terug riep dat er echt werkelijk waar helemaal niks aan de hand was voor Nederland.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_66186283
Die TT slaat al helemaal nergens op.
pi_66193105
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 07:24 schreef ethiraseth het volgende:
Zoals zaterdag al in de volkskrant werd betoogd, een van de oorzaken van deze crisis is dat men weer teveel luistert naar economen en policiti en te weinig naar historici. (De hele aanloop naar) deze crisis is een kopie van de crisis van de jaren 30, maar aangezien mensen geschiedenis niet interessant en nuttig vinden wist geen enkele beleidsmaker dat. nee, lekker blind staren op cijfertjes van hooguit een decennium terug en menen daaruit te kunnen opmaken hoe de toekomst zal verlopen, dat is de juiste manier. Zodat men tot een maand terug riep dat er echt werkelijk waar helemaal niks aan de hand was voor Nederland.
Dat is een algemeen probleem van economie. Het is een deelgebied van de sociologie waarbij de wetenschap en het onderwerp van de wetenschap door elkaar heen lopen. De hebzucht waar de economie op drijft is ook datgene wat de wetenschap verblindt.

10 jaar geleden dacht men hier nog dat er een gouden eeuw zou aanbreken, m.a.w. dat economische conjunctuur zou ophouden te bestaan. Zonder enige basis. In 87 is er nog een beurskrach geweest, het gros van de beleggers en beleidsbepalers moet daar nog op school les over hebben gehad, maar als er geld voor het grijpen lijkt te liggen vergeet iedereen dat. Het gros van de economen drukt zijn neus tegen een boom en ziet het bos niet meer.

Historici maar bijvoorbeeld ook gewone krantenlezers hebben het voordeel dat ze zich niet verliezen in details maar de hoofdlijnen in de gaten houden. Economen kunnen dat om een of andere reden niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_66197050
Ach, zoals Wouter Bos gisteren zei, voor de maatregelen die genomen moeten worden :

Kijk nu niet naar wat het kabinet voor het volk kan doen, maar laten we eens gaan kijken wat het volk voor het kabinet kan doen !

We zijn weer de dupe, zoals altijd, dus de burger levert in en moet de hele rotzooi die door geldgeile mensen is veroorzaakt, betalen.
Quote : "Early" (Brad Pitt) from the motion picture "Kalifornia"
"De regering stuurt continue mensen naar de maan, ze willen gewoon niet dat wij dat weten"
  woensdag 18 februari 2009 @ 14:50:34 #73
3542 Gia
User under construction
pi_66198953
Kunnen we die kibbelende kleuterklasjes in Den Haag niet eens wat inkrimpen?
Waarom moeten er 150 mensen in de tweede kamer zitten?
De helft is toch ook meer dan genoeg.

Tja, overal moet bezuinigd worden, toch?
pi_66201277
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:50 schreef Gia het volgende:
Kunnen we die kibbelende kleuterklasjes in Den Haag niet eens wat inkrimpen?
Waarom moeten er 150 mensen in de tweede kamer zitten?
De helft is toch ook meer dan genoeg.

Tja, overal moet bezuinigd worden, toch?
Yep, maar die hebben dan wachtgeld, dus dat is niet werken maar wel beuren. Schiet ook niet echt op dus
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_66201479
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 07:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die TT slaat al helemaal nergens op.
Volgens mij staat die zin gewoon in de OP. En het klopt ook wel toch? Mijn generatie heeft de recessie uit de jaren dertig niet meegemaakt. En je kon de crisis niet gaan vergelijken met de crisis van de jaren 70/80 maar ging meer richting de crisis jaren dertig.

Anders draag een TT voor?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')