bereid je maar voor op een 24 uurs sessie, na zo'n lange vliegreis...quote:
Nouja, lange reis zullen we dan maar zeggenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:01 schreef Californium het volgende:
jah hoor
gaat primaHoe gaat het daaro?
![]()
@ Hosti: een lange vliegreis jah
Diensten, ik heb een achterband (binnen en buiten) die moet erop gelegd wordenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:14 schreef Sander het volgende:
Da's een fietsenmaker die weinig geld vraagt voor producten, diensten of een combinatie daarvan.
Google op 'Christiaan Schoemans'. Ik heb mijn info bijna allemaal van de eerste twintig zoekresultaten van Google af gepluktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
jemig Mikkie, da's niet tof
staat er ergens meer info over dit ongeluk?
Jup, heel vreemd. Maar ach, that's lifequote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:02 schreef IrishBastard het volgende:
Morgen
Damn MIkkie, das wel zwaar klotenVaag verhaal
Ik zag inderdaad een heel klein stukje op de voorpagina staan ja. Ga er straks eens in proberen te duiken als ik tijd heb. Gisteren is het er niet van gekomen, maar met verslaving kan zoiets inderdaad een belangrijke factor zijn, wel interessant om te lezenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie je moet dat stuk over gokverslaving ff lezen, blijkt dat bij een bijna-win ervaring dezelfde hersencellen actief worden als bij echt winnen. Zo kunnen fabrikanten verslaving een handje helpen
.
Moet je dan niet op de sshn wonen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:17 schreef Californium het volgende:
fietsenmaker op de uni!of je koopt een binnen en buitenband en op de sshn doen ze het gratis voor je
![]()
Op de uni dus. Haal je zelf even een nieuwe binnen- en buitenband (hema ofzo), en voor een paar euro tieft die knakker onder de Refter alles voor je erop.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:17 schreef Californium het volgende:
fietsenmaker op de uni!of je koopt een binnen en buitenband en op de sshn doen ze het gratis voor je
![]()
Like I said, ik heb de stuff al het erop zetten kan ik niet omdat ik geen fatsoenlijke moersleutel hebquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op de uni dus. Haal je zelf even een nieuwe binnen- en buitenband (hema ofzo), en voor een paar euro tieft die knakker onder de Refter alles voor je erop.
Had ik niet gelezen. Maar lekker wegbrengen dan. Als het je achterwiel is hoef je ook mooi niet te gaan kutten met een vorkspanner enzo... voor die vijf euro die je bij de Refter betaalt zou ik mn handen niet vies gaan makenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Like I said, ik heb de stuff al het erop zetten kan ik niet omdat ik geen fatsoenlijke moersleutel heb
Er bestaat toch nog zoiets als een telefooncel? Moet ie wel jou nummer uit zn hoofd wetenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:26 schreef LastRequest het volgende:
M'n vriendje hoort 10 min geleden aangekomen te zijn op het station bij m'n ouders (die dus op vakantie zijn), maar we hebben al sinds gisteravond niks van em gehoord behalve een smsje dat z'n telefoon leeg was.. en nu weten we niet waar ie is
In Tsjechie? Zonder geld? Weet ik niet.. en of ie mijn nummer weet, weet ik ook niet. Iig z'n eigen thuisnummer, maar dan is het te hopen dat er iemand thuis is. Hij is er nog steeds niet..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Er bestaat toch nog zoiets als een telefooncel? Moet ie wel jou nummer uit zn hoofd weten.
NRC.Nextquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:33 schreef swarmahoer het volgende:
gaat t over degelderlander mikkie dat stuk met de gokverslaving ?
Hoe zouden mensen dat tien jaar geleden hebben gedaan, zonder mobiele telefoon? Juistquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:36 schreef LastRequest het volgende:
[..]
In Tsjechie? Zonder geld? Weet ik niet.. en of ie mijn nummer weet, weet ik ook niet. Iig z'n eigen thuisnummer, maar dan is het te hopen dat er iemand thuis is. Hij is er nog steeds niet..
Ja snap ik wel, maar m'n ouders staan inmiddels een uur te wachten.. en ik maak me toch een beetje zorgen. Hij moest in Praag overstappen en daar nog een ticket kopen, weet niet of dat gelukt is. Maarja.. afwachten I guess.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe zouden mensen dat tien jaar geleden hebben gedaan, zonder mobiele telefoon? Juist. Zo lost hij het nu vast ook op. Het vergt even wat improvisatie, maar dat komt vast goed
.
Psiesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:43 schreef Sander het volgende:
Ik moest toen ook in Praag overstappen, en ik had 10 minuten de tijd ofzo. Op een vreemd station, en vet lange rijen en niemand spreekt Engels.. als ie z'n trein gemist heeft kan het best dat ie een uur moet wachten op de volgende. Wat is zijn eindhalte?
Dat is inderdaad wel kut ja, die staan zich nu op te vreten natuurlijk. Naja, des te blijer zijn ze dadelijk als ie ongeschonden arriveertquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:53 schreef LastRequest het volgende:
Ja dan weet ik nu al dat het een hel wordt met m'n ouders, die worden er écht niet vrolijk van dat ze inmiddels 1,5 uur wachten en niks weten, omdat z'n telefoon leeg is.. Hij moet naar Hradec Kralove ofzoiets.
Bah irritant dit.
Ach welnee. Net alsof je BF er iets aan kan doen dat hij vertraging heeftquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:56 schreef LastRequest het volgende:
Haha blij?
Ik denk dat m'n pa woest is
Ja dat is wel een beetje een domme misserquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:00 schreef LastRequest het volgende:
Nee dat begrijp ik, maar het feit dat z'n telefoon leeg is..
Maar goed, we shall see.
leuk grapje van jequote:
Lijkt me wel knap kut voor je, zo'n raar bericht. Kan me voorstellen dat je nu met een heel dubbel gevoel zit...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:27 schreef LastRequest het volgende:
[..]
leuk grapje van je
Nouja misschien is er niks gebeurd en deed m'n moeder alleen raar. We'll see.
The wrestler is ook een aanraderquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:40 schreef swarmahoer het volgende:
slumdogg millionaire aan het kijken, beetje goedkope verhaallijn maar wel goed uitgewerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |