Lesbo slappus!quote:
Dat is alsof de pest de pest krijgt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:49 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar je irriteert mij.
amen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is alsof de pest de pest krijgt.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is alsof de pest de pest krijgt.
Zolang jij maar neer gaatquote:
Homo Gonnorhea Infectusquote:
Lesbo Aids Stervusquote:
Nee joh, condoom doet wonderenquote:
Teelbal Vleeshaak Conflicticusquote:
Ik laat me op dat soort dingen altijd helemaal vollopen, maar ik doe nooit rare dingen gelukkig, maar ik weet niet of anderen dat twijfelachtige "talent" ook hebben. Ik hoop iig niet dat het zo'n "ik hou je haar wel achterover"-meet wordt, op de wc van een willekeurige kroeg.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:46 schreef RoBro het volgende:
[..]
je kan ook water drinken tijdens een kroegentocht of zoals ik tonic groetjes robin
klinkt goed toch eens kijken of ik tijd kan maken groetjes robinquote:Op donderdag 19 februari 2009 02:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik laat me op dat soort dingen altijd helemaal vollopen, maar ik doe nooit rare dingen gelukkig, maar ik weet niet of anderen dat twijfelachtige "talent" ook hebben. Ik hoop iig niet dat het zo'n "ik hou je haar wel achterover"-meet wordt, op de wc van een willekeurige kroeg.
Daar word ik altijd erg zenuwachtig van.
En in praktijk is het een mooi idee, maar bijna niemand doet het. Als je eenmaal aan het drinken geslagen bent, ga je meestal door tot het naadje...
Dat zeggen veel mensen, maar veelal ben ik nog de enige die in een ongenadig tempo om 6 uur 's ochtends potten kan en staat te rammen, terwijl de rest hun kotssmaak weg staat te werken met een bitter lemon.quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik laat me op dat soort dingen altijd helemaal vollopen, maar ik doe nooit rare dingen gelukkig, maar ik weet niet of anderen dat twijfelachtige "talent" ook hebben. Ik hoop iig niet dat het zo'n "ik hou je haar wel achterover"-meet wordt, op de wc van een willekeurige kroeg.
Daar word ik altijd erg zenuwachtig van.
En in praktijk is het een mooi idee, maar bijna niemand doet het. Als je eenmaal aan het drinken geslagen bent, ga je meestal door tot het naadje...
Nee. alleen maar gehandicapten, met rollators, luie ogen, en stotterproblemen die ADD hebben...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |