quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:31 schreef Suikeroom het volgende:
Huub heb jij nog tips voor Chris Brown? jullie zitten toch in hetzelfde schuitje
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:31 schreef Suikeroom het volgende:
Huub heb jij nog tips voor Chris Brown? jullie zitten toch in hetzelfde schuitje
Wie zegt dat Hedda en ik alle contact verbroken hebben? dat is helemaal niet zo,quote:Op maandag 16 februari 2009 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je sopmob slikt dit uiteraard voor zoete koek, maar iemand die nadenkt beseft natuurlijk wel dat er veel meer aan de hand is geweest. Ik vind het wel erg toevallig dat Hedda ineens ook alle contact met jou verbroken heeft sinds zij met Lieke omgaat..
uhm Nee het was niet beklonken voordat ze als schoonmaakster aan de slag ging, sterker nog, Sylvia kreeg ineens spontaan het gevoel dat ze niet meer op haar plek was in het huis, en toen kwam Lieke erin.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geloof je nu heus dat het voordat ze als schoonmaakster begon nog niet beklonken was dat ze uiteindelijk als miljonaire de villa in zou komen?
[..]
he, ik schenk liever koffie dan dat ik in een paal hang!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Tja.. koffie schenken voor de redactie is nu eenmaal niet voor iedereen weggelegd.
altijd blijven ontkennenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:31 schreef Suikeroom het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:54 schreef Copycat het volgende:
Chris Brown en Rihanna op de vuist: flinke verwondingen
Die is inderdaad héél foutquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:55 schreef beequeen het volgende:
Smakeloos.
Pas op, geen humor , te serieus.dat heeft iemand 8 ton gekost.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:09 schreef ditisHuub het volgende:
ach het hoeft niet verwijderd te worden hoor, het is beetje smakeloos maar je krijgt vanzelf dikke huid.
Het zegt meer over mensen zelf denk ik
Nou nu nam ik het nog een beetje voor je op ook nog en dan zeg je met droge ogen dat je er geen dikke huid voor nodig hebt...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies.
Het is geen kanker,tyfus of tering het is slechts een bewerkte plaatje, daar heb je geen dikke huid voor nodig.
En een verwijzing naar de onzin van SLY, koste me nota bene een ban, omdat ik in het vierkant het voor je opnam
ei...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:19 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nou nu nam ik het nog een beetje voor je op ook nog en dan zeg je met droge ogen dat je er geen dikke huid voor nodig hebt...
het is echter echt wel smakeloos hoor, dat je dat zelf niet inziet
Je ziet toch wel, dat beide plaatjes zijn bewerkt?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:19 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nou nu nam ik het nog een beetje voor je op ook nog en dan zeg je met droge ogen dat je er geen dikke huid voor nodig hebt...
het is echter echt wel smakeloos hoor, dat je dat zelf niet inziet
Zoals die eenmalige overnachting in het DGK huis, dat kan, natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:33 schreef lies1958 het volgende:
[quote]Op dinsdag 17 februari 2009 09:44 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Wie zegt dat Hedda en ik alle contact verbroken hebben? dat is helemaal niet zo,
Dit had jij toch een tijdje terug zelf geschreven, dat toen hedda zo close was met lieke op de foto's dat je haar gebeld had en zij geen contact meer met je wilde nadat ze alle in en outs van lieke had gehoord.
Kan natuurlijk dat er daarna weer contact is geweest.
Nee, we hebben gewoon weer normaal contact,quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zoals die eenmalige overnachting in het DGK huis, dat kan, natuurlijk.
Over stalkers gesproken, hoe noem je jouw fans dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee, we hebben gewoon weer normaal contact,
of normaal, af en toe een hyves berichtje, en dat is prima. Zij is gelukkig met haar leven en ik met het mijne.
Maar onze lieke fanatic doet altijd alsof ze van alles weet, terwijl ze in mijn ogen gewoon een fan/stalker is zegmaar...:)
Je quote mij?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
of normaal, af en toe een hyves berichtje, en dat is prima. Zij is gelukkig met haar leven en ik met het mijne.
Maar onze lieke fanatic doet altijd alsof ze van alles weet, terwijl ze in mijn ogen gewoon een fan/stalker is zegmaar...:)
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:03 schreef Copycat het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die zichzelf als fan bestempelen van welke bewoner van DGK dan ook?
Nou geen fan hoor. Had wel een voorkeur tijdens de kooi. Lijkt me niet gezond om na bijna een jaar nog een fan van iemand te zijn uit een RLS. Maar moet wel bekennen ben wel fan van rintje ritsma en gerard van velde geweest. Dat had vooral te maken met hun schaatsprestaties en voor een gedeelte met hun goddelijke lichamen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:03 schreef Copycat het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die zichzelf als fan bestempelen van welke bewoner van DGK dan ook?
Jij dus?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:17 schreef Estherdv het volgende:
hallo. ik geloof dat er nog een fan is van lieke hoor, ik zit trouwens weer oude filmpje te kijken, en dat is erg leuk
Die hard zelfs. Dan maar naar anderen blijven wijzen opdat zij zgn fan zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:03 schreef Copycat het volgende:
Ja! Dat!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:19 schreef Noek het volgende:
Die hard zelfs. Dan maar naar anderen blijven wijzen opdat zij zgn fan zijn.
Get a friggin life, denk ik dan. Ongeveer 1 minuutje hoor anders moet ik een leven gaan krijgen omdat ik me dan verbaas over mensen die zelf nutteloos bezig zijn. Snap je?
Euh..... Nee dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Die hard zelfs. Dan maar naar anderen blijven wijzen opdat zij zgn fan zijn.
Get a friggin life, denk ik dan. Ongeveer 1 minuutje hoor anders moet ik een leven gaan krijgen omdat ik me dan verbaas over mensen die zelf nutteloos bezig zijn. Snap je?
Ja! Dat!quote:
Ja enorm. Ga ze maar even tellen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Euh..... Nee dus.
Hoe nutteloos voel je jezelf dan?
Bedoel, je bent toch vaak schriftelijk aanwezig hier.
Natalie bedoel je, nee eigenlijk niet. Ik vond het echt een schatje, maar dat kwam ook vooral omdat ik met haar dus in de auto zat naar het optreden. Uiteraard zaten Brian en ik in aparte auto's met onze eigen danseressen... dus dat betekende dat ik per optreden een paar uur zonder camera met haar in een auto zat. Dus zij werd mijn klaagmuur zegmaar over alles waar ik niet te veel over wilde praten on cam.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:56 schreef ThunderBitch het volgende:
Hey ditishuub, heb je nog contact gehad met de dansmarieke uit de Gouden Kooi, waar je zo van ondersteboven was? Je zou toch nog een happie met haar gaan eten?
ik heb niet echt stalkers, wel een behoorlijk aantal fans die nog steeds heel betroken zijn maar echt stalken...nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Over stalkers gesproken, hoe noem je jouw fans dan?
Dat eerste vind ik wel eerlijk geantwoord van je.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Natalie bedoel je, nee eigenlijk niet. Ik vond het echt een schatje, maar dat kwam ook vooral omdat ik met haar dus in de auto zat naar het optreden. Uiteraard zaten Brian en ik in aparte auto's met onze eigen danseressen... dus dat betekende dat ik per optreden een paar uur zonder camera met haar in een auto zat. Dus zij werd mijn klaagmuur zegmaar over alles waar ik niet te veel over wilde praten on cam.
Zij heeft mij echt veel advies gegeven over de situatie met Lieke (niet dat ik er naar luisterde:) ) Daarnaast had zij het ook net in die periode uit emt haar vriend van 4 jaar. Zij vond mij ook leuk naar wilde niets met mij doen omdat ze en een serieuze studie had en een serieuze stage.. (iets met rechten) daarnaast vond ze mijn "rol" in de gouden kooi maar niets.
Dit weet Claire ook dus vind het dan niet heel relaxed om met haar af te gaan spreken, en om heel eerlijk te zijn...eigenlijk ook nooit aan gedacht moet ik zeggen
Luibuis.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met een natte vinger in de lucht, honderden malen,,gemaald.
Kweenie. Het is wel des Noeks. Ik begin dan ook mijn eigen provincie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Morgen weer om 15.45 beginnen, Do,Vrij en Za 07.00
Luibuis twents?
daten in het donker komt zelfs op tv het is al verkocht,quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:35 schreef lies1958 het volgende:
he huub vraagje wil de screening voor die 2 programma's een beetje lukken. Las dat voor daten in het donker de pilot al verkocht was aan amerika. Is er voor hier ook al een pilot opgenomen en wordt het ook uitgezonden ergens.
ojeetje ....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:48 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
daten in het donker komt zelfs op tv het is al verkocht,
screening gaat prima voor die twee programma's echter vooral voor dateninhetdonker zijn we nog op zoek naar leuke mannen!
ga naar www.dateninhetdonker.nl voor meer info en geef je op!
heb het niet gezien, zegt hij iets interessants dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:13 schreef beequeen het volgende:
Huub, lees je hier ook mee? Erg vermakelijk.
10 jaar reality 1999-2009
Heb je het interview met Andries al gezien? Ik lees geen enkel commentaar of heb je dat niet?
Er stond een interview in de Veronicagids met haar.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:38 schreef spapaars het volgende:
BTW.
Heeft Mona nog iets van zich laten horen?
Je zou het niet zeggen als je de Party leest maar hij is dol op je!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:05 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
heb het niet gezien, zegt hij iets interessants dan?
quote]Op woensdag 4 februari 2009 14:10 schreef Eef999 het volgende:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:05 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
heb het niet gezien, zegt hij iets interessants dan?
Jij. Hedda zou gezegd hebben dat ze geen prijs meer stelt op contact met jou. Dat heb je hier zelf gezegd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:44 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Wie zegt dat Hedda en ik alle contact verbroken hebben? dat is helemaal niet zo,
De redactie wilde alle bankhangers lozen. Eerst moest Nena het veld ruimen. Daarvoor moest ze Brian een geregisseerd schopje geven en toen moest ook Sylvia weg. Die had er ineens "geen zin" meer in. Er moest dus vervanging komen en met een mooie verhaallijn werd Lieke geïntroduceerd, eerst als schoonmaakster om later als miljonaire binnen te komen. Dat was een erg doorzichtig script, want iedereen zag die evolutie van schoonmaakster naar miljonaire al van mijlenver aankomen.quote:uhm Nee het was niet beklonken voordat ze als schoonmaakster aan de slag ging, sterker nog, Sylvia kreeg ineens spontaan het gevoel dat ze niet meer op haar plek was in het huis, en toen kwam Lieke erin.
Leg zelf eens wat verbanden..daar ben je zo goed in
Gelijk heb je. Nooit werk doen wat boven je niveau ligt.quote:he, ik schenk liever koffie dan dat ik in een paal hang!
Zo kennen we je weer.quote:
Klopt. Die foto van Rihanna is op zeker gefotoshopt.quote:
Ik ben uitgegaan van wat je zelf heb gezegd, plus wat ik van andere (betrouwbare) bronnen heb gehoord.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Op z'n Huubs betekent dit waarschijnlijk dat die Nathalie al een maand of zes zwanger van je is..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dit weet Claire ook dus vind het dan niet heel relaxed om met haar af te gaan spreken, en om heel eerlijk te zijn...eigenlijk ook nooit aan gedacht moet ik zeggen
je zou haast gaan denken dat je ...heel stiekum.... Huub wel leuk vindt ....quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op z'n Huubs betekent dit waarschijnlijk dat die Nathalie al een maand of zes zwanger van je is..
Nena's schopje was niet geregisseerd, programma makers baalde enorm van dat ze wegging. Brian kon het niet verkroppen dat ze met mij het bed had gedeeld en noemde haar een hoer, zij pikte dat niet en gaf hem een schop. Het was in die zin wel geregisseerd door haarzelf, omdat ze er toch uit wilde. Geloof mij, de verhaallijn Huub/Nena en daardoor ruzie tussen Brian/Nena en Brian/Huub begon net de avond daarvoor, had weken tv opgeleverd want Nena en ik begonnen elkaar net heel erg leuk te vinden...quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij. Hedda zou gezegd hebben dat ze geen prijs meer stelt op contact met jou. Dat heb je hier zelf gezegd.
[..]
De redactie wilde alle bankhangers lozen. Eerst moest Nena het veld ruimen. Daarvoor moest ze Brian een geregisseerd schopje geven en toen moest ook Sylvia weg. Die had er ineens "geen zin" meer in. Er moest dus vervanging komen en met een mooie verhaallijn werd Lieke geïntroduceerd, eerst als schoonmaakster om later als miljonaire binnen te komen. Dat was een erg doorzichtig script, want iedereen zag die evolutie van schoonmaakster naar miljonaire al van mijlenver aankomen.
Wat jij hier op een subtiele maar o zo doorzichtige wijze tussen de regels door wilt suggereren is dat Sylvia's exit het gevolg zou zijn van Lieke's komst i,p.v. andersom. Sorry Huub, no one will buy that. Ik denk dat zelfs jouw grootste hardcore-soppers met hun oogkleppen op deze theorie een beetje te doorzichtig vinden..![]()
[..]
Gelijk heb je. Nooit werk doen wat boven je niveau ligt.
miljoenenhoofdprijs en voor mijn gevoel zij eruit of ik eruit, ik trok het heel slecht. Nou uiteindelijk ging zij eruit, dus won ik, het is toch niet zo moeilijk....jeutje laat het eens los jo, freakquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben uitgegaan van wat je zelf heb gezegd, plus wat ik van andere (betrouwbare) bronnen heb gehoord.
Maar ja Huub, we kennen je hè..
[ afbeelding ]
En stalker... Tja.. Als je wilt weten wat een stalker is moet je maar eens op deze link klikken.
Er word gewaarschuwd dat deze site niet van Huub is.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:05 schreef sunny16947 het volgende:
Huub heeft een nieuwe site. http://www.huubvanballegooy.nl
Echwel!!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:03 schreef Copycat het volgende:
ik vind het lief wat hij zegt en weet ook wel dat hij het meent, maar vind gewoon dat hij een stom artikel schrjift met fokking nowlive als bron... :Squote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:13 schreef beequeen het volgende:
Huub, lees je hier ook mee? Erg vermakelijk.
10 jaar reality 1999-2009
Heb je het interview met Andries al gezien? Ik lees geen enkel commentaar of heb je dat niet?
hij is wel van mij maar ik hou hem niet bij dat doet iemand anders, hij is even tijdelijk online maar ga binnenkort de twee websites samenvoegen,quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:04 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Er word gewaarschuwd dat deze site niet van Huub is.
Dus Huub,kun je daar svp antwoord op geven![]()
Hopelijk wel iemand die te vertrouwen is..ik neem aan dat je die persoon goed kent.Dus geen ex modje van een bepaalde sitequote:Op woensdag 18 februari 2009 14:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hij is wel van mij maar ik hou hem niet bij dat doet iemand anders, hij is even tijdelijk online maar ga binnenkort de twee websites samenvoegen,
dus
+ ingezonden brieven van je schoonfamiliequote:Op woensdag 18 februari 2009 14:07 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik vind het lief wat hij zegt en weet ook wel dat hij het meent, maar vind gewoon dat hij een stom artikel schrjift met fokking nowlive als bron... :S
Dus dat. Eerst die lovende woorden en dan dat artikel. Ik begrijp er werkelijk niks van.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:07 schreef ditisHuub het volgende:
ik vind het lief wat hij zegt en weet ook wel dat hij het meent, maar vind gewoon dat hij een stom artikel schrjift met fokking nowlive als bron... :S
Dat heeft ze ook zelf steeds gezegd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nena's schopje was niet geregisseerd, programma makers baalde enorm van dat ze wegging. Brian kon het niet verkroppen dat ze met mij het bed had gedeeld en noemde haar een hoer, zij pikte dat niet en gaf hem een schop. Het was in die zin wel geregisseerd door haarzelf omdat ze er toch uit wilde.
Jammer, ik had die verhaallijn ook wel verder willen zien.quote:Geloof mij, de verhaallijn Huub/Nena en daardoor ruzie tussen Brian/Nena en Brian/Huub begon net de avond daarvoor, had weken tv opgeleverd want Nena en ik begonnen elkaar net heel erg leuk te vinden...
Dat Sylvia de toneelhaak kreeg was al lang duidelijk. En ook dat jij dat nog hebt kunnen rekken.quote:ik suggerereer helemaal niet dat Sylvia exit ging door LIeke,
Sylvia hebben ze eruit gehaald, ik heb dat lange tijd kunnen rekken maar op een gegeven moment zeiden ze, jammer joh we gaan haar er echt uithalen, maar we zetten Lieke er voor jou in.
dat laatste is echt enorme onzin.. je snapte het spel ook niet.. iemand eruit werken was niet aan de deelnemers, dat was allemaal schijn.. en Huub was in die periode de absolute #1 tv maker samen met Jaapquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:25 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook zelf steeds gezegd.
[..]
Jammer, ik had die verhaallijn ook wel verder willen zien.
[..]
Dat Sylvia de toneelhaak kreeg was al lang duidelijk. En ook dat jij dat nog hebt kunnen rekken.
Inderdaad zette ze Lieke er voor je in. Maar Lieke kwam er in haar gedachten/bedoeling voor Brian in. En ze probeerde gelijk eerst bij Brian, toen bij Eric en Jaap aansluiting te krijgen om jou eruit te werken. Ik denk alleen dat ZE het daar niet mee eens waren. En misschien haar op een bepaalde manier naar jou toe dreven. Waar jij natuurlijk ook aan meewerkte. Maar de onoprechtheid van Lieke spatte bij vele streamers door het scherm heen.
exit van Nena en entree van Amanda was Brian zn ultieme redding.. had die verhaallijn ook wel willen zien, + jou vs Nathanael nog wat langer..quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nena's schopje was niet geregisseerd, programma makers baalde enorm van dat ze wegging. Brian kon het niet verkroppen dat ze met mij het bed had gedeeld en noemde haar een hoer, zij pikte dat niet en gaf hem een schop. Het was in die zin wel geregisseerd door haarzelf, omdat ze er toch uit wilde. Geloof mij, de verhaallijn Huub/Nena en daardoor ruzie tussen Brian/Nena en Brian/Huub begon net de avond daarvoor, had weken tv opgeleverd want Nena en ik begonnen elkaar net heel erg leuk te vinden...
achter werd gewoon enorm bepaald wie er moest blijven, maar zo heel veel invloed hadden ze daar ook neit echt op. Nadia, Lieke, Nena allemaal voorbeelden van mensen die ze wel wilden houden,quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat laatste is echt enorme onzin.. je snapte het spel ook niet.. iemand eruit werken was niet aan de deelnemers, dat was allemaal schijn.. en Huub was in die periode de absolute #1 tv maker samen met Jaap
je haalt je eigen afkeer voor Lieke in de war met haar zogenaamde intenties.. volgens mij is zij loyaal aan Huub geweest zolang hun relatie duurde.. dat 'eruit proberen te werken' begon pas december 2007.. haar entree was in mei
nathanael had gewoon niet die zelfbeheersing, wij leken enorm veel opelkaar wat dat betreft, (agressie en een borrel op) alleen hij was natuurlijk wel 10 jaar verder dan ik, dus eigenlijk was ik verderquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:01 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
exit van Nena en entree van Amanda was Brian zn ultieme redding.. had die verhaallijn ook wel willen zien, + jou vs Nathanael nog wat langer..
Herinner je dan nog even hoe de relatie met Lieke was vlak voordat zij erin kwam als miljonaire. "zij kon niet met Huub"quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat laatste is echt enorme onzin.. je snapte het spel ook niet.. iemand eruit werken was niet aan de deelnemers, dat was allemaal schijn.. en Huub was in die periode de absolute #1 tv maker samen met Jaap
ik heb geen afkeer van Lieke. Ik heb gewoon niks met haar als persoon en met bepaalde acties.quote:je haalt je eigen afkeer voor Lieke in de war met haar zogenaamde intenties..
Dan moet je nog maar eens de film terugdraaien.quote:volgens mij is zij loyaal aan Huub geweest zolang hun relatie duurde.. dat 'eruit proberen te werken' begon pas december 2007.. haar entree was in mei
met een dubbele agenda ... maar ja die had iedereen daar !... ze gingen er allemaal in voor de poen...quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:50 schreef Suikeroom het volgende:
oehhh samen sporten.. oehhh over het spel praten met andere, oehhhh
feit is dat Lieke het spel met Huub heeft gespeeld vanaf het begin tot een maand voor haar vertrek.. weet je nog die zomer lekker samen aangerand worden enzo.. ja je zag toen echt dat Lieke niet loyaal was
Ik wil die aanranding zeker niet goedkeuren. Maar was het met voorgaande acties van Lieke zelf niet, die er voor zorgde dat het zo ver kwam? En de loyaliteit lag m.i. niet bij Lieke maar bij Huub, die zich er vol tegen verweerde en daarna nog een boete in ontvangst nam.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:50 schreef Suikeroom het volgende:
weet je nog die zomer lekker samen aangerand worden enzo.. ja je zag toen echt dat Lieke niet loyaal was
Jij wilt dus impliceren dat jullie 'het' gedaan hebben, of op z'n minst, dat het meer was dan alleen een toevluchtsoord zoeken van haar kant, omdat ze ruzie had met Brian (en dronken was, dacht ik) en jij je kans greep.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nena's schopje was niet geregisseerd, programma makers baalde enorm van dat ze wegging. Brian kon het niet verkroppen dat ze met mij het bed had gedeeld en noemde haar een hoer, zij pikte dat niet en gaf hem een schop. Het was in die zin wel geregisseerd door haarzelf, omdat ze er toch uit wilde. Geloof mij, de verhaallijn Huub/Nena en daardoor ruzie tussen Brian/Nena en Brian/Huub begon net de avond daarvoor, had weken tv opgeleverd want Nena en ik begonnen elkaar net heel erg leuk te vinden...
verder lees je nog meer dingen helemaal verkeerd, ik suggerereer helemaal niet dat Sylvia exit ging door LIeke,
aangezien je zo slecht begrijpend kan lezen zal ik het zeggen hoe het gegaan is.
Sylvia hebben ze eruit gehaald, ik heb dat lange tijd kunnen rekken maar op een gegeven moment zeiden ze, jammer joh we gaan haar er echt uithalen, maar we zetten Lieke er voor jou in.
toen was ze al geruime tijd schoonmaakster! natuurlijk lag hij voor de hand, maar het is een soap...geen rocket science!
enne als paaldansen in jouw optiek boven het niveau van mijn werk ligt, heb je toch een vreemde kijk op de wereld, maar dat was al eerder duidelijk.
Maar het is wel grappig dat je het allemaal beter denkt te weten!
Jij hebt niet gewonnen, jij hebt geluk gehad dat zij met persoonlijke problemen kwam te zitten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
miljoenenhoofdprijs en voor mijn gevoel zij eruit of ik eruit, ik trok het heel slecht. Nou uiteindelijk ging zij eruit, dus won ik, het is toch niet zo moeilijk....jeutje laat het eens los jo, freak
Ik zou de verhaallijn tussen Brian en Nena verder uitgewerkt willen zien worden. Dat wel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:01 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
exit van Nena en entree van Amanda was Brian zn ultieme redding.. had die verhaallijn ook wel willen zien, + jou vs Nathanael nog wat langer..
Want anders ... had ie nóg meer niet gewonnen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:22 schreef ThunderBitch het volgende:
Jij hebt niet gewonnen, jij hebt geluk gehad dat zij met persoonlijke problemen kwam te zitten.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:22 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
+ ingezonden brieven van je schoonfamilie
Moet je aan hem vragen, hij heeft het erover dat hij gewonnen heeft.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want anders ... had ie nóg meer niet gewonnen?
Daar kon ik wel inkomen, maar dat komt omdat Lieke het zieke spel van Huub moest meespelen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:11 schreef Suikeroom het volgende:
ergste ooit in DGK
6 tegen 2
op #2
Lieke krijgt de schuld van de aanranding van een psycholoog omdat ze zogenaamd agressie uitlokt
Zelfs Claire kon niet met Huub, volgens haar eigen zeggen, dus dat zegt meer over het gedrag van Huub, dan over Lieke.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:35 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Herinner je dan nog even hoe de relatie met Lieke was vlak voordat zij erin kwam als miljonaire. "zij kon niet met Huub" [..]
ik heb geen afkeer van Lieke. Ik heb gewoon niks met haar als persoon en met bepaalde acties.
[..]
Dan moet je nog maar eens de film terugdraaien.
1: Haar gesprek met Eric boven in de fitness, waarbij ze aangaf dat ze wel met Eric samen wilde spelen en ze alle nare kanten van Huub opsomde. Zijn ego was te groot. Hij trok alle acties naar zich toe.....enz. En in juni was Eric vertrokken. Dat was dus aan het begin van haar entree.
2: Het sporten met Brian. Het proberen tussen Brian en Amanda te komen...remember?
3: Na Eric's vertrek probeerde ze het bij Jaap. Een gesprek in kantoor. Ze konden toch samen zonder Huub. Zij was een betrouwbare partner voor Jaap en samen konden ze Huub eruit werken.
Vraag het Eric en Jaap zou ik zeggen.
Ze had echter een tegenvaller. Niemand van de miljonairs zag haar zitten, vertrouwde haar, of geloofde in haar oprechtheid.
Je hebt geluk dat Nathanael eruit ging. Jij bent gered met die alcoholresticties. Hadden ze dat voor Nathanael ook geregeld, dan had ik jou wel willen zien.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:27 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nathanael had gewoon niet die zelfbeheersing, wij leken enorm veel opelkaar wat dat betreft, (agressie en een borrel op) alleen hij was natuurlijk wel 10 jaar verder dan ik, dus eigenlijk was ik verder
Nee, maar dat was echt wel een goede cast die er toen zat, alleen jammer dat Nathanael, Nena en ik in 1 week eruit moesten
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want anders ... had ie nóg meer niet gewonnen?
Ja maar, jij zegt dat Huub geluk had dat Lieke met persoonlijke problemen kwam te zitten. 'Want anders ...' is een legitieme vraag op dat statement.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:25 schreef ThunderBitch het volgende:
Moet je aan hem vragen, hij heeft het erover dat hij gewonnen heeft.
... en IK reageer op Huub zijn tekst. Ja, het is lastig.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja maar, jij zegt dat Huub geluk had dat Lieke met persoonlijke problemen kwam te zitten. 'Want anders ...' is een legitieme vraag op dat statement.
Is ook best moeilijk hoor.
Dan nog blijft de vraag naar jou legitiem. Wat was er anders gebeurd als Lieke geen persoonlijke problemen had gehad? Waarom heeft Huub daarmee geluk gehad? Dat statement kwam immers toch echt uit jouw toetsenbord rollen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:34 schreef ThunderBitch het volgende:
... en IK reageer op Huub zijn tekst. Ja, het is lastig.
Lieke was een sterke speelster maar had mij zo aan de kant gezet voor een ander denk ik, ze had ook niemand anders dan mij dus ze ging er helemaal voor en speelde ze verder met mij. Misschien nog wel langer dan ze eigenlijk wilde maar door haar winnaar mentaliteit bleef ze doorgaan. Dit verklaart voor mij bijvoorbeeld waarom ze zo ontzettend klaar met mij was (ook omdat ik een zeldzame lul tegen haar was natuurlijk, maar you catch my drift)quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:50 schreef Suikeroom het volgende:
oehhh samen sporten.. oehhh over het spel praten met andere, oehhhh
feit is dat Lieke het spel met Huub heeft gespeeld vanaf het begin tot een maand voor haar vertrek.. weet je nog die zomer lekker samen aangerand worden enzo.. ja je zag toen echt dat Lieke niet loyaal was
Dan had je je vraag duidelijk moeten stellen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan nog blijft de vraag naar jou legitiem. Wat was er anders gebeurd als Lieke geen persoonlijke problemen had gehad? Waarom heeft Huub daarmee geluk gehad? Dat statement kwam immers toch echt uit jouw toetsenbord rollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |