Dat is inderdaad wel kut ja, die staan zich nu op te vreten natuurlijk. Naja, des te blijer zijn ze dadelijk als ie ongeschonden arriveertquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:53 schreef LastRequest het volgende:
Ja dan weet ik nu al dat het een hel wordt met m'n ouders, die worden er écht niet vrolijk van dat ze inmiddels 1,5 uur wachten en niks weten, omdat z'n telefoon leeg is.. Hij moet naar Hradec Kralove ofzoiets.
Bah irritant dit.
Ach welnee. Net alsof je BF er iets aan kan doen dat hij vertraging heeftquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:56 schreef LastRequest het volgende:
Haha blij?
Ik denk dat m'n pa woest is
Ja dat is wel een beetje een domme misserquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:00 schreef LastRequest het volgende:
Nee dat begrijp ik, maar het feit dat z'n telefoon leeg is..
Maar goed, we shall see.
leuk grapje van jequote:
Lijkt me wel knap kut voor je, zo'n raar bericht. Kan me voorstellen dat je nu met een heel dubbel gevoel zit...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:27 schreef LastRequest het volgende:
[..]
leuk grapje van je
Nouja misschien is er niks gebeurd en deed m'n moeder alleen raar. We'll see.
The wrestler is ook een aanraderquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:40 schreef swarmahoer het volgende:
slumdogg millionaire aan het kijken, beetje goedkope verhaallijn maar wel goed uitgewerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |