abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 februari 2009 @ 21:03:42 #101
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_66135370
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:02 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja iedereen is stom behalve Gelly
Ahh er komt nog even een mod een oneliner plaatsen
  maandag 16 februari 2009 @ 21:04:39 #102
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_66135429
Godverdomme, mijn reacties komen altijd onderaan een pagina
pi_66135550
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:54 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Misschien wel... maar gebeurd dat op links niet dan? Qua stemgedrag? Dat wordt niet uitvergroot nu... en wordt vergeten... iedereen stemt in zijn eigen straatje... Dat wat hij of zij het belangrijkste vind, niet in het algemeen... daar kan een eigen ervaring bij zitten. Ik zeg alleen dat het een grote groep stemmers is en ik me afvraag waar ze vandaan komen en of dat de Fortuynisten zijn van voorheen.
Bijna iedereen denkt dat hij zelf normaal is en de anderen afwijken, dat is waar. Maar als je ook maar enige levenservaring hebt, zie je dat het buiten je eigen kring toch anders kan zijn.
Waar die stemmers vandaan komen, kan mij eigenlijk niet zo veel schelen. In politiek opzicht dan. Ik zou wel eens willen weten, of ze inderdaad de problemen die Wilders afficheert, ook echt ervaren.
quote:
[..]

Schijnbaar vind een grote groep mensen dat Wilders een 'goed punt' heeft, of meerdere punten, anders kloppen die peilingen niet. Dat er een oplossing moet komen voor complexe problemen lijkt me duidelijk, maar misschien zijn die er niet, net zoals voor het fileprobleem (bla bla maar daar horen we wilders niet over) En Wilders maakt het bespreken lastig, door zijn one-liners en zijn visie + bijbehorende taalgebruik.
Ja, dat zeg ik: hij maakt het vinden van oplossingen voor de problemen lastig, want hij bespreekt ze helemaal niet.
quote:
[..]

Ik heb geen cijfers. Ik probeer een vraag te stellen over de wilders stemmers, maar zoals gewoonlijk word je dan in een hoek gezet. Maar ja, what else is new...
Ik moet zeggen: ik had je vraag niet als zodanig herkend. Ik dacht dat het meer een paar stellingen waren.
In een hoek gezet worden, daar ben je natuurlijk zelf ook wel bij. Al kan dat lastig zijn, dat geef ik toe.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  maandag 16 februari 2009 @ 21:07:41 #104
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_66135603
Het heeft sowieso geen zin om met Wilders aanhangers te discussieren zolang ze niet inzien dat Wilders geen standpunten verkondigd vóór de vrijheid van meningsuiting maar juist tegen! Je kunt alleen maar welles/nietus spelen. Daarom hoop ik dat Wilders ooit in het parlement komt, dat alle succesvolle allochtonen dan vertrekken. En na 4 jaar Wilders, Nederland met de gebakken peren zit. Wie niet luisteren wil, moet maar voelen
pi_66135617
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ik vind dat veel teveel een wij-zij gedachte waar je nu juist tegen zou moeten strijden. Hoe precies profiteer jij als allochtoon van een compleet gepolariseerd debat, waar steeds minder ruimte is voor een genuanceerde middenweg?

Wilders aanhangers wegzetten als domme ontevreden paupers is makkelijk (omdat er ergens ook een kern van waarheid inzit), maar het helpt je geen moer op weg. Het is een zwaktebod dat niemand helpt, ook allochtonen niet.
Het gepolariseerde debat is niet ingezet door Gelly, maar overduidelijk door Wilders. Jij kan het teveel een wij-zij gedachte vinden, ik noem het overduidelijk kop in het zand steken. Nu denken dat er geen wij of zij is, is echt naïef. Op elk niveau wordt nu een scheidslijn aangebracht tussen allochtoon of autochtoon - je ziet het bij nieuwsberichten, je ziet het op het forum in topics, maar ook de manier waarop mensen zelf reageren. Wilders aanhangers zijn gewoonweg niet de meest slimme aanhangers, daar kunnen we heel politiek correct over doen, maar dat slaat natuurlijk nergens op. We kunnen zeggen dat allochtonen buitenproportioneel vertegenwoordig zijn in de criminaliteit, maar owee als we zeggen dat Wilders aanhangers doorgaans dom zijn - oe oe oe, dan moeten we op onze tellen passen - want dan komen de mods zogenaamd in actie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66135777
De Volkskrant had een lijst van de 10 door de PVV meest gebruikte werkwoorden. Ik zal het thuis even opzoeken, maar dat waren werkwoorden als: verbieden, uitzetten, opsluiten en dergelijke!
Geturfd door een vakgroep hoor, niet door de Volkskrant.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_66135853
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:58 schreef Mutant01 het volgende:

Je kan zeggen wat je wil over Gelly, maar het is iemand waar ik als allochtoon zeker op kan bouwen. Het is iemand die vecht voor mijn rechten, die ik nu heb als minderheid - maar met de opkomst van Wilders wellicht in de toekomst niet meer.
Welke rechten worden jouw dan allemaal misgunt

Ik hoor mensen vaak praten over hun rechten, maar nooit over hun plichten Is niet helemaal waar, meestal klagen mensen daar nog harder over
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_66135935
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:11 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Welke rechten worden jouw dan allemaal misgunt

Ik hoor mensen vaak praten over hun rechten, maar nooit over hun plichten Is niet helemaal waar, meestal klagen mensen daar nog harder over
Welke rechten gaan mij dan afgenomen worden, dat bedoel je. Ik neem aan dat je weet waar de PVV voor staat? Een behoorlijk overbodige vraag dus.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66136002
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Welke rechten gaan mij dan afgenomen, dat bedoel je. Ik neem aan dat je weet waar de PVV voor staat? Een behoorlijk overbodige vraag dus.
Ik neem aan dat je geen buurten terroriseert.
  Moderator maandag 16 februari 2009 @ 21:14:50 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_66136050
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het gepolariseerde debat is niet ingezet door Gelly, maar overduidelijk door Wilders. Jij kan het teveel een wij-zij gedachte vinden, ik noem het overduidelijk kop in het zand steken. Nu denken dat er geen wij of zij is, is echt naïef. Op elk niveau wordt nu een scheidslijn aangebracht tussen allochtoon of autochtoon - je ziet het bij nieuwsberichten, je ziet het op het forum in topics, maar ook de manier waarop mensen zelf reageren. Wilders aanhangers zijn gewoonweg niet de meest slimme aanhangers, daar kunnen we heel politiek correct over doen, maar dat slaat natuurlijk nergens op. We kunnen zeggen dat allochtonen buitenproportioneel vertegenwoordig zijn in de criminaliteit, maar owee als we zeggen dat Wilders aanhangers doorgaans dom zijn
waar is dit eigenlijk ergens op gebaseerd?
onderzoeken of onderbuikgevoelens?

ik ben eigenlijk wel benieuwd
quote:
- oe oe oe, dan moeten we op onze tellen passen - want dan komen de mods zogenaamd in actie.
stel je niet aan zeg
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_66136066
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:13 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Dat is geenszins nodig bij de PVV, je hoeft slechts een bepaalde religie aan te hangen. Dat is al genoeg om bepaalde rechten af te nemen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66136074
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
Het heeft sowieso geen zin om met Wilders aanhangers te discussieren zolang ze niet inzien dat Wilders geen standpunten verkondigd vóór de vrijheid van meningsuiting maar juist tegen! Je kunt alleen maar welles/nietus spelen. Daarom hoop ik dat Wilders ooit in het parlement komt, dat alle succesvolle allochtonen dan vertrekken. En na 4 jaar Wilders, Nederland met de gebakken peren zit. Wie niet luisteren wil, moet maar voelen
Volgens mij hoopt Wilders juist dat alle 'mislukte' allochtonen opzouten, de mislukte autochtonen mogen blijven anders stemt niemand meer op hem
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_66136134
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:14 schreef sp3c het volgende:

[..]

waar is dit eigenlijk ergens op gebaseerd?
onderzoeken of onderbuikgevoelens?

ik ben eigenlijk wel benieuwd
[..]

stel je niet aan zeg
Sp3c, je weet zelf ook gewoon dat het hypocriet is. Iedereen mag hier zijn onderbuikgevoelens over allochtonen loslaten, daar word niet tegen opgetreden. Maar Wilders-aanhangers zwart maken, dan krijg je gewoon de wind van voren.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator maandag 16 februari 2009 @ 21:16:49 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_66136175
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:13 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

ik neem aan dat hij zijn Koran graag intact houd ... of wordt die alleen afgepakt als je buurten terroriseert?
pi_66136285
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Sp3c, je weet zelf ook gewoon dat het hypocriet is. Iedereen mag hier zijn onderbuikgevoelens over allochtonen loslaten, daar word niet tegen opgetreden. Maar Wilders-aanhangers zwart maken, dan krijg je gewoon de wind van voren.
wat een onzin...
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66136330
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef qonmann het volgende:

[..]

wat een onzin...
Dat zou ik ook zeggen, van jouw perspectief bezien.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator maandag 16 februari 2009 @ 21:19:29 #117
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_66136331
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

je krijgt niet meer de wind van voren dan anderen over andere onderwerpen

en er wordt wel degenlijk opgetreden, dat weet jij ook
je weet ook hoe het forum werkt, als we dingen missen dan meldt je het in het feedback topic of maak je een topic report of stuur je een pm of god weet welke mogelijkheden je nog meer hebt
pi_66136344
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:16 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik neem aan dat hij zijn Koran graag intact houd ... of wordt die alleen afgepakt als je buurten terroriseert?
Waar in het PVV programma staat dat er huiszoekingen gaan plaatsvinden om Korans af te nemen?
pi_66136423
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:19 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Waar in het PVV programma staat dat er huiszoekingen gaan plaatsvinden om Korans af te nemen?
Gods, ben je nu echt zo naïef? Of ben je het interview vergeten met de vraag wat Wilders zou doen als hij aan de macht zo komen?
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator maandag 16 februari 2009 @ 21:21:23 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_66136443
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:19 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

hij wil het iig verbieden

http://www.volkskrant.nl/binnenland/article451302.ece
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')