DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Waarom zie jij niet in dat we nog altijd klote voetbal spelen, en dat dat zo lang die lul de behanger onze coach is ook nooit zal veranderen?quote:
Nee, het enige wat jij moet doen is dit topic negeren.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:04 schreef Barca het volgende:
Hey, dat moest ik toch doen? (Nieuw topic openen.)
Scheelt weer een zeik TTquote:Op maandag 16 februari 2009 20:04 schreef Barca het volgende:
Hey, dat moest ik toch doen? (Nieuw topic openen.)
Wat heb ik gevloekt toen met Lindenbergh zeg. Wat een mafkees is dat ook eigenlijk als je zijn carrière zo eens bekijkt.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:06 schreef kevin6188 het volgende:
Over remember Bremen gesproken. Die rode kaart van Lindenbergh en die pirouette van Roger. Wat een tijden.
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:06 schreef kevin6188 het volgende:
Over remember Bremen gesproken. Die rode kaart van Lindenbergh en die pirouette van Roger. Wat een tijden.
HAHAHA!!quote:
En jij moet eens de stront uit je ogen halen! Of je bezig gaan houden met curling!quote:
Hehe indeed.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wel een pauperuitvak in Florence trouwens
Maar dat mag de pret niet drukken
Heeft wel het Nederlands team gehaald hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat heb ik gevloekt toen met Lindenbergh zeg. Wat een mafkees is dat ook eigenlijk als je zijn carrière zo eens bekijkt.
Ik bedoel ook meer die debiele acties van hem. Heeft gewoon 3 keer in zn carrière 2x geel binnen 10 minuten gehaald, maakte zieke tackles enz.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heeft wel het Nederlands team gehaald hoor.
Wel van futsal maar toch.
Rasmus Lindgrenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:08 schreef finsdefis het volgende:
Jezus, het halve middenveld geblesseerdheerlijk zo..
En Anita, maar die staat onder verdedigers.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Rasmus Lindgren
Kennedy Bakircioglu
Urby Emanuelson
Evander Sno
Dat hebben we nog over aan "middenveld"
quote:In de wetenschap dat bijna alle naaste concurrenten om het leiderschap (Feyenoord gelijk, PSV op verlies, alleen FC Twente op winst) mindere wedstrijden aan het spelen zijn, begon Jong Ajax met Calvin Mac Intosch voor Toby Alderweireld aan de tweede helft. In de 53e minuut maakte Mark v/d Boogaart voor NEC gelijk. Vanaf een meter of zestien schoot hij op doel. De bal veranderde van richting, waardoor Gentenaar kansloos was op de inzet, 1-1. Niet veel later kreeg de thuisploeg wederom een scoringskans, maar de vrije trap werd door de oud NEC-goalie ditmaal wel onderschept. In de 60e minuut kwam Aissati in het veld voor Claasen.
Ja, maar kennedy hoort weer niet bij de middenveldersquote:Op maandag 16 februari 2009 20:15 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En Anita, maar die staat onder verdedigers.
Ja weet ik, maar toen vond ik het ook raar. Zo krijgt Vermeer toch helemaal geen speeltijd?quote:
Meestal wordt het behoorlijk afgewisseld, maar Feyenoord-uit en NEC-uit zitten vrij dicht op belangrijke wedstrijden van het eerste.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:23 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar toen vond ik het ook raar. Zo krijgt Vermeer toch helemaal geen speeltijd?
Alive and kicking!quote:In de 73e minuut gaat Darko Bodul naar de kant en komt Edgar Manucharyan binnen de lijnen. In de 78e minuut kwam Jong Ajax toch weer op voorsprong. Een prima voorzet vanaf links door Zeegelaar werd door invaller Manucharyan perfect ingekopt, 1-2.
Klopt - dat mag overigens wel in Holland Sport #16 Waar het gewoon bij het oude blijft en niet hierquote:Op maandag 16 februari 2009 20:30 schreef kevin6188 het volgende:
Ongeveer nu begint trouwens een uitzending van Holland Sport met Huntelaar, Sneijder en Van der Vaart in de achtertuin van Drenthe.
En Zegelaar ook weer johquote:
Niet gezien, excuus.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Klopt - dat mag overigens wel in Holland Sport #16 Waar het gewoon bij het oude blijft en niet hier.
Hoppa.quote:Een minuut voor tijd bepaalde Jeffrey Sarpong de eindstand op 3-1 voor de Ajacieden, die daarmee hun leidende psoitie in de Beloftencompetitie verstevigden.
Barca krijgt geen aandacht meer van mij. Ik wil me niet bezighouden met hersenloze nietszeggende one-liners over hoe slecht alles bij Ajax wel niet is.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:41 schreef Barca het volgende:
Vermeer krijgt geen speeltijd meer van Bassie. Hij wil zich niet plaatsen voor een Europees bekertoernooi.
De waarheid is hard.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Barca krijgt geen aandacht meer van mij. Ik wil me niet bezighouden met hersenloze nietszeggende one-liners over hoe slecht alles bij Ajax wel niet is.
Hoezo heb je een nieuwe account ouwequote:Op maandag 16 februari 2009 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zin in donderdag hopelijk net zo'n leuke trip als Hamburg
En jij wordt door iedereen uitgekotst, trek je conclusies.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:04 schreef F1Bas het volgende:
[..]
En jij wordt door iedereen uitgekotst, trek je conclusies.
Je zegt dat het niet slecht gaat, maar waarom vind jij het dan goed gaan zoals we nu kloten en kutten? Wat doet Bassie goed? Waar zie jij bij spelers lef en voetbalintelligentie?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:02 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Van mijn part winnen we nooit, ik ben toch Ajacied.
quote:Rentree Aissati bij Jong Ajax
Ismael Aissati heeft na een lange blessureperiode eindelijk weer speelminuten gemaakt. De 20-jarige middenvelder viel in het duel Jong NEC-Jong Ajax een half uur voor tijd in voor Daylon Claasen.
Hoelang het nog duurt voordat Aissati zijn debuut kan maken in Ajax 1, is nog niet bekend. Verwacht wordt dat Aissati eerst een aantal weken met Jong Ajax meespeelt.
Jong Ajax won het duel met 1-3. Doelpunten werden gemaakt door Marvin Zeegelaar, Edgar Manucharyan en Jeffrey Sarpong. Jong Ajax staat door de overwinning ruimschoots bovenaan in de beloftencompetitie
quote:Belangrijke zege Jong Ajax op NEC
Jong Ajax heeft vanavond met een 3-1 zege op concurrent Jong NEC de koppositie in de Beloftencompititie versterkt. De Nijmegenaren hebben twee wedstrijden te goed, maar staan nu op 7 punten achterstand. FC Twente staat na winst op De Graafschap nu tweede op 6 punten.
Marvin Zeegelaar zette Jong Ajax voor rust op voorsprong na een voorzet van Javier Martina. Na rust kwam NEC op gelijke hoogte via een goal van Mark van den Boogaart, die Dennis Gentenaar passeerde. Met Aissati in de ploeg voor Claasen trok Ajax de winst uiteindelijk naar zich toe. Invaller Manucharyan (78ste minuut) en Sarpong (89ste minuut) maakten de beslissende goals.
0-1 Zeegelaar (37')
1-1 vd Boogaart (53')
1-2 Manucharyan (78')
1-3 Sarpong (89')
Vermeer;quote:Op maandag 16 februari 2009 21:04 schreef KirkLazarus het volgende:
Wie moet van Basten zondag het veld insturen? Achterhoede laten staan en Vertonghen voor Gabri?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |