Las nou weer dat hij het verzonnen heeftquote:
Ja xDquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Las nou weer dat hij het verzonnen heeft
2e worden we nog wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:40 schreef KirkLazarus het volgende:
http://www.sportweek.nl/v(...)rogramma_van_topvijf
Dat slotprogramma van Twente![]()
Wij gaan gewoon tweede worden dus
22/02 - FC Volendam (thuis) -> Winstquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:05 schreef Suijk het volgende:
'2e worden we nog wel'?
Ga je ook ons lijstje nog even posten waar wij nog punten gaan verspelen?
ADO moet je gewoon oprollen, net als thuis. Utrecht draait op dit moment gewoon goed, daarom ook lastig. NAC moet je ook kunnen winnen. Maar goed, Twente moet nog uit tegen Sparta, Willem II, NEC, Feyenoord, Heerenveen en Ajax. Verder moeten ze thuis nog tegen ADO, PSV, Groningen en AZquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:12 schreef KirkLazarus het volgende:
22/02 - FC Volendam (thuis)
01/03 - FC Utrecht (uit)
08/03 - ADO Den Haag (uit)
15/03 - De Graafschap (thuis)
22/03 - NAC Breda (uit)
05/04 - Roda JC (uit)
12/04 - Willem II (thuis)
19/04 - PSV (uit)
26/04 - AZ (thuis)
03/05 - Sparta (uit)
10/05 - FC Twente (thuis)
Ik zie ons wel punten verspelen uit bij Utrecht, ADO of NAC.. wel clubs waar de spelers wel wat harder lopen als Ajax op bezoek komt. Uit bij die boeren.. ik reken niet zonder meer op een 5-1 overwinning. AZ en Twente... gelukkig wel thuis maar toch.
Zou wel weer typisch zijn ja. Maar goed, AZ houd ik totdat we op minder dan 6 punten komen met nog de laatste 3 wedstrijden te spelen, gewoon buiten beschouwing. Die moeten een lentedip krijgen of iets dergelijks, anders is het gewoon bye bye titel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:18 schreef KirkLazarus het volgende:
Beuh.. je zult aan het einde van de rit zien dat we op twee punten van AZ eindigen omdat we 2-2 hebben gespeeld tegen ADOIk durf me nooit meer rijk te rekenen.
Je weet dat de wedstrijd donderdag pas is he?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:24 schreef MaxC het volgende:
Morgen 4-4-2 spelen, als je met Suljemani, Leonardo en Suarez speelt heb je 3 spelers die niet meeverdedigen en ga je er heel hard aan. Kennedy verdedigt wel goed mee maar kan aanvallend natuurlijk niks brengen.
Isiquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:22 schreef Xenomaniac het volgende:
Naar aanleiding van gisteravond ben ik vanochtend even bij de training van jong Ajax wezen kijken en Aisatti zag er goed uit. Die is er binnen heel kort weer bij.
Meen je niet?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:26 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Je weet dat de wedstrijd donderdag pas is he?
Whehequote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:28 schreef MaxC het volgende:
[..]
Meen je niet?
Op VI.nl stond woensdag, hebben ze nu veranderd. Voor niks vrij geregeld
Je moet toch wat op een dinsdagmiddag. Was volgens mij vorige week ook al het geval.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Altijd leuk, al dat gereken met mogelijk puntverlies, maar daar hebben de voetbalgoden een broertje dood aan.
Lekker NEC-HSV kijken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:28 schreef MaxC het volgende:
[..]
Meen je niet?
Op VI.nl stond woensdag, hebben ze nu veranderd. Voor niks vrij geregeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |