Hij staat nu opquote:Op maandag 16 februari 2009 23:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ken je Roosmarijn?Hahaha echt zo'n zeiknummer was dat.
wat een lekker stukquote:Op maandag 16 februari 2009 23:14 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind dat echt een Zotheid liedje.
Volgens mij was Groen een van m'n favorietenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:15 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vond Rauw en Primitief heel tof. Maar ik ken niet zo heel veel nummers van 14.
Oja die was ook wel droog.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij was Groen een van m'n favorieten.
Dank je wel he.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:14 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind dat echt een Zotheid liedje.
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:16 schreef Zotheid het volgende:
TESTING
Nee, die ken ik nietquote:Op maandag 16 februari 2009 23:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja die was ook wel droog.Ken je ook gewoon te gewoon?
Hehe, what up?quote:
En juicyhil eigenlijk ook welquote:Op maandag 16 februari 2009 23:19 schreef NoelGallagher het volgende:
sackboy mag d'r ook wel uit, uit de op.
aparte kat wel inderdaad.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zie je mijn usericon er tussen zitten
Tissie mooi he mijn poes... Ze heet Johnny Cash
GATVERREDAMME.quote:
Ik vind Herman tof.quote:
Ik houd ook echt van zijn stem.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, serieus. Het heeft iets moois. Machtigs.
Ben je mooi klaar meequote:Op maandag 16 februari 2009 23:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Onze vorige kat werd 21 jaar
Mijn mening.quote:
Zijn kerst elpee is tofquote:Op maandag 16 februari 2009 23:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik houd ook echt van zijn stem.
Nee honden stinkenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee
Nee, katten zijn tof, hoewel honden toffer.
Ja meid...quote:
quote:
Hij vliegt hij waggelt en hij zwemtquote:Op maandag 16 februari 2009 23:32 schreef Smart_ass het volgende:
OH WACHT. Daar ging dat andere filmpje ook over.!!!1
Tuurlijk.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan mag ik het nog welvinden.
Geuite.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:34 schreef Adelante het volgende:
top 5 meest geuitte scheldwoorden tegen agenten in functie:
5. kutwat, kankerwaut
4. refereren aan laag (VMBO) opleidingsniveau
3. fascistisch zwijn
2. vieze vuile homo
1. je moeder/zuster is een hoer/kut/slet
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:34 schreef Adelante het volgende:
5. kutwat, kankerwaut
3. fascistisch zwijn
2. vieze vuile homo
Mensen die politie uitschelden.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:34 schreef Adelante het volgende:
5. kutwat, kankerwaut
3. fascistisch zwijn
2. vieze vuile homo
En tegen een mod in functie?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:34 schreef Adelante het volgende:
5. kutwat, kankerwaut
3. fascistisch zwijn
2. vieze vuile homo
quote:
Ja, of NSB-er, maar in elk geval iets van die strekkingquote:
JAAAAAAAAAquote:
quote:
Of je hebt geld teveelquote:Op maandag 16 februari 2009 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die politie uitschelden.![]()
Ben je niet goed opgevoed ofzo?
Boes was ook echt leuk.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:35 schreef Allure_ het volgende:
Ow god, nu zie ik ook Boes, en Wicky de Viking.
Boes Boes, Boes Boes!
Boudewijn de Grootquote:
Oh, en Barbapapa en de Dinobabiesquote:Op maandag 16 februari 2009 23:35 schreef Allure_ het volgende:
Ow god, nu zie ik ook Boes, en Wicky de Viking.
Boes Boes, Boes Boes!
Op FOK! zal er vast iets met kanker inzitten, ik heb er nog geen onderzoek naar gedaan.quote:
Klopt. Die sfeer op Glastonbury is altijd tof.quote:
Dinobabies! Hahaha.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, en Barbapapa en de Dinobabies.
Sorryquote:Op maandag 16 februari 2009 23:36 schreef IQM het volgende:
Neeee, maak er alsjeblieft geen nostalgie-topic van.
Meestal is dat niet het geval ...quote:
En mevrouwtje Theelepel, Plons, Seabert etc.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dinobabies! Hahaha.
Dinobabies zijn okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Nee niet dinobabies...quote:Op maandag 16 februari 2009 23:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dinobabies! Hahaha.
Dinobabies zijn okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Te laat....quote:Op maandag 16 februari 2009 23:36 schreef IQM het volgende:
Neeee, maak er alsjeblieft geen nostalgie-topic van.
Ik heb er een dvd vanquote:Op maandag 16 februari 2009 23:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Klopt. Die sfeer op Glastonbury is altijd tof.
Blijft grappig. Waar je ook bent, als je met een groep mensen van ongeveer jouw leeftijd bent en je dropt drie namen van tekenfilms van vroeger, breekt de hel los en ben je de rest van de avond herinneringen aan het ophalen.quote:
Tof. Dat concert van de Arctic Monkeys daar is ook vet.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb er een dvd vanOver hoe het begonnen is enzo.
Alleen jammer dat het niet in Nederland is en dat het altijd snel is uitverkocht
True, true...quote:Op maandag 16 februari 2009 23:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Blijft grappig. Waar je ook bent, als je met een groep mensen van ongeveer jouw leeftijd bent en je dropt drie namen van tekenfilms van vroeger, breekt de hel los en ben je de rest van de avond herinneringen aan het ophalen.
[inkopmode]Behalve IQM.[/inkopmode]quote:Op maandag 16 februari 2009 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True, true...
Het blijft leuk![]()
En aangezien de SC ongeveer van dezelfde leeftijd is.
Die + meneer de President waren vroeger mijn favorietenquote:
KM en bp?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie is eigenlijk de oudste van de SC, en wie de jongste?
Die is geen erkende SC'er.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Post mortum is ook aardig oud, denk ik.
quote:
wolvendagen?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie is eigenlijk de oudste van de SC, en wie de jongste?
Hij staat in de OPquote:
Maar is nog steeds niet erkend. Hij komt hier toch nooit.quote:
En de minst toffe, oh wacht dat zal ik wel zijnquote:Op maandag 16 februari 2009 23:46 schreef NoelGallagher het volgende:
en wie is de tofste, oh ja, dat ben ik
oh, ik dacht iets echts...quote:
Ja oke...quote:Op maandag 16 februari 2009 23:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar is nog steeds niet erkend. Hij komt hier toch nooit.
Wie is de grootste sukkel?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:46 schreef NoelGallagher het volgende:
en wie is de tofste, oh ja, dat ben ik
Nee, de minst toffe is denk ik, ja, dat weet ik nietquote:Op maandag 16 februari 2009 23:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En de minst toffe, oh wacht dat zal ik wel zijn![]()
Zie de post boven jequote:Op maandag 16 februari 2009 23:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, de minst toffe is denk ik, ja, dat weet ik niet
Ik wel. Of eigenlijk niet, ik erger me aan wel meer mensen.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, de minst toffe is denk ik, ja, dat weet ik niet
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[inkopmode]Behalve IQM.[/inkopmode]
KUT KUT KUT KUT KUTMARROKANEN!! (Het hardcore nummer daar van was zo grappigquote:Op maandag 16 februari 2009 23:50 schreef reetveter het volgende:
Wie is dan de racist van de SC?
Oh wacht, dat ben ik
Kankerallochtonen
Dit is echt kankermod, en je moeder is een fascistisch VMBO zwijnquote:
Jup.quote:
Waarom staat ie uberhaupt in de OP?quote:
ik ben niet in functie, anders had het je knaken gekost.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dit is echt kankermod, en je moeder is een fascistisch VMBO zwijn
Meneer de president, slaap zacht.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die + meneer de President waren vroeger mijn favorieten
Welnee, context man.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik ben niet in functie, anders had het je knaken gekost.
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:52 schreef reetveter het volgende:
ik wist trouwens niet dat Geert Wilders Onur Torko ging bezoeken
Geen idee, maar dat heb ik wel bij meerdere.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom staat ie uberhaupt in de OP?
Auswitch is back for black is beterquote:Op maandag 16 februari 2009 23:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
KUT KUT KUT KUT KUTMARROKANEN!! (Het hardcore nummer daar van was zo grappig)
Hehe, nostalgie
Heb je ook echt "werk"tijden dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tsja... ik heb vandaag al genoeg flauwe en voorspelbare grappen gezien, dus ik dacht: ik negeer er nu even eentje. Al was deze niet zo flauw.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:53 schreef Allure_ het volgende:
[..].
En ik maar denken dat je erover heen had gelezen.
Bof ik ffquote:Op maandag 16 februari 2009 23:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ook, zoals die irritante knul met die mario ui.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat heb ik wel bij meerdere.
Hoezo 'in functie'quote:Op maandag 16 februari 2009 23:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat heb ik wel bij meerdere.
Ik maak zelden flauwe grappenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja... ik heb vandaag al genoeg flauwe en voorspelbare grappen gezien, dus ik dacht: ik negeer er nu even eentje. Al was deze niet zo flauw.
sure, morgen weer van 11 tot 16 uur.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb je ook echt "werk"tijden dan?
Het nummer heet echt zoquote:Op maandag 16 februari 2009 23:55 schreef Paaskonijn het volgende:
soms ben je mod, soms kun je rustig als user posten, alleen bij drukte help je dan even je collega mee die dienst heeft.quote:
De SS SA Mix was ook zo'n meesterwerkjequote:Op maandag 16 februari 2009 23:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Auswitch is back for black is beter![]()
Of die indo. Met dat wijf.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ook, zoals die irritante knul met die mario ui.
Dus ik kan nu tubgirl posten zonder dat jij wat doet?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
sure, morgen weer van 11 tot 16 uur.
Geen zin om nu uit de OP te kopieren.quote:
HEUJ WAT HEB JIJ TEGEN ALLOCHTONENquote:Op maandag 16 februari 2009 23:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
De SS SA Mix was ook zo'n meesterwerkje![]()
Kan ik jou ook vragen om dingen voor mij te checken? Wanneer een bepaalde user voor 't laatst online was ofzo?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
sure, morgen weer van 11 tot 16 uur.
Nee.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dus ik kan nu tubgirl posten zonder dat jij wat doet?
Flikker toch op manquote:Op maandag 16 februari 2009 23:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
soms ben je mod, soms kun je rustig als user posten, alleen bij drukte help je dan even je collega mee die dienst heeft.
Kunnen alleen FA's zien.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kan ik jou ook vragen om dingen voor mij te checken? Wanneer een bepaalde user voor 't laatst online was ofzo?
Flauwe grappen-uurtje in m'n broek, ja.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Laten we een flauwe grappen uurtje houden.
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja... ik heb vandaag al genoeg flauwe en voorspelbare grappen gezien, dus ik dacht: ik negeer er nu even eentje. Al was deze niet zo flauw.
Nouja normaal gesproken had ik het ook kunnen zien, ware het niet dat er bij diegene verborgen staat.quote:
Met je mooie ponskaart.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
soms ben je mod, soms kun je rustig als user posten, alleen bij drukte help je dan even je collega mee die dienst heeft.
Hij wil gewoon users uitlokken zodat hij banaanvragen kan indienenquote:
Zeer politiek correct antwoord.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geen zin om nu uit de OP te kopieren.
Oh, I'm sorryquote:Op maandag 16 februari 2009 23:57 schreef IQM het volgende:
[..]
True. Maar ik kan gewoon geen flauwe grappen meer zien vandaag. Overkill, mên.
Over wie heb je het?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nouja normaal gesproken had ik het ook kunnen zien, ware het niet dat er bij diegene verborgen staat.
Ik was eerderquote:Op maandag 16 februari 2009 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Het deuntje is wel tof, dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Nee ben niet verliefd.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Over wie heb je het?Op wie ben je verliefd?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Het is groen en drijft in het water!!1Ik snap 'm niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeer politiek correct antwoord.
Ik ben trots op je
Naam? A/S/L? Pics?!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee ben niet verliefd.Maar meestal pm/msn ik wel met een bepaalde user alleen hij is al een tijdje niet online geweest volgens mij, op fok. Maar dat kan ik dus niet zien.
Het is groen en drijft in het water!!1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Het is groen en drijft in het water!!1is het weer zover?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
0 topics op naam. 14.gif
Ik ben gewoon online hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee ben niet verliefd.Maar meestal pm/msn ik wel met een bepaalde user alleen hij is al een tijdje niet online geweest volgens mij, op fok. Maar dat kan ik dus niet zien.
Zeg ik lekker niet.quote:
Hihi die moesten we bij muziek zingen in de 2e. Toen werd ik eruit gestuurd met een vriend omdat we een ander lied meezongen op die melodie.quote:
Als ik dood ga dan zien jullie het wel op het nieuwsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zeg ik lekker niet.Misschien is ie wel dood.
Nee maar serieus, zoiets zou wel kunnen. Als ik dood zou gaan kom ik ook ineens nooit meer, en dan denken jullie zo van heeeuuu waar is S_a?
Don't be keen on it...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zeg ik lekker niet.Misschien is ie wel dood.
Nee maar serieus, zoiets zou wel kunnen. Als ik dood zou gaan kom ik ook ineens nooit meer, en dan denken jullie zo van heeeuuu waar is S_a?
Dat was volgens mij 1 van de vele One Day Flie nummerts.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik hoorde 'm vanmorgen nog op de radio.
Blijft mooi eigenlijk.
Hmm, dat zal vandaag wel niet meer komen gok ik zoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als ik een teken van leven krijg zal ik het zeggen.
I don't like mondays...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat was volgens mij 1 van de vele One Day Flie nummerts.
Net als de Four Non Blondes enzo..
Dat is best een strak plan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:05 schreef IQM het volgende:
Ik heb in m'n testament laten zetten dat m'n moeder bij m'n overlijden een mailtje moet sturen naar yvonne met uitleg, zodat ik niet al m'n fans in het ongewisse laat hier op FOK!
Je moeder kan met een pc omgaan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:05 schreef IQM het volgende:
Ik heb in m'n testament laten zetten dat m'n moeder bij m'n overlijden een mailtje moet sturen naar yvonne met uitleg, zodat ik niet al m'n fans in het ongewisse laat hier op FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Die is leuk zegquote:
Nee.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, dat zal vandaag wel niet meer komen gok ik zo.
Sprakeloos.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:05 schreef IQM het volgende:
Klinkt erg zeker als ik zeg dat ik dat echt heb?quote:
Ik heb geen testament want ik ga niet dood.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:05 schreef IQM het volgende:
Gast, je leeft nog !quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat was volgens mij 1 van de vele One Day Flie nummerts.
Net als de Four Non Blondes enzo..
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je moeder kan met een pc omgaan?
Die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. Uiteraard..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Weet je waar dat nummer op gebaseerd is?
Gers, jordeeeh, silentalarm? Ehhh, ik ken al die fokkers nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee.Het zal me benieuwen als dat deze week is. Hij heeft ook al 13 dagen niet meer gepost!!!1
Echt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAH EIGENLIJKS KAN DAT DUS HELEGAAR NIET!!1![]()
![]()
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
op maandagen ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Weet je waar dat nummer op gebaseerd is?
Ik weet het antwoord ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Echt?
En niet zeggen op een maandag want buiten dat was er nog wat aan de hand.
Oh ik had net ge-edit... maaruhm schietpartij op school, en de meid gaf als reden van het schieten dat ze niet van maandagen hield...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Echt?
Wat denk jij. Nee zij zijn 't niet. Hijs ouder.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gers, jordeeeh, silentalarm? Ehhh, ik ken al die fokkers niet. Even zoeken
.
quote:
Het regende?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Echt?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat denk jij. Nee zij zijn 't niet. Hijs ouder.
BobbyB misschien ? Die was toch een jaar of 45 ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik geef dan zoeen feest dat op de FP komtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Als ik dood ga, tjah, niemand die het hier te weten komt denk ik.
Noorsbloed.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
BobbyB, kali-mist1, PM?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jup.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh ik had net ge-edit... maaruhm schietpartij op school, en de meid gaf als reden van het schieten dat ze niet van maandagen hield...
27quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
BobbyB ? Die is toch een jaar of 45 ?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik geef dan zoeen feest dat op de FP komt
quote:
Ja, nog meer verhaaltjes die ik dan weer voor school kan gebruikenquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:11 schreef Allure_ het volgende:
Ik schrok. Ik dacht dat ik de lapo had
.
Hij is niet zo'n fervente KLB-er heur. Ook wel in POL en NWS enzo.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:10 schreef Allure_ het volgende:
Nouja, de juiste moet al genoemd zijn onderhand. S_A, enlighten us.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, nog meer verhaaltjes die ik dan weer voor school kan gebruiken
issie alquote:
quote:
Mmm vind dat soort dingen intressant, heb je de film Elephant wel eens gezien?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jup.![]()
Nooit gedacht dat sommigen dat wisten.![]()
![]()
Meesten zeggen "Ja, ene maandag mên."
Nee, moet ik wel doen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mmm vind dat soort dingen intressant, heb je de film Elephant wel eens gezien?
Ik ben het natuurlijk !!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:10 schreef Allure_ het volgende:
Nouja, de juiste moet al genoemd zijn onderhand. S_A, enlighten us.
Geweldige film ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja, ik wel. aparte film.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb wel eens dat het topic op slotje is door de lapo (duh), dat ik dan denk dat ik weer geband benquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:11 schreef Allure_ het volgende:
Ik schrok. Ik dacht dat ik de lapo had
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Ik meen wel eens zo'n documentaire gezien te hebben op Animal Planet...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:14 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik meen wel eens zo'n documentaire gezien te hebben op Animal Planet...
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb wel eens dat het topic op slotje is door de lapo (duh), dat ik dan denk dat ik weer geband ben![]()
Laatst deed mijn internet kut was ik uitgelogd uit het niets, dacht ik dat ik een ban had en ging alleen maar lurkenTot ik na een half uur er achter kwam dat ik niet geband was
Wehehe PWNd door jezelf, door je internet, en later nog door RemlofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Niet op die beruchte dag toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee hele goede film
[..]
Ben ik nog geweest
[..]
Ik heb wel eens dat het topic op slotje is door de lapo (duh), dat ik dan denk dat ik weer geband ben![]()
Laatst deed mijn internet kut was ik uitgelogd uit het niets, dacht ik dat ik een ban had en ging alleen maar lurkenTot ik na een half uur er achter kwam dat ik niet geband was
LosertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik weet trouwens echt niet hoe ik een nieuw topic maak, en ik hoor bovendien ook niet bij de SC. Dus, ik vind dat ik dat dan ook niet hoef.
Dat vind ik ook nog wel mooi.quote:
[..]
En niet eens blond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je doet alsof je een leven hebtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Losert.
Ik weet trouwens echt niet hoe ik een nieuw topic maak, en ik hoor bovendien ook niet bij de SC. Dus, ik vind dat ik dat dan ook niet hoef.
Ramptoeristquote:
Ik wist het tot voor kort ook niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Losert.
Eens.quote:
Lijkt het soms wel op, jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je doet alsof je een leven hebt?
Jong, bovenaan de pagina, naast de Reageer-knop, staat een levensgrote Topic-knop, waar zou die voor zijn denk je... ? Oh jaaaah natuurlijk.....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Losert.
Ik doelde op apart in een positieve manierquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee hele goede film
[..]
Ben ik nog geweest
Slaapse lekker !quote:
Dat bedoel ik niet, slome.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jong, bovenaan de pagina, naast de Reageer-knop, staat een levensgrote Topic-knop, waar zou die voor zijn denk je... ? Oh jaaaah natuurlijk.....!!!!!!!
Denk niet dat ze dat bedoeltquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jong, bovenaan de pagina, naast de Reageer-knop, staat een levensgrote Topic-knop, waar zou die voor zijn denk je... ? Oh jaaaah natuurlijk.....!!!!!!!
Waarom laat je je (schoon)moeder überhaupt je huis binnen..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:17 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik moet trouwens ook nog het vuil buiten zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |