ow dat jaquote:Op maandag 22 maart 2010 00:14 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het stelde ook niet veel voor.
RTL4 serie gepresenteerd door Manuela Kemp, werd ook een bandje samengesteld, maar met maar één uitzending per week en volgens mij weinig beelden van audities e.d.
in een ander topic kwam K-otic voorbij en toen moest ik er ineens aan denken.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 09:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
OhSchijnbaar is ze al aardig aan de weg aan het timmeren als actrice. Nooit geweten.
Lekker bezig ja.quote:..ontving ze in oktober 2007 een Gouden Ui voor slechtste actrice.
Ik kan dr wel waarderenquote:
Je had haar het ook kunnen gunnenquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:00 schreef Markitos81 het volgende:
Had toen een vriendinnetje die helemaal ziekelijk fan was van starmaker. Dus ik kwam daar een keer eten en na het eten zaten we nog aan tafel. Het was mooi weer dus we aten buiten en ineens springt die mmoeder op roept. Het is half 7, de bold en THE beautifull. Waarop mijn vriendinnetje roept. Starmaker!!!!!!!! Zat ik daar met dat zusje aan tafel..... En met mijn vriendin was geen contact mogelijk als dat kut programma er op was.
bewegend beeld of foto's?quote:Op maandag 16 februari 2015 21:09 schreef robijntje12 het volgende:
Ik ben op zoek naar beeldmateriaal van starmaker. Kan iemand mij hier aan helpen?
Heeft ze nog steeds dikke tieten?quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:40 schreef thats_meh het volgende:
Zag die Anna laatst voorbijkomen in een aflevering van Divorce.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |