So True!quote:
Wat is jouw favoriete seksmuziek?quote:
Probeer het nog eens.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ZH je inbox is vol![]()
Of je hebt me gebanned.
I know, dude. Maar ik ga vooralsnog van het eerste uit.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Ergens briljante OP, ergens beetje jammer
Ik wil ook B&J.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:07 schreef Smart_ass het volgende:
Toen ik daarnet in de stad was voelde ik een drang om Ben&jerry's te gaan kopen maar ik heb het niet gedaan.Goed he?
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:07 schreef IQM het volgende:
[..]
I know, dude. Maar ik ga vooralsnog van het eerste uit. [ afbeelding ]
Ja hallo, waarom had je mij gebanned dan?quote:
Ik heb je niet gebanned!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo, waarom had je mij gebanned dan?
Ik zet meestal niet speciaal muziek op als ik van bil ga.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
So True!
[..]
Wat is jouw favoriete seksmuziek?
[..]
Probeer het nog eens.
Waar zie je dat?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Alle kankertjes, het is pas 22:00 en heb vandaag al meer dan 100 posts gemacht
Sorry, ik liet de vrouw in mij even sprekenquote:
En waar staat dat Scaicha voor precies?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met een hogere Scaicha-score dan ik (127).
KEDENG, KEDENG! OEHOE!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zet meestal niet speciaal muziek op als ik van bil ga.
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je ex ook vertelde ze me gisteravondquote:Op maandag 16 februari 2009 22:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb het liefst seks op Oasis
Closer van NINquote:Op maandag 16 februari 2009 22:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gewoon een naam denk ik?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En waar staat dat Scaicha voor precies?
Hoi.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb de mp3's van een concert van Ben Gibbard online gezet als iemand ze wil hebben hoor ik het wel
een beetje goeie death-metal, dat is het fijnstequote:Op maandag 16 februari 2009 22:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zeg je dat irl ook dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:11 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind "van bil gaan" echt enorm grappig klinken.![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:12 schreef Florian_ het volgende:
Jullie moeten gewoon allemaal Zero7 gaan luisteren (alle albums)![]()
Ken jij het nieuwe album van Deerhunter? Die is echt zoooo goed.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoi.
Van een van de beste cd's van 2008.
Samen met Vantage Point van dEUS.
Snow Patrol.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wist dat ik vanmorgen nog 3100 posts hadquote:
quote:
Nee.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ken jij het nieuwe album van Deerhunter? Die is echt zoooo goed.
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoi.
Van een van de beste cd's van 2008.
Samen met Vantage Point van dEUS.
Hou je niet van vieze praat?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik gebruik dat soort termen niet zovaak.
In de Veronica-gids vond ik er nooit wat aanquote:Op maandag 16 februari 2009 21:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwhehe, hoe lelijk ze ook zijn, ik moest er altijd om lachen inde NRCnext
Of rukken, voor BPquote:Op maandag 16 februari 2009 22:16 schreef Florian_ het volgende:
Iedereen weet toch dat er niets beters bestaat dan seksen met Pink Floyd op de achtergrond
Geen idee eigenlijk. Het was meestal niet zo dat ik tegen m'n vriend zei van heee laten we eens lekker van bil gaan! ofzo. Maar ik vind die term niet eens echt vies opzich.quote:
Ik ben meestal diegene die de dingen zegt, Pleun heeft op dat moment wel wat anders in haar mond.quote:
De CDversie zegmaar?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk de versie hebben van 8 minuten
Ik hou best van harde muziek ..quote:
Ik kijk altijd Janice Dickinson Modelling Agencyquote:Op maandag 16 februari 2009 22:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat zal ik gaan kijken op tv.
quote:
Ik heb liever geen muziekquote:Op maandag 16 februari 2009 22:16 schreef Florian_ het volgende:
Iedereen weet toch dat er niets beters bestaat dan seksen met Pink Floyd op de achtergrond
Ja echt he. En als ik niets anders in mijn mond heb moet ik ook altijd m'n mond houden van jou.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ben meestal diegene die de dingen zegt, Pleun heeft op dat moment wel wat anders in haar mond.![]()
Hé Pleun?
O ik heb in de NRC wel een aantal juweeltjes gezien toentertijdquote:Op maandag 16 februari 2009 22:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
In de Veronica-gids vond ik er nooit wat aan.
Fagquote:Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik kijk altijd Janice Dickinson Modelling Agency
Nog niet gevondenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De CDversie zegmaar?
Dat nummer is zo goed.
Is die ook ergens live?
Zet je het toch iets zachter?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou best van harde muziek ..
Maar... dit...
Ik heb eens op je last.fm gegluurd, goeie muziek luister je, Opeth, Metallicaquote:Op maandag 16 februari 2009 22:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die 2 geven wel verschillen aan.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja maar dat komt omdat je dan niets nuttigs te zeggen hebtquote:Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja echt he. En als ik niets anders in mijn mond heb moet ik ook altijd m'n mond houden van jou.
IS DAT VANDAAG?!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik kijk altijd Janice Dickinson Modelling Agency
Dank je!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
http://www.musicmeter.nl/album/128961 dat is het album
En das een leuk nummer van het album.
Zal ik eens doen.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:16 schreef Florian_ het volgende:
vind je dat hard ?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar... dit...
Dan hoor ik het nog.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O ik heb in de NRC wel een aantal juweeltjes gezien toentertijd
Dit al hard noemenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar... dit...
Dat kan, hè. Er is toch niet één manier om zoiets te berekenen. En wat is 'zoiets' precies. Daarin verschillen zij vast ook van mening.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die 2 geven wel verschillen aan.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mwaoh, maar ik vind het een beetje eh... vikingen-muziekquote:
De laatste keer dat ik muziek op had, had ik geen seksquote:Op maandag 16 februari 2009 22:19 schreef NoelGallagher het volgende:
de laatste keer dat ik sex heb gehad, had ik lekker geen muziek op
Let me know.quote:
quote:
En niet iedereen tagt bands hetzelfde.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat kan, hè. Er is toch niet één manier om zoiets te berekenen. En wat is 'zoiets' precies. Daarin verschillen zij vast ook van mening.
Ik vind die gitaren altijd wel tof, maar dat geschreeuw vind ik zo lelijk.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit al hard noemen
Vrolijke kaboutermuziek is dat
Dit is hard
Het mogen er niet te veel zijn, want zometeen staat heel breezerend nederland te bouncen op hun muziek en dat mag niet!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Let me know.
Wat zijn er opeens veel DCFC luisteraars.
Ze waren hier pas een paar honderd meter vandaan.
BSB, wat fout.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:22 schreef IQM het volgende:
I don't care who you are
Where you're from
What you did
As long as you love me
Ik heb ook nog een album van hun liggen ergens, en van N*Stink ookquote:Op maandag 16 februari 2009 22:22 schreef IQM het volgende:
I don't care who you are
Where you're from
What you did
As long as you love me
N*Sync was gaaf man.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een album van hun liggen ergens, en van N*Stink ook![]()
Ik van Güntherquote:Op maandag 16 februari 2009 22:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb een album van the A-Teens
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind die gitaren altijd wel tof, maar dat geschreeuw vind ik zo lelijk.
Er is 1 nummer waarbij ik dat goed vind:
Die gitaren daar zijn zooo heerlijk.
Haha precies.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het mogen er niet te veel zijn, want zometeen staat heel breezerend nederland te bouncen op hun muziek en dat mag niet!
Hahah. goudquote:Op maandag 16 februari 2009 22:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb een album van the A-Teens
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit al hard noemen
Vrolijke kaboutermuziek is dat
Dit is hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |