abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66138444
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mensen moeten zelf de keuze kunnen maken of ze deel willen uitmaken van die scheiding. Of ben jij ook voor het verbieden van de PVV, die immers zelf ook aanzet tot een scheiding binnen de samenleving en geen enkele toegevoegde waarde heeft.
En als je nou tegen elk religieus onderwijs bent?
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_66138461
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:45 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Ik weet wel dat de kans nihil is dat iets dergelijks er ooit van komt. Ze mogen van mij alle Christelijke scholen ook opdoeken. Kinderen gaan niet naar school om te belijden, maar om zich te ontwikkelen. Zolang Wilders de straat niet over kan steken zonder een kogel te vangen, hoef je je nog lang geen zorgen te maken.
Dat is erg makkelijk gezegd. Het gaat immers niet om jouw vrijheden of rechten, maar om die van anderen. Zulke voorstellen treffen mij, in mijn doen en laten. Een dergelijke groei is voor mij dan zeer zorgwekkend, niet alleen voor mij, maar voor een miljoen anderen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66138543
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:52 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

En als je nou tegen elk religieus onderwijs bent?
Hetzelfde, ik snap niet waarom je andere mensen die keuze wilt ontnemen. Het algemeen belang? Wat als zij daar niets mee te maken willen hebben? Ze zullen dan zelf de consequenties moeten aanvaarden. Zoals ik al zei is het erg gevaarlijk om voor andere keuzes te maken, waarom zou je volgens diezelfde redenering niet de PVV kunnen verbieden bijvoorbeeld?
Allah Al Watan Al Malik
pi_66138544
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:22 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Wat raar.
Waarom zeg je dat niet gewoon, je staat ervoor, of niet.
PVV is gewoon een reguliere partij, mijn partij is het niet, maar als jij ervoor gaat, kan je dat toch gewoon zeggen.
Als ze er naar vragen zal ik wel zeggen maar het is duidelijk hoe ze over Wilders denken een racist enz enz.
pi_66138594
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:50 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Jij trok de Moslim kaart niet ik, hoe 'zij' zich voelen
Ja, en ik had het niet over nu. Dus ik snap niet waarom je die vraag stelt. Er staat nadrukkelijk "mogelijk in de toekomst", maar goed.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 16 februari 2009 @ 21:57:48 #156
8875 Mdk
Smart-ass
pi_66138729
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, ik vind het niet normaal. Echter het is achterlijk om wat ik niet normaal vind, maar meteen te verbieden. Dat getuigt van een enorme intolerantie. Nu weet ik dat de tolerantie in Nederland altijd schijn was, maar dat het zo erg was - doet mij toch wel erg schrikken. Het "o zo liberale Nederland" heeft die imago ook in het buitenland al lang verloren, niet geheel onterecht kennelijk. Als mensen ervoor kiezen zich af te zetten in de maatschappij waarin zij komen wonen, dan moeten ze dat geheel zelf weten. Maar dan moeten ze ook niet verwachten dat die maatschappij hen een hand zal helpen. Keuzevrijheid.
Tja, ik zou zeggen vergelijk de tolerantie van Nederland eens met andere (moslim)landen en vertel mij dan nog eens dat Nederland intolerant is. Ik ben het overigens vooral dat laatste stukje helemaal met je eens, maar vanuit diezelfde gedachtegang kan je dus ook zeggen dat je uitkeringen moet korten/stopzetten of iemand terugsturen naar het land van herkomst wil die zich niet aanpassen.
Latest releases: http://www.dekooker.nl
pi_66138875
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:50 schreef Mutant01 het volgende:

Nee, ik vind het niet normaal. Echter het is achterlijk om wat ik niet normaal vind, maar meteen te verbieden. Dat getuigt van een enorme intolerantie. Nu weet ik dat de tolerantie in Nederland altijd schijn was, maar dat het zo erg was - doet mij toch wel erg schrikken. Het "o zo liberale Nederland" heeft die imago ook in het buitenland al lang verloren, niet geheel onterecht kennelijk. Als mensen ervoor kiezen zich af te zetten in de maatschappij waarin zij komen wonen, dan moeten ze dat geheel zelf weten. Maar dan moeten ze ook niet verwachten dat die maatschappij hen een hand zal helpen. Keuzevrijheid.
Zit toch wel een negatieve ondertoon in je relaas

De reden dat mensen als Wilders in de smaak vallen bij een groot deel van de bevolking komt inderdaad door een stuk intolerantie. Die intolerantie is echter grotendeels het gevolg van het gebrek aan discussie over de intergratie. Wat je nu ziet is een overshoot in de discussie, er leeft kennelijk een hoop frustratie onder de autochtonen. De linkse partijen hebben de discussie altijd doodgeknuffeld.
Je moet wel 'knettergek' zijn om te denken dat je te midden van een andere cultuur kan gaan wonen zonder enige concessies te doen aan je culturele erfgoed. Ga maar eens een kerk proberen te bouwen in Saudi Arabie
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_66138883
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:57 schreef Mdk het volgende:

[..]

Tja, ik zou zeggen vergelijk de tolerantie van Nederland eens met andere (moslim)landen en vertel mij dan nog eens dat Nederland intolerant is. Ik ben het overigens vooral dat laatste stukje helemaal met je eens, maar vanuit diezelfde gedachtegang kan je dus ook zeggen dat je uitkeringen moet korten/stopzetten of iemand terugsturen naar het land van herkomst wil die zich niet aanpassen.
En vergelijk de tolerantie van moslimlanden eens met die van Noord-Korea. Wat is dat nou toch weer voor lompe redenering. Het doet namelijk niets af aan mijn stelling. Een Wilders aan de macht zou voor intolerantere taferelen zorgen dan in bepaalde moslimlanden, ik weet niet of je dat door hebt.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 16 februari 2009 @ 22:02:49 #159
8875 Mdk
Smart-ass
pi_66139020
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Hetzelfde, ik snap niet waarom je andere mensen die keuze wilt ontnemen. Het algemeen belang? Wat als zij daar niets mee te maken willen hebben? Ze zullen dan zelf de consequenties moeten aanvaarden. Zoals ik al zei is het erg gevaarlijk om voor andere keuzes te maken, waarom zou je volgens diezelfde redenering niet de PVV kunnen verbieden bijvoorbeeld?
Ik denk dat je dat verkeerd bekijkt. Hij bedoelt het volgens mij vooral vanuit het geloofs-oogpunt. Over het algemeen zijn het namelijk gelovigen die anders-gelovigen of niet-gelovigen regels willen opleggen vanuit hun eigen geloof. Helaas lukt dit ook nog regelmatig.
pi_66139048
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:00 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Zit toch wel een negatieve ondertoon in je relaas

De reden dat mensen als Wilders in de smaak vallen bij een groot deel van de bevolking komt inderdaad door een stuk intolerantie. Die intolerantie is echter grotendeels het gevolg van het gebrek aan discussie over de intergratie. Wat je nu ziet is een overshoot in de discussie, er leeft kennelijk een hoop frustratie onder de autochtonen. De linkse partijen hebben de discussie altijd doodgeknuffeld.
Je moet wel 'knettergek' zijn om te denken dat je te midden van een andere cultuur kan gaan wonen zonder enige concessies te doen aan je culturele erfgoed. Ga maar eens een kerk proberen te bouwen in Saudi Arabie
Ga maar eens een moskee proberen te bouwen in Nederland onder Wilders. Wederom een rare manier van redeneren. Maar kennelijk sta je dus open voor het beleid van Saoedie Arabie op dat gebied. De intolerantie heeft niets te maken met het gebrek aan discussie over integratie, immers die discussie is al minstens een decennium aan de gang. Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen intolerantie, daar heeft links nergens mee te maken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66139100
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:00 schreef Mutant01 het volgende:
En vergelijk de tolerantie van moslimlanden eens met die van Noord-Korea. Wat is dat nou toch weer voor lompe redenering. Het doet namelijk niets af aan mijn stelling. Een Wilders aan de macht zou voor intolerantere taferelen zorgen dan in bepaalde moslimlanden, ik weet niet of je dat door hebt.
Jij verwacht bij Wilders aan de macht een politiestaat waarbij Moslims vogelvrije mensen zijn?

Sorry hoor, maar dan ben ik ook pleite want in zo'n land zou ik ook niet willen leven
I'll sing you a lullaby.
  maandag 16 februari 2009 @ 22:05:02 #162
8875 Mdk
Smart-ass
pi_66139114
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Natuurlijk doet dat er wel toe! Mensen die hier komen wonen vanuit dergelijke landen mogen in hun handjes knijpen dat ze hier mogen wonen! Dan is het minste wat je mag verwachten toch wel dat ze zich aanpassen aan de samenleving ipv ervoor kiezen zich er van af te zetten?
pi_66139223
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is erg makkelijk gezegd. Het gaat immers niet om jouw vrijheden of rechten, maar om die van anderen. Zulke voorstellen treffen mij, in mijn doen en laten. Een dergelijke groei is voor mij dan zeer zorgwekkend, niet alleen voor mij, maar voor een miljoen anderen.
Ja, maar het riekt ook naar indoctrinatie. Kinderen met een basisschool leeftijd moeten daar niet over nadenken, en zeker niet omdat de ouders dat willen.
pi_66139295
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:05 schreef Mdk het volgende:

[..]

Natuurlijk doet dat er wel toe! Mensen die hier komen wonen vanuit dergelijke landen mogen in hun handjes knijpen dat ze hier mogen wonen! Dan is het minste wat je kan verwachten toch wel dat ze zich aanpassen aan de samenleving ipv ervoor kiezen zich er van af te zetten?
Ze mogen in hun handjes knijpen dat ze hier mogen wonen? Je bedoelt dat ze zich verrot hebben gewerkt, om vervolgens als ze half bejaard en half invalide zijn, te horen krijgen dat ze maar "vuilnis" van de samenleving zijn, dat ze lui zijn, dat hun volk achterlijk is, dat ze nu opeens wel de taal moeten leren, dat het een fout is geweest dat ze hierheen zijn gehaald. Getverdemme. Ondertussen laten we in het midden de mensen die hier geboren zijn en dus helemaal nergens vandaan zijn gekomen. Het is evengoed hun land.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66139338
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:04 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Jij verwacht bij Wilders aan de macht een politiestaat waarbij Moslims vogelvrije mensen zijn?

Sorry hoor, maar dan ben ik ook pleite want in zo'n land zou ik ook niet willen leven
Begrijpend lezen is erg moeilijk. Reacties naar je hand zetten daarentegen....
Allah Al Watan Al Malik
pi_66139373
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Omdat het vaak een pressing is van ouders is, om een kind naar een religieuse school te sturen.
Een kind heeft vaak geen enkel benul wat religie is, of inhoud.

Of als de persoon na de 18+ toch een religieus opleiding wil volgen, OK
Maar of je dan in Nederland moet zoeken, wat een niet Moslimland is, vraag ik me af.
pi_66139528
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:09 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Omdat het vaak een pressing is van ouders is, om een kind naar een religieuse school te sturen.
Een kind heeft vaak geen enkel benul wat religie is, of inhoud.

Of als de persoon na de 18+ toch een religieus opleiding wil volgen, OK
Maar of je dan in Nederland moet zoeken, wat een niet Moslimland is, vraag ik me af.
Marokko is een moslimland, maar kent eveneens scholen met een Joodse godsdienstige grondslag. Ik zie niet in wat een eventuele staatsgodsdienst daarmee te maken moet hebben. Jij was toch zo voor scheiding?
Allah Al Watan Al Malik
pi_66139609
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:03 schreef Mutant01 het volgende:

Ga maar eens een moskee proberen te bouwen in Nederland onder Wilders. Wederom een rare manier van redeneren. Maar kennelijk sta je dus open voor het beleid van Saoedie Arabie op dat gebied. De intolerantie heeft niets te maken met het gebrek aan discussie over integratie, immers die discussie is al minstens een decennium aan de gang. Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen intolerantie, daar heeft links nergens mee te maken.
Ik sta niet echt open voor het beleid in dat land. Sluit totaal niet aan bij mijn waarden en normen. Maar ik woon er dan ook niet en zou er ook niet gaan wonen.
De discussie is feitelijk niets anders dan het verkondigen van elkaars standpunten en niemand die ook maar een centimeter wil toegeven.
I'll sing you a lullaby.
pi_66139686
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:13 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik sta niet echt open voor het beleid in dat land. Sluit totaal niet aan bij mijn waarden en normen. Maar ik woon er dan ook niet en zou er ook niet gaan wonen.
De discussie is feitelijk niets anders dan het verkondigen van elkaars standpunten en niemand die ook maar een centimeter wil toegeven.
Ik ben inderdaad niet bereid om rechten in te leveren, maar dat is wel duidelijk denk ik zo.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 16 februari 2009 @ 22:14:50 #170
8875 Mdk
Smart-ass
pi_66139697
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ze mogen in hun handjes knijpen dat ze hier mogen wonen? Je bedoelt dat ze zich verrot hebben laten werken, om vervolgens als ze half bejaard en half invalide zijn, te horen krijgen dat ze maar "vuilnis" van de samenleving zijn, dat ze lui zijn, dat hun volk achterlijk is, dat ze nu opeens wel de taal moeten leren, dat het een fout is geweest dat ze hierheen zijn gehaald. Getverdemme. Ondertussen laten we in het midden de mensen die hier geboren zijn en dus helemaal nergens vandaan zijn gekomen. Het is evengoed hun land.
Dat zijn niet de mensen die ik bedoel, ik heb het namelijk over mensen die hier naartoe komen om te wonen en dus niet die hier geboren zijn, maar ook bij die laatste groep zou ik het belachelijk vinden als ze zich zouden afzetten van de Nederlandse samenleving. Sowieso hebben zij zelf en hun kinderen en de kinderen daarvan hier meer kansen dan in het land waar zijzelf danwel hun voorouders vandaan kwamen. Bovendien vind ik je argument 'de taal moeten leren' ook al belachelijk, het is toch normaal om de taal te leren van het land waarin je gaat wonen/werken? Dat Nederland niet netjes is geweest met het hierheen halen van werknemers zal ik trouwens niet ontkennen maar om het daarop te blijven gooien vind ik zwak.
pi_66139851
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:08 schreef Mutant01 het volgende:

Begrijpend lezen is erg moeilijk. Reacties naar je hand zetten daarentegen....
Kennelijk ben je inderdaad niet erg duidelijk, vandaar mijn vraag.
Als je enkel zo'n ophef maakt over dat eventueel je Koran afgepakt gaat worden
Geloof me, dat kan niet eens, dat weet Wilders ook, maar kennelijk doet die uitspraak het goed bij zijn achterban.
I'll sing you a lullaby.
pi_66139867
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:54 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Als ze er naar vragen zal ik wel zeggen maar het is duidelijk hoe ze over Wilders denken een racist enz enz.
Dat vind ik BS, als je het eens bent met zijn ideen, moet je daar voor uit kunnen komen, en kunnen verdedigen.
pi_66140091
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:14 schreef Mdk het volgende:

[..]

Dat zijn niet de mensen die ik bedoel, ik heb het namelijk over mensen die hier naartoe komen om te wonen en dus niet die hier geboren zijn, maar ook bij die laatste groep zou ik het belachelijk vinden als ze zich zouden afzetten van de Nederlandse samenleving. Sowieso hebben zij zelf en hun kinderen en de kinderen daarvan hier meer kansen dan in het land waar zijzelf danwel hun voorouders vandaan kwamen. Bovendien vind ik je argument 'de taal moeten leren' ook al belachelijk, het is toch normaal om de taal te leren van het land waarin je gaat wonen/werken? Dat Nederland niet netjes is geweest met het hierheen halen van werknemers zal ik trouwens niet ontkennen maar om het daarop te blijven gooien vind ik zwak.
De mensen die hier naar toe komen vormen een miniem deel daarvan, dus het is onzinnig om de discussie daarop te focussen, dat doet Wilders ook niet trouwens. Die heeft het over het geheel, en daar vallen ook de gastarbeiders onder en de mensen die hier geboren zijn. Deze mensen hadden jarenlang het voornemen om terug te keren naar hun geboorteland, het is min of meer noodzaak geweest dat ze hier kwamen vast te zitten. En dan is de keus snel gemaakt, maar nu is de wereld omgekeerd het zijn niet meer de jaren 60 of 70. Steeds meer allochtonen zijn door de schijntolerantie in Nederland geïnteresseerd in hun 2e vaderland. Succesvolle allochtonen trekken weg - dat is het gevolg.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66140202
Nederland, het land van Wilderessanen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_66140234
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Marokko is een moslimland, maar kent eveneens scholen met een Joodse godsdienstige grondslag. Ik zie niet in wat een eventuele staatsgodsdienst daarmee te maken moet hebben. Jij was toch zo voor scheiding?
Ik heb het dan ook over een kind.
Een kind moet in mijn ogen een religieus vrij basisonderwijs te krijgen.

Na 18+ hoort hij/zij daar vrij in tezijn. (maar dat is mijn mening)
pi_66140275
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Kennelijk ben je inderdaad niet erg duidelijk, vandaar mijn vraag.
Als je enkel zo'n ophef maakt over dat eventueel je Koran afgepakt gaat worden
Geloof me, dat kan niet eens, dat weet Wilders ook, maar kennelijk doet die uitspraak het goed bij zijn achterban.
Ik ben heel erg duidelijk, maar jij wenst iets anders te lezen in mijn post, dat moet je natuurlijk geheel zelf weten. Het feit dat zijn achterban zo intolerant is en dergelijke uitspraken dus op steun kunnen rekenen, is al een grote reden voor zorg.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66140277
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:22 schreef Meki het volgende:
Nederland, het land van Wilderessanen
He Meki

Altijd op tijd met een zinvolle bijdrage
I'll sing you a lullaby.
pi_66140429
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:24 schreef Mutant01 het volgende:

Ik ben heel erg duidelijk, maar jij wenst iets anders te lezen in mijn post, dat moet je natuurlijk geheel zelf weten. Het feit dat zijn achterban zo intolerant is en dergelijke uitspraken dus op steun kunnen rekenen, is al een grote reden voor zorg.
Er zijn ook een hoop mensen die zich zorgen maken over de intolerantie van sommige Moslims, dat zijn dan meestal weer Wilders aanhangers. Misschien zouden ze samen eens een kopje thee moeten gaan drinken en een goed gesprek voeren?
I'll sing you a lullaby.
pi_66140451
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:24 schreef xenobinol het volgende:

[..]

He Meki

Altijd op tijd met een zinvolle bijdrage
Zelfs voor Beatrix wordt er geen straat afgezet en worden auto's zonder pardon weggehaald
pi_66140507
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:26 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Er zijn ook een hoop mensen die zich zorgen maken over de intolerantie van sommige Moslims, dat zijn dan meestal weer Wilders aanhangers. Misschien zouden ze samen eens een kopje thee moeten gaan drinken en een goed gesprek voeren?
Nee die maken zich geen zorgen over intolerantie van sommige Moslims, die steunen een actief beleid om ALLE moslims het leven zuur te maken. Een essentieel verschil.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66140512
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Dat vind ik BS, als je het eens bent met zijn ideen, moet je daar voor uit kunnen komen, en kunnen verdedigen.
Als ze vragen op wie heb je gestemd zeg ik het gewoon maar als zij weer eens zeggen hoe racistisch Wilders wel niet is ga ik me er niet mee bemoeien en zeg ik er niks van, hun mening.En ik heb nog geen vast contract .
En heb geen zin in dat soort discussies op mn werk, ik kom er om mn werk te doen.
pi_66140575
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:27 schreef Meki het volgende:

[..]

Zelfs voor Beatrix wordt er geen straat afgezet en worden auto's zonder pardon weggehaald
Beatrix wordt dan ook niet bedreigd.
pi_66140604
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:28 schreef Mutant01 het volgende:

Nee die maken zich geen zorgen over intolerantie van sommige Moslims, die steunen een actief beleid om ALLE moslims het leven zuur te maken. Een essentieel verschil.
En hoe word jouw het leven zuur gemaakt, wees eens concreet?
I'll sing you a lullaby.
  maandag 16 februari 2009 @ 22:30:03 #184
8875 Mdk
Smart-ass
pi_66140617
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De mensen die hier naar toe komen vormen een miniem deel daarvan, dus het is onzinnig om de discussie daarop te focussen, dat doet Wilders ook niet trouwens. Die heeft het over het geheel, en daar vallen ook de gastarbeiders onder en de mensen die hier geboren zijn. Deze mensen hadden jarenlang het voornemen om terug te keren naar hun geboorteland, het is min of meer noodzaak geweest dat ze hier kwamen vast te zitten. En dan is de keus snel gemaakt, maar nu is de wereld omgekeerd het zijn niet meer de jaren 60 of 70. Steeds meer allochtonen zijn door de schijntolerantie in Nederland geïnteresseerd in hun 2e vaderland. Succesvolle allochtonen trekken weg - dat is het gevolg.

De groep mensen die hier naartoe komt is trouwens nog een behoorlijk aantal hoor, ik bedoel dan ook niet vanaf nu maar gewoon als algeheel. Mensen die hier geboren zijn kan je verder ook weinig tegen doen omdat ze wettelijk gezien gewoon gelijk zijn. Zelfs als Geert daarmee iets van plan was, dan zou die daar ook niks mee kunnen. Maar toch kiest ook hier een groep om zich af te zetten tegen de maatschappij. Maar wat is trouwens dan de noodzaak dat ze hier vast kwamen te zitten? Of was dat gewoon omdat ze het in Nederland stiekem wel fijn vonden door de aanwezige tolerantie en (financiële) mogelijkheden? Ik ben het niet eens met Geert maar als ik al jouw reacties zo doorlees en zie hoe jij alles zo draait dat het de schuld is van Nederland vind ik wel bizar. Jij bent precies hetzelfde als Geert maar dan aan de andere kant van het politieke spectrum.
pi_66140641
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
Het heeft sowieso geen zin om met Wilders aanhangers te discussieren zolang ze niet inzien dat Wilders geen standpunten verkondigd vóór de vrijheid van meningsuiting maar juist tegen! Je kunt alleen maar welles/nietus spelen. Daarom hoop ik dat Wilders ooit in het parlement komt, dat alle succesvolle allochtonen dan vertrekken. En na 4 jaar Wilders, Nederland met de gebakken peren zit. Wie niet luisteren wil, moet maar voelen
Wilders komt aan de macht dat is sowieso, want de Nederlanders zijn bang enkel voor de naam Islaam ...
pi_66140664
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:29 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Beatrix vormt dan ook geen bedreiging voor de rechten van bepaalde groepen mensen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66140668
quote:
Is toch ook zeer zorgelijk!
I'll sing you a lullaby.
pi_66140677
quote:

[..]

Zij vraagt er niet om
pi_66140724
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

ALLE MOSLIMS ????
Generaliseren gaat je goed af..ga maar lekker verder met het slachtoffertje spelen in een gekaapt topic..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66140798
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:31 schreef qonmann het volgende:

[..]

ALLE MOSLIMS ????
Generaliseren gaat je goed af..ga maar lekker verder met het slachtoffertje spelen in een gekaapt topic..
Kom op, de onwetende wildersstemmers zullen pas gaan juichen als de laaste moslim eruit is geschopt uit nederland
pi_66140808
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:30 schreef Meki het volgende:

Wilders komt aan de macht dat is sowieso, want de Nederlanders zijn bang enkel voor de naam Islaam ...
Zo dat is nog eens een negatieve gedachte!
Negatieve gedachten leiden tot negatieve emoties en die leiden weer tot negatief handelen. Dat leid weer tot negatieve gevolgen welke weer leid tot negatieve gedachten

Leer eens positief te denken
I'll sing you a lullaby.
  maandag 16 februari 2009 @ 22:33:48 #192
8875 Mdk
Smart-ass
pi_66140818
quote:

[..]

Is sowieso ook een onzinreactie joh van hem. Je ziet die koningshuisfans toch ook altijd vanaf een afstandje achter hekken staan, en er lopen altijd iets van 5 beveiligers bij de koningin en familie.
pi_66140871
quote:

Zij vraagt er niet om
Dat is zo'n kansloze opmerking Meki, dus iedereen waar je het niet mee eens bent mag je bedreigen of fysiek aanvallen
I'll sing you a lullaby.
pi_66140886
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:33 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Zo dat is nog eens een negatieve gedachte!
Negatieve gedachten leiden tot negatieve emoties en die leiden weer tot negatief handelen. Dat leid weer tot negatieve gevolgen welke weer leid tot negatieve gedachten

Leer eens positief te denken
Ik denk positief , ik beeld me enkel in als Wilderstemmer
pi_66140908
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:30 schreef Mdk het volgende:

[..]

De groep mensen die hier naartoe komt is trouwens nog een behoorlijk aantal hoor, ik bedoel dan ook niet vanaf nu maar gewoon als algeheel. Mensen die hier geboren zijn kan je verder ook weinig tegen doen omdat ze wettelijk gezien gewoon gelijk zijn. Zelfs als Geert daarmee iets van plan was, dan zou die daar ook niks mee kunnen. Maar toch kiest ook hier een groep om zich af te zetten tegen de maatschappij. Maar wat is trouwens dan de noodzaak dat ze hier vast kwamen te zitten? Of was dat gewoon omdat ze het in Nederland stiekem wel fijn vonden door de aanwezige tolerantie en (financiële) mogelijkheden? Ik ben het niet eens met Geert maar als ik al jouw reacties zo doorlees en zie hoe jij alles zo draait dat het de schuld is van Nederland vind ik wel bizar. Jij bent precies hetzelfde als Geert maar dan aan de andere kant van het politieke spectrum.
De noodzaak dat ze hier vast kwamen de zitten waren de plotselinge financiele tegenslagen waarmee Nederland te kampen had en die dus ook de gastarbeiders troffen, of sterker nog - voornamelijk de gastarbeiders troffen. Geld verdienen was dus amper mogelijk, alleen voor een kleine groep gelukkigen. Arm terugkeren was al helemaal geen optie. Maar kennelijk ben jij niet gediend van deze kritische blik op het Nederland van nu en toen, dat moet je uiteraard geheel zelf weten. Dat er een groep is die zich af zet tegen de maatschappij rechtvaardigd geenszins het afnemen van rechten, noch het onheus bejegenen van de gehele groep mensen. Dat vind nu plaats en daar kan je echt niet omheen, zelfs niet als je Mdk heet. In tegenstelling tot Geert, wil ik niets verbieden - maar wil ik een normale rationele oplossing voor problemen die het integratievraagstuk betreffen, wat dat betreft sta ik inderdaad aan de andere kant van Geert.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66140971
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:34 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Dat is zo'n kansloze opmerking Meki, dus iedereen waar je het niet mee eens bent mag je bedreigen of fysiek aanvallen
Nee hoor,
Rechten afnemen van bepaalde groep mensen, discrimineren voor een bepaalde groep mensen.
de Koran verbieden voor de Moslims, en bij manifestaties met scherp schieten, noem ik geen dialoog maar oorlogsverklaring aan een hele bevolkingsgroep.
pi_66140982
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:31 schreef qonmann het volgende:

[..]

ALLE MOSLIMS ????
ALLE MOSLIMS ja. Feiten doen pijn he? Het verbieden van de Koran, het verbieden van islamitische scholen en het verbieden van moskeeen treft ALLE moslims.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66141014
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:34 schreef Meki het volgende:

Ik denk positief , ik beeld me enkel in als Wilderstemmer
quote:

Zij vraagt er niet om
I'll sing you a lullaby.
  maandag 16 februari 2009 @ 22:39:04 #199
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66141107
Goed zo! Hoe meer aandacht voor Wilders hoe beter. En dit topic loopt alweer lekker zie ik. Wilders kan weer tevreden op de dag terugkijken.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_66141114
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef xenobinol het volgende:

[..]

[..]

Bea heeft nooit een bevolkingsgroep gekwetst en racistische uitlatingen geuit .
pi_66141179
Lemmeb is er, ik peer hem.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 16 februari 2009 @ 22:40:16 #202
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66141181
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:39 schreef Meki het volgende:

[..]

Jawel hoor, ze heeft autochtonen structureel benadeeld met haar dhimmi-gedrag.
pi_66141326
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:40 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jawel hoor, ze heeft autochtonen structureel benadeeld met haar dhimmi-gedrag.
Dhimmi ?, In welke opzicht moet ik deze nutteloze opmerking instellen ?
pi_66141357
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:39 schreef Meki het volgende:

Dus.... wat snap je niet? dat iets zeggen en iets doen twee heel verschillende dingen zijn?

Heb jij nooit iemand beledigd of gekwetst? Moet je daarvoor bedreigde worden? Werkelijk mensen die overgaan tot geweld, het is zo'n zwaktebod
I'll sing you a lullaby.
pi_66141391
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:39 schreef Lemmeb het volgende:
Goed zo! Hoe meer aandacht voor Wilders hoe beter. En dit topic loopt alweer lekker zie ik. Wilders kan weer tevreden op de dag terugkijken.
Jah, Wilders leest vast mee
I'll sing you a lullaby.
pi_66141421
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:40 schreef Mutant01 het volgende:
Nou slaap lekker
I'll sing you a lullaby.
pi_66141423
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

ALLE MOSLIMS ja. Feiten doen pijn he? Het verbieden van de Koran, het verbieden van islamitische scholen en het verbieden van moskeeen treft ALLE moslims.
De slachtofferrol dus..
Moskeen zullen nooit verboden worden wie er ook aan de macht komt.
  maandag 16 februari 2009 @ 22:45:33 #208
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_66141463
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:43 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Jah, Wilders leest vast mee
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:44 schreef qonmann het volgende:

[..]

De slachtofferrol dus..
Kom je nog naar MEN?
pi_66141473
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:44 schreef qonmann het volgende:

De slachtofferrol dus..
Precies, Wilders krijgt nooit de meerderheid om een grondswetwijziging erdoor te krijgen. Eerst eens nadenken voordat je in paniek raakt
I'll sing you a lullaby.
pi_66141537
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:43 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Dus.... wat snap je niet? dat iets zeggen en iets doen twee heel verschillende dingen zijn?

Heb jij nooit iemand beledigd of gekwetst? Moet je daarvoor bedreigde worden? Werkelijk mensen die overgaan tot geweld, het is zo'n zwaktebod
Nee hoor, ik laat iedereen in hun waarden.
Wilders roept tot geweld aan en roept zijn extreem rechtse achterban tot acties tegen de Moslims en de allochtonen
  maandag 16 februari 2009 @ 22:49:33 #211
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66141647
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Dhimmi ?, In welke opzicht moet ik deze nutteloze opmerking instellen ?
http://www.dhimmiwatch.org heeft onze vorstin al meerdere keren gehaald.
pi_66141826
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:47 schreef Meki het volgende:

Nee hoor, ik laat iedereen in hun waarden.
Wilders roept tot geweld aan en roept zijn extreem rechtse achterban tot acties tegen de Moslims en de allochtonen
Volgens mij roept hij niet op tot geweld, dat zou namelijk wel strafbaar zijn. Heb je concrete voorbeelden van zo'n oproep tot geweld?
Ik denk overigens niet dat Wilders tot de extreem rechtse politieke vleugel mag worden gerekend. Dat zijn meestal van die stereotype vogels met kale hoofden en de daarbij behorende kledij en accessoires.
I'll sing you a lullaby.
  maandag 16 februari 2009 @ 22:53:18 #213
8875 Mdk
Smart-ass
pi_66141845
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De noodzaak dat ze hier vast kwamen de zitten waren de plotselinge financiele tegenslagen waarmee Nederland te kampen had en die dus ook de gastarbeiders troffen, of sterker nog - voornamelijk de gastarbeiders troffen. Geld verdienen was dus amper mogelijk, alleen voor een kleine groep gelukkigen. Arm terugkeren was al helemaal geen optie. Maar kennelijk ben jij niet gediend van deze kritische blik op het Nederland van nu en toen, dat moet je uiteraard geheel zelf weten. Dat er een groep is die zich af zet tegen de maatschappij rechtvaardigd geenszins het afnemen van rechten, noch het onheus bejegenen van de gehele groep mensen. Dat vind nu plaats en daar kan je echt niet omheen, zelfs niet als je Mdk heet. In tegenstelling tot Geert, wil ik niets verbieden - maar wil ik een normale rationele oplossing voor problemen die het integratievraagstuk betreffen, wat dat betreft sta ik inderdaad aan de andere kant van Geert.
Zoals ik 2 of 3 reacties geleden zei zal ik niet ontkennen dat Nederland verkeerd is bezig geweest met het binnenhalen van gastarbeiders. Dus het is onzin dat ik niet gediend ben van een kritische blik. Een kritische blik die jij ook zou moeten kunnen accepteren als het dan over de Islam gaat en moslims in Nederland die zich afzetten tegen de Nederlandse maatschappij. Om het dan altijd maar zo te draaien dat het de schuld is van Nederland is te makkelijk. Dat stoort mij omdat moslims in Nederland nu alle kans hebben zichzelf te ontplooien, en dat juich ik ook toe.

Wat mij trouwens ook verbaasd is dat jij het nu hebt over het afnemen van rechten terwijl je voorbij gaat aan het feit dat deze groep zelf meent juist meer of andere rechten te hebben. Neem het hoofddoekje, niemand mag met hoofddeksels op een pasfoto maar een Moslima wel vanuit het geloof. Het recht op gezondheidszorg behalve als je een vrouw bent en een mannelijke arts je helpt. Dat stoort mij persoonlijk ook.
  maandag 16 februari 2009 @ 22:57:48 #214
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66142060
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:40 schreef Mutant01 het volgende:
Ga je dat op de POL-meet ook doen, als ik onverwachts kom binnenstappen (gewoon, omdat het kan )?
pi_66142517
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:52 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Volgens mij roept hij niet op tot geweld, dat zou namelijk wel strafbaar zijn. Heb je concrete voorbeelden van zo'n oproep tot geweld?
Ik denk overigens niet dat Wilders tot de extreem rechtse politieke vleugel mag worden gerekend. Dat zijn meestal van die stereotype vogels met kale hoofden en de daarbij behorende kledij en accessoires.
De boodschap komt duidelijk over naar de onderdanen van Wilders voornamelijk skinheads en extreem rechtse onwetende wezens.
De terroristen van Al Qaida krijgen hun voorbeeld van Osama Bin Laden,
en Wilders geeft een voorbeeld aan zijn achterban voornamelijk skinheads en extreem rechtse onwetende wezens.

Voorbeelden genoeg. Het verbieden van de Koran. het alle problemen afschuiven op de Allochtonen en de Moslims, discrimineren naar allochtonen en met scherp schieten op manifesterende Allochtonen. en alles onmogelijk en de regels en de wetten voor de Moslims en de allochtonen verminderen. dat leidt tot vrijspraak voor de skinheads en extreem rechtse wezens
pi_66143633
-edit- Nutteloos

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 17-02-2009 18:06:04 ]
pi_66143672
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:06 schreef Meki het volgende:

De boodschap komt duidelijk over naar de onderdanen van Wilders voornamelijk skinheads en extreem rechtse onwetende wezens.
De terroristen van Al Qaida krijgen hun voorbeeld van Osama Bin Laden,
en Wilders geeft een voorbeeld aan zijn achterban voornamelijk skinheads en extreem rechtse onwetende wezens.
Wilders roept niet op tot het vermoorden van Moslims, hij roept ook niet op tot het mishandelen van Moslims.
Hij is gewoon tegen de Islam en dat mag in de land, valt onder de vrijheid van meningsuiting.
quote:
Voorbeelden genoeg. Het verbieden van de Koran. het alle problemen afschuiven op de Allochtonen en de Moslims, discrimineren naar allochtonen en met scherp schieten op manifesterende Allochtonen. en alles onmogelijk en de regels en de wetten voor de Moslims en de allochtonen verminderen. dat leidt tot vrijspraak voor de skinheads en extreem rechtse wezens
Geen van deze voorbeelden zijn ook daadwerkelijk gebeurt. Hij is een politicus die dit soort dingen zegt, maar daar is het een politicus voor. Maar hij heeft zich te houden aan de wet, net als iedereen natuurlijk. En met betrekking tot dat met scherp schieten, dat ging niet speciaal over allochtone relschoppers, maar over relschoppers in het algemeen. Dat in tegenstelling tot rapper Salah Edin, die hem wel een paar kogels door zijn knieen toewenste.
Als ik je goed begrijp, ga jij ervan uit dat skinheads in de toekomst allerlei misdaden kunnen begaan zonder zich daarvoor te hoeven verantwoorden? In wat voor een fantasie wereld leef jij eigenlijk, Nederland is geen fascistische terreurstaat, om dat te voorkomen is 60 jaar geleden een hoop bloed vergoten. Een beetje meer respect en vertrouwen in je medemens zou niet misstaan
I'll sing you a lullaby.
pi_66143815
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:32 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Wilders roept niet op tot het vermoorden van Moslims, hij roept ook niet op tot het mishandelen van Moslims.
Hij is gewoon tegen de Islam en dat mag in de land, valt onder de vrijheid van meningsuiting.
[..]

Geen van deze voorbeelden zijn ook daadwerkelijk gebeurt. Hij is een politicus die dit soort dingen zegt, maar daar is het een politicus voor. Maar hij heeft zich te houden aan de wet, net als iedereen natuurlijk. En met betrekking tot dat met scherp schieten, dat ging niet speciaal over allochtone relschoppers, maar over relschoppers in het algemeen. Dat in tegenstelling tot rapper Salah Edin, die hem wel een paar kogels door zijn knieen toewenste.
Als ik je goed begrijp, ga jij ervan uit dat skinheads in de toekomst allerlei misdaden kunnen begaan zonder zich daarvoor te hoeven verantwoorden? In wat voor een fantasie wereld leef jij eigenlijk, Nederland is geen fascistische terreurstaat, om dat te voorkomen is 60 jaar geleden een hoop bloed vergoten. Een beetje meer respect en vertrouwen in je medemens zou niet misstaan
Jij hebt makkelijk praten omdat jij geen vijand en doel bent van de gevaarlijke tiran Wilders.
Jij maakt zulke dingen niet mee, en hebt dus makkelijk praten.
pi_66144292
Jeetje wat een tegenvaller voor Wilders.

Geen meutes moordende moslims, hij is niet tegengehouden, geen grote opstootjes. Zal die wel van balen.
pi_66144497
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:48 schreef snowgoon het volgende:
Jeetje wat een tegenvaller voor Wilders.

Geen meutes moordende moslims, hij is niet tegengehouden, geen grote opstootjes. Zal die wel van balen.
Boehoe......hoe...
Altijd wat te zeiken op Wilders.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_66144711
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:36 schreef Meki het volgende:
Jij hebt makkelijk praten omdat jij geen vijand en doel bent van de gevaarlijke tiran Wilders.
Jij maakt zulke dingen niet mee, en hebt dus makkelijk praten.
Wat een zelfmedelijden, hoe vaak ben jij al het slachtoffer geweest van de grote boze wolf Wilders.

Je voelt je misschien beledigt, hij heeft dingen gezegd die je niet aanstaan. Nou welkom in de realiteit, ieder mens ziet en hoort dingen die hem niet aanstaan, maar daar moet je mee leren leven in een vrije samenleving.
Er zijn mensen die het nodig vinden anderen opzettelijk te beledigen, dat is spijtig, maar zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar. Het leven is hard en onrechtvaardig. Blijf positief en probeer er het beste van de maken dat is waarschijnlijk de beste keuze die je kan maken.
I'll sing you a lullaby.
pi_66144775
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:58 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Wat een zelfmedelijden, hoe vaak ben jij al het slachtoffer geweest van de grote boze wolf Wilders.

Je voelt je misschien beledigt, hij heeft dingen gezegd die je niet aanstaan. Nou welkom in de realiteit, ieder mens ziet en hoort dingen die hem niet aanstaan, maar daar moet je mee leren leven in een vrije samenleving.
Er zijn mensen die het nodig vinden anderen opzettelijk te beledigen, dat is spijtig, maar zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar. Het leven is hard en onrechtvaardig. Blijf positief en probeer er het beste van de maken dat is waarschijnlijk de beste keuze die je kan maken.
Was het maar bij beledigen geweest.
Maar de tijden zeggen anders en Wilders is Hitler op de jaartijd 1931 anno 2009
pi_66144818
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 00:00 schreef Meki het volgende:

[..]

... en Wilders is Hitler op de jaartijd 1931 anno 2009
Dat komt jou wel heel goed uit ..
pi_66144864
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:30 schreef Mdk het volgende:

[..]

Als je nou toch gaat nuanceren: welke groepen van mensen die hier komen bedoel je dan wel?

En wat doet dat woord "stiekem" opeens in die zin? Ben jij stiekem stemming aan het kweken of haat aan het zaaien?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_66144895
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 00:01 schreef qonmann het volgende:

[..]

Dat komt jou wel heel goed uit ..

Mij komt niks goed uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')