Over stalkers gesproken, hoe noem je jouw fans dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee, we hebben gewoon weer normaal contact,
of normaal, af en toe een hyves berichtje, en dat is prima. Zij is gelukkig met haar leven en ik met het mijne.
Maar onze lieke fanatic doet altijd alsof ze van alles weet, terwijl ze in mijn ogen gewoon een fan/stalker is zegmaar...:)
Je quote mij?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee, we hebben gewoon weer normaal contact,
of normaal, af en toe een hyves berichtje, en dat is prima. Zij is gelukkig met haar leven en ik met het mijne.
Maar onze lieke fanatic doet altijd alsof ze van alles weet, terwijl ze in mijn ogen gewoon een fan/stalker is zegmaar...:)
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:03 schreef Copycat het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die zichzelf als fan bestempelen van welke bewoner van DGK dan ook?
Nou geen fan hoor. Had wel een voorkeur tijdens de kooi. Lijkt me niet gezond om na bijna een jaar nog een fan van iemand te zijn uit een RLS. Maar moet wel bekennen ben wel fan van rintje ritsma en gerard van velde geweest. Dat had vooral te maken met hun schaatsprestaties en voor een gedeelte met hun goddelijke lichamen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:03 schreef Copycat het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die zichzelf als fan bestempelen van welke bewoner van DGK dan ook?
Jij dus?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:17 schreef Estherdv het volgende:
hallo. ik geloof dat er nog een fan is van lieke hoor, ik zit trouwens weer oude filmpje te kijken, en dat is erg leuk
Die hard zelfs. Dan maar naar anderen blijven wijzen opdat zij zgn fan zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:03 schreef Copycat het volgende:
Ja! Dat!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:19 schreef Noek het volgende:
Die hard zelfs. Dan maar naar anderen blijven wijzen opdat zij zgn fan zijn.
Get a friggin life, denk ik dan. Ongeveer 1 minuutje hoor anders moet ik een leven gaan krijgen omdat ik me dan verbaas over mensen die zelf nutteloos bezig zijn. Snap je?
Euh..... Nee dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Die hard zelfs. Dan maar naar anderen blijven wijzen opdat zij zgn fan zijn.
Get a friggin life, denk ik dan. Ongeveer 1 minuutje hoor anders moet ik een leven gaan krijgen omdat ik me dan verbaas over mensen die zelf nutteloos bezig zijn. Snap je?
Ja! Dat!quote:
Ja enorm. Ga ze maar even tellen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Euh..... Nee dus.
Hoe nutteloos voel je jezelf dan?
Bedoel, je bent toch vaak schriftelijk aanwezig hier.
Natalie bedoel je, nee eigenlijk niet. Ik vond het echt een schatje, maar dat kwam ook vooral omdat ik met haar dus in de auto zat naar het optreden. Uiteraard zaten Brian en ik in aparte auto's met onze eigen danseressen... dus dat betekende dat ik per optreden een paar uur zonder camera met haar in een auto zat. Dus zij werd mijn klaagmuur zegmaar over alles waar ik niet te veel over wilde praten on cam.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:56 schreef ThunderBitch het volgende:
Hey ditishuub, heb je nog contact gehad met de dansmarieke uit de Gouden Kooi, waar je zo van ondersteboven was? Je zou toch nog een happie met haar gaan eten?
ik heb niet echt stalkers, wel een behoorlijk aantal fans die nog steeds heel betroken zijn maar echt stalken...nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Over stalkers gesproken, hoe noem je jouw fans dan?
Dat eerste vind ik wel eerlijk geantwoord van je.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Natalie bedoel je, nee eigenlijk niet. Ik vond het echt een schatje, maar dat kwam ook vooral omdat ik met haar dus in de auto zat naar het optreden. Uiteraard zaten Brian en ik in aparte auto's met onze eigen danseressen... dus dat betekende dat ik per optreden een paar uur zonder camera met haar in een auto zat. Dus zij werd mijn klaagmuur zegmaar over alles waar ik niet te veel over wilde praten on cam.
Zij heeft mij echt veel advies gegeven over de situatie met Lieke (niet dat ik er naar luisterde:) ) Daarnaast had zij het ook net in die periode uit emt haar vriend van 4 jaar. Zij vond mij ook leuk naar wilde niets met mij doen omdat ze en een serieuze studie had en een serieuze stage.. (iets met rechten) daarnaast vond ze mijn "rol" in de gouden kooi maar niets.
Dit weet Claire ook dus vind het dan niet heel relaxed om met haar af te gaan spreken, en om heel eerlijk te zijn...eigenlijk ook nooit aan gedacht moet ik zeggen
Luibuis.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met een natte vinger in de lucht, honderden malen,,gemaald.
Kweenie. Het is wel des Noeks. Ik begin dan ook mijn eigen provincie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Morgen weer om 15.45 beginnen, Do,Vrij en Za 07.00
Luibuis twents?
daten in het donker komt zelfs op tv het is al verkocht,quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:35 schreef lies1958 het volgende:
he huub vraagje wil de screening voor die 2 programma's een beetje lukken. Las dat voor daten in het donker de pilot al verkocht was aan amerika. Is er voor hier ook al een pilot opgenomen en wordt het ook uitgezonden ergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |