Als we je nou allemaal een drankje aanbieden moet je qua promillage toch wel een endje op weg zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:10 schreef Red_Cat het volgende:
Alles binnen gehad ^^
Hebben we er allemaal al zin in?
Kwam er wel achter dat ik zo ongeveer blut ben dus moet even kijken of ik geld kan lenen van iemand want anders schiet het natuurlijk ook niet opMaargoed das verder geen zorg voor jullie
Nou, dat gaat dan lastig worden...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:10 schreef Red_Cat het volgende:
Alles binnen gehad ^^
Hebben we er allemaal al zin in?
Kwam er wel achter dat ik zo ongeveer blut ben dus moet even kijken of ik geld kan lenen van iemand want anders schiet het natuurlijk ook niet opMaargoed das verder geen zorg voor jullie
Dat is wel een goed idee. Doe ook maar voor mij. Ik heb ook weinig geld.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als we je nou allemaal een drankje aanbieden moet je qua promillage toch wel een endje op weg zijn.
Als je terug leest zijn daar al vele discussies over geweestquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:21 schreef editoor het volgende:
Hey Red, als je nou geen matje hebt, mag ik dan in je bed slapen?![]()
Vragen staat vrij.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:29 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als je terug leest zijn daar al vele discussies over geweest.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee. Doe ook maar voor mij. Ik heb ook weinig geld.
Wie heeft er wel geld en komt naar de meet? Die mag namelijk de drank betalen.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie heeft er wel geld en komt naar de meet? Die mag namelijk de drank betalen.
Geen geld, wel naar meetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie heeft er wel geld en komt naar de meet? Die mag namelijk de drank betalen.
Hoe meer je doneert, hoe leuker het wordquote:
1 bier graag, tenzij bavaria/heineken/grolsch/oranjeboomquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:21 schreef Lamon het volgende:
Ik heb wel geld, maar ga NIET voor iedereen betalen!
Ik ben me al te vaak uitgenomen. 1 rondje krijgen jullie, maar daarbij houdt het op.
Dat moet je aan Kathy vragen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:14 schreef RoBro het volgende:
ik vergelijk jullie allemaal met de skotoe sloebers ik kom wel olep heb jij nog een slaapplek groetjes robin
Ik ben voor!!!!!!!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:18 schreef editoor het volgende:
Dan ziet het er naar uit dat ik alles zal gaan betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |