Zolang jij maar neer gaatquote:
Homo Gonnorhea Infectusquote:
Lesbo Aids Stervusquote:
Nee joh, condoom doet wonderenquote:
Teelbal Vleeshaak Conflicticusquote:
Ik laat me op dat soort dingen altijd helemaal vollopen, maar ik doe nooit rare dingen gelukkig, maar ik weet niet of anderen dat twijfelachtige "talent" ook hebben. Ik hoop iig niet dat het zo'n "ik hou je haar wel achterover"-meet wordt, op de wc van een willekeurige kroeg.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:46 schreef RoBro het volgende:
[..]
je kan ook water drinken tijdens een kroegentocht of zoals ik tonic groetjes robin
klinkt goed toch eens kijken of ik tijd kan maken groetjes robinquote:Op donderdag 19 februari 2009 02:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik laat me op dat soort dingen altijd helemaal vollopen, maar ik doe nooit rare dingen gelukkig, maar ik weet niet of anderen dat twijfelachtige "talent" ook hebben. Ik hoop iig niet dat het zo'n "ik hou je haar wel achterover"-meet wordt, op de wc van een willekeurige kroeg.
Daar word ik altijd erg zenuwachtig van.
En in praktijk is het een mooi idee, maar bijna niemand doet het. Als je eenmaal aan het drinken geslagen bent, ga je meestal door tot het naadje...
Dat zeggen veel mensen, maar veelal ben ik nog de enige die in een ongenadig tempo om 6 uur 's ochtends potten kan en staat te rammen, terwijl de rest hun kotssmaak weg staat te werken met een bitter lemon.quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik laat me op dat soort dingen altijd helemaal vollopen, maar ik doe nooit rare dingen gelukkig, maar ik weet niet of anderen dat twijfelachtige "talent" ook hebben. Ik hoop iig niet dat het zo'n "ik hou je haar wel achterover"-meet wordt, op de wc van een willekeurige kroeg.
Daar word ik altijd erg zenuwachtig van.
En in praktijk is het een mooi idee, maar bijna niemand doet het. Als je eenmaal aan het drinken geslagen bent, ga je meestal door tot het naadje...
Nee. alleen maar gehandicapten, met rollators, luie ogen, en stotterproblemen die ADD hebben...quote:
Lui oog: Check!quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee. alleen maar gehandicapten, met rollators, luie ogen, en stotterproblemen die ADD hebben...
Die wist nog niet zeker of ze kwam toch? Iets met een operatie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:26 schreef Red_Cat het volgende:
Wie zich vergrijpt aan mij kan er op wachten een enorme trap in de ballen te krijgen en op straat te slapen
Plus ben niet de enige dame op de meet hoor ^^ Wat dachten jullie van Nympho?
Nou, als ik maar één gehad heb heb ik vaak wel zoiets vanquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:33 schreef Lamon het volgende:
Komt nog bij dat drank mij alles behalve geil maakt.
Ligt dat dan aan mij, drank en seks werken echt heel slecht bij mij.
Is dat dan een afwijking of hebben meer mensen dat?
Ik word wel heel eerlijk en vrij als ik veel gedronken heb, maar zelden geil...
Cquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:01 schreef Lamon het volgende:
Ben ik trouwens:
a: Een die-hard, omdat ik inmiddels alweer een uur op ben?
b. Een zielepoot, omdat ik pas om 12.00 naar werk moet, en even niets beters weet te doen, dan hier een post neer te gaan zetten?
c. Iemand die gewoon straks naar de AH gaat om pizza te gaan halen omdat ik ontzettend trekkerig ben?
Ik neig naar antwoord c.
Oh, ja dat moet ik ook nog ff doen voordat ik voor jan lul straks op Hilversum centraal sta....quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:30 schreef RealZeus het volgende:
Oh, wacht, ik moet RC nog even mijn nummer pm-en, voor het geval dat jullie ineens een andere kroeg gaan bezoeken.
Red_Cat, je envelopje wordt zo geel.
Ik ga geen pizza meenemen. Wil je soms een dvd van Ratatouille of Cruel Intentions?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
C
Wat win ik? Neem je een stukje mee overmorgen?
Hoelaat gaan jullie met de trein ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hierbij de bevestiging dat Nymfo en ik zaterdag op de meet komen (ook erna trouwens) dus gaat gezellig worden
Oja R_C ik pm je ook mijn nummer even
Geen trein voor onsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:46 schreef outsidr het volgende:
[..]
Hoelaat gaan jullie met de trein ?
Kennen we beter met ze 4-en tegelijk gaan![]()
Dan ken je ons ook wel ophalenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Geen trein voor onswe gaan met de auto
Hoeven we niet op te letten hoelaat we teruggaan enzo
Dat heb ik ook even gedaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:30 schreef RealZeus het volgende:
Oh, wacht, ik moet RC nog even mijn nummer pm-en, voor het geval dat jullie ineens een andere kroeg gaan bezoeken.
Red_Cat, je envelopje wordt zo geel.
Ik heb er ook zin in.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:10 schreef Red_Cat het volgende:
Alles binnen gehad ^^
Hebben we er allemaal al zin in?
Kwam er wel achter dat ik zo ongeveer blut ben dus moet even kijken of ik geld kan lenen van iemand want anders schiet het natuurlijk ook niet opMaargoed das verder geen zorg voor jullie
quote:
welke foto's?quote:
Geen idee, ik zet mijn auto in oarkeergarage Hilvertshof. Voor prijzen en zulks moet je maar even op de site van Qpark kijken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:14 schreef makkie88 het volgende:
hoe zit het met de parkeergelegenheid? wat kost parkeren?
Als we je nou allemaal een drankje aanbieden moet je qua promillage toch wel een endje op weg zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:10 schreef Red_Cat het volgende:
Alles binnen gehad ^^
Kwam er wel achter dat ik zo ongeveer blut ben dus moet even kijken of ik geld kan lenen van iemand want anders schiet het natuurlijk ook niet opMaargoed das verder geen zorg voor jullie
Nou, dat gaat dan lastig worden...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:10 schreef Red_Cat het volgende:
Alles binnen gehad ^^
Dat is wel een goed idee. Doe ook maar voor mij. Ik heb ook weinig geld.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als we je nou allemaal een drankje aanbieden moet je qua promillage toch wel een endje op weg zijn.
Als je terug leest zijn daar al vele discussies over geweestquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:21 schreef editoor het volgende:
Hey Red, als je nou geen matje hebt, mag ik dan in je bed slapen?![]()
Vragen staat vrij.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:29 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als je terug leest zijn daar al vele discussies over geweest.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee. Doe ook maar voor mij. Ik heb ook weinig geld.
Wie heeft er wel geld en komt naar de meet? Die mag namelijk de drank betalen.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie heeft er wel geld en komt naar de meet? Die mag namelijk de drank betalen.
Geen geld, wel naar meetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie heeft er wel geld en komt naar de meet? Die mag namelijk de drank betalen.
Hoe meer je doneert, hoe leuker het wordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |