DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Waarom zie jij niet in dat we nog altijd klote voetbal spelen, en dat dat zo lang die lul de behanger onze coach is ook nooit zal veranderen?quote:
Nee, het enige wat jij moet doen is dit topic negeren.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:04 schreef Barca het volgende:
Hey, dat moest ik toch doen? (Nieuw topic openen.)
Scheelt weer een zeik TTquote:Op maandag 16 februari 2009 20:04 schreef Barca het volgende:
Hey, dat moest ik toch doen? (Nieuw topic openen.)
Wat heb ik gevloekt toen met Lindenbergh zeg. Wat een mafkees is dat ook eigenlijk als je zijn carrière zo eens bekijkt.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:06 schreef kevin6188 het volgende:
Over remember Bremen gesproken. Die rode kaart van Lindenbergh en die pirouette van Roger. Wat een tijden.
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:06 schreef kevin6188 het volgende:
Over remember Bremen gesproken. Die rode kaart van Lindenbergh en die pirouette van Roger. Wat een tijden.
HAHAHA!!quote:
En jij moet eens de stront uit je ogen halen! Of je bezig gaan houden met curling!quote:
Hehe indeed.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wel een pauperuitvak in Florence trouwens
Maar dat mag de pret niet drukken
Heeft wel het Nederlands team gehaald hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat heb ik gevloekt toen met Lindenbergh zeg. Wat een mafkees is dat ook eigenlijk als je zijn carrière zo eens bekijkt.
Ik bedoel ook meer die debiele acties van hem. Heeft gewoon 3 keer in zn carrière 2x geel binnen 10 minuten gehaald, maakte zieke tackles enz.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heeft wel het Nederlands team gehaald hoor.
Wel van futsal maar toch.
Rasmus Lindgrenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:08 schreef finsdefis het volgende:
Jezus, het halve middenveld geblesseerdheerlijk zo..
En Anita, maar die staat onder verdedigers.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Rasmus Lindgren
Kennedy Bakircioglu
Urby Emanuelson
Evander Sno
Dat hebben we nog over aan "middenveld"
quote:In de wetenschap dat bijna alle naaste concurrenten om het leiderschap (Feyenoord gelijk, PSV op verlies, alleen FC Twente op winst) mindere wedstrijden aan het spelen zijn, begon Jong Ajax met Calvin Mac Intosch voor Toby Alderweireld aan de tweede helft. In de 53e minuut maakte Mark v/d Boogaart voor NEC gelijk. Vanaf een meter of zestien schoot hij op doel. De bal veranderde van richting, waardoor Gentenaar kansloos was op de inzet, 1-1. Niet veel later kreeg de thuisploeg wederom een scoringskans, maar de vrije trap werd door de oud NEC-goalie ditmaal wel onderschept. In de 60e minuut kwam Aissati in het veld voor Claasen.
Ja, maar kennedy hoort weer niet bij de middenveldersquote:Op maandag 16 februari 2009 20:15 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En Anita, maar die staat onder verdedigers.
Ja weet ik, maar toen vond ik het ook raar. Zo krijgt Vermeer toch helemaal geen speeltijd?quote:
Meestal wordt het behoorlijk afgewisseld, maar Feyenoord-uit en NEC-uit zitten vrij dicht op belangrijke wedstrijden van het eerste.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:23 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar toen vond ik het ook raar. Zo krijgt Vermeer toch helemaal geen speeltijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |